
Per pirmąjį šių metų pavasario mėnesį Amerikoje vėl fiksuotas mažmeninės prekybos apimčių prieaugis, t.y. trečią kartą iš eilės, tiesa, šįkart jis buvo kiek mažesnis nei laukta, tačiau kitą vertus po korekcijos vasario prieaugio rodiklis kilsteltas daugiau nei dvigubai.
Per kovą mažmeninė prekyba šioje šalyje paaugo 0,5 procento, kai laukta, jog prieaugis sieks vidutiniškai 0,6 procento. Tačiau kitą vertus per vasarį ji pakilo net 0,8 procento, nors prieš skelbta, kad tik 0,3 procento.
Skaičiai rodo, kad vartotojų išlaidos tebėra didelės, tačiau jie taip pat rodo išlaidų kilimą dėl energijos, maisto ir kitų prekių bei paslaugų kainų augimo.
Labiausiai išaugo pardavimai degalinėse (8,9 procento), o toliau – bendrųjų prekių parduotuvėse (5,4 procento), elektronikos ir technikos (3,3 procento), sporto prekių, hobio, muzikos instrumentų (3,3 procento) bei drabužių (2,6 procento) parduotuvėse. Be to, augo maisto ir gėrimų parduotuvių pardavimai (vienu procentu), maitinimo ir gėrimų vietų (vienu procentu), įvairių parduotuvių (0,8 procento), baldų (0,7 procento) ir statybinių medžiagų bei sodo technikos (0,5 procento) pardavimai.
Tuo tarpu internetinių parduotuvių pardavimai kovą Amerikoje smuko net 6,4 procento, o motorinių transporto priemonių ir jų dalių - 1,9 procento.
Metinis mažmeninės prekybos prieaugis, t.y. palyginus su praėjusių metų kovu, siekė Amerikoje 6,9 procento, kai dar vasarį sudarė net 18,2 procento.
Atmetus degalų ir automobilių pardavimus, mažmeninė prekyba kovą Amerikoje paaugo tik 0,2 procento, tiesa, vasarį šis rodiklis krito 0,1 procento. Tuo tarpu jeigu neiškaičiuotume degalų pardavimus, tuomet mažmeninės prekybos apimtys susitrauktų 0,3 procento.
Kalbant apie bazinę mažmeninę prekybą, t.y. atmetus degalų, maisto paslaugų, automobilių ir statybinių medžiagų pardavimus, per kovą JI smuktelėjo 0,1 procento, o laukta, kad paaugs vidutiniškai 0,2 procento. Vasarį šis rodiklis krito 0,9 procento, kai anksčiau skelbta, jog smuko 1,2 procento.
Per kovą mažmeninė prekyba šioje šalyje paaugo 0,5 procento, kai laukta, jog prieaugis sieks vidutiniškai 0,6 procento. Tačiau kitą vertus per vasarį ji pakilo net 0,8 procento, nors prieš skelbta, kad tik 0,3 procento.
Skaičiai rodo, kad vartotojų išlaidos tebėra didelės, tačiau jie taip pat rodo išlaidų kilimą dėl energijos, maisto ir kitų prekių bei paslaugų kainų augimo.
Labiausiai išaugo pardavimai degalinėse (8,9 procento), o toliau – bendrųjų prekių parduotuvėse (5,4 procento), elektronikos ir technikos (3,3 procento), sporto prekių, hobio, muzikos instrumentų (3,3 procento) bei drabužių (2,6 procento) parduotuvėse. Be to, augo maisto ir gėrimų parduotuvių pardavimai (vienu procentu), maitinimo ir gėrimų vietų (vienu procentu), įvairių parduotuvių (0,8 procento), baldų (0,7 procento) ir statybinių medžiagų bei sodo technikos (0,5 procento) pardavimai.

Metinis mažmeninės prekybos prieaugis, t.y. palyginus su praėjusių metų kovu, siekė Amerikoje 6,9 procento, kai dar vasarį sudarė net 18,2 procento.
Atmetus degalų ir automobilių pardavimus, mažmeninė prekyba kovą Amerikoje paaugo tik 0,2 procento, tiesa, vasarį šis rodiklis krito 0,1 procento. Tuo tarpu jeigu neiškaičiuotume degalų pardavimus, tuomet mažmeninės prekybos apimtys susitrauktų 0,3 procento.
Kalbant apie bazinę mažmeninę prekybą, t.y. atmetus degalų, maisto paslaugų, automobilių ir statybinių medžiagų pardavimus, per kovą JI smuktelėjo 0,1 procento, o laukta, kad paaugs vidutiniškai 0,2 procento. Vasarį šis rodiklis krito 0,9 procento, kai anksčiau skelbta, jog smuko 1,2 procento.