Ūkio bankas prisijungė prie Aptarnavimo kokybės asociacijos (AKA). Bankas tapo tikruoju asociacijos nariu, turėsiančiu teisę naudotis visa organizacijos teikiama informacija ir paslaugomis, taip pat dalyvauti AKA valdyme.
„Ūkio banko narystė Aptarnavimo kokybės asociacijoje rodo mūsų siekį įsitvirtinti tarp geriausiai klientus aptarnaujančių verslo organizacijų. Tikimės, jog būdami šios asociacijos nariu, galėsime efektyviai prisidėti kuriant dar aukštesnius aptarnavimo kokybės standartus, kurie padės Lietuvai tapti pirmaujančia valstybe klientų aptarnavimo srityje“, – sakė Ūkio banko Klientų aptarnavimo kokybės departamento direktorė Rasa Česonienė.
Pasak jos, aštrėjančios konkurencijos sąlygomis būtent dėmesys klientui ir individualiems jo finansiniams poreikiams taps vienu iš svarbiausių konkurencinių pranašumų rinkoje. Šiuo tikslu Ūkio bankas planuoja ir toliau tobulinti įvairias klientų aptarnavimo bei lojalumo programas, skirtingiems klientų segmentams teikti aktualių produktų sprendimus, vykdyti mokymus klientus aptarnaujantiems specialistams.
AKA yra bendrovių „Omnitel“, SEB banko, „Lietuvos draudimo“ ir projekto „GerasAptarnavimas.lt“ įkurta organizacija, siekianti, jog Lietuva taptų pirmaujančia šalimi pagal klientų aptarnavimo kokybę visoje Rytų ir Vidurio Europoje. Asociacijos tikslas – rūpintis klientų aptarnavimo kokybės gerinimu šalyje, populiarinti gero aptarnavimo idėją, bendradarbiauti ir dalintis informacija su klientų aptarnavimo specialistais, verslo ir visuomeninėmis organizacijomis, valdžios institucijomis bei visuomene.
Vienas žinomiausių AKA projektų – šiemet jau trečiąjį kartą Lietuvoje vykusi akcija „Pagirk gerą aptarnavimą!“. Projekto rezultatai nenuvylė: lietuviai pagyrimų skaičiumi gerokai pralenkė kaimyninę Latviją ir Estiją. Pernai metais vykusios akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą“ metu Ūkio bankas pateko tarp dešimties geriausiai slaptojo pirkėjo tyrime pasirodžiusių Lietuvos įmonių.
„Ūkio banko narystė Aptarnavimo kokybės asociacijoje rodo mūsų siekį įsitvirtinti tarp geriausiai klientus aptarnaujančių verslo organizacijų. Tikimės, jog būdami šios asociacijos nariu, galėsime efektyviai prisidėti kuriant dar aukštesnius aptarnavimo kokybės standartus, kurie padės Lietuvai tapti pirmaujančia valstybe klientų aptarnavimo srityje“, – sakė Ūkio banko Klientų aptarnavimo kokybės departamento direktorė Rasa Česonienė.
Pasak jos, aštrėjančios konkurencijos sąlygomis būtent dėmesys klientui ir individualiems jo finansiniams poreikiams taps vienu iš svarbiausių konkurencinių pranašumų rinkoje. Šiuo tikslu Ūkio bankas planuoja ir toliau tobulinti įvairias klientų aptarnavimo bei lojalumo programas, skirtingiems klientų segmentams teikti aktualių produktų sprendimus, vykdyti mokymus klientus aptarnaujantiems specialistams.
AKA yra bendrovių „Omnitel“, SEB banko, „Lietuvos draudimo“ ir projekto „GerasAptarnavimas.lt“ įkurta organizacija, siekianti, jog Lietuva taptų pirmaujančia šalimi pagal klientų aptarnavimo kokybę visoje Rytų ir Vidurio Europoje. Asociacijos tikslas – rūpintis klientų aptarnavimo kokybės gerinimu šalyje, populiarinti gero aptarnavimo idėją, bendradarbiauti ir dalintis informacija su klientų aptarnavimo specialistais, verslo ir visuomeninėmis organizacijomis, valdžios institucijomis bei visuomene.
Vienas žinomiausių AKA projektų – šiemet jau trečiąjį kartą Lietuvoje vykusi akcija „Pagirk gerą aptarnavimą!“. Projekto rezultatai nenuvylė: lietuviai pagyrimų skaičiumi gerokai pralenkė kaimyninę Latviją ir Estiją. Pernai metais vykusios akcijos „Pagirk gerą aptarnavimą“ metu Ūkio bankas pateko tarp dešimties geriausiai slaptojo pirkėjo tyrime pasirodžiusių Lietuvos įmonių.