„Snore“ įdiegta automatizuota paskolų išdavimo sistema

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2008-03-20 12:22 Komentarai: (0)
Lietuvos komercinis bankas „Snoras“ šįmet pradeda naujos kokybės greitų bankinių paslaugų etapą. Bankas, įdiegęs vieną pažangiausių, paskolų valdymo procesus visiškai automatizuojančią sistemą „FinMaster“, nuo šiol greitąsias vartojamąsias paskolas gali išduoti vos per keliolika minučių.

Greitoji vartojamoji paskola yra išduodama momentinėje kredito kortelėje „Snoras SuperCard“. Kadangi visi vartojamosios paskolos pageidaujančio kliento vertinimo procesai atliekami automatizuotai elektroninėse duomenų bazėse, banko klientams nebereikės pristatyti daugybės jo mokumą liudijančių dokumentų.

„Bankas į Lietuvą perkėlė Europos bankininkystės lyderių patirtį, pirmasis mūsų šalyje įdiegdamas automatizuotą paskolų valdymo sistemą, leidžiančią išduoti paskolas be žmogaus įsikišimo. Sistema „FinMaster“ yra panaši ir netgi pralenkia technologinius sprendimus, naudojamus bankuose „Citibank“, „Raiffeisen Bank“ ar „UniCredit Group“, ir leidžia bankui lygiuotis į aukščiausius tarptautinius standartus. Be abejo, šią patirtį perkelsime ir į užsienyje veikiančius „Snoro“ padalinius“, - teigia „Snoro“ valdybos pirmininko pavaduotojas, Verslo vystymo tarnybos direktorius Žoržas Šarafanovičius.

Ž. Šarafanovičiaus teigimu, „FinMaster“ sistema ne tik sutrumpina paskolos išdavimo procesą ir suteikia tiesioginės naudos klientui. Šis technologinis sprendimas taip pat sudaro sąlygas žymiai pažangesniam kreditų rizikos valdymui ir leidžia formuoti kokybišką paskolų portfelį.

Naujoji sistema paskolos paraiškos vertinimo procesą, kurį sudaro virš 200 operacijų, atlieka per keliolika minučių. Vienai vartojamajai paskolai skiriamas darbuotojų laikas sutrumpėja 3,5 karto, o per metus sistema leidžia sutaupyti 10 tūkstančių banko darbuotojų darbo valandų. „FinMaster“ sistema leidžia apdoroti iki 2000 paskolų paraiškų vienu metu, arba po 8 vartojamųjų paskolų paraiškas kiekviename banko klientų aptarnavimo skyriuje.

„Automatizuotos bankininkystės sistemos tampa vienu iš svarbiausiu bankų konkurencingumo įrankių, nes išlaisvina personalą nuo rutininių darbų ir leidžia daugiau laiko ir dėmesio skirti klientų konsultavimui. Vartotojų lūkesčiai aiškiai rodo, kad ateityje pirmaus tie bankai, kurie suderins greitį ir individualų požiūrį į kiekvieną klientą“, - teigė naująją sistemą banke įdiegusios tarptautinės kompanijos “Creditinfo Solutions” vykdantysis direktorius Jan Denemark (Janas Denemarkas).

„Anksčiau išduodami vartojamąją paskolą klientų aptarnavimo specialistai daug laiko sugaišdavo techninėms užduotims. Nuo šiol jas atliekant automatizuotai, klientų aptarnavimo specialistai galės daugiau dėmesio skirti klientų individualiam konsultavimui“, - sakė Ž. Šarafanovičius.
 
Dar nėra komentarų