
Šį pavasarį Vilniaus ir Varšuvos biržose debiutavęs turistinių kelionių organizatorius Novaturas paskelbė savo pirmojo šių metų ketvirčio veiklos rezultatus, kuriuos pavyko gerokai pagerinti.
Per pirmą šių metų ketvirtį šios įmonės pajamos siekė 25,845 mln. eurų, kas palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, buvo net keturiasdešimt devyniais procentais daugiau.
Dėl palankios makroekonominės padėties Baltijos šalyse ūgtelėjo kelionių paklausa. Pajamos iš kelionių paketų pardavimų pašoko net keturiasdešimt penkiais procentais. Kaip skelbia Novaturas savo pranešime, aptarnautų klientų skaičius sparčiai augo visose trijose rinkose, kur veikia įmonė. Didžiausias augimas užfiksuotas Lietuvoje, kur 2018 metų pirmą ketvirtį aptarnauta 68 procentais daugiau keleivių nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu, Latvijos rinkoje tuo tarpu aptarnauta 42 procentais, Estijos rinkoje 36 procentais, daugiau keleivių.
Per pirmus tris šių metų ketvirčius minimam kelionių organizatoriui pavyko uždirbti 1,287 mln. eurų EBITDA pelno ir 0,945 mln. eurų grynojo pelno. Palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, EBITDA pelnas pašoko 3,9 karto, o grynasis - septynis kartus.
Kompanijos pranešime rašoma, jog matant nuosekliai augančią grupės siūlomų kelionių paketų paklausą, 2018 metais siūlome savo klientams 34 procentais didesnę vasaros sezono programą, lyginant su 2017 metų vasaros programa. Išankstiniai 2018 metų vasaros sezono pardavimai kovo pabaigoje buvo 51 proc. didesni, palyginti su pardavimais 2017 metų vasaros sezonui tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Keliautojai įvertino išankstinių kelionių pirkimo naudas.
Nuo debiuto Vilniaus biržoje pradžios Novaturo akcijos atpigo aštuoniais procentais.
Per pirmą šių metų ketvirtį šios įmonės pajamos siekė 25,845 mln. eurų, kas palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, buvo net keturiasdešimt devyniais procentais daugiau.
Dėl palankios makroekonominės padėties Baltijos šalyse ūgtelėjo kelionių paklausa. Pajamos iš kelionių paketų pardavimų pašoko net keturiasdešimt penkiais procentais. Kaip skelbia Novaturas savo pranešime, aptarnautų klientų skaičius sparčiai augo visose trijose rinkose, kur veikia įmonė. Didžiausias augimas užfiksuotas Lietuvoje, kur 2018 metų pirmą ketvirtį aptarnauta 68 procentais daugiau keleivių nei praėjusiais metais tuo pačiu laikotarpiu, Latvijos rinkoje tuo tarpu aptarnauta 42 procentais, Estijos rinkoje 36 procentais, daugiau keleivių.
Per pirmus tris šių metų ketvirčius minimam kelionių organizatoriui pavyko uždirbti 1,287 mln. eurų EBITDA pelno ir 0,945 mln. eurų grynojo pelno. Palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, EBITDA pelnas pašoko 3,9 karto, o grynasis - septynis kartus.
Kompanijos pranešime rašoma, jog matant nuosekliai augančią grupės siūlomų kelionių paketų paklausą, 2018 metais siūlome savo klientams 34 procentais didesnę vasaros sezono programą, lyginant su 2017 metų vasaros programa. Išankstiniai 2018 metų vasaros sezono pardavimai kovo pabaigoje buvo 51 proc. didesni, palyginti su pardavimais 2017 metų vasaros sezonui tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Keliautojai įvertino išankstinių kelionių pirkimo naudas.
Nuo debiuto Vilniaus biržoje pradžios Novaturo akcijos atpigo aštuoniais procentais.