Šiaulių bankas keičiasi ir pristato savo naują internetinį veidą

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: traders.lt Data: 2013-05-24 10:42 Komentarai: (2)
Šiaulių bankas atnaujino savo interneto svetainę – dabar ji tapo koncentruota, dinamiška, suteikianti aiškią informaciją ir skatinanti veikti.

„Kurdami naują svetainę, vadovavomės naujausiomis tendencijomis. Nuo šiol mūsų bankas klientus pasitinka ne tik modernaus dizaino tinklapyje su funkcionalia ir organiška struktūra, bet ir su klientams patogesne, intuityvesne navigacija, aiškesne ir lengviau pasiekiama informacija. Siekėme, kad naujasis tinklapis būtų draugiškas, daug dėmesio skyrėme, kad jis ne tik būtų orientuotas į klientų poreikius, bet ir juos realiai atitiktų“, – sako Šiaulių banko Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorė Daiva Grikšienė.

Banko svetainės koncepcija pagrįsta nauju principu – joje pristatomos ne konkrečios banko paslaugos, o pateikiama bankinių paslaugų visuma. Tokiu būdu siekiama apimti įvairias gyventojų bei įmonių poreikių stadijas ir gyvenimo situacijas, kada ir kokių klientams reikia banko paslaugų. Išskirtinis turinio pateikimas ir partneriškas kalbėjimo tonas akcentuoja ne konkrečias paslaugas, ne techninius informacijos niuansus, o kliento gaunamą vertę, t. y. kaip klientui taupiai gyventi, kaip mokėti už mokslą, kaip investuoti į buities reikmes, kaip įsigyti mėgiamą daiktą, kaip investuoti rinkoje ir pan. Todėl visos banko paslaugos kūrybiškai apjungtos ir patogiai pagal privačių bei verslo klientų poreikius suskirstytos į keturias pagrindines grupes: „Kasdienės operacijos“, „Norintiems pasiskolinti“, „Norintiems taupyti“, „Norintiems investuoti“.

Kviečiame atkreipti dėmesį ne tik į pasikeitusią turinio struktūrą. Dar viena dėmesio verta naujovė – šiuolaikiškai formuojamas grafinis svetainės stilius – pasirinktas lakoniškas ir intuityvus informacijos pateikimas. Tinklapio struktūra primena žurnalo principą, turinio pateikimas sprendžiamas per dizainą, plačiai naudojama infografika. Pagrindiniame lange atskirais blokeliais išskirta svarbiausia, dažniausiai klientų ieškoma informacija – ji vizualiai lengvai suprantama, pateikta greitųjų nuorodų principu.

„Atsižvelgėme į klientų poreikį greitai rasti reikalingiausią informaciją – tad vienu mygtuko paspaudimu iš pagrindinio puslapio patenkama į klientams aktualiausias temines skiltis. Infografinės iliustracijos leidžia kurti vaizdines asociacijas ir tiksliau pateikti informaciją. Šio tikslo siekėme ir kurdami lakoniškus aprašymus, trumpus ir aiškius tekstus, bankinę kalbą pakeisdami suprantama „žmonių kalba“, – sako Daiva Grikšienė.

Svetainė sukurta, naudojant Šiaulių banko firmines spalvas – sodri mėlyna, aukso ir sidabro spalvos klientams leidžia lengvai atpažinti banką ir tinkamai pasirinkti jau žinomus ar reikiamus banko produktus bei paslaugas. Dalis svetainėje pateikiamos informacijos, pavyzdžiui, valiutų kursai, NASDAQ OMX Vilnius vertybinių popierių biržos informacija, atsinaujina automatiškai. Be to, nuo šiol visa Šiaulių banko informacija pateikiama ne tik lietuvių bei anglų kalbomis, bet ir rusų kalba.

Poreikis informacijai vis didėja, todėl Šiaulių bankas savo svetainę pritaikė ir mobiliesiems telefonams bei planšetiniams kompiuteriams, kad būtų patogu reikiamą banko informaciją ir naujienas gauti bet kada ir bet kurioje vietoje.
 
1.   Parašė zanka   2013-05-24 10:45  

kai gerai, kai tai gauni nemokamai...

 
2.   Parašė Anglas   2013-05-24 11:00  

o dar tr.lt publika stebisi, jog daugelis nori ant svetimo b...b.... jot. va, prasom, nei gedos, nei sarmatos, just business