ZOOM – nauja "Hansabanko" programa jaunimui

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: Hansabankas Data: 2007-11-13 13:15 Komentarai: (0)
Šiandien "Hansabankas" pradeda teikti naują jaunimui skirtą programą ZOOM. 14-22 metų jaunuoliams skirta kompleksinė programa pasiūlys naujų bankinių paslaugų, be to skatins kūrybiškumą ir ugdys finansų valdymo bei investavimo įgūdžius. Šie įgūdžiai ypač svarbūs augančiai kartai, nes nuo jos priklauso visuomenės vystymasis ir visos šalies gerovė ateityje.

"Tikimės sukurti naują erdvę jaunimo saviraiškai, vietą, kurioje galėtų burtis kūrybingų, smalsių ir ambicingų jaunuolių bendruomenė. Be to, siūlome priemonių patogiau valdyti asmeninius finansus, žengti pirmuosius žingsnius investavimo platybėse ir dar gauti už tai prizų," – sako "Hansabanko" Klientų departamento direktorius Vitalijus Rancevas.

Jaunimo programą ZOOM sudaro nauja programos interneto svetainė www.zoom.lt, penkių skirtingų dizaino linijų mokėjimo kortelės, taškų kaupimo programa, edukacinis investavimo žaidimas, mokėjimo kortelių dizaino konkursas.

Naujoji programa padės jaunimui patogiau valdyti asmenines pinigines lėšas, suteiks progą dalyvauti mokėjimo kortelių dizaino, kituose saviraiškos konkursuose ir gauti už tai programos taškų, kuriuos bus galima iškeisti į įvairius prizus – pramogų ir laisvalaikio pasiūlymus, muzikos grotuvus, knygas ir kitus leidinius, foto ir kompiuterinę techniką, mobiliojo telefono sąskaitos papildymą. Taškai bus kaupiami ir atsiskaitant už prekes mokėjimo kortelėmis.

Norintys tapti naujosios programos dalyviais turi registruotis ir pasirašyti sutartį. Jauniausi programos dalyviai prieš pasirašydami sutartį privalo gauti tėvų sutikimą. Šį formalumą galima atlikti banko padalinyje arba elektroniniu būdu – internetiniame banke "hanza.net". Visi programos ZOOM dalyviai pagal teikiamas galimybes skirstomi į 3 grupes. Siūlomi du baziniai ("J14" ir "J18") ir vienas specialus ("J18+") paslaugų planai, kurių galimybės šiek tiek skiriasi. Baziniai planai yra nemokami, o specialus, daugiausiai galimybių turintis planas "J18+", kainuos 3 Lt per mėnesį.

"Hansabankas" pasiūlė 5 naujas išskirtinio dizaino mokėjimo korteles "Maestro ART", "Maestro MUSIC", "Visa Electron URBAN, "Visa Electron MAXIMA", "Visa WEB". Kortelių dizainą dalyvaudami konkurse periodiškai galės keisti patys ZOOM programos dalyviai. Visoms kortelėms bus taikomi specialūs, jaunimui patrauklūs įkainiai, taip pat galios "Saugumo programa", pagal kurią praradus kortelę gali būti kompensuojami per vieną parą patirti nuostoliai, bet ne didesne suma, negu Banko nustatytas pirkinių ir paslaugų apmokėjimo dienos operacijų limitas.

Jaunimo programos ZOOM dalyviai taip pat jau gali realiai išbandyti vertybinių popierių rinkos veikimo mechanizmus. Interneto svetainėje www.zoom.lt siūlomas kartu su aukštosios mokyklos "SSE Riga" studentais sukurtas investavimo žaidimas. Jo dalyviai gauna 100 tūkst. virtualiųjų litų ir gali invetuoti į Baltijos, Skandinavijos šalių bei Rusijos įmonių akcijas. Sėkmingų investicijų pelną bus galima iškeisti į ZOOM taškus ir gauti už tai prizų.

Jauniausių jaunimo programos dalyvių tėvai ir artimieji taip pat netiesiogiai gali dalyvauti programoje, jie turi teisę tapti vadinamaisiais rėmėjais - palaikymo komandos nariais. Kiekvieną kartą rėmėjui atsiskaitant "Hansabanko" kortele, į ZOOM programos dalyvio sąskaitą bus įskaitomi taškai. Kiekvienas jauniausios ZOOM programos grupės dalyvis gali turėti iki 3 tokių rėmėjų.

Praėjusią savaitę tinklapyje www.zoom.lt buvo galima išreikšti pritarimą manifestui "Už teisę svajoti". Nuo lapkričio 5 iki 12 dienos šį puslapį aplankė virš 50 tūkst. vartotojų.

"Manifestas "Už teisę svajoti" – tai ZOOM programos pradžia. ZOOM nori paskatinti jaunuolius nepamiršti svajoti ir siekti savo tikslų, nes nuo svajonės viskas prasideda. Tai, kad daug žmonių prisijungė prie manifesto idėjos ir pasirašė už teisę svajoti, tik dar kartą įrodė jaunimo iniciatyvumą, optimizmą ir dideles galimybes", - sakė "Hansabanko" Klientų departamento direktorius Vitalijus Rancevas.

"Hansabankas" ateityje ketina plėsti bankines jaunimo programos ZOOM paslaugas, dalyviams bus pateikta daugiau įdomių konkursų ir programos partnerių pasiūlymų.

"Hansabankas" priklauso pirmaujančiai finansinei grupei Baltijos ir Šiaurės šalių regione – "Swedbank". Ši grupė turi daugiau nei 10,4 mln. privačių ir beveik 436 tūkst. verslo klientų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Rusijoje ir Švedijoje. Grupė turi 758 padalinius Švedijoje ir 286 padalinius Baltijos šalyse. "Swedbank" grupėje dirba virš 16 tūkst. darbuotojų, iš jų Lietuvoje – 3 tūkst. "Hansabankui" Lietuvoje priklauso "Hansa lizingas", "Hansa gyvybės draudimas", "Hansa investicijų valdymas","Baltijos autolizingas" ir "Hansa valda".
 
Dar nėra komentarų