„Apranga“ Rygoje atidaro didžiausią Šiaurės Europoje “Hugo Boss” parduotuvę

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2007-11-08 10:33 Komentarai: (0)
Lapkričio 8 dieną drabužių mažmeninės lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyse „Aprangos“ grupė Rygos centre atidaro daugiau nei 600 kvadratinių metrų ploto „Hugo Boss“ parduotuvę. Tai didžiausia „Hugo Boss“ parduotuvė Šiaurinėje Europos dalyje. Čia bus prekiaujama “Boss Black”, “Boss Orange” kolekcijomis moterims ir vyrams, taip pat “Selection” kolekcija vyrams. „Aprangos“ grupės investicijos į šį projektą siekia 2,5 mln. litų (0,7 mln. eurų).

„Hugo Boss“ grupė jau daugelį metų yra įsitvirtinusi kaip pasaulinė madų rinkos lyderė. 2006-aisiais „Hugo Boss“ grupė pasiekė rekordinius rezultatus. Grupės apyvarta 2006-aisiais sudarė beveik 5,2 mlrd. litų (1,5 mlrd. eurų) ir lyginant su tuo pačiu praėjusių metų periodu išaugo 14 procentų. Įspūdingai auga “Boss” moterų kolekcijos pardavimai 2006-aisiais. “Boss Black” ir “Boss Orange” moterų kolekcijos apyvarta siekė 559 mln. litų (162 mln. eurų) ir išaugo net 69 proc. lyginant su tuo pačiu praėjusių metų periodu. Tokią sėkmę lėmė sėkmingas naujos “Boss Orange”
moterims kolekcijos pristatymas rinkai. “Boss Orange Womenswear” orientuota į jauną, madingą ir progresyvią moterį, kuri mėgsta aktyvų laisvalaikį.

2007 metais sausio - spalio mėnesiais „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta sudarė 354,3 mln. litų (102,6 mln. eurų), ir išaugo 48,5 proc. palyginus su praėjusių metų analogišku laikotarpiu. Latvijoje apyvarta per 10 šių metų mėnesių siekė 88,7 mln. litų (25,7 mln. eurų).

„Aprangos“ grupės apyvarta Lietuvoje per dešimt šių metų mėnesių padidėjo 48,4 proc., Latvijoje - 54,1 proc., Estijoje - 35,3 procentais. Iš 5 „Aprangos“ grupės plėtojamų tinklų Baltijos šalyse
sparčiausiai augo jaunimo parduotuvių tinklo apyvarta (96,6 proc.) ir prabangos parduotuvių tinklo apyvarta (43,8 proc.).

„Aprangos“ grupė valdo 80 parduotuvių tinklą Baltijos šalyse: 55 - Lietuvoje, 22 - Latvijoje, 3 - Estijoje. Grupės valdomų parduotuvių plotas siekia beveik 50 tūkst. Kvadratinių metrų. 2007 metais „Aprangos” grupė jau atidarė arba rekonstravo 24 parduotuves. Artimiausiu metu „Aprangos“ grupė Vilniuje atidarys vieną įspūdingiausių šių metų grupės projektų - 3000 kvadratinių metrų universalinę drabužių parduotuvę miesto centre.

„Aprangos“ grupė pirmąją parduotuvę Latvijoje atidarė 2003 metų sausio mėnesį. Šiuo metu grupei priklauso 22 parduotuvės Latvijos sostinėje Rygoje: „Apranga“, „City men&women“, „Moskito“, franšizinės parduotuvės „Emporio Armani“, „GF Ferre“, „Hugo Boss“, „Mexx“, „Zara“, „Bershka“, „Pull and Bear“, „Miss Sixty/Energie“. Vien šiais metais Latvijoje „Aprangos“ grupė atidarė 7 naujas parduotuves: po dvi „Zara“, „Bershka“ ir „Pull and Bear“ bei minėtą „Hugo Boss“ parduotuvę. Bendras grupės parduotuvių plotas Latvijoje siekia beveik 13 tūkst. kvadratinių metrų. Grupės investicijos į tinklą Latvijoje nuo 2003 metų siekia 27,6 mln. litų (8 mln. eurų).

Per nepilnus 5 veiklos Latvijoje metus “Aprangos” grupė tapo Latvijos drabužių rinkos lydere, o apyvarta kasmet sparčiai augo: 2003 metais - 7,9 mln. litų (2,3 mln. eurų), 2004 metais -26,2 mln. litų (7,6 mln. eurų), 2005 m. - 48,3 mln. litų (14 mln. eurų), 2006 metais - 70,8 mln. litų (20,5 mln. eurų). Laukiama grupės apyvarta Latvijoje 2007metais - 108,8 mln. litų (31,5 mln. eurų). Prognozuojama, jog „Aprangos“ grupė 2008 metais pasieks 148,5 mln. litų (43 mln. eurų) apyvartą
Latvijoje.
 
Dar nėra komentarų