„SEB Vilniaus banko analitikai“ parengė „Limarko laivininkystės kompanijos“ akcijos tyrimą. Atsižvelgdami į finansinių rezultatų prognozes, pajamų augimo, investicijų, skolinimosi ir kitas prielaidas, šiuo metu 1 bendrovės akciją ekspertai įvertino 2,08 lito (diskontuotų pinigų srautų metodu). Nustatyta akcijos kaina 15,8 proc. viršija dabartinę rinkos kainą, todėl rekomenduojama akcijas pirkti.
Pastaraisiais metais didėjant krovinių, kuriems būtinas tam tikras temperatūros režimas, rinkai, refrižeratorių pasiūla nedidėja. Priešingai, pasaulio refrižeratorių laivynas po truputį mažėja. Dalį rinkos po truputį pasiima konteineriniai laivai, tačiau šis procesas nėra spartus ir, nepaisant aktyvių konteinerinių laivų savininkų pastangų, kol kas nėra aišku, ar ateityje jis taps spartesnis. Nors dalį rinkos konteineriniai laivai ir turėtų pasiimti, absoliutus refrižeratoriais vežamų krovinių kiekis neturėtų mažėti, ir dabartiniai gan dideli vežimo tarifai turėtų išlikti.
Norėdama sustiprinti pozicijas laivininkystės sektoriuje, 2004 metais Limarko laivininkystės kompanija (LLK) pradėjo įgyvendinti laivyno atnaujinimo ir plėtros programą. Nuo 2004 metų bendrovė įsigijo 8 naujus laivus, o iki 2009 metų pabaigos planuoja nusipirkti dar 5 laivus. Bendrovė siekia, jog ateityje laivyną sudarytų maždaug 20 laivų, kurių vidutinis amžius neviršytų 10–15 metų.
Didesnis ir modernesnis laivynas turėtų užtikrint bendrovės pajamų augimą. Dėl didėsiančių kuro, darbo užmokesčio ir nusidėvėjimo sąnaudų turėtų mažėti bendrovės pelningumo rodikliai, tačiau tikėtinos mažesnės naujų laivų eksploatacijos išlaidos turėtų švelninti šią įtaką. Strateginės bendrovės investicijos padidins skolinimosi poreikį, tad aktyviu investavimo laikotarpiu dėl padidėjusių finansinių sąnaudų mažės bendrovės grynasis pelnas ir pelningumas. Kita vertus, bendrovė patirs mažesnes sąnaudas dėl pelno mokestį pakeitusio tonažo mokesčio.
Analitikai prognozuoja, jog šiemet bendrovė gaus 142 mln. litų pajamų ir uždirbs 19,3 mln. litų grynojo pelno – atitinkamai 22,7 proc. ir dukart daugiau nei 2006 metais. Kitąmet prognozuojamas 12,7 proc. pajamų augimas iki 160 mln. litų ir prognozuojamas pelno sumažėjimas iki 16,4 mln. litų.
Pastaraisiais metais didėjant krovinių, kuriems būtinas tam tikras temperatūros režimas, rinkai, refrižeratorių pasiūla nedidėja. Priešingai, pasaulio refrižeratorių laivynas po truputį mažėja. Dalį rinkos po truputį pasiima konteineriniai laivai, tačiau šis procesas nėra spartus ir, nepaisant aktyvių konteinerinių laivų savininkų pastangų, kol kas nėra aišku, ar ateityje jis taps spartesnis. Nors dalį rinkos konteineriniai laivai ir turėtų pasiimti, absoliutus refrižeratoriais vežamų krovinių kiekis neturėtų mažėti, ir dabartiniai gan dideli vežimo tarifai turėtų išlikti.
Norėdama sustiprinti pozicijas laivininkystės sektoriuje, 2004 metais Limarko laivininkystės kompanija (LLK) pradėjo įgyvendinti laivyno atnaujinimo ir plėtros programą. Nuo 2004 metų bendrovė įsigijo 8 naujus laivus, o iki 2009 metų pabaigos planuoja nusipirkti dar 5 laivus. Bendrovė siekia, jog ateityje laivyną sudarytų maždaug 20 laivų, kurių vidutinis amžius neviršytų 10–15 metų.
Didesnis ir modernesnis laivynas turėtų užtikrint bendrovės pajamų augimą. Dėl didėsiančių kuro, darbo užmokesčio ir nusidėvėjimo sąnaudų turėtų mažėti bendrovės pelningumo rodikliai, tačiau tikėtinos mažesnės naujų laivų eksploatacijos išlaidos turėtų švelninti šią įtaką. Strateginės bendrovės investicijos padidins skolinimosi poreikį, tad aktyviu investavimo laikotarpiu dėl padidėjusių finansinių sąnaudų mažės bendrovės grynasis pelnas ir pelningumas. Kita vertus, bendrovė patirs mažesnes sąnaudas dėl pelno mokestį pakeitusio tonažo mokesčio.
Analitikai prognozuoja, jog šiemet bendrovė gaus 142 mln. litų pajamų ir uždirbs 19,3 mln. litų grynojo pelno – atitinkamai 22,7 proc. ir dukart daugiau nei 2006 metais. Kitąmet prognozuojamas 12,7 proc. pajamų augimas iki 160 mln. litų ir prognozuojamas pelno sumažėjimas iki 16,4 mln. litų.