Pagrindinėje sostinės gatvėje nuo šiol veiks net trys SEB Vilniaus banko klientų aptarnavimo padaliniai

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: SEB Vilniaus bankas Data: 2007-11-05 14:01 Komentarai: (0)
Didžiausias Lietuvoje komercinis SEB Vilniaus bankas į Gedimino prospekto centrinę dalį perkėlė klientų aptarnavimo skyrių, iki šiol veikusį Šermukšnių gatvėje. Nuo šiol klientai bus aptarnaujami erdvesnėse ir moderniose banko patalpose įrengtose Gedimino pr. 31 esančiame pastate. Iki šiol svarbiausioje miesto gatvėje veikė du SEB Vilniaus banko padaliniai (Gedimino pr. 12 ir Gedimino pr. 60)

„Gedimino prospektas – viena svarbiausių ne tik Vilniaus, bet ir visos šalies arterijų, kurioje banko paslaugų poreikis nuolatos didėja, todėl nusprendėme, kad naujoji banko skyriaus vieta mūsų klientams bus patogesnė nei ankstesnioji“, – sakė Vytautas Sinius, SEB Vilniaus banko prezidento pavaduotojas ir Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius.

Atnaujintame SEB Vilniaus banko klientų aptarnavimo skyriuje teikiamos visos banko paslaugos privatiems asmenims, verslo klientams ir institucijoms. Čia klientai gali atsidaryti banko sąskaitą, padėti indėlį, įsigyti mokamąją kortelę ar atlikti pinigų pervedimą, apsidrausti gyvybę, gauti informacijos investavimo, kreditavimo ir kitais klausimais. Skyrius klientus aptarnaus darbo dienomis nuo 9 iki 18 valandos. Planuojama, kad naujose patalpose klientus aptarnaus 18 SEB Vilniaus banko specialistų.

Vilniuje šiuo metu iš viso veikia 21 SEB Vilniaus banko klientų aptarnavimo padalinys. Banko grupės paslaugomis besinaudojančių klientų skaičius Lietuvoje – 1 mln. 59 tūkstančiai.
 
Dar nėra komentarų