
Didžiausios pasaulyje sportinės avalynės bei drabužių ir aksesuarų gamintojos pardavimai Šiaurės Amerikos rinkoje per praėjusį ketvirtį palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus ūgtelėjo aštuoniais procentais iki 1,903 mlrd. dolerių, Vakarų Europoje augo šešiais procentais iki 1,056 mln. dolerių, Rytų ir Centrinėje Europoje – 9 procentais, Kinijoje – 10 procentų iki 460 mln. dolerių, tuo tarpu Japonijoje Nike pardavimai susitraukė per minimą laikotarpį net 18 procentų, na o besivystančiose rinkose šios bendrovės pajamos kilo 24 procentais.
Per pirmą savo šių finansinių metų ketvirtį Nike kompanijai pavyko uždirbti 754 mln. dolerių veiklos pelno ir 559 mln. arba 1.14 dolerių akcijai grynojo pelno ir tai atitinkamai vienuolika ir devyniais procentais daugiau nei šiai bendrovei buvo pavykę uždirbti prieš metus per tą patį laikotarpį. Analitikai tuo tarpu prognozavo, kad šios kompanijos praėjusio ketvirčio grynasis pelnas akcijai vidutiniškai sudarys tik vieną dolerį.

Po prekybinės sesijos metu investuotojams sužinojus Nike kompanijos praėjusio ketvirčio veiklos rezultatus, šios bendrovės akcijų kaina šoktelėjo net virš penkių procentų, tuo tarpu nuo šių metų pradžios minimos kompanijos akcijų vertė jau spėjo ūgtelėti apie aštuoniolika procentų.