Autorius | Žinutė |
2018-04-09 09:04 #562226
![]() |
|
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=832898&messageId=1047256
2018 m. kovo mėn. AB „Klaipėdos nafta“ (toliau – bendrovė) Klaipėdos bei Subačiaus naftos terminaluose į talpyklas perkrovė 599 tūkst. tonų naftos produktų, tai yra 62,8 proc. daugiau nei 2017 m. kovo mėn., kai buvo perkrauta 368 tūkst. tonų. Bet jūs ir toliau tikėkite komentarais, kur žmonės, kabinete sėdėdami pro langą atplaukiančių laivų nemato. ![]() ![]() |
|
2018-04-09 09:16 #562227 | |
GX [2018-04-09 09:04]: 62,8 proc. daugiau nei 2017 m. kovo mėn., Procentais didelis prieaugis, bet jis didelis ne dėl to, kad daug krovė, o dėl to, kad prieš metus buvo embargas. ![]() Realiai šiemet didžiausia naftos krova buvo sausį, po to vasarį ji sumažėjo, o kovą dar sumažėjo... |
|
2018-04-09 10:10 #562237 | |
vk [2018-04-09 09:16]: GX [2018-04-09 09:04]: 62,8 proc. daugiau nei 2017 m. kovo mėn., Procentais didelis prieaugis, bet jis didelis ne dėl to, kad daug krovė, o dėl to, kad prieš metus buvo embargas. ![]() Realiai šiemet didžiausia naftos krova buvo sausį, po to vasarį ji sumažėjo, o kovą dar sumažėjo... Tie, kolegos, kur per langą laivus stebi, sakė, jog tolumoj laivą jau mato ![]() ![]() |
|
2018-04-09 10:15 #562241 | |
Paskutines dvi savaites Orlen Lietuva dirba minmaliu pajėgumu, nes vykdami dideli atnaujinimo/remonto darbai įmonėje, todėl ir krova per uostą buvo gana maža. Praėjusiais metais panašios apimties darbai Orlen Lietuva vyko apie 3-4 savaites.
|
|
2018-04-09 10:18 #562244 | |
Kol VK nera KNF tanklaiviu pravadnikas patikėk, ten nieko gero nesišviešviečia ir kiekviena teigiama naujiena bus išvartyta kad tai visgi nieko gero
![]() |
|
2018-04-09 10:21 #562246 | |
Na ka neuzkalnu 60 cnt jei tokia krova tesis
|
|
2018-04-09 10:47 #562257 | |
bet žiūrint tiesiog į šiuos metus tai jei tokia krova tęsis tikrai taip nebus, nes ji gražiai stabiliai mažėja
|
|
2018-04-09 11:11 #562264 | |
„Klaipėdos nafta“ pirmadienio rytą prieš prekybos sesiją paskelbė, kad bendrovės kovo mėnesio naftos produktų krova augo 62,8 proc. o SGD išdujinimas krito -21,9 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Praėjusio mėnesio pajamos tuo tarpu sudarė 8,6 mln. Eur ir lyginant su praėjusių metų kovu krito -1,1 proc.
https://www.traders.lt/page.php?id=27064 |
|
2018-04-09 11:23 #562266 | |
selevi [2018-04-09 11:11]: „Klaipėdos nafta“ pirmadienio rytą prieš prekybos sesiją paskelbė, kad bendrovės kovo mėnesio naftos produktų krova augo 62,8 proc. o SGD išdujinimas krito -21,9 proc. lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Praėjusio mėnesio pajamos tuo tarpu sudarė 8,6 mln. Eur ir lyginant su praėjusių metų kovu krito -1,1 proc. https://www.traders.lt/page.php?id=27064 Kolega, KNF gauna tik tam tikrą numatytą pelno kiekį nuo visos SGD veiklos. Tai reiškia, jog monopolio teisėmis dirbanti įmonė gaus tą patį grynųjų kiekį net jei išdujinimas padidėtų 100%.Tad skaitydamas ataskaitą, didelės reikšmės SGD tiesiog neteikiu. Pagrindinis pelnas eina iš naftos terminalų krovos +garantuota pelno eilutė už SGD, kuri kasmet buvo vis ta pati, nepriklausomai nuo išdujinimo kiekio. Dėl tikslesnės info jau reiktų skaityt KNF ir valstybės sutartį. |
|
2018-04-09 11:25 #562267 | |
GX [2018-04-09 11:23]: , kuri kasmet buvo vis ta pati, nepriklausomai nuo išdujinimo kiekio. Betgi pernai ji buvo didesnė, o ne "ta pati". ![]() |
|
![]() |
2018-04-09 11:26 #562268
![]() |
neklaidinkit zmoniu - reikia analizuoti reguliuojama ir nereguliuojama veiklas atskirai. SkGD yra reguliuojama veikla ir ten nepriklausomai nuo situacijos pelnas bus atstatytas/pakoreguotas kitais metais.
pajamos is naftos krovos kovo men didejo +3%, uz pirma ketvirti +28,7% neigiamos pajamos gavosi del SkGD veiklos, kuriai tuo paciu budingi ir dideli svyravimai metu eigoje. |
|
2018-04-09 11:29 #562269 | |
djavolas [2018-04-09 11:26]: neklaidinkit zmoniu - ...neigiamos pajamos OT: kaip atrodo "neigiamos pajamos"? ![]() |
|
![]() |
2018-04-09 12:12 #562274 |
nu sorry vk ir kitiems lietuvių kalbos puoselėtojams
![]() |
|
2018-04-09 12:46 #562280 | |
Manau nėra korektiška lyginti 2017 ir 2018. Lyginkim "auksinį" 2016 metų pirmą pusmetį su 2018 metų pirmu pusmečiu, veiklos sąlygos turėtų būti panašios, nėra jokių draudimų:
2016 Sausis 792 -> 776 2018 -2,02% 2016 Vasaris 747 -> 664 2018 -11,11% 2016 Kovas 782 -> 599 2018 -23,40% Balandis tikrai bus dar "kūdesnis", pirmas tanklaivis atplaukė tik 8tą dieną. Ir toliau neskaičiuokim tanklaivių, burkim iš kavos tirščių. |
|
2018-04-09 13:27 #562288 | |
Manau korektiška būtų taip: kas parsidavė ir nori atpirkti, lygina su geriausiais metais, kas prisipirko su prasčiausiais mėnesiais...
![]() Aš jau tau sakiau, vagonus reikia skaičiuoti... sudėtingiau nei tanklaivius, bet patikimiau... ![]() "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2018-04-09 14:26 #562301 | |
Matai, nekreipiant dėmesio į sarkazmą, vagonus per sunku skaičiuoti, tanklaivius lengviau.
|
|
![]() |
2018-04-10 00:37 #562377
![]() |
Matai nori lengvai pinigus uždirbti...taip nebus... teks suskaičiuoti vagonus.
|
|
2018-04-10 17:07 #562454 | |
Naftos produktų krovos pokytis tūkst. t 62,8%, tuo tarpu naftos terminalų veiklos preliminarių pajamų pokytis 3,0%. Dirbam už dyką?............Čia per 2018 m. kovą.
|
|
2018-04-10 17:34 #562467 | |
Markas, paėmei du skaičius ir padarei išvadas... gal reikėjo pabandyti pažiūrėti bent visų mėnesių pernai ir šiemet skaičius, pabandyti paskaičiuoti, nors vidurkius krovos-pajamų... ar pažiūrėti ataskaitose. Šiaip sausis-kovas plius 29%
"Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2018-04-11 10:19 #562515
![]() |
|
vk [2018-04-06 12:51]: Siūlau inovaciją dėl galimybės tapti investuotoju arba ilgalaikiu operatoriumi penkiuose SGD terminaluose - siūlau įnašą į naują terminalą padaryti KNF SkGD laivu. ![]() Mano siūlomai inovacijai pritarė nepriklausomą kaštų ir naudos analizę dėl ilgalaikio SGD tiekimo Lietuvai užtikrinimo atlikusi tarptautinė konsultacijų bendrovė „Poyry Management Consulting“: ![]() "Ekspertų teigimu, išpirkdama terminalą Lietuva įgyja galimybę lanksčiai reaguoti į netikėtai pasikeitusias aplinkybes, pavyzdžiui, gamtinių dujų vartojimo pokyčius. Nuomos sutartis tokio lankstumo nesuteiktų." |