Autorius | Žinutė |
2025-02-20 13:42 #822620 | |
Aritmetikos mokykloje moko: 6 centai nuo 80 centų yra lygiai 7,5%
![]() |
|
2025-02-20 13:49 #822621 | |
valdovas [2025-02-20 13:42]: Aritmetikos mokykloje moko: 6 centai nuo 80 centų yra lygiai 7,5% ![]() Prie matematikos pridek tikimybiu teorija.... |
|
2025-02-20 14:22 #822635 | |
Kokia tikimybė, kad stebėtojų taryba, kurią formuoja 1 akcininkas, turintis 2/3 balsų būtų priėmusi sprendimą dėl 6 centų dividendų siūlymo be akcininko pritarimo. Manau 1 proc., ne daugiau. Ypač turint omenyje, po paskutinio pirkinio Lenkijoje labai reikia grynųjų.
|
|
![]() |
2025-02-21 13:27 #822825
![]() |
Kaip buvo galima tikėtis, Tallink Grupp ketvirtasis ketvirtis nepateikė teigiamų staigmenų. Bendrovės pajamos toliau mažėjo – bendrai 2024 m. jos buvo 6 % mažesnės nei 2023 m. Didžiausią įtaką tam darė 2024 m. 39 % sumenkusios pajamos iš laivų frachtavimo. Vis dėlto, metų pabaigoje ši mažėjimo tendencija stabilizavosi. Nors ketvirtąjį ketvirtį pajamos iš laivų frachtavimo buvo 27 % mažesnės nei tą patį 2023 m. laikotarpį, palyginti su 2024 m. trečiuoju ketvirčiu, kritimas sudarė vos 4 %. Tuo tarpu metų pradžioje šis mažėjimas buvo intensyvesnis.
Rezultatai pagal segmentus, 2024 Q4 ![]() Nors 2024 m. pajamų kritimas buvo sąlyginai nuosaikus, tačiau kaštų valdymo iššūkiai kur kas stipriau neigiamai paveikė bendrovės rezultatus. Savikaina ir kitos veiklos išlaidos išliko beveik tokiame pačiame lygyje kaip 2023 m., todėl, mažėjant pajamoms, veiklos pelnas krito 32 %. Atsižvelgus į tai, kad kitų veiklos pajamų eilutė išaugo dėl turto pardavimo, eliminavus šį efektą, veiklos pelno kritimas, palyginti su 2023 m., siekė net 49 %. Pagrindiniai pelno (nuostolio) ataskaitos parametrai, 2024 m. ![]() 2024 m. ketvirtasis ketvirtis bendrovei buvo nuostolingas – grynasis nuostolis siekė 5,2 mln. eurų. Per visus 2024 m. bendrovė uždirbo 40 mln. eurų grynojo pelno, tačiau reikšmingą šios sumos dalį lėmė turto pardavimas pirmąjį metų ketvirtį. Tikėtina, kad ir 2025 m. pradžia nebus išskirtinė – istoriškai šis laikotarpis bendrovei būna itin nuostolingas. Grynasis pelnas ![]() Pinigų srautų situacija atrodo šiek tiek palankesnė: ketvirtąjį ketvirtį pagrindinės veiklos pinigų srautas sumažėjo 9 % YoY, kurio kritimą amortizavo teigiamas srautas iš apyvartinio kapitalo. Laisvas pinigų srautas išliko stabilus – metinis lygis siekė 113 mln. eurų, daugiausia dėl itin minimizuotų investicijų. Didžioji šių lėšų dalis buvo skirta skolos mažinimui, kuri per 2024 m. sumažėjo 93 mln. eurų. Vis dėlto, jei bendrovė išlaikys dividendų išmokas tame pačiame lygyje (45 mln. eurų), skolos lygis gali vėl išaugti. Nors dividendinis pajamingumas atrodo patrauklus (9 %), ateityje, kai investicijos grįš į įprastinį lygį, gali kilti iššūkių išlaikyti tokius išmokėjimus, jei bendrovės rezultatai nepagerės. Laisvas pinigų srautas ![]() Detalius finansinius duomenis (tiek pagrindinių ataskaitų - pelno/nuostolio, balanso, pinigų srautų, tiek atskirų segmentų detalizavimus) galite rasti PLY platformoje: Tallink Grupp 2024 Q4 ataskaita. |
|
2025-02-26 21:18 #823688 | |
https://www.delfi.lt/news/daily/world/per-moksleiviams-organizuota-kruiza-is-stokholmo-i-talina-trys-iszaginimo-atvejai-120089535
Tai va kas leme kad pakrito į karzinkėle šiandien talinkiuko, ko jau net besitikėjau gaut žemiau 65 ![]() |
|
![]() |
2025-03-04 07:35 #824597
![]() |
Tallink Q4 analysis: “Free cash flow support dividends”
Link to report |
|
2025-03-04 15:01 #824766 | |
Prosas [2025-02-26 21:18]: https://www.delfi.lt/news/daily/world/per-moksleiviams-organizuota-kruiza-is-stokholmo-i-talina-trys-iszaginimo-atvejai-120089535 Tai va kas leme kad pakrito į karzinkėle šiandien talinkiuko, ko jau net besitikėjau gaut žemiau 65 ![]() Prasom siandien po pigiai i tamstos karzinke ![]() |
|
2025-04-02 21:46 #828365 | |
Parsidavė laivas. Kiek atsimenu, buvo, kas numatė šį ėjimą
![]() The subsidiary of AS Tallink Grupp, Tallink Hansaway Limited, has signed an agreement with Irish Continental Group plc for the sale of the vessel Star I. The delivery of the vessel will take place within few weeks. https://view.news.eu.nasdaq.com/view?id=b9a96297e428ef323f6de8294dbe7bafc&lang=en&src=listed Stocks and crypto
|
|
2025-04-08 14:24 #829179 | |
Gal kas žino kada to TAL ataskaitiniai metai ir kada tas vas numatytas, ar čia tik šiaip pasiūlė tuos 6 cnt divų, nu ir tipo kažkada
![]() |
|
2025-04-09 15:42 #829365 | |
Prosas [2025-04-08 14:24]: Gal kas žino kada to TAL ataskaitiniai metai ir kada tas vas numatytas, ar čia tik šiaip pasiūlė tuos 6 cnt divų, nu ir tipo kažkada ![]() Sveikinu tamsta sianden uzsipirkus TAL , kopijuoju tavo zodzius, bus didesnis div. procentas ![]() ![]() |
|
2025-04-24 09:46 #831069 | |
Panašu TAL kainą tepalaiko lūkesčiai dėl divų. Kurie iš esmės kaip ir suvalgo viską ir dar į skolą. Q1 toks koks ir tikėtasi, remiantis vis prastėjančiais rezais kas mėnesį.(PS : Tal neturiu, neplanuoju).
carried 970 359 passengers, which is 12.0% less than in the first quarter of 2024. The number of cargo units transported decreased by 31.9% year-on-year amounting to 57 830. The number of passenger vehicles was down by 10.9% compared to the same period a year ago and amounted to 135 829. The Group’s unaudited consolidated revenue amounted to EUR 137.3 million (EUR 160.4 million in Q1 2024), down by 14.4% year-on-year. Unaudited negative EBITDA was EUR 3.8 million (positive EBITDA of EUR 34.5 million in Q1 2024) and the unaudited net loss for the period was EUR 33.2 million (net profit of EUR 2.6 million in Q1 2024). |
|
2025-04-24 13:25 #831097 | |
Velykų savaitės efektas milžiniškas. Šiemet Velykos buvo balandį, o pernai - kovą. +50 tūkst. keleivių per Velykų savaitę, kas reiškia lyginant su pernai eliminuojant Velykų savaitę tai jau visas 100 tūkst. keleivių Dar vieną laivą balandį pardavė, ir per webinarą vadovas atsargiai užsiminė, kad gali būti naujienų dėl kito laivo per artimiausias savaites. Taigi ne viskas taip pesimistiška, nors aišku nervina, kai kainas užsikėlė is save laiko premium paslaugos pardavėju, nors dėl to mažėja rinkos dalis.
|
|
2025-04-24 13:48 #831105 | |
Tai jei pusę savo laivyno išparduos - iš kur tada pelnai bus? Trumpalaikiu efektu nuostolius padenginės. Kitaip sakant įmonė pati save valgys. Velykos nėra jau tokia super sidabrinė kulka paaiškinanti prastus rezultatus. Gi kas mėnesį tai rodo dar nuo praeitų metų vasaros. Štai sausį, vasarį Velykų nebūna, bet jie blogi buvo ir šiais metais. Nors pačios Velykos teigiamą efektą praeitais metais galėjo turėti kovui, su tuo sutinku. Asmeniškai nežinau ko jie siekia. Gal tiesiog įmonę išsiurbs, o likučius parduos. Kadangi aktyviai neseku šios įmonės, gal besidomintys TAL plačiau įmonės ateities planus pakomentuos.
|
|
2025-04-24 18:43 #831130 | |
Domiuosi plačiau, bet matau kad GX pačiam nelabai įdomu
![]() P/B 0,58, tai jei išparduos įmonę, akcininkams min +40% pelno, nes kaip taisyklė parduoda už buhalterinę vertę ar šiek tiek brangiau. Vieną laivą balandį pardavė, rezultatuose dar nesimato. |
|
2025-04-24 19:33 #831133
![]() |
|
Dėl dividendų (rezultatų pristatymo metu buvo klausimas, ar ne per agresyvūs dividendai), minėjo, kad juos planuoja išmokėti per du kartus - liepą ir lapkritį po 3ct.
|
|
![]() |
2025-04-25 13:13 #831164
![]() |
Tallink Grupp 2025 m. pirmąjį ketvirtį, kuris tradiciškai pasižymi silpnesniais finansiniais rezultatais, baigė nuostolingai – grynasis nuostolis siekė 33 mln. eurų. Rezultatus neigiamai paveikė tiek mažėjantys pardavimai, tiek kaštų valdymo problemos. Bendrovės pajamos nuosekliai traukiasi nuo 2023 m. viduryje pasiekto piko, kuris vis dėlto nepriartėjo prie priešpandeminio lygio. 2025 m. pirmąjį ketvirtį pajamos buvo 14 % mažesnės nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Pajamų smukimas šį ketvirtį fiksuojamas visose veiklos srityse. Neramina tai, kad pajamos iš laivų frachtavimo ir toliau mažėja, stipriausiai tarp visų paslaugų, kaip ir pernai, nors tai buvo pagrindinis augimo šaltinis 2023 metais.
Pajamos pagal paslaugas ![]() Pirmąjį 2025 m. ketvirtį savikaina traukėsi ženkliai lėčiau nei pajamos – vos 3 % YoY, todėl absoliučia verte netgi viršijo sugeneruotų pajamų sumą. Neigiamai prisidėjo ir kitos veiklos sąnaudos – pardavimų bei administracinės, kurios kartu augo 3 % YoY. Praėjusiais metais pirmąjį ketvirtį rezultatams itin stiprią teigiamą įtaką darė turto pardavimas, tačiau net ir eliminuojant šį vienkartinį efektą, 2025 Q1 atrodo silpniau nei 2024 Q1. Veiklos pelnas be kitų veiklos pajamų ![]() Dėl neigiamų rezultatų 2025 m. pirmąjį ketvirtį metinis pinigų srautas iš operacijų (FFO) sumažėjo iki 86 mln. eurų. Per pastaruosius metus bendrovė į ilgalaikį turtą investavo vos 29 mln. eurų, todėl, nepaisant silpnėjančių veiklos rezultatų, metinis laisvas pinigų srautas siekia 53 mln. eurų (11,6 % pajamingumas). Vis dėlto metinis investicijų poreikis nusidėvėjimui kompensuoti sudaro apie 80 mln. eurų (eliminavus nuomojamo turto dalį), tad ši suma iš esmės prilygsta dabartiniam FFO. Tai reiškia, kad norint užtikrinti ilgalaikio turto atnaujinimą, laisvo pinigų srauto beveik neliktų. Laisvas pinigų srautas ![]() Detalius finansinius duomenis (tiek pagrindinių ataskaitų - pelno/nuostolio, balanso, pinigų srautų, tiek atskirų segmentų detalizavimus) galite rasti PLY platformoje: Tallink Grupp 2025 Q1 ataskaita. |
|
![]() |
2025-04-29 08:23 #831381
![]() |
Tallink Q1 analysis: “Challenging year priced in”
Link to report |
Norėdami rašyti forume, turite užsiregistruoti, o jei jau registravotės- prisijungti.