Autorius | Žinutė |
2024-05-12 21:06 #789951 | |
maxa [2024-05-12 19:07]: Ilgą laiką važinėjau tautiniu TDI (tiek 1.9 TDI, tiek 2.0 TDI). Po to, kai metinės ridos sumažėjo nusipirkau amerikonišką 5.7 HEMI ir tada supratau kodėl sakoma no replacement for displacement. Jei reik dujas įsidėsiu, bet atgal prie dyzelio negrįšiu. Aišku, nėr ką lygint V8 vs L4, nu bet, emocijos nepalyginamos, absoliučiai jokių problemų per paskutinius 10 metų neturėjau (tiek su Fordo 5.0, tiek su dabartiniu Jeep/Dodge 5.7). Kažkur po ~80k kilometrų su kiekvienu pravažiavau. EV ir ES "kova" su klimatu tai pritariu, kad amžiaus afera. Dangus visiems vienas, bet kažkodėl su CO2 kovoja tik ES ir Japonija. Vsio. Visos kitos dėjo skersą. Mano manymu, tai daroma kad sužlugdyti smulkius ūkininkus, ir perimti jų žemę. Stambus ūkiai pasirodo klimatui nekenkia, o smulkūs ,taip. Žalieji reikalavimai, pigūs grūdai iš Rusijos, Ukrainos smulkius varo į bankrotą, o jų žemę perims agroholdingai. |
|
![]() |
2024-05-12 22:04 #789959 |
maxa [2024-05-12 19:07]: EV ir ES "kova" su klimatu tai pritariu, kad amžiaus afera. Dangus visiems vienas, bet kažkodėl su CO2 kovoja tik ES ir Japonija. Vsio. Visos kitos dėjo skersą. Kova su CO2 yra perejimas nuo maziau ismetanciu CO2 dyzeliu, prie daugiau ismetanciu CO2 benzininiu. ![]() "Baidenas neduoda, Baidenas sabotuoja."
|
|
![]() |
2024-05-12 23:19 #789981 |
maxa [2024-05-12 19:07]: EV ir ES "kova" su klimatu tai pritariu, kad amžiaus afera. Dangus visiems vienas, bet kažkodėl su CO2 kovoja tik ES ir Japonija. Vsio. Visos kitos dėjo skersą. Japonijoje ir Europoje klimatas keičiasi 2 kartus greičiau nei kitame pasaulyje, nes ES ir Japonija neturi energetinių išteklių. Po 2035m kai dar kris energijos gavyba, ES ir Japonijai bus dar blogiau. |
|
2024-05-12 23:37 #789990 | |
youngcat [2024-05-12 10:42]: tunks [2024-05-12 00:55]: kol neremontuoji ![]() As tai siap apie pati "vazinejima" sakiau, o ne apie lietuviu liaudies prisiminimus is benzininiu ziguliu laiku, kaip ten viskas gerai "ir nera ka taisyti". ![]() is kur cia zigulius istraukei, tai as nezinau... |
|
![]() |
2024-05-12 23:53 #789995 |
tunks [2024-05-12 23:37]: is kur cia zigulius istraukei, tai as nezinau... Gi jau rasiau. Butent liaudis eksploatavusi zigulius pagrinde ir naudoja teze apie pigu benzininiu automobiliu remonta. Tiesa sakant, toks realiai ir buvo remontas - pigus ir paprastas. Jokios elektronikos, jokiu katalizatoriu ar EGR. Jokiu faziu sukinetoju. Galingumas, prastos medziagos, deficitai - cia jau kiti dalykai. "Baidenas neduoda, Baidenas sabotuoja."
|
|
2024-05-12 23:57 #789998 | |
youngcat [2024-05-12 11:50]: ---- 1. dpf filtrai = pas benzininius - katalizatoriai, kuriu resursas dvigubai - trigubai mzazesnis uz dyzeliu dpf filtrus. Remontas - dpf filtre isgreziamos skyles, kartais isprogramuojama. Jei labai norima, iseinama "tas ant to", pridavus pacio filtro turini i metalo supirktuve. Benzininio katalizatoriaus remontas - keitimas nauju originaliu, visi neoriginalus 2 metu neistempia. Plius bnzininiu pastoviai reikia keisti viso ismetimo komponentus, nes jie padaryti is daug prastesniu metalu, skirti 3 kartus mazesniam resursui, kaip minimum. --- 2.auksto slegio siurbliai ir forsunkes Pas benzinius - purkstukai, zemo slegio siurbliai, auksto slegio siurbliai, babinos, zvakes, lambda zondai, pastovios nesandarumu kolektoriuose paieskos, amerikinese bako nesandarumu paieskos ... --- 3. kai pradedi keisti tai nespeji juokinti kisenes. Kai pasakau, kad uz benzininio katolika turetu pakati poros tukstanciu, tai juokas kisenese dingsta. Nes "pirko, kad pigiai vazineti". ![]() --- 4. kai paprastam benzino atmosferikui analogiski mazgai kainuoja kapeikas. Mitu mitas. Nebent turima mintyje, kad tai baltos lados variklis, paprastas ir be ekologiju. --- 5. Ir visa dyzelio ekonomija isgaruoja. Nu kol kol kas neisgaravo ir jokiu sansu isgaruoti nenusimato. ![]() --- 6. aisku kol naujos masinos tas negalioja Taip, kaip ir 10 ar 20 metu. --- 7. bet kai vos ne kas antras vairuoja pilnamete masina tai jau loterija, nepalanki dyzeliui Dyzeliniu varikliu resursas jau is gamyklos skaiciuojamas du, tris kartus didesnis nei benzinu. Ir reikia nepamirsti, kad alyva benzininiuose varikliuose degraduoja dvigubai greiciau, is ko servisai dvigubai tankesni. --- Idomi diskusija, noreciau pratesti. ![]() 1. nieko panasaus. jei kolhozini dpf tai apie tai kalba neina. jei normaliai nori tvarkyt simtai krenta. pvz naujas town/country katolikas, 400eu. ir laiko tikrai ne du metus, apie kitus metalus is vis kliedesys. puna tie metalai tiek vienam tiek kitam vienodai. 2. bet kainos...v6 visi purktukai kainuoja tiek kiek vienas dyzelinis. pakaitinimo zvakes ir smagus ju istraukinejimas is vis neegzistuoja. nesandarumai kolektuoriuose gali but bet kurioj netvarkingoj masinoj, bako nesandarumas, tai kamscio supurskimo su silikonu klausimas 3. viskas labai nuo modelio priklauso, pdf filtras irgi gali kainuoti kelis tukstancius. plius dacikai minimum du po 150 ir purkstukas i ji dar tiek pat...ir pastovus hemorojus su juo. 4.-6 demagogiska beletristika 7. kazkodel taip nera. vien palyginus dyzeliu ir benzu kainas srotuose aisku, kurie yra ant bangos ir paklausus. jei kalbi apie mazalitrius benzus dalis teisybes yra, bet jei kalba eina apie amerikonus, tai varikliai niekam neidomus, nes jie paprasciausiai negenda. dideli spyziaus gabalai su dideliu resursu. is vis neidomi diskusija, nes kaip ir visame kame tavo tiesa tiesiausia turi buti |
|
2024-05-13 00:00 #790003 | |
youngcat [2024-05-12 23:53]: tunks [2024-05-12 23:37]: is kur cia zigulius istraukei, tai as nezinau... Gi jau rasiau. Butent liaudis eksploatavusi zigulius pagrinde ir naudoja teze apie pigu benzininiu automobiliu remonta. neturejau ziguliu gyvenime, turiu town country antra jau, firmoj turim ram'us du, ir siaip mano aplinkoj yra nemazai amerikonu benzu. servizuose tik del kaladziu pakeitimo pasirodo praktiskai |
|
![]() |
2024-05-13 00:36 #790014 |
tunks [2024-05-12 23:57]: 1. nieko panasaus. Viskas buten taip ir ne kitaip. ![]() ---- tunks [2024-05-12 23:57]: jei kolhozini dpf tai apie tai kalba neina. Kalba eina butent apie tai, kaip tai daroma praktikoje kiekviena diena. Tik taip ir ne kitaip daroma. ![]() --- tunks [2024-05-12 23:57]: jei normaliai nori tvarkyt simtai krenta. Niekas "normaliai" DPF filtru pas mus netaiso. Kol TA apziurose Euro 4, Euro 5, Euro 6 automobiliu dujos tikrinamos kaip Euro 3, tai kitaip ir nebus. --- tunks [2024-05-12 23:57]: pvz naujas town/country katolikas, 400eu. ir laiko tikrai ne du metus, apie kitus metalus is vis kliedesys. puna tie metalai tiek vienam tiek kitam vienodai. Kur cia tokiu pigiu ir geru katoliku galima isigyti? klientus siusciau serijiniu budu. --- tunks [2024-05-12 23:57]: 2. bet kainos...v6 visi purktukai kainuoja tiek kiek vienas dyzelinis. Jei per brangu nauji, gali deti shrotinius ar restauruoti. Su benzininiais situacija panasi. Nauju neoriginaliu benzininiu purkstu net nemates geru. https://www.bimmerworld.com/Intake-Fuel/Fuel-Filters/Fuel-Injector-Replacement-Set-Genuine-BMW-N54-Engine.html Price: $2,749.99 --- tunks [2024-05-12 23:57]: pakaitinimo zvakes ir smagus ju istraukinejimas is vis neegzistuoja. Atvirksciai. Problemos tik isskirtiniais atvejais - pvz pas autobusus ant kuriu bega vanduo ir pas Opelius. ![]() Pas kitas nepamenu, kad butu problemu su pakaitinimo zvakemis. --- tunks [2024-05-12 23:57]: nesandarumai kolektuoriuose gali but bet kurioj netvarkingoj masinoj, Tik benzinams tai daug labiau reiskia, nei dyzeliams. --- tunks [2024-05-12 23:57]: nesandarumai kolektuoriuose gali but bet kurioj netvarkingoj masinoj, bako nesandarumas, tai kamscio supurskimo su silikonu klausimas Visai nesupratai problemos. ---- tunks [2024-05-12 23:57]: 3. viskas labai nuo modelio priklauso, pdf filtras irgi gali kainuoti kelis tukstancius. plius dacikai minimum du po 150 ir purkstukas i ji dar tiek pat...ir pastovus hemorojus su juo. Cia suplakiai DPF filtra su SCR. Jau rasiau - ir viena ir kita sistema issikastruoja, niekas nesuka galvos, jokiu hemaroju niekam nesukele iki siol, kol tai leidziama. Priesingai nei bezininiu, kur katolikui pasidarius neefektyviam gali netikti ismetamosios dujos per TA. --- tunks [2024-05-12 23:57]: 4.-6 demagogiska beletristika Tik atsakymai i tamstos demagogijas ir belektristikas, daugiau nieko. --- tunks [2024-05-12 23:57]: 7. kazkodel taip nera. Kazkodel butent taip ir yra. ![]() ---- tunks [2024-05-12 23:57]: jei kalbi apie mazalitrius benzus dalis teisybes yra, bet jei kalba eina apie amerikonus, tai varikliai niekam neidomus, nes jie paprasciausiai negenda. dideli spyziaus gabalai su dideliu resursu. Jau rasiau, nera pas mus 5-6 litru benzininiu amerikonu. Nesigundo liaudis eksperimentinias automobiliais, kaip matau. ![]() As rasau apie tokias, kurios pagrinde vazineja musu gatvemis, kurias vairuoja mano pzystami ar klientai. ---- tunks [2024-05-12 23:57]: is vis neidomi diskusija, nes kaip ir visame kame tavo tiesa tiesiausia turi buti Keista, man pasirode atvirksciai. ![]() "Baidenas neduoda, Baidenas sabotuoja."
|
|
![]() |
2024-05-13 01:06 #790016 |
ThePope [2024-05-12 12:01]: Katinui. Koks yra lietuvių tautos automobilis ir koks turėtų būti? Kitaip šnekant, ką rinktumeisi pats ir ką pasiūlytum klientui. Tautovežis pagal katiną. koks jis? Sudetingas klausimas, bet labai daznai uzduodamas. ![]() Deja konkretaus asakymo negaliu duoti. Tai priklauso nuo begales faktoriu: Kliento poreikiu ir poziurio i daiktus. Kliento pomegiu ir iprociu. Kliento finansiniu galimybiu. Kitu kliento galimybiu, pvz pigesnio kazkurios rusies kuro prienamumo. Antra, galiu vertinti ir siulyti, tik tai su kuo as susipazines, kas vazineja pas mumis gatvese. Ir tai gali skirtis nuo musu didmiesciu madu. Kiekvienas modelis turi savu trukumu, savu silpnu vietu ir problemu. Galiu pasakyti "is akies", kad pas mus kokia 50 proc uzima VAG ir aisku pagrinde dyzeliniai. Reiskia, kad liaudis ivertinusi teigiamai. Nors as pats labai prastai vertinu VAG benzinus, cia jei bendrai paemus. Rytoj parasysiu daugiau. "Baidenas neduoda, Baidenas sabotuoja."
|
|
2024-05-13 01:09 #790017 | |
kartoju, as nekalbu apie dpf kolhozinima, priezastys kolhozinimo neidomios. dpf vs katolikas, katoliko naudai.
paprasciausiai parsisiunciau is ebay, su mokesciais nepilnai 400eu, 2metus atvazinejau, kai masina suduzo, pardaviau zmogui, kuris del dumingumo nepraejo TA, isidejo ir dumingumas dingo, katolikas veikia. pilna tu amerikonu gatvese, atsimerk. 5-6 litru gal maziau, bet 3.3/3.8/3.6 chrysleriu /dodge/jeepu zavalom. sienu su 3.5 irgi daugeja. tokia uzdujini jei daug braizai ir vaziuoji pigiau nei su dyzeliu. istrauki eksliuzivini purkstuku modeli ir tipo cia rodiklis? va amerikonu purkstukai 88baksai stuka. gali keist kas sezona. nors nekart nera teke. https://www.ebay.com/itm/355504218623?fits=Model%3ATown+%26+Country%7CMake%3AChrysler&epid=115348806&itmmeta=01HXQDACZY8JY0M3WZNHPP1MNR&hash=item52c5b3e1ff:g:X4YAAOSwLFJl4Tzn |
|
![]() |
2024-05-13 08:10 #790021 |
tunks [2024-05-13 01:09]: pilna tu amerikonu gatvese, atsimerk. 5-6 litru gal maziau, bet 3.3/3.8/3.6 chrysleriu /dodge/jeepu zavalom. sienu su 3.5 irgi daugeja. Aga, "pilna" reiskia iki 1 proc. Cia kaip ir teiginai "pilna EV gatvese". Dodge RAM is vio neatsimenu kada mates paskutini karta. Crysler yra keli, puse su mersu varikliais. Jeep taro klientu turi gal kokius 3, visi dyzeliai. Aplamai, jauciu tarp benzininiu pas mane populiariausi Subaru. Yra ir 3 l. --- tunks [2024-05-13 01:09]: istrauki eksliuzivini purkstuku modeli ir tipo cia rodiklis? Istraukiau tokius, su kuriais susiduriu, su kuriais atvaziuoja klientai pas mane. Tai ir yra rodiklis. ![]() --- Megsti zodi kolchozinimas, tai vat, mano nuomone pats didziausias kolchozinimas automobiliu sektoriuje yra duju irangos imontavimas. Na jei automobilis isejo is gamyklos be duju iragos. As asmeniskai tokiu nukolchozintu automobiliu taisyti neimu, nors ir neesu profesionalas. "Baidenas neduoda, Baidenas sabotuoja."
|
|
2024-05-13 09:23 #790028 | |
Beje, čia irgi klausimas, kodėl amerikonai Europos rinkai iškart su dujų įranga nesiūlo mašinų.. ;) situacija tada pasikeistų kardinaliai gatvėse. Aiškų dar didesnis klausimas kam tie šūdai tipo 1.3, 1.4 reikalingi apskritai... nei patvarumo, nei ekonomijos. Nusipirkus tokį naują ilgai reiks ieškot durnelio, kuriam įkišt antrinėje rinkoje.
|
|
![]() |
2024-05-13 11:16 #790062 |
Tai, kad ir europoje didelio populiarumo dujiniams nera, tik kai kuriose salyse. Pvz, galima sakyti, kad pas mus is viso nera CNG koloneliu.
![]() "Baidenas neduoda, Baidenas sabotuoja."
|
|
2024-05-13 11:31 #790073 | |
maxa [2024-05-13 09:23]: Aiškų dar didesnis klausimas kam tie šūdai tipo 1.3, 1.4 reikalingi apskritai... nei patvarumo, nei ekonomijos. Nusipirkus tokį naują ilgai reiks ieškot durnelio, kuriam įkišt antrinėje rinkoje. Aš važinėju su 1.4 litro (Honda Civic) ir ką? Yra vienas kitas minusas, bet kuro sąnaudos ~6 litrai/100 km. Mieste važinėju retai, nes labai neblogas viešasis transportas arba kojas reikia pramankštinti. Berods 2006 metų gamybos, rida apie 120k ir kažkokių rimtų problemų nekilo. Nereikia pedalo iki dugno spausti ir per duobes lakstyti, tai automobilis tarnauja ilgai. |
|
![]() |
2024-05-13 12:02 #790091 |
youngcat [2024-05-13 11:16]: Tai, kad ir europoje didelio populiarumo dujiniams nera, tik kai kuriose salyse. Pvz, galima sakyti, kad pas mus is viso nera CNG koloneliu. ![]() Suskystintos dujos populiarios, suspaustos - ne. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
![]() |
2024-05-13 13:23 #790102 |
Petras Kurmelis [2024-05-13 12:02]: Suskystintos dujos populiarios, suspaustos - ne. Klausimas buvo, kodel amerikonai Europos rinkai nesiulo masinu is karto su duju iranga. Su suskystintu, ty su SND gamykline iranga net nemates masinu. Visos kolchozytos. Tik su CNG gamykline iranga mates. Ir kaip supratau - pasiteisine aparatai, resursai dideli. Reikalas tame, kad naudojant dujas kaip kura, vidaus degimo variklyje reikalingas aukstesnis suspaudimo laipsnis. Gaminant gamykloje tam is anksto skirta varikli reikalingas suspaudimo laipsis ir padaromas. Kolchozinant, ty dedant dujas i naudoti benzinui skirta varikli, tik vienetai uzsiima suspaudimo laipsnio pakelimu. "Baidenas neduoda, Baidenas sabotuoja."
|
|
2024-05-13 14:12 #790104 | |
youngcat [2024-05-12 12:24]: bugaga [2024-05-12 12:48]: visi benzinai honda, volvo, subaru,lexus . vasarai kabrioletai mersas ir jaguar Is tikruju, pas mus tik vienetai ryztasi isigyti tokius eksperimentinius modelius. ![]() modeliai kaip modeliai, serijiniai .. volvo ir honda su 2.4 , subaru 3.6 , lexus 4.6 litro. visi patvarūs . mažiausiai priežiūros reikalavo honda , daugiausiai subaru. visiems pyliau ilgai grojančius tepalus ir važiavau ilgiau nei parašyta ant dėžutės.. žmona važinėjo su civic, beetle , x type ir vasariniais auto. tai tik x type kažkokių remontinių reikalų turėjo... ir vagims visiškai neįdomūs. tai irgi atskirais laikais buvo didelis pliusas... kai išeiginį pardavinėjau, parašęs buvau... bugaga [2010-11-18 17:49]:
Parduodu Lexus LS 460 2007m.juodos spalvos, pilna komplektacija , išskyrus susidūrimo įspėjimo sistemą (Advanced Pre-Collision System with dynamic radar) ,rida 22000km , nedaužta ir netaisyta ,Lietuvoje kiek daugiau nei du metus, A95 11,1/16,5/7,9 l/100km ,realus vidurkis 9 l/100km ,280 kW, Euro4 ,....auto idealaus stovio , tai mano išeiginis automobilis ... |
|
![]() |
2024-05-13 15:33 #790108 |
bugaga [2024-05-13 14:12]: kai išeiginį pardavinėjau, parašęs buvau... bugaga [2010-11-18 17:49]: Parduodu Lexus LS 460 2007m.juodos spalvos, pilna komplektacija , išskyrus susidūrimo įspėjimo sistemą (Advanced Pre-Collision System with dynamic radar) ,rida 22000km , nedaužta ir netaisyta ,Lietuvoje kiek daugiau nei du metus, A95 11,1/16,5/7,9 l/100km ,realus vidurkis 9 l/100km ,280 kW, Euro4 ,....auto idealaus stovio , tai mano išeiginis automobilis ... Geras laivas, gerai padarytas, bet as labiau megstu kazka sportiskesnio. ![]() Mano eksploatuoti benzininiai aparatai: cccp laikai - Iz Planeta Sport, padidintas galingumas uzdedant Chezet 500 grupe ir karbiuratoriu. periodas laisva lietuva - Iz-49. 199x desimtmecio vidurys - Kawasaki 1000 RX, galingumas padidintas Vokietijoje ir tai uzfiksuota vokiskuose dokumentuose, 99kW. XXIa ir iki dabar - Suzuki Intruder VS1400, perdarytas i choperi, galingumas padidintas mano asmeniskai. 10 metu neeksploatuoju. "Baidenas neduoda, Baidenas sabotuoja."
|
|
2024-05-14 00:44 #790142 | |
youngcat [2024-05-13 08:10]: tunks [2024-05-13 01:09]: pilna tu amerikonu gatvese, atsimerk. 5-6 litru gal maziau, bet 3.3/3.8/3.6 chrysleriu /dodge/jeepu zavalom. sienu su 3.5 irgi daugeja. Aga, "pilna" reiskia iki 1 proc. Cia kaip ir teiginai "pilna EV gatvese". Dodge RAM is vio neatsimenu kada mates paskutini karta. Crysler yra keli, puse su mersu varikliais. Jeep taro klientu turi gal kokius 3, visi dyzeliai. Aplamai, jauciu tarp benzininiu pas mane populiariausi Subaru. Yra ir 3 l. --- tunks [2024-05-13 01:09]: istrauki eksliuzivini purkstuku modeli ir tipo cia rodiklis? Istraukiau tokius, su kuriais susiduriu, su kuriais atvaziuoja klientai pas mane. Tai ir yra rodiklis. ![]() --- Megsti zodi kolchozinimas, tai vat, mano nuomone pats didziausias kolchozinimas automobiliu sektoriuje yra duju irangos imontavimas. Na jei automobilis isejo is gamyklos be duju iragos. As asmeniskai tokiu nukolchozintu automobiliu taisyti neimu, nors ir neesu profesionalas. net tokioj kretingoj bent 3 ramai laksto, towncontry/caravanu tikrai ne vienas procentas, ir didesne dalis benzai. taip dujinimas kolchozinimas, sutinku, bet jei daug ralineji atsiperkantis. as asmeniskai nedejau nei vienai nei kitai, boba daug neprisuka, neapsimoka . 11-12l benzo yra mane tenkinancios sanaudos. nes daugiau jokiu remontu tam varikliui niekada nebuvo. buvo 3.3, 6m vaziavo ir prie variklio niekad nekisau nagu, dabar 3.6 3m jau vaziuoju irgi nieko daryt nereikia. ko nepasakysi apie dyzelius. nes turiu dar pora dizeliniu darbiniu, tai reguliariai kas 2-3men reikia garaziuke kazka pakrapstyt savaitgali, ar diagnostika pasijungt pasiziuret is kur cia kazkokia klaida islindo. tas pats pazystami jei atvaro paziuret, tai jei benzas -tik vaziuokle barska, jei dizelis-paziurek ant kompo ir dar kazkas vaziuoklej barska. mano patirtis tokia, ir as prie dyzeliu nebegrysiu. paskutinis autobusas buvo pirktas dizelinis irgi vien del to, kad paprasciausiai neradau benzininio skelbimuose daugiau nei menesi laiko, o kazka darbui pirkt reikejo. bet jei pats nepakrapstyciau karts nuo karto, jau butu islindes tas autobusas per gerkle |
|
![]() |
2024-05-14 08:06 #790150 |
tunks [2024-05-14 00:44]: net tokioj kretingoj bent 3 ramai laksto, towncontry/caravanu tikrai ne vienas procentas, ir didesne dalis benzai. taip dujinimas kolchozinimas, sutinku, bet jei daug ralineji atsiperkantis. as asmeniskai nedejau nei vienai nei kitai, boba daug neprisuka, neapsimoka . 11-12l benzo yra mane tenkinancios sanaudos. nes daugiau jokiu remontu tam varikliui niekada nebuvo. buvo 3.3, 6m vaziavo ir prie variklio niekad nekisau nagu, dabar 3.6 3m jau vaziuoju irgi nieko daryt nereikia. ko nepasakysi apie dyzelius. nes turiu dar pora dizeliniu darbiniu, tai reguliariai kas 2-3men reikia garaziuke kazka pakrapstyt savaitgali, ar diagnostika pasijungt pasiziuret is kur cia kazkokia klaida islindo. tas pats pazystami jei atvaro paziuret, tai jei benzas -tik vaziuokle barska, jei dizelis-paziurek ant kompo ir dar kazkas vaziuoklej barska. Turiu pasiulyma - pereiti ant benzininiu. ![]() ---- tunks [2024-05-14 00:44]: mano patirtis tokia, ir as prie dyzeliu nebegrysiu. paskutinis autobusas buvo pirktas dizelinis irgi vien del to, kad paprasciausiai neradau benzininio skelbimuose daugiau nei menesi laiko, o kazka darbui pirkt reikejo. bet jei pats nepakrapstyciau karts nuo karto, jau butu islindes tas autobusas per gerkle Pasirinkimas geras, bet, kad "negryzti", pirma reikia atsisakyti dyzeliu. ![]() "Baidenas neduoda, Baidenas sabotuoja."
|