Autorius | Žinutė |
2023-04-03 11:57 #747483 | |
KriptoD2 [2023-04-02 12:21]: Pirmo ketvirčio/Kovo mėn. pardavimai, NIO, XPEV, LI. Investors want to see electric vehicle sales growing, despite any headwinds such as a slowing economy. Chinese electric vehicle makers NIO, Li Auto and XPeng gave them what they want. On Saturday, NIO (ticker: NIO) and XPeng (XPEV) reported March delivery numbers. Li Auto (LI) updated investors late on Friday, March 31. Combined, the three EV makers delivered 38,203 vehicles in March, up from 34,787 delivered in February and up from the 36,433 units delivered in March 2022. Growth is good. Wall Street expects Chinese new energy vehicle (NEV) sales to rise by 30% to 40% in 2023 compared with 2022. That category includes all battery-electric vehicles as well as plug-in hybrid vehicles. In 2022, about 5.9 million NEVs were sold in China, including roughly 4.4 million all battery-electric vehicles. NIO, Li and XPeng account for roughly 10% of the market for all-battery electric vehicles. Results from all three companies were as expected, but not all three managed to post growth. XPeng delivered 7,002 vehicles in March, up from 6,010 delivered in February, but down from the 15,414 it delivered in March 2022. For the quarter, XPeng delivered 18,230 vehicles, within the company's guided range of 18,000 to 19,000 vehicles, but down from 34,561 delivered in the first quarter of 2022. NIO didn't manage to grow month over month, but results from the entire quarter look better. It delivered 10,378 units in March, down from 12,157 delivered in February, but up from 9,985 delivered in March 2022. For the quarter, NIO delivered 31,041 vehicles, within the company's guided range of 31,000 and 33,000 vehicles and up from the 25,768 vehicles delivered in first quarter of 2022. Results from Li look strongest among the three. Li Auto delivered 20,823 vehicles in March up from 16,620 delivered in February and up from 11,034 delivered in March of 2022. For the quarter, Li delivered 52,584 vehicles, within the company's guided range of 52,000 and 55,000 vehicles and up from 31,716 vehicles delivered in the first quarter of 2022. o kur Teslos rezultatai?...Teslos 1 q pardavimai viršijo analitikų lūkesčius. Tesla atkando ne mažą kinijos rinkos dalį https://electrek.co/2023/04/02/tesla-tsla-confirms-q1-2023-record-deliveries-beats-expectations/?fbclid=IwAR2a_qZnKeFbkycMNMXBdb8IbONfwYYoS7qohwq2jE0EstNyM0jOktzEje4 Įdomu būtų ir 2q prognozes išgirsti... |
|
2023-04-03 12:01 #747484 | |
Kas domisi elektromobiliu rinka ir investicijoms į šį sektorių, siūlyčiau perskaityti.
https://www.investors.com/news/us-auto-sales-gm-ford-tesla-lead-strong-first-quarter/?fbclid=IwAR31vcIdBq41sdg2vbAnJiiy0KugW6qCYUzKm5GVsIbp3sdRGC_O_aNArJU bus lengviau susivokti, kas ko vertas ir kokios ateities prognozės... |
|
2023-04-03 12:38 #747485 | |
10m [2023-04-03 12:01]: Kas domisi elektromobiliu rinka ir investicijoms į šį sektorių, siūlyčiau perskaityti. ... bus lengviau susivokti, kas ko vertas ir kokios ateities prognozės... Kodėl tu taip blogai apie kitus galvoji? Ką mum galvoti apie tave kai forume pats su savim sisirašinėji? |
|
2023-04-03 13:35 #747487 | |
o kur Teslos rezultatai?...Teslos 1 q pardavimai viršijo analitikų lūkesčius. Tesla atkando ne mažą kinijos rinkos dalį https://electrek.co/2023/04/02/tesla-tsla-confirms-q1-2023-record-deliveries-beats-expectations/?fbclid=IwAR2a_qZnKeFbkycMNMXBdb8IbONfwYYoS7qohwq2jE0EstNyM0jOktzEje4 Įdomu būtų ir 2q prognozes išgirsti... Tesla pristatyti auto pirmame ketvirtyje turi džiuginti investuotojus tikrai. Bet aš dabar formuoju NIO ir LI pozicijas, nors ir vis dar degina cashą, tokia kaina dabar ir su augimo prognozės-lūkesčiais nuodemė nesemt kaip sakant. |
|
2023-04-03 15:41 #747502 | |
vaju [2023-04-03 12:38]: 10m [2023-04-03 12:01]: Kas domisi elektromobiliu rinka ir investicijoms į šį sektorių, siūlyčiau perskaityti. ... bus lengviau susivokti, kas ko vertas ir kokios ateities prognozės... Kodėl tu taip blogai apie kitus galvoji? Ką mum galvoti apie tave kai forume pats su savim sisirašinėji? nelabai man suprantamas tavo priekaištas? Visų pirma aš ant nieko nestumiu, kad sakyti ,,blogai apie kitus galvoji,,. Visų antra - aš dalinuosi straipsniais ir ir įžvalgomis taip ieškodamas bendraminčiu ir pašnekovų man įdomia tema...kokį tu čia veiksmą vadini - ,,forume pats su savim sisirašinėji,, |
|
2023-04-03 17:49 #747524 | |
KriptoD2 [2023-04-03 13:35]: Bet aš dabar formuoju NIO ir LI pozicijas, nors ir vis dar degina cashą, tokia kaina dabar ir su augimo prognozės-lūkesčiais nuodemė nesemt kaip sakant. Rinka šiandien matomai apie nuodėmes nieko negirdėjo... |
|
2023-04-18 06:51 #748760 | |
geros naujienos ir kainos raliukas xpeng akcijų turėtojams
XPeng Stock Surges. EV Maker Expects ‘Stunning Cost Savings. Shares of Chinese electric-vehicle maker XPeng soared on Monday after the company detailed plans for a new technology platform that it expects will sharply cut costs. XPeng XPEV +15.22% (ticker: XPEV) said its Smart Electric Platform Architecture 2.0 will shorten the research-and-development cycle for future models by 20% and reduce manufacturing costs, in a statement on Sunday. |
|
2023-05-10 18:16 #750959 | |
Li Auto ketvirčio ataskaita nudžiugino
--------------------------------------- Li Auto (NASDAQ:LI) shares gained sharply on Wednesday as the Chinese automaker was able to top earnings estimates despite a continued price war in its home market. The Beijing-based manufacturer reported adjusted EPADS of $0.20 for the quarter, nearly doubling expectations. Meanwhile, a 96.5% rise in revenue as compared to the Omicron-impacted Q1 of 2022 to $2.74B narrowly topped estimates as well. Gross margin contracted 220 basis points year over year to 20.4%, but improved 20 basis points sequentially. Total vehicle deliveries in the quarter reached 52,584 units, equating to a 65.8% year-over-year increase. In April alone the Company delivered 25,681 vehicles, marking an over 500% gain from the prior year’s lockdown-hampered April. --------------------------------------- https://seekingalpha.com/news/3968917-li-auto-stock-drives-higher-as-profits-exceed-estimates-amid-pricing-war |
|
2023-11-01 12:48 #767162 1 | |
Traderi, jeigu skaitai sia zinute, isidemek - niekad nespekuliuok didelem sumom ir nedek savu kiausiniu i viena pintine, net jeigu ji ir labai grazi.
2020-2021: smagu, grazi imone, kinieciu Tesla. 2022-2023: gelbekit... Na bent jau neskolinti (tokiu minciu buvo nekarta) ir siuo metu nebaisiai (wow pasakyta...) reikalingi pinigai. Taip, turiu ir keleta kitu akciju poziciju, bet ka noriu pasakyti - o kam spekuliuot, jeigu gali investuot? O jei taip buciau graibstes S&p 500... Tai ka dabar patartum man? Nusiimk rozinius ir admit your loss? |
|
2023-11-01 14:51 #767172 | |
dedu pliusą už išpažintį. 900 USD vis tiek yra pinigai tai bent jau juos išgelbėtum. Nuvažiuotum kur nors pailsėt ir pasimirštų nuostolis taip jau yra, kad su naujom kontorom (o dar kinietiškom), kurių kaina pastatyta vien ant lūkesčių galima labai skaudžiai nusivilti, kas šiuo atveju būtent ir įvyko. Šiaip būtų įdomu sužinoti kitų agitavusių už nio istorijas
|
|
2023-11-01 16:44 #767176 | |
Phantoom [2023-11-01 14:51]: dedu pliusą už išpažintį. 900 USD vis tiek yra pinigai tai bent jau juos išgelbėtum. Nuvažiuotum kur nors pailsėt ir pasimirštų nuostolis taip jau yra, kad su naujom kontorom (o dar kinietiškom), kurių kaina pastatyta vien ant lūkesčių galima labai skaudžiai nusivilti, kas šiuo atveju būtent ir įvyko. Šiaip būtų įdomu sužinoti kitų agitavusių už nio istorijas tai dumb money būtent taip ir daro, patiria -80 prc kritimą, o tada parduoda dugnus ir finale turi buy high, sell low. Labai neatsakinga dalint patarimus pardavinėt dabar...Nors kaina ant ribos nusiristi iki ~ 2 USD.. Viskas, vėlu pardavinėt. Aš tai tokią poziciją jau laikyčiau sudegusia ir palikčiau nebandydamas gelbėt jau tų 900.. Žmogus gavo išviso to daugiau, nei tie keli tūkstančiai minuso. Gavo realią patirtį savo kailiu. O tokios pamokos yra vertingesnės nei pinigai. |
|
2023-11-01 16:54 #767177 1 | |
Visgi palengvejo pardavus. Minuso nebejauciu, po to, kai kaina nuo 60 iki 20 padropino. Kritima nuo 20 iki 10 ziurejau jau pro juoka. Dabar dar linksmiau.
Ar taip, ar taip nesigavo kaip norejau. O gavosi geriau - supratau, kad ne investavimu uzsiiminejau tuos 3 metus, o spekuliavau. Bet tuos pinigus pralost as galejau sau leist. |
|
2023-11-02 10:01 #767242 | |
NuLošiam [2023-11-01 14:44]: tai dumb money būtent taip ir daro, patiria -80 prc kritimą, o tada parduoda dugnus ir finale turi buy high, sell low. Labai neatsakinga dalint patarimus pardavinėt dabar...Nors kaina ant ribos nusiristi iki ~ 2 USD.. Viskas, vėlu pardavinėt. Aš tai tokią poziciją jau laikyčiau sudegusia ir palikčiau nebandydamas gelbėt jau tų 900.. Žmogus gavo išviso to daugiau, nei tie keli tūkstančiai minuso. Gavo realią patirtį savo kailiu. O tokios pamokos yra vertingesnės nei pinigai. iš principo pritariu tavo mintims. Apskritai turėti SL reikėjo dar prieš perkant, t.y. kainą kurią pasiekus parduosi (dar geriau automatu uždėtą SL) , o ne laukti kol nuostolis taps nebepakeliamas ir tada jau galvoti ką daryti, bet čia jau klasika ir nieko nepakeisi. Dėl pardavimo dabar vs. laukimo tai aš galvoju taip - kaina dabar yra 7.5 USD. Net jeigu užkils iki 15 USD kas yra 100% augimas tai pinigais pelnas vis tiek gausis labai mizernas, t.y. ~900 USD. Jeigu kaina toliau važiuos žemyn iki tavo minėtų 2 USD ar net mažiau tai nebematysi ir to, ką turi dabar ir kainai pasiekus mano minėtus lygius ką darysi? Toliau lauksi ar jau tada tikrai pardavinėsi? Reikia nepamiršti, kad laukimas turi ir savo kainą - neišnaudoji kitų investavimo galimybių + kerta per nervus, o tas atsiliepia paskui santykiuose šeimoje, su draugais ir pan. Tada savęs ir klausi ar verta aukoti viską dėl papildomų kelių šimtų baksų, kuriuos galėtum uždirbti kitur. Visada sakiau ir sakysiu, kad sėdėti ir laukti stebuklo nėra strategija ir 9/10 atveju baigiasi tik dar daugiau prarastų pinigų. Apie NIO, tai jeigu kaina nudardėtų žemyn iki 1,5-2 USD galima būtų pagalvoti apie kažkokią trumpalaikę spekuliaciją su pora procentų portfelio, bet reiktų perskaityt paskutinę ataskaitą, kad suprasti ar šita kontora iš viso dar turi kažkokių perspektyvų, nes jau senokai detaliau nenagrinėjau. Šiaip bendrai pažiūrėjus į visas EV bumo kontoras (kad ir pvz. figūruojančias šitos temos pavadinime) tai tik tesla sugebėjo normaliai atsistoti ant kojų (dar Li neblogai atrodo). Visa kita taip ir liko iliuzijų pasaulyje |
|
2023-11-02 10:44 #767257 1 | |
Na jei jau apie zaliotines pozicijas kalbeti, tai ir as turiu viena tokia gerai pamokusia.
Learning often consists of learning what not to learn.
|
|
2023-11-02 12:42 #767289 | |
Kiek prisimenu, šioje temoje buvo labai populiari nuomonė, jog visi šie gamintojai pakeis senuosius gamintojus. Šiai dienai senieji gamintojai toliau pirmauja su TOP EV modeliais.
|
|
2023-11-02 13:11 #767294 | |
Tomy [2023-11-02 10:42]: Kiek prisimenu, šioje temoje buvo labai populiari nuomonė, jog visi šie gamintojai pakeis senuosius gamintojus. Šiai dienai senieji gamintojai toliau pirmauja su TOP EV modeliais. jeigu senieji gamintojai būtų dar kokius porą metų trypčioję vietoj ir galvoję ar daryti ar ne tai traukinys būtų nuvažiavęs ir jį pasivyti būtų buvę labai sunku, bet todėl valdybų nariai ir gauna milijonines sumas dar kai tik prasidėjo EV bumas sakiau, kad sukurti EV nėra pats sudėtingiausias procesas. Sudėtinigiausia yra paleisti masinę produkciją, padaryti distribucijos kanalus, susitarti dėl finansavimo užtikrinimo klientams (nauja auto jog vis tiek perkama dažniausiai per kažkokią lizingo formą), o kur dar kvalifikuoti inžinieriai su patirtim, kontaktai, ryšiai ir visi kiti svarbūs niuansai. Jau esant rinkoje tiesiog adaptuoti esamą verslo modelį yra lengviau negu kurti viską iš naujo. Ir nereikia lyginti šitos transformacijos su perėjimu nuo arklių ant mašinų. Tai kas vyksta dabar yra evoliucija arba auto 2.0 todėl ir sektoriaus lyderiai iš principo išlieka tie patys išskyrus tesla. Sekantis natūralus žingsnis bus savavaldžiai auto. Čia jau nebėra klausimas ar, bet klausimas kada žmogus nebevairuos Dėl įdomumo pažiūrėjau top UK parduodamus modelius šiais metais, tai nei nio, nei šnio nei dar panašių nei su žiburiu nerasi Ford Puma Nissan Qashqai Vauxhall Corsa Tesla Model Y Kia Sportage Hyundai Tucson Nissan Juke Vauxhall Mokka MINI Ford Fiesta |
|
11:43 #806109 3 | |
Su Tesla, šiuo metu, siūlyčiau stabdyti arklius bent iki tol, kol pasibaigs JAV prezidento rinkimai. Seni investuotojai, kol kas, gali būti ramūs, bet naujų investicijų reikėtų vengti.
Nėra geras ženklas, kai gausiai valstybės subsidijuojamo gamintojo savininkas ir tuo pačiu CEO įsivelia į politiką ir desperatiškai siekia vieno kandidato išrinkimo. Ypač tokio kandidato, kuriam pralaimėjimo atveju, gręsia reali laisvės atėmimo bausmė. Tai, kad Musk į tai eina all in, gali indikuoti ne pačią geriausią situaciją jo valdomose įmonėse. Realu, kad rinkimuose gali spręstis subsidijavimo klausimas ar kažkas panašaus, nes akivaizdu, kad šitas rinkimų dealas tarp Trump ir Musk nėra tik dėl to, kad Musk labai myli Trump. |
|
13:17 #806130 | |
Ar nėra taip, kad dabartinė valdžia kaišo jam pagalius, o su Trumpas nestabdytų jam darbų?
|
|
14:14 #806147 | |
Bičbirbis [2024-10-08 13:17]: Ar nėra taip, kad dabartinė valdžia kaišo jam pagalius, o su Trumpas nestabdytų jam darbų? Manyčiau, jei Haris laimės visiems tiems atsinaujantiems, batareikėm ant ratų ir t.t. gyvenimas bus geras. Jei laimėtų Trumpas - gali kiek suprastėti. Dėl to ir deda pinigus kad apsidrausti nuo blogesnio varianto. |
Norėdami rašyti forume, turite užsiregistruoti, o jei jau registravotės- prisijungti.