Autorius | Žinutė |
2022-12-08 06:16 #731985 | |
mane irgi vimdo mazalitraziai. nebesinori imt masinos 20 metu, reiktu miniveno, bet kai didele masina yra varoma 1.6 ar 1.4 motoriuko, tai jausmas kaip su motoroleriu kaitinant. O jeigu priekaba dar, jeigu kemperi prikabint?
mirtis... deja, nuo 2013 kokiu visos tokios, isskyrus amerikiecius. + tikrai resursai pas tokias juokingi. |
|
2022-12-08 09:21 #731987 | |
Panasu kad senstant kolektyvas. Ir masinos pries 20 metu geresnes buvo (nesvarbu kad amzinai is remonto neislysdavo), ir muzika geriau vezdavo, ir telefonas pakrautas savaite laikydavo
|
|
2022-12-08 09:57 #731988 | |
O ką, neteisybė? Paimk dabartinį smartą ir paskambink kelis kartus per dieną, tai vakare, žiūrėk, jau reikia krauti, kai mygtukinis kokią savaitę (na, gerai, bent tris dienas) laikydavo
|
|
2022-12-08 09:59 #731989 | |
o man panasu, kad tu uz mane budamas realiai dvigubai senesnis, vardam to, kad atrodytum jaunatviskiau, moderniau neigi tai, kas akivaizdu
|
|
2022-12-08 10:15 #731991 | |
jei žiūrėtume daiktų gyvavimo trukmę seniau ir dabar, tai faktas, kad seniau daiktai buvo gaminami ilgam. Atsiradus vartojimo ekonomikai, daiktų gyvevimo trukmė stipriai sumažėjo. Paimkim mašinas. Dabar 100k pravažiuoja, ir gali keisti variklį. Seniau gamintai mašinai 100k būdavo tik apšilimas variklio. Ir kalbu ne iš įsivaizdavimo, o iš informacijos iš žmonių kurie turi auto servizus ir pnš.
|
|
2022-12-08 10:25 #731992 | |
saulius-fx [2022-12-08 09:21]: Panasu kad senstant kolektyvas. Ir masinos pries 20 metu geresnes buvo (nesvarbu kad amzinai is remonto neislysdavo), ir muzika geriau vezdavo, ir telefonas pakrautas savaite laikydavo O prie Smetonos bangos juroje buvo didesnes, Net akmuo akmenesnis buvo |
|
2022-12-08 10:31 #731994 | |
Ar del vartojimo skatinimo, ar del kokybisku medziagu taupymo, darbo legvinimo (spizini varikli preciziskai pagamint nera lengva ar pigu). Dar ekoligija.. Nors tie siuolaikiniai motorai ne tiek jau daug ekonomiskesni kartais.
As pats megstu nusipirkt nauja telefona, kompa, televizoriu, ausines, rubus atsibodusius pakeist, ir tt ir pns Nes cia smulkmenos, zaisliukai. Bet automobilis man patinka patikimas, kad be baimes galeciau sest ir vaziuot kartais iki Vokietijos ar Prancuzijos. O su daugeliu naujesniu nenoreciau to daryt. Nesakau, yra puikiu nauju auto, BMW, Mercedes, 3-5 metus dazniausiai elektra nestreikuoja, tik as ju neisgaleciau keitaliot taip, kaip telefonu. |
|
2022-12-08 10:53 #731996 | |
aryan [2022-12-08 10:31]: As pats megstu nusipirkt nauja telefona, kompa, televizoriu, ausines, rubus atsibodusius pakeist, ir tt ir pns Nes cia smulkmenos, zaisliukai. Ir kiek tos "smulkmenos" kainuoja? |
|
2022-12-08 11:10 #732001 | |
aryan [2022-12-08 08:31]: Bet automobilis man patinka patikimas, kad be baimes galeciau sest ir vaziuot kartais iki Vokietijos ar Prancuzijos. O su daugeliu naujesniu nenoreciau to daryt. Nesakau, yra puikiu nauju auto, BMW, Mercedes, 3-5 metus dazniausiai elektra nestreikuoja, tik as ju neisgaleciau keitaliot taip, kaip telefonu. O žinote kaip vakaruose yra perkamas auto? Nueini į saloną, išsirenki auto, gauni lizingą kokiems 5 metams, moki po kelis šimtus į mėnesį ir turi naują auto su visom garantijom, serviso priežiūra ir t.t. ir pan. Po 5 metų seną priduodi ir imi naujesnį, geresnį, ekonmiškesnį saulius-fx [2022-12-08 07:21]: Panasu kad senstant kolektyvas. Ir masinos pries 20 metu geresnes buvo (nesvarbu kad amzinai is remonto neislysdavo), ir muzika geriau vezdavo, ir telefonas pakrautas savaite laikydavo juokas ima kai šneka apie milijoną kilometrų nuvažiavusius auto. Jeigu 3 kartus perrinkta mašina ir pastoviai servise tai tada jo, gal ir nuvažiuoja. Apie dabartines mašinas net nėra ką šnekėti. Viskas tvarkingai važiuoja ir bereikia tik prižiūrėti, laiku keisti ką reikia ir važiuosi be problemų. |
|
2022-12-08 11:35 #732005 | |
Phantoom [2022-12-08 11:10]: O žinote kaip vakaruose yra perkamas auto? Nueini į saloną, išsirenki auto, gauni lizingą kokiems 5 metams, moki po kelis šimtus į mėnesį ir turi naują auto su visom garantijom, serviso priežiūra ir t.t. ir pan. Po 5 metų seną priduodi ir imi naujesnį, geresnį, ekonmiškesnį Ne visai taip Niekas ten nekaitalioja automobilių su maža rida ir nežiūri tik į metus. Jei automobilis mažai pravažiavęs , tai ir senas brangus, arba jei nesenai suremontuotas. Realiai, tai pravažiuoja automobilis 100 tūkstančių km ir keičia tada, nes remontas brangus. Nebeapsimoka remontuoti. Aš aplamai į jokį seną (gali ir 2-3 metų būti) nežiūriu, jei kilometrų 150 tūkst. Kam man tas vargas? Mašina yra mašina tik iki 100 tūkst. ridos. Vėliau grabas. |
|
2022-12-08 12:18 #732010 | |
Krosneles.eu [2022-12-08 09:35]: Ne visai taip Niekas ten nekaitalioja automobilių su maža rida ir nežiūri tik į metus. Jei automobilis mažai pravažiavęs , tai ir senas brangus, arba jei nesenai suremontuotas. Realiai, tai pravažiuoja automobilis 100 tūkstančių km ir keičia tada, nes remontas brangus. Nebeapsimoka remontuoti. Tai būtent, kad žiūri į metus, nes pasibaigus lizingui paprastai nustoja galioti ir serviso garantija. Teoriškai ją galima nusipirkti papildomai, bet praktiškai pigiau gaunasi tiesiog pasiimti naujesnį auto. Remontuoti garaže pas kokį nors John Smith tai tikrai yra brangu ir dar klausimas ar gerai sutvarkys Aš aplamai į jokį seną (gali ir 2-3 metų būti) nežiūriu, jei kilometrų 150 tūkst. Kam man tas vargas? Mašina yra mašina tik iki 100 tūkst. ridos. Vėliau grabas. kad pagal tai su kokia mašina važinėji man atrodo, kad tu iš viso į jokius auto nežiūri. Nei senus, nei naujus Šiaip tvarkingai eksplotuotoj auto net jeigu kokį 100k km nuvažiuoji didelių problemų nebus. Taip, kažką smulkiai reikės pakeisti, bet nieko brangaus ar sudėtingo. Ir šiaip, prieš pirkdamas naudotą auto ne iš salono gi vis tiek veži patikrinti į servisą ar viskas gerai. Nebent aklai perki ant durniaus pažiūrėjau tai UK vidutinis mašinos amžius yra 8,5 metai tai kaip ir atitinka mano anksčiau aprašytą naratyvą. LT biški kitokia situacija ir 17 metų mašinos amžiaus vidurkis tą puikiai atspindi |
|
2022-12-08 12:30 #732014 | |
Yra tų auto, bet nepamandravosi dabar su iš salono. Mašinos reikia mandresnės. Kaimynas varinėjo mašinas iš Japonijos, pagrinde Mercedesus AMG 2 durų su 5 litrų varikliais, 10-15 metų senumo ir pardavinėjo Vokietijoje po 20-30k EUR turtingiems žmonėms.
Vokietijoje mada tokia, kad jei turtingi žmonės važiuoja į vakarėlį kokį, tai negali atvažiuoti su nauja mašina iš salono, nes tokią kiekvienas asilas gali nusipirkti lizingu. Jei nori pasirodyti, kad žmogus esi turtingas, tai turi atvažiuoti su kokia mandria mašina , kurių senai nebegamina ir jų yra mažai. Tai mersedesai AMG sportiniai kupe, kaip tik tokie ir yra, nes su kiekvienu iš jų važinėjo koks milijardierius, politikas, Maskvos meras, ar Japonijos Jakuzų vadas koks. Kiekviena mašina turi istoriją. -------------------- Bet čia jau yra etiketo klausimas. Ne kiekvienas supras, kodėl sena idomi mašina yra vertingesnė nei koks apynaujis golfas. -------------- Kitas momentas, kad senos mašinos brangsta, čia kaip ir investicija yra. |
|
2022-12-08 12:55 #732023 | |
dar vienas absurdas. Net jeigu ten kažkas ir nusipirko kokį seną AMG tai nereiškia, kad visi perka. Taip, mažo tiražo istoriniai modeliai gali būti brangūs (ne visi), bet nėra jokios garantijos, kad bet kuri sena mašina bus vertinga.
|
|
2022-12-08 13:02 #732026 | |
Tai žinoma ne visi perka, ne visi turi pinigų. Vargšai perka tik lizinginius golfus. Čia turtingi žmonės tik perka idomias senas retas mašinas. Aš ir sakau, kad tai yra turtingų žmonių etiketas. Atvažiuoti su nauju golfu į prabangų turtingų žmonių vakarėlį Vokietijoje, tai tas pats kas su treningais ateiti į restoraną. Etiketas toks yra.
|
|
2022-12-08 13:05 #732029 | |
Krosneles.eu [2022-12-08 11:02]: Tai žinoma ne visi perka, ne visi turi pinigų. Vargšai perka tik lizinginius golfus. Čia turtingi žmonės tik perka idomias senas retas mašinas. Aš ir sakau, kad tai yra turtingų žmonių etiketas. Atvažiuoti su nauju golfu į prabangų turtingų žmonių vakarėlį Vokietijoje, tai tas pats kas su treningais ateiti į restoraną. Etiketas toks yra. turtingas žmogus tikėtina atvažiuos su Porsche, Bugatti, Lambo, Ferrari, Pagani, Koenigsegg, Mclaren, Aston Martin ar kitu panašiu reikalu. Tikrai ne su golfu |
|
2022-12-08 13:09 #732031 | |
Tokios prabangios irgi tinka, nes vienetinės.
|
|
2022-12-08 15:37 #732071 | |
Phantoom [2022-12-08 11:10]: O žinote kaip vakaruose yra perkamas auto? Nueini į saloną, išsirenki auto, gauni lizingą kokiems 5 metams, moki po kelis šimtus į mėnesį ir turi naują auto su visom garantijom, serviso priežiūra ir t.t. ir pan. Po 5 metų seną priduodi ir imi naujesnį, geresnį, ekonmiškesnį Nejaugi, branguti? O tai kodel pas mus parvaziuoja automobiliai, tureje 3-5 vokiecius savininkus? Kas tokie ten vazineja su auto iki 20, 25 metu, jei visi kas 5 metus tik is salono? Nevisi ir vakaruose megsta lizingais apsikraut, visokiu veikeju ir ten yra. Kas dirba tik kelis men i metus, kas isvis nedirba, kas per ziema tupi siltuose krastuose. |
|
2022-12-08 15:49 #732073 | |
Phantoom [2022-12-08 13:05]: Visai ne. Gali labai turtingas pilietis ir pescias ateti ir traukiniu atvaziuoti. Tai norma skandinavuose. Cia tik rytuose nusperki super brangu automobili, o benzui ir draudimui reik imti paskola. Asmeniskai zinau tokiu Danijoje , kur su opel astromis ir paprastuciais volksvagenais vazinejasi.
Krosneles.eu [2022-12-08 11:02]: Tai žinoma ne visi perka, ne visi turi pinigų. Vargšai perka tik lizinginius golfus. Čia turtingi žmonės tik perka idomias senas retas mašinas. Aš ir sakau, kad tai yra turtingų žmonių etiketas. Atvažiuoti su nauju golfu į prabangų turtingų žmonių vakarėlį Vokietijoje, tai tas pats kas su treningais ateiti į restoraną. Etiketas toks yra. turtingas žmogus tikėtina atvažiuos su Porsche, Bugatti, Lambo, Ferrari, Pagani, Koenigsegg, Mclaren, Aston Martin ar kitu panašiu reikalu. Tikrai ne su golfu |
|
2022-12-08 16:14 #732083 | |
aryan [2022-12-08 06:16]: mane irgi vimdo mazalitraziai. nebesinori imt masinos 20 metu, reiktu miniveno, bet kai didele masina yra varoma 1.6 ar 1.4 motoriuko, tai jausmas kaip su motoroleriu kaitinant. O jeigu priekaba dar, jeigu kemperi prikabint? mirtis... deja, nuo 2013 kokiu visos tokios, isskyrus amerikiecius. + tikrai resursai pas tokias juokingi. butent. pas mane amerikonas minivenas su 3.6 atmosferiku, ir fuck the fuel economy nors jau ir tie apkarstyti visokiais pricindalais ir nebera tokie kantrus kaip senieji 3.3 ar 3.8, bet europiniams motorams iki ju dar toli sudais plaukt |
|
2022-12-08 16:34 #732093 | |
Phantoom [2022-12-08 12:18]: Šiaip tvarkingai eksplotuotoj auto net jeigu kokį 100k km nuvažiuoji didelių problemų nebus. Taip, kažką smulkiai reikės pakeisti, bet nieko brangaus ar sudėtingo. tu ryskiai neturi jokiu sasaju su servisais ir toliau savo vartotojiska isminti destai. bet yra ne taip. realybeje masina(kalbu apie masinas po 2015m mazdaug 'posalonines') atgrojo garantini laika, kas ir sudaro 100-150k, ir tada prasideda loterija, to turbina, to purkstukas, to daviklis ar dar kokia auksto slegio pompa. ir tikrai nera nei smulku, nei pigu nei paprasti remontai. aisku gali ir nieko neatsitikti ateinancius dar 150k, bet cia jau loterija ir grynai priklauso kaip buvo ekspluota garantini laikotarpi. o daznai buna nujojamos per ta garantini neblogai firmu darbines masinikes visokiu vadibininkeliu, nes gi dzin, darbine. ir ju geros prieziuros negarantuoja ir privalomi periodiniai servisai, nes buna ir naujom kazkas islenda, uzsiziebia serviso lempute, bet daznai arba vadibinkeliui px ir vazineja iki kito privalomo tepalu keitimo(tipo paziures tuo paciu) puse metu kokiu, arba iki tol kol deze persimeta i avarini rezima ir nebelieka kas daryti, arba direktorius liepia nieko nedaryt, varyt iki tepalu keitimo, nes nera kitos masinos darbui. visokiu tu infantiliu sprendimu pasitaiko, ir jei pataikei tokia masina po to nupirkt, tai ir nebeislendi is serviso. |