Autorius | Žinutė |
2022-09-23 17:05 #725699 | |
Taip jau cia yra, kur visi isoka ir issoka labai mikliai. Atrodytu ei, gi uzdirba kompanijos, taigi ir toliau turetu viskas kilti. Bet desimtmeciais i laivyba investuojantys diedai sako, kad toli grazu, viskas cia veikia netaip. Kompanijos plaukioja naujutelaiciais laivais, kiaurus metus ismoka dividendus, bet spot rate'ai krinta, ir akciju kursai praktiskai siekia bankroto lygi, pigiau nei metalo lauzas. Spot rate'ai is principo yra spekuliaciniai dydziai ir nebutinai atspindi realia gabenimo kaina. Juolab kad siais laikais kompanijos plaukioja pagal ilgalaikius kontraktus (BW LPG tokiu - berods 80%). Tad prisipirkus pigiu akciju ir besimegaujant aukstais dividendais, belieka tiketis, kad rate'ai kada nors pakils. Aisku, turint laiko ir atitinkama entuziasto temperamenta, galima uzsiimti aktyvesniu sportu - Twitteryje yra geru paskyru.
|
|
2022-09-23 17:10 #725700 | |
Ir dar daugeliui noretusi tiketis, kad Maersk nukritus tarkim iki 10.000 vadovybe pirks nuosavas akcijas, o ne naujus laivus. Nes kai jie iniciavo supirkima esant ties 15.000, akcininkai ir analitikai guztelejo peciais.
|
|
![]() |
2022-09-23 17:16 #725702 |
iniciavo tikrai ne prie 15000 o daug aukčiau
perka tą patį kiekį biržoje tiek iš šeimos stabiliai kas savaitę, reportai kiekvieną pirmadienį, ką pridirbo už praėjusią, http://newsfile.refinitiv.com/getnewsfile/v1/story?guid=urn:newsml:reuters.com:20220919:nGNEH7q1S&default-theme=true Laivų statybose ir pirkimuose Maersk stirpiai atsilieka nuo konkurentų (čia MSC ypač pasižymėjo). Bet logistikos bendroves siurba tiek Azijoje tiek Europoje (Martin Bencher) tiek USA (Pilot Freight) tiek arabuose, tiek pas indus. Malaizijoje dar pasirašė stateginę sutartį, matyt toliau vystys Tanjung Pelepas hubą https://themalaysianreserve.com/2022/01/10/wee-ptp-shows-great-resilience-amid-challenging-year/ tai ir divams ir supirkimams ir isigijimams pinigo turi ziurim P/E ir P/Bv ir stebim Armagedoną ![]() "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-09-26 12:20 #725863 | |
"During the Capital Link New York Maritime Forum, Scorpio Tankers president Robert Bugbee said the biggest mistake product carrier owners have made is not being bullish enough.
He said analysts, too, have been shy about the market situation, including ongoing refinery dislocation adding tonne miles, low global inventories, incoming sanctions on Russian oil and products, and the incoming northern hemisphere winter. “We have underestimated the strength of this market at all times because even we've been afraid to believe,” Bugbee said. “When you're up in these low 90% of utilization just a small change to the positive can lead to dramatic results.” Bugbee said the Scorpoo Tankers fleet of MRs were earning anywhere between $40,000 per day and $60,000 per day with an average of about $46,000 per day and its LR2s were fetching between $50,000 per day and $90,000 per day with a $70,000 per day average. Ardmore chief executive Anthony Gurnee said the average reported rates for of $45,000 per day did not mean every MR everywhere in the world was earning that. He said a ship trading out of north Asia was earning double that and ships out of south Asia were fetching a considerable premium over that $45,000 per day. (...) “I don’t think there’s any practical upward limit. The freight cost itself is not going to choke off demand.” https://www.tradewindsnews.com/tankers/-no-practical-upward-limit-on-product-tanker-rates-shipowners-say/2-1-1304649 |
|
![]() |
2022-09-26 12:37 #725868
![]() |
labai smagus forumas, ta proga tankeriai gerai nugrimzdo, o ASC labiausiai.
šiandien Jefferies kerta per bulkerių targetus, panašu kad bus dar kraujo nuleista + pridedu nuorodą į OMAR NOKTA / JEFFERIES target cut'us šiandien 20220926 https://www.tipranks.com/experts/analysts/omar-nokta Redaguota: Priest [LT] (2022-09-26 14:19 ) "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-09-26 14:50 #725882 |
Priest [LT] [2022-08-05 09:38]: Priest [LT] [2021-07-01 16:01]: rekomenduoju atkreipti dėmesį ATCO ypač patyrusi vadovų ir valdybos narių komanda, pvz David Sokol ex Berkshire Hathaway pagrindinis akcininkas Prem Watsa via Fairfax, dar vadinamas Kanados Buffettu paskutinės naujienos stiprios. nauja sutartis su COSCO dėl 17 konteinervežių Time Charter pratęsimo naujomis Win-Win sąlygomis, naujų konteinervežių statybos užsakymai +45 nauji laivai iki 2024 metų gryninama kapitalo struktūra, ką pastebėjo ir Fitch, reitingas BB stable turi pralaužti kanalą pagaliau. lauksiu komentarų, ATCO bus Private, Prem Watsa po $ 14.45 supirks o gaila, buvo stabili kompanija su didėjančia perspektyva. geras daiktas ant žemės nesimėto, Poseidon ir Sokol kelia offerio kainą iki 15.50 , sveikinu kantriausius https://www.businesswire.com/news/home/20220926005186/en/ "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-09-28 13:50 #726091 |
BDI indekso dinamika nebekoreliuoja su Dry Bulk kompanijų akcijų kainomis.
krapštome galvą ir aktyviai dairomės...DSX, SBLK, SB, EGLE, NMM, GOGL ir kiti "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-09-28 15:10 #726100 |
Cramer on CNBC’s "Mad Money Lightning Round"
ZIM Cramer said ZIM Integrated Shipping Services Ltd is "probably not even done going down." He added, "I think the shipping business is a terrible business." CMRE When asked about Costamare Inc CMRE, Cramer said, "I do not want you to touch any of these stocks." nu ar ne pliurpalas? kur jis buvo prieš mėnesį? "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-09-29 11:57 #726141 | |
Taip, shipping yra risky business, bet signalas buvo dar pavasari, kai D/S Norden pardave dali savo dry bulk laivyno. Tada ju CEO Jan Rindbo sake, "geriau jau supirkti pigias savo akcijas nei naujus laivus at fair price". Tokios bendroves teigia jau ismokusios naviguoti ir gerais, ir blogais laikais. Bet nei D/SNorden, nei GOGL man neatrodo pigios (nors gal nesu labai geras kurso vertintojas).
Manau, siuo metu akciju kainas daugiau veikia recesijos perspektyva, kuri pries menesi dar buvo gana miglota. Nei gabenami Ukrainos grudai, nei tai, kad naudosime daugiau anglies, tendencijai itakos neturi. Bet faktorius, kad nauju laivu nera numatyta, islieka. O recesija po 1/2-1 m. baigsis, kaip jau statistiskai dazniausiai buna. |
|
![]() |
2022-09-29 13:46 #726152 |
Kadangi nauji bulkeriai realiai tik 2023 gale / 2024 metais bus iškepti, tai bent jau laivynas per rececija neaugs, dėl IMO reguliavimo, turės arba skruberius masiškai instaliuoti (senuose laivuose neapsimokės, galės supjaustymui priduoti) arba plaukti lėčiau. Tai reiškia tik viena - reikalinga bus daugiau laivų tiems patiems kiekiams pervežti. Pačio sektoriaus fundamentai tikrai stiprūs. Nes kompanijos sustiprinusios balansus, ir lašinukų paauginusios.
Yra ir iš vis matematiškai žiūrinti tik į rodiklius pigienos nesuvokiamos, kaip P/Bv 0.2, o P/E 0.5... GLBS -- bet neskaidrūs graikai, pas mus LT statybininkas toks yra kaip pvz "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-10-05 18:56 #726603 |
po TOPS bajerių, gali netikėtai pasikartoti vaizdelis ir Dry Bulk microcapuose GLBS, OP, CTRM, SHIP
P.S. šiaip bulkeriai gerai atrodo, kai matai kad BDI jau 1996! "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-10-25 13:05 #728185 |
Maersk 3Q22 rezai 02NOV... Normaliai taip atšokęs yra, faktas per anksti atidaviau.
Bet įtarimai tokie, kad rezai superiniai, bet prognozė bus su krūva neigiamų atspalvių. Kol kas P/E ~1.45, ir P/Bv ~0.74 https://www.reuters.com/markets/companies/MAERSKb.CO/ P.S. matau 2 anal....us, su Strong Sell rekomendacija "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-10-25 15:13 #728202
![]() |
|
Hipoteze dar ir tokia, kad daugelio imoniu, taip pat ir Maersk, Q3 rezultatai bus geri, bet vat Q4 galima tiketis nemalonumu. Dar niuansas toks, kad per paskutinius metus Maersk yra tapusi tokia savotiska tautine akcija, ir tautai atrodo kad isliekant pelnui kursas tik kils, kils ir kils. Tokiu investuotoju armijos reakcija gali buti labai ivairi. Taigi prognozuojama, kad jei Maersk kris iki 10-11.000, galesime sakyti, kad tai didelis kritimas. Kai kas dar yra pasakes, kad Maersk yra shipping atsakas bitcoinui. Bet siuo metu akcija vistiek pigi. + daugelis dziaugiasi gera finansine disciplina - jie nepuole uzsakineti kalno nauju laivu, kas po keliu metu gali buti visiskai neaktualu.
Manau, siek tiek nepastebeta ir vistiek patraukli bendrove yra DFDS, kuri 2021-22 man visada atrode brangoka, bet paskutiniu metu pastebejau, kad gi visai ne. Jie ten amzinai kazka prisijungia, didina pelno prognozes, be to, kad yra plukdytojai dar ir gana universali logistikos bendrove. Tad is principo, ko gi cia nemegti? Kaip ir laukta, dinamikos daugiausia tankeriu pasaulyje: TORM targetas pries menesi dar buvo apie 170, bet neseniai Pareto analitikai publikavo 255. Siuo metu kursas 190 ir apie 250% augimas YTD. Kai visi troksta tankeriu ir niekas nenori bulkeriu, investavimo klasika sako, reikia ziureti butent ten. GOGL - savu akciju supirkimas, o ivertinus artimiausiu metu perspektyvas velgi, kas galetu nepatikti? |
|
![]() |
2022-10-25 16:03 #728208
![]() |
visi bulkeriai pigūs kaip velnias... rinkis iš 14-os sąrašo
gal dar CMRE galime ten jau pripliusuoti, nes shiftas nuo containerships į bulkers stiprus nežinau spec netirkinau ar yra koks ETF'as Europoje tik bulkeriaims,,, įtariu kad ne, nes ir USA tokio specifinio neradau na ir jeigu reiktų rimktis, gal vis gi DSX anie fiksuoja TimeCharterius ilgam periodui, peržiemos šią mini krizę manau gerai dar tie nauji 9 bulkeriai pakels pajamas stipriai kam žalumas privalumas, tai EGLE, nauji bulkeriai, jiems kaip jie patys sako gerai primoka kad jie toki žali.. "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-11-10 10:06 #729442 |
kosminiai HLAG rezultatai 3Q22, bet įtariu ta proga duos ir jiems parūkyti,
https://www.hapag-lloyd.com/en/company/ir.iry-2022.irid-2378465.html P.S. 163 lyg ir buvo kažkoks Support "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-11-15 13:19 #729891 |
Konteinerių jau per daug
![]() https://www.cnbc.com/2022/11/11/global-shipping-industry-faces-a-new-problem-too-many-containers.html "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-11-16 14:25 #730018
![]() |
ZIM earnings beat estimates
FY2022 outlook adjusted to EBITDA between $7.4 to $7.7 billions... ZIM declares Q3 dividends of $2.95 /share, 30% of Q3 income Lygainam su Mcap, kraipom galvas, raitojamės rankoves P.S. + Q3 prezentacija, man tik 12 skaidrė nepatinka, bet kaip čia pasakius, ne naujiena tai https://s27.q4cdn.com/416879924/files/doc_financials/2022/q3/Q3-2022-Investor-Presentation-Final-16-11-2022.pdf "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-11-16 15:15 #730020 |
ZIM short float/ratio kur patikimai pažiūrėti
IB platformoj man niekas neaišku... "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
![]() |
2022-11-17 16:10 #730115 |
Diana Shipping - DSX strong as expected
sudaužys ir šitą, tokie laikai dabar "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-11-17 16:17 #730117
![]() |
|
Aš tai čia žiūriu : https://www.floatchecker.com/
Priest [LT] [2022-11-16 15:15]:
ZIM short float/ratio kur patikimai pažiūrėti IB platformoj man niekas neaišku... |