Autorius | Žinutė |
2022-02-16 14:34 #706008 | |
SAS wow... kažkur matytas vaizdelis
Buy 20000 @ 1.1870 įdomu kuom čia baigsis viskas, https://www.flysas.com/en/traffic-information/message/#situation-copenhagen-airport Redaguota: Priest [LT] (2022-02-16 15:28 ) "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-02-17 09:12 #706082 1 | |
DNB sees SAS bankruptcy, if not restructured
"Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-04 15:34 #719956 | |
SAS nelinksma visai..
https://www.reuters.com/business/aerospace-defense/sas-ceo-says-pilots-strike-talks-break-down-2022-07-04/ "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-05 12:35 #720005 | |
"Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-05 22:02 #720067 | |
Priest [LT] [2022-07-05 12:35]: VŽ dėl SAS, https://www.vz.lt/transportas-logistika/2022/07/05/sas-pateike-prasyma-skelbti-bankrota tai jei atmintis neapgauna, cia jau ar tik ne antras SAS kreipimasis metu begyje ? siaip nelabai tikiu kad visiskai vers is klumpiu SAS'a, greiciau restrukturizuos Only skydivers know why the birds sing, only the birds know why skydivers are always smiling.
|
|
2022-07-05 22:11 #720069 | |
skraidys kaip skraidė
bet prekiausis po 0.30-0.40 SEK, t.y. po 0.03-0.04 EUR.. LOL bus smagu dar paskraidyti su jais tiek OMX tiek gyvai "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-05 22:37 #720070 | |
SAS istorija tik primena skaudžią avialinijų rinkos realybę - konkurencija milžiniška, kaštus suvaldyti labai sunku tai jeigu kažką pasiseka užvirinti tai valio. Realiai tai turbūt visos aviakampanijos arba gauna kažkokias dotacijas iš biudžeto arba kažkaip kitaip yra subsidijuojamos kitu atveju veikla būtų nuostolinga.
|
|
2022-07-05 22:44 #720071 | |
avia linijų akcijos labai volatilios, per dieną nuo -4% lengvai gali pakilti iki +8%
ypač per covido piką pajaučiau savo kailiu kai shortinau UAL realiai galimybių jūra aktyviam tradingui investavimui, hm... paklausykim senuko iš Omahos... jis primena kad visada prašo jį stabdyti kai tik sumasto įmesti pinigo į šitą sektorių... čia ir jam katastrofiški rezultatai... tai ką kalbėti apie eilinius mirtinguosius "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-07 12:29 #720207 | |
Kolegos, matau, kad diskutuojate apie SAS ir kitas avialinijas. Ar galite man suteikti minimalios informacijos, nesu didelis investavimo ekspertas, todėl klausimas gali pasirodyti rimtiems vyrams ir keistas Buvo atskiestos Air France akcijos ir dabar prekiaudamas per SEB matau, kad turiu AIR France rights atitinkamą skaičių, kurių vertė 1,50 Eur už vienetą. Kalbant dar paprasčiau, turiu Air France akcijų, kurių dabartinė kaina 1,10 Eur už vienetą ir Air France rights, kurių kaina 1,50 Eur už vienetą. Bet bėda ta, kad su tom "Rights" nieko negaliu padaryti - nei parduoti, nei keisti, jos tiesiog guli ir tiek. Tai va klausimas - kiek laiko čia jos dabar pas mane gulės ir ką man su jomis daryti, nes normalias Air France akcijas galiu pardavinėti, tik ne tas "rights". Ačiū visiems už atsakymą. Tiesiog galvoju kad ir su kitom akcijom tokių reikalų nebūtų, nes vis tiek kai kur už kelis šimtus, kai kur už kelis tūkstančius esu užsipirkęs Smulkmena, bet vis tiek pinigas
|
|
2022-07-07 15:08 #720227 | |
nu tu ir pavarai...dabar kai platinimas jau baigėsi - šaukštai po pietų
tai suvalgei visą skiedimą AF jeigu nepanaudojai AF Rights reikėjo arba tas AF Rights parduoti laiku, arba dalyvauti platinime po 1.17 nors žinoma rizika buvo didelė, kelis centus sužvejojau.. P.S. Man tiesa pasakius iš tiesų labai keista... taip išeina kad nusiperkate stock'ą ir padeda į stalčių nei naujienas reikia sekti, nei domėtis kas iš vis vyksta su tais stock'ais kaip jūs išgyvenate tada??? "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-07 15:36 #720233 | |
Aš realiai taip ir investuoju - nusiperku ir pasidedu į stalčių Kaip sakiau, esu visiškas megėjas ir nepretenduoju į rimtesnius investuotojus Perku visko po truputį - ETF, Oil, pavienių akcijų pagrinde JAV ir Europoj... Investavimo procesas yra lengvas hobi, tikrai neturiu nei laiko, nei galimybių sekti kievienos akcijos naujienų Sutinku, kad gal susivėliau čia, bet Air France buvau labai ir labai smulkiai užsipirkęs, 200 Eur
Tai atsakant į mano klausimą ir apibendrinant - ale tas Air France rights reikia pamiršti ir jų niekada neatsikratysiu iki gyvos galvos, t. y. jos kabės mano SEB sistemoje per amžius amen? Ar aš nuo jų gausiu kokius dividendus? O gal po kažkiek laiko jos dings ar bus galima parduoti? |
|
2022-07-07 15:37 #720234 | |
nieko nebegausi, platinimas baigesi.
kodėl jos vis dar kabo SEB platformoje, klausk SEB ir tikrai nesuprantu kodėl reikia pirkti už EUR 200 per SEB kiek ten komisui palaidojai ar bent skaičiuoji "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-07 15:54 #720235 | |
15 Eur komisiniai Nuo 200 Eur užpirkimo čia daug, bet 200 Eur čia buvo minimumas, kitų mano užpirkimų sumos didesnės ir tas komisinis ne taip smarkiai kerta man SEB tiesiog patogiausia, nes ten daug visokių pas mane dalykų vyksta ir tiesiog man patogiau viską vienoje platformoje turėti. Kadangi akcijų net neparduodu (su labai retom išimtim), jei nėra pakilimo bent 100-200 proc, dėl komisinių nelabai suku galvos. Jei akcija belenkaip krenta, tai laikau iki nulio ir nesuku galvos, jei net lenkiasi kompanija Va dabar galvoju SAS užsipirkti smulkiai kokia 300-400 Eur ir tegul guli 10 metų
|
|
2022-07-07 15:58 #720236 | |
SAS tai čia labai drąsiai sumąstei... plieniniai guoliai, taip sakant.
SAS kasdien kraujuoja, IB nebeleidžia Shortinti deja.. "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-07-07 16:07 #720238 | |
pritarčiau kažkieno forume išsakytai minčiai, kad skandinavai neleis galutinai užsilenkti ir kaina gali nusistovėti kažkur panašiame lygmenyje kaip dabar... be abejo, yra rizika, kad gali eiti link dugno, bet gali ateiti geresni laikai ir tarkim 10x pakilimas drąsiai Vėlgi labai retai, bet kartais įžengiu į rinką pas kompanijas, kurioms piešiami labai niūrūs laikai ir tiesiog paaukoju kažkiek lėšų, jei tie niūrūs laikai įmonei pereina į amžiną atilsį
|
|
2022-08-15 12:44 #722952 | |
https://pe-insights.com/news/2022/08/15/sas-secures-700m-financing-to-aid-restructuring/
Kaip ir tikėtąsi SAS gauna injekciją |
|
2022-08-16 11:53 #722992 | |
Isversta Google:
Jacobas Pedersenas iš Sydbank pasakoja, kaip iškrenta paskola ir kad „Apollo“ priklausys mažiau nei 50 proc., Danijos valstybė tai užtikrina pirkdama kapitalą. Analitikas: Amerikos paskola yra raktas į SAS išlikimą Milijardinė paskola, kurią SAS užsitikrino iš Amerikos „Apollo Global Management“, yra labai svarbi oro linijų bendrovės išlikimui, sako Jacobas Pedersenas, Sydbank nuosavybės analizės vadovas. „Tai yra raktas į tai, kad SAS galėtų judėti į priekį apsaugos nuo bankroto procese, todėl įmonei nepaprastai svarbu gauti šį finansavimą“, – sako jis. Įsiskolinusi SAS apie paskolą paskelbė anksti sekmadienio rytą. Tai yra 700 milijonų dolerių. Tai atitinka 5,1 mlrd. DKK. Paskola skirta padėti SAS toliau vykdyti apsaugos nuo bankroto procesą, kurį bendrovė pradėjo JAV. Tikimasi, kad investuotojas įstrigs kitoje tokio proceso pusėje, – aiškina Jacobas Pedersenas. – Planuojama, kad paskola, kurią SAS gaus per bankroto apsaugą, vėliau bus konvertuojama į įstatinį kapitalą, sako jis. – Todėl tikėtina, kad „Apollo“ eis ir taps pagrindiniu SAS akcininku. Jūs nesugalvojate ir negaunate 50 procentų – taip pat neturėtumėte kaip Amerikos kompanija. Bet jūs iškylate kaip pagrindinis akcininkas ir kartu su Danijos valstybe šokate artimą šokį, sako analitikas. Pasak Jacobo Pederseno, susitarime teigiama, kad Danijos valstybė bus svarbi „Apollo“ partnerė. - Kai „Apollo“ turi konvertuoti savo paskolą į nuosavybės dalį, gali būti, kad Danijos valstybė įsitraukia ir perka dalį „Apollo“ įdėto kapitalo, sako jis. Birželį Vyriausybė pareiškė, kad galbūt padidins savo SAS akcijų paketą iki 30 proc. Dabar Danijos valstybei SAS priklauso 21,8 proc. Ar „Apollo“ konversijos įsigijimas bus šio padidėjimo dalis, nežinoma, sako Jacobas Pedersenas. Tačiau vienas dalykas yra tikras, kad milijardo JAV paskola SAS kelia didelę riziką. – Didelė „Apollo“ verslo dalis specializuojasi teikiant rizikos kapitalą. Ir nebijote rizikuoti, kai esate įmonė, kuri kitu atveju bankrutuotų, sako Jacobas Pedersenas. - Tai brangus sandoris. Pagal šią sutartį mokami 400 mln. DKK mokesčiai. Jei, priešingai nei tikėtasi, „Apollo“ neleidžiama pasirašyti SAS akcijų, jie turi turėti 23 procentų grąžą, sako jis. /ritzau/ Ritzau |
|
2022-08-16 12:02 #722995 | |
SAS seniai laikas keistis, APOLLO atėjimas sveikas žingsnis.
P.S. APOLLO agresyvus ar aktyvus AVIA rinkoje. AAWW temoje rašiau, kaip ten pasitaškė, https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-08-03/apollo-said-nearing-3-2-billion-takeover-of-atlas-air-worldwide "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2022-08-16 12:27 #722996 | |
Skandinavams investavimas i SAS yra toks daugiau sirdies reikalas, kaip investavimas i futbolo kluba ar vietini alaus bara. SAS turedavo ir tokia akcininku programa su nuolaidomis skrydziams ir pan..
O SAS istorija yra gana idomi. 80'aisiais tai buvo elitines avialinijos, grazios uniformos, tolimu skrydziu personalas nakvodavo 4 zvaigzduciu viesbuciuose, artimu kaip moraline kompensacija turedavo 3 laisvadienius su nemokamais skrydziais ir tais paciais viesbuciais visai seimai. Dirbti SAS buvo gera ir prestizas. '90-00-aisiais atsirado pigios bendroves ir pasaka baigesi. Siandien SAS derasi su apie 40 labai piktu profsajungu. 40! Na kas gi cia per bendrove, jei pilotai ir stiuardeses nebenori skraidyti, mechanikai atlikti servisa, o bagazo skyrius atsisako iskrauti bagaza? Danijos politiku pozicija is principo yra suprantama. SAS konepcija remiasi A/B Kopenhagos oro uostu kaip oro transporto mazgu. Tai daug darbo vietu ir danu vartai i pasauli. Kita vertus, neskraidys SAS, skraidys kas nors kitas. Bet visiems aisku, kad tokia bendrove, kokia yra siandien, kur valstybe kaip i skyle periodiskai turi ismesti ispudinga suma, toliau egzistuoti negales. Skandinavijoje yra daug idomiu akciju. Jei investuotojui vistiek truksta fantazijos ir norisi ilgu laikotarpiu investuoti i SAS (tarkim del akcininku programos, jei tokia dar bus), geriausia palaukti restrukturizacijos, kai bendrove bus susitvarkiusi su kreditoriais ir pan.. Turincius lukesciu trumpuoju laikotarpiu as laikyciau uzsispyrusiais. Turime pavyzdi - Norwegian. Galbut bus nevisai taip, bet greiciausiai panasiai - akcijos taps bevertes. |
Norėdami rašyti forume, turite užsiregistruoti, o jei jau registravotės- prisijungti.