Autorius | Žinutė |
2021-12-28 16:59 #698850 | |
As tai negaliu tuo patiketi. Jei tai tiesa, tai vadinasi mes ilga laika asmeniniais pinigais rememe tarakono versla. ?
|
|
2021-12-28 17:09 #698852 1 1 | |
augisss [2021-12-28 16:59]: As tai negaliu tuo patiketi. Jei tai tiesa, tai vadinasi mes ilga laika asmeniniais pinigais rememe tarakono versla. ? artas71 [2021-12-28 16:49]: Aiškėja įdomių dalykų: LG trašų pervežimas Lietuvai buvo (yra?) nuostolingas -2018-2019 metų segmentinė (pagal kryptis-šalis) PL (profit loss report) rodo, kad lukašenkos krovinių pervežimas tais metais vidutiniškai generavo 55M pajamų ir apie 64-67M sąnaudų. Minusas kasmet -10-12M. Pelną generuodavo Klaipėdos uostas ir BKT (birių krovinių terminalas) - nuo 5 iki 8M kas met kartu. P.s: susilaikysiu nuo ten politinių vertinimų, bet jeigu skaičiai arti realybės, S/L turėjo suveikti ne dabar o tada, kai toks "biznis" tapo (o gal jis buvo visą laiką) nuostolingas. Labai gali būti. Bet paviršiuje matosi tokia schema: - BKT buvo/yra valdomas asmenų, susijusių su lukašenka ar bent su Baltarusija; - BKT iš šių krovinių gaudavo pelną; - KU (Klaipėdos uostas) ir jo administracija VISADA buvo socialdemokratų statytiniai; - KU iš to gaudavo pelną; - LG iš šios veiklos gaudavo nuostolį. Ir iš keleivių vežimo nuostolį. Tik kitų krovinių (pvz. naftos produktai) pervežimas generavo padorų pelną. Bendras rezultatas - yra bendras rezultatas. LG niekas nenorėjo/neleido gilintis, koks pelningumas yra pagal segmentus produktų, krypčių, savikaina tonkilometris pagal produktus ir pan. Išvados? Įdomios išvados. Parshiukas 1[2016-03-11 02:27]:the currency has lost 350% of its value,
augissss 2020-05-03 13:07As jau senas ir suvaikejas,todel skaiciuoju kitaip |
|
2021-12-28 18:56 #698866 | |
Tiek metu kariaujam su Lukasenka ir blogais rusais, bet tik dabar, jankiams ivedus dar vienas sankcijas, ima aisket siaubinga tiesa, jog Lukasenka eme ir vare i nuostolius visa tranzita.
Vnz reiktu saugotis kad usuotas kita kart kur nors prie seimo neprimyztu, nes niekas matyt to sekmingai nepastebes. Arba 'faktai' iskilo dabar, kai tas pasidare patogu. Zaviuosi sia valstybe, nuosirdziai. |
|
2021-12-28 19:05 #698868 | |
kvazaras [2021-12-27 18:06]: vai kiek vargšui mužikui džiaugsmo, paskutines kelnes galėtų nusimaut ir vardan bojarino džiaugsmo plikas į dilgėles šokt. Viktorai, čia tu? Nesijaudink tu taip. Bus dar tų trąšų tavo agurkėliams... https://www.delfi.lt/news/ringas/politics/viktoras-uspaskichas-beviltiskas-lietuvos-uzsienio-politikos-suolis-nuogu-uzpakaliu-i-dilgeles.d?id=89049947 |
|
2021-12-28 19:42 #698873 2 | |
kvazaras [2021-12-28 16:55]: Idiotų valdžia skirs 136 milijonus verslui užtildyt ... negi gaila biudžeto pinigų, nuo jų kažkiek ir sau į kišenę nubyrės https://www.15min.lt/verslas/naujiena/finansai/nuo-kinijos-nukentejusioms-imonems-valdzia-ties-pagalbos-ranka-skirs-apie-136-mln-euru-662-1619798?comments Biudžeto pinigų niekam ir niekada gaila nebuvo. Bet vat įdomu, iš kur jie tuos pinigus trauks ? Austėja iš savo verslo paaukos ? Būtų sąžininga, bet kada valdžioje buvo sąžiningi žmonės ? Komandinėje Lietuvos ekonomikoje pajamas generuoja ne ekonomika, bet kiti šaltiniai. Pandemijos pinigai jau išdalinti, kai kas gerai pasikėlė, jachtų prisipirko. Dabar naujas bizniukas nusimato - dalinti pinigus nukentėjusiems nuo idiotų užsienio politikos. Mačiau naujų Bentley atvežė, turbūt tai paramai įsisavinti. Nx tas verslas ir ta ekonomika Lietuvai, kai be jų pinigai upeliais plaukia ? Sužlugdo verslą ir moka už tai kompensacijas. Strategija - uždaryk verslą ir gyvenk iš paramos. Žavu. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2021-12-28 22:06 #698890 | |
augisss [2021-12-28 15:27]: Nu paskaiciau as cia tautiecius barzdocius ir supratau, kodel tik bulgarus ir rumunus sugebame lenkti. Su naujais metais, drakono kariai. O tie, kas atstovauja gabrieliu, perduokit linkejimus austejai. Aha, tik tie kurių tėveliai gali mokėti už vaikučio mokyklą 600 per mėn. bus valdžioje ir toliau. Linkiu sėkmės Lietuvai! Netgi ne tie 600 euriukų svarbu, bet kad vaikučiai užaugs paralelinėje visatoje, kaip ir jų tėveliai iš EU pinigėlių. |
|
2021-12-29 00:02 #698900 2 | |
C# [2021-12-28 18:56]: ima aisket siaubinga tiesa, jog Lukasenka eme ir vare i nuostolius visa tranzita. Aha, kai tik pajudino visą šitą kormuškę, spaudoje pradėjo gausiai reikštis visokie uab'ai su slaviškom pavardėm. Ar prisimenat, kaip Gazprom mums dujas parduodavo tik per slaviškus tarpininkus, kol nebuvo terminalo? Nenustebsiu, jei paaiškėtų, kad ir kinai naudojosi geležinkelių "lengvatomis". Nusispjaut, ar prafiesorius ar jo anūkelis prie šito reikalo ranką pridėjo, bet jei Lietuvėlė per visus tuos skandalus bent per nago juodymą apsivalys nuo visokių kraujasiurbių lietuviškų ir slaviškų, paprasti žmonės nuo to tik laimės. Gal tokiu būdu žingsnis po žingsnis savo valstybę susigrąžinsime sau atgal. |
|
2021-12-29 09:16 #698918 1 | |
Gal tokiu būdu žingsnis po žingsnis savo valstybę susigrąžinsime sau atgal. Nesusigražinsit. Tai neįmanoma dėl kelių esminių priežasčių. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2021-12-29 12:11 #698956 | |
artas71 [2021-12-28 17:09]: augisss [2021-12-28 16:59]: As tai negaliu tuo patiketi. Jei tai tiesa, tai vadinasi mes ilga laika asmeniniais pinigais rememe tarakono versla. ? artas71 [2021-12-28 16:49]: Aiškėja įdomių dalykų: LG trašų pervežimas Lietuvai buvo (yra?) nuostolingas -2018-2019 metų segmentinė (pagal kryptis-šalis) PL (profit loss report) rodo, kad lukašenkos krovinių pervežimas tais metais vidutiniškai generavo 55M pajamų ir apie 64-67M sąnaudų. Minusas kasmet -10-12M. Pelną generuodavo Klaipėdos uostas ir BKT (birių krovinių terminalas) - nuo 5 iki 8M kas met kartu. P.s: susilaikysiu nuo ten politinių vertinimų, bet jeigu skaičiai arti realybės, S/L turėjo suveikti ne dabar o tada, kai toks "biznis" tapo (o gal jis buvo visą laiką) nuostolingas. Labai gali būti. Bet paviršiuje matosi tokia schema: - BKT buvo/yra valdomas asmenų, susijusių su lukašenka ar bent su Baltarusija; - BKT iš šių krovinių gaudavo pelną; - KU (Klaipėdos uostas) ir jo administracija VISADA buvo socialdemokratų statytiniai; - KU iš to gaudavo pelną; - LG iš šios veiklos gaudavo nuostolį. Ir iš keleivių vežimo nuostolį. Tik kitų krovinių (pvz. naftos produktai) pervežimas generavo padorų pelną. Bendras rezultatas - yra bendras rezultatas. LG niekas nenorėjo/neleido gilintis, koks pelningumas yra pagal segmentus produktų, krypčių, savikaina tonkilometris pagal produktus ir pan. Išvados? Įdomios išvados. Nulis tiesos tame ką rašote. LRT straipsnis |
|
2021-12-29 14:03 #698972 | |
Numark [2021-12-29 12:11]: Nulis tiesos tame ką rašote. Kolega, ar jūs pats skaitėte tą straipsnį? Pajamos – 55 mln. eurų, o sąnaudos – 68 mln. eurų. Nuostolis – 13 mln. eurų. Tai kur tas melas? Patys geležinkeliai sako, kad nuostolį amortizuoja per kitas grupės veiklas. Ir žinoma, valstybinė įmonė negali atskleisti veiklos rezultatų . Šūdmaliai, bliamba, kormuškę šeria, o atidirbinėja kitur, kad už pautų valstybės kontrolė neprigriebtų. Tipiška "otkato" schema, kažkas jam skirtas pareigas atidirbinėjo. |
|
2021-12-29 14:20 #698974 | |
shtudent [2021-12-29 14:03]: Numark [2021-12-29 12:11]: Nulis tiesos tame ką rašote. Kolega, ar jūs pats skaitėte tą straipsnį? Pajamos – 55 mln. eurų, o sąnaudos – 68 mln. eurų. Nuostolis – 13 mln. eurų. Tai kur tas melas? Patys geležinkeliai sako, kad nuostolį amortizuoja per kitas grupės veiklas. Ir žinoma, valstybinė įmonė negali atskleisti veiklos rezultatų . Šūdmaliai, bliamba, kormuškę šeria, o atidirbinėja kitur, kad už pautų valstybės kontrolė neprigriebtų. Tipiška "otkato" schema, kažkas jam skirtas pareigas atidirbinėjo. Tai skaitei straipsnį, ką patys geležinkeliai sako... „Patvirtiname, kad trąšų vežimas „Lietuvos geležinkelių“ Grupei yra pelninga veikla. Tai pagrindžia patvirtintas kitų metų Grupės biudžetas, kuriame numatytas 37 mln. eurų subsidijos poreikis. Jį didžiąja dalimi nulemia poreikis kompensuoti Grupės praradimus, atsirasiančius sustojus trąšų tranzitui“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ Ryšių su visuomene vadovė Laura Gabrilavičiūtė. Jos teigimu, jei trąšų tranzitas nutrauktas nebūtų, įmonei subsidijos nereikėtų. "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2021-12-29 14:34 #698976 | |
Žiu, tik kad patys LTG nagautų JAV sankcijų. Išlįs tokių galų, kad žagsėsim ilgai.
|
|
2021-12-29 14:58 #698983 | |
shtudent [2021-12-29 14:03]: Numark [2021-12-29 12:11]: Nulis tiesos tame ką rašote. Kolega, ar jūs pats skaitėte tą straipsnį? Pajamos – 55 mln. eurų, o sąnaudos – 68 mln. eurų. Nuostolis – 13 mln. eurų. Tai kur tas melas? Patys geležinkeliai sako, kad nuostolį amortizuoja per kitas grupės veiklas. Ir žinoma, valstybinė įmonė negali atskleisti veiklos rezultatų . Šūdmaliai, bliamba, kormuškę šeria, o atidirbinėja kitur, kad už pautų valstybės kontrolė neprigriebtų. Tipiška "otkato" schema, kažkas jam skirtas pareigas atidirbinėjo. Tai yra A. Januškos skaičiai iš kažkokių skaičiavimų. Kol nebus aiškių įrodymų, sakysiu kad tiesos nulis. Nemažai ką šis skandalas traukia į dienos šviesą, reikia laiko ir bus daugiau detalių. Bet netikiu, kad LTGI šiems kroviniams pervežti būtų davę dempinguotus tarifus. Kalba eina apie trumpiausia maršrutą iš gamyklos į KVJU BKT terminalą. Jei būtūme Ust Lugos uostas gal ir būtų galima dempinguoti pervežimo kainą, kad pritraukti krovinį ir minusą dengiant iš KVJU direkcijos pelno. |
|
2021-12-29 15:03 #698985 1 | |
Kolegos, o jums nekyla įtarimų, ko taip Belaruskalij draskosi viešumoje ir į LT laksto susitikimų? Net Batka iš apkasų išlindo mus keiksnoti ir teismais grasinti. Jų vietoje sakyčiau, eikit jus šikt, nenorite nereikia, gyvename laisvos rinkos sąlygomis. Va, tegu Ryga arba Karaliaučius gabena. Talinui atiduosime, jei litovcai tokie tūpi. Bet ne, rėkia šaukia, kad LT turi gerbti kažkokias jūrines konvencijas, nes BY jūros neturi. Man kaip netašytam stuobriui mužikui iškart įtartina...
|
|
2021-12-29 15:16 #698989 | |
shtudent [2021-12-29 15:03]: Bet ne, rėkia šaukia, kad LT turi gerbti kažkokias jūrines konvencijas, nes BY jūros neturi. Man kaip netašytam stuobriui mužikui iškart įtartina... Yra kažkokios tokios tarptautinės teisės. Teko kažkada domėtis. Gal tai pretekstas karui ateityje? |
|
2021-12-29 15:16 #698990 | |
Taigi jie daug i Klaipeda investavo, o tu sakai eik sikt. Tikras litovcas
|
|
2021-12-29 15:22 #698993 | |
savajus [2021-12-29 14:20]: shtudent [2021-12-29 14:03]: Numark [2021-12-29 12:11]: Nulis tiesos tame ką rašote. Kolega, ar jūs pats skaitėte tą straipsnį? Pajamos – 55 mln. eurų, o sąnaudos – 68 mln. eurų. Nuostolis – 13 mln. eurų. Tai kur tas melas? Patys geležinkeliai sako, kad nuostolį amortizuoja per kitas grupės veiklas. Ir žinoma, valstybinė įmonė negali atskleisti veiklos rezultatų . Šūdmaliai, bliamba, kormuškę šeria, o atidirbinėja kitur, kad už pautų valstybės kontrolė neprigriebtų. Tipiška "otkato" schema, kažkas jam skirtas pareigas atidirbinėjo. Tai skaitei straipsnį, ką patys geležinkeliai sako... „Patvirtiname, kad trąšų vežimas „Lietuvos geležinkelių“ Grupei yra pelninga veikla. Tai pagrindžia patvirtintas kitų metų Grupės biudžetas, kuriame numatytas 37 mln. eurų subsidijos poreikis. Jį didžiąja dalimi nulemia poreikis kompensuoti Grupės praradimus, atsirasiančius sustojus trąšų tranzitui“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ Ryšių su visuomene vadovė Laura Gabrilavičiūtė. Įmonėje galima savikainą skaičiuoti kaip nori. Yra pastovios išlaidos : atlyginimai, infrastruktūra, amortizacija dar kažkas - ir kintamos išlaidos : degalai, elektra. Tai jei visas pastovias sukrauti trašų pervežimui, tai bus nuostolinga. O jai išdalinti pastovias ant visų veiklų, tai taps pelninga. Nebūtų pliuso - tai niekas čia nevežtų. Jos teigimu, jei trąšų tranzitas nutrauktas nebūtų, įmonei subsidijos nereikėtų. |
|
2021-12-29 15:29 #698994 | |
Būtent. Kuras, elektra, eksploatacinės išlaidos, darbuotojų atlyginimai - viskas į viršų. Sutartys ilgametės, kainos daug kur fiksuotos. Čia daug įmonių dabar klykia, kad į nuostolį varys, reikia valstybinės paramos. Geležinkeliai - ne išimtis. Ir teisingai, balansą ypač grupės gali pavartyti kaip nori, ypač administravimo išlaidas ir eksploataciją sunku tiksliai paskaičiuoti.
|
|
2021-12-29 15:47 #698997 1 | |
Cha, gerai tuose geležinkeliuose, darbas nuotoliniu administracijai, daugelis jau beveik metus darbe nesirodė. Kiti darbuotojai jau pusę metų Tenerifėje sėdi ir dirba nuotoliniu. Gal jei nupjaus algas, tai teks į LT sugrįžti, o ne trali-vali su mergom prie šiltos jūros.
|
|
2021-12-31 12:37 #699175 | |
Žiūrėkit, kokia world power mes patapom - Gabrielius skambija Blinkenui ir visaip lazdavoja tuos kinų komunistus, tas po to susuka Annalenos numerį, kuri iskart daro pareiškimą:
Vokietijos užsienio reikalų ministerija ketvirtadienį išsakė solidarumą su Lietuva dėl Kinijos spaudimo.Pekinas nedelsiant sureagavo ir paragino Berlyną nesivelti į „mikrofonų diplomatiją“. https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/i-ginca-su-kinija-isitraukia-vokietija-stos-lietuvos-pusen-ar-tes-dviguba-zaidima-56-1621288 Lithuania Is the ‘Canary’ of World Order Russia and China are ganging up on the small Baltic state as they test U.S. and EU resolve https://www.wsj.com/articles/lithuania-is-the-canary-of-world-order-russia-china-baltic-states-putin-xi-jinping-11640726280 Bet šiaip tas Landsbergio "kanarėles kasykloje" palyginimas labau jau toks hm, nelabai koks, žinant, kad visi tie šahtininkai pradėdavo bėgti iš požemių, kai tik kanarėlė nugaišdavo nuo susikaupusių ten dujų, lol |