Autorius | Žinutė |
2021-11-24 13:15 #694413 | |
NuLošiam [2021-11-23 18:00]: Vėjas12 [2021-11-23 17:41]: NIO atrodo solidžiai po baigtos ADS programos. Neplanuojat imt už 40, jei duotų? Gali net neabejot, kad duos netik po 40, bet ir mažiau. Pagal market cap kaip BMW, skirtumas, kad BMW daro pliusą, o NIO daro milijardinius nuostolius. Visas reikalas su EV man kaip kripto. Užkyla BTC, ir tada iš pakampių sulekia burundukai. Bet mato, kad jau vėlu, neįperka BTC. Tada puola pirkt šitkoinus. Tai čia tas pats. Į Teslą nespėjo, tai dabar užtenka pasakyt, kad darysi EV ir jau aplenksi ten kokį Volvo iškart Nepyk, bet grybą pjauni. Pateiksiu tau iliustratyvų pavyzdį. Stovi du pastatai: Nr.1 - 1965-ųjų blokinis monstras, kurio galiojimo laikas jau pasibaigęs ir tik laiko klausimas kada teks jį griauti arba išrinkinėti gabalais. Tiesa, dauguma butų dar išnuomoti, grąžą generuoja. Pagal savo vertinimą, netgi labai gerą gražą. Bando netgi persidažyti, pasikeisti šildymo sistemą, užsilopyti sienas, kad atrodytų solidžiau. Nr. 2 - įpusėtas statyti naujas namas, kuris nuomos dar negeneruoja, tačiau bus itin naujoviškas, pigios eksplotacijos, bei žmonių susidomėjimas rodo, kad visi be išimties turės persikraustyti į tokius namus. Kaip suprantu tu rėktum kad Nr.2 negeneruoja grąžos ir šiaip nesamonė, kad jis vertas daugiau nei Nr.1. Taip? |
|
2021-11-24 13:21 #694416 1 1 | |
Nr.1 šalia stato naują monstrą, tik jau panaudodamas ankstesnę patirtį. Nr.1 gyventojai daug lengviau eis pas Nr.1 vystytojo naują monstrą, nei pas Nr.2, kur neaiški nei kokybė nei pats brandas
|
|
2021-11-24 13:30 #694419 | |
guess2099 [2021-11-24 13:21]: Nr.1 šalia stato naują monstrą, tik jau panaudodamas ankstesnę patirtį. Ne, Nr.1 bando rekonstruoti mažą kampelį pagal naujas technologijas ir tam nusikanibalizuoti savo kolkas gražą generuojančios dalies medžiagas. Tuo tarpu bandydamas įtikti savo akcininkams mokėdamas dividendus. Dilema paprasta - arba griauna viską (kažkiek metų generuoja tik nuostolį, jokių dividendų daug rizikos) ir stato viską naujai, arba įsiteikdami akcininkams bando kanibalizuotis ir eiti ebiem keliais iš karto. Tesla turėjo neįkainojamą prabangą - šitiek metų generuodama minusą, nemokėdama dividendų, ji turėjo palaikymą iš finansų rinkų. Dabar jau visi mato, kad tai atsipirko. Po teisybei labai ilgai ir Amazon taip pat gyveno. Anyway - visiem savo požiūris, rizikos apetitas ir strategija. |
|
2021-11-24 13:37 #694420 1 | |
ir dar nepamirškime BMW 105BUSD skolos...
|
|
2021-11-24 13:40 #694422 1 | |
visiem savo požiūris, rizikos apetitas ir strategija. Pritariu tavo šiam sakiniui. Apie kitką geriau nediskutuoti, nes mane patį domina tik aukštos kokybės auto standartai (Porsche, AMG, BMWM). Todėl galiu skirti didesnį dėmesį kitiems auto aspektams, nei kad jūs skiriate. |
|
2021-11-24 17:35 #694470 | |
Zodziu taip hebra amg boltic desantai. Laukia jusu senos primityvios priemones. Kurios tikrai isgelbes pasauli.
======-----Jasna!!!------====== |
|
2021-11-24 22:28 #694500 1 2 | |
Toxic [2021-11-24 13:15]: NuLošiam [2021-11-23 18:00]: Vėjas12 [2021-11-23 17:41]: NIO atrodo solidžiai po baigtos ADS programos. Neplanuojat imt už 40, jei duotų? Gali net neabejot, kad duos netik po 40, bet ir mažiau. Pagal market cap kaip BMW, skirtumas, kad BMW daro pliusą, o NIO daro milijardinius nuostolius. Visas reikalas su EV man kaip kripto. Užkyla BTC, ir tada iš pakampių sulekia burundukai. Bet mato, kad jau vėlu, neįperka BTC. Tada puola pirkt šitkoinus. Tai čia tas pats. Į Teslą nespėjo, tai dabar užtenka pasakyt, kad darysi EV ir jau aplenksi ten kokį Volvo iškart Nepyk, bet grybą pjauni. Pateiksiu tau iliustratyvų pavyzdį. Stovi du pastatai: Nr.1 - 1965-ųjų blokinis monstras, kurio galiojimo laikas jau pasibaigęs ir tik laiko klausimas kada teks jį griauti arba išrinkinėti gabalais. Tiesa, dauguma butų dar išnuomoti, grąžą generuoja. Pagal savo vertinimą, netgi labai gerą gražą. Bando netgi persidažyti, pasikeisti šildymo sistemą, užsilopyti sienas, kad atrodytų solidžiau. Nr. 2 - įpusėtas statyti naujas namas, kuris nuomos dar negeneruoja, tačiau bus itin naujoviškas, pigios eksplotacijos, bei žmonių susidomėjimas rodo, kad visi be išimties turės persikraustyti į tokius namus. Kaip suprantu tu rėktum kad Nr.2 negeneruoja grąžos ir šiaip nesamonė, kad jis vertas daugiau nei Nr.1. Taip? Neadekvatus palyginimas. Juokas ima. Apie kokias inovacijas mes kalbam? EV inovacija? Neseniai rašiau, kaip Birmoj po kaimus su elektriniu motoroleriu važinėjau prieš kokius 6 metus. Elektra varomas transportas nėra inovacija. Esmė yra AI ir baterija. Aš investuosiu į AI ir laimėsiu, nei investuodamas į kinišką EV. Ir kaip minėjau, geriau jau TESLA nei EV startuoliai. Negi auto pramonės grandai nesugebės į tą patį BMW įsidėt batareikos ir AI ? Sugebės. O kai rašau apie market cap. Tai jo majo, ar tu bent suvoki, kad yra rinka. Rinkai px, ar tai ev ar bl jobanas dyzelis. Yra rinka, kurią dalinasi auto pramonė parduodama rinkai milijonus auto. Ir kai tu nepardavęs nei vieno auto pagal market cap aplenki grandus, tai gal nereik svaigt jau taip. Čia kaip koks vystytojas statęs chručiovkes, dabar tas pats statantis geros engertinės klasės namus, gaunantis pelną, turintis brandą, patikimumą. O tu ateitum su brėžiniu ir tavo akcijas išpirktų dalbajobai ir market cap aplenktų patikimą vystytoją, gal taip suprasi Jei jau lygini bybį su pirštu. |
|
2021-11-25 09:22 #694524 | |
NuLošiam [2021-11-24 22:28]: Neadekvatus palyginimas. Juokas ima... ...Jei jau lygini bybį su pirštu. Vienas pirštas (Tesla) jau bybiu tapo, nors taip paprastai galėjo bet kuris ICE įdėti tą batareiką. Well, only time will tell |
|
2021-11-25 11:08 #694541 | |
Toxic [2021-11-25 09:22]: NuLošiam [2021-11-24 22:28]: Neadekvatus palyginimas. Juokas ima... ...Jei jau lygini bybį su pirštu. Vienas pirštas (Tesla) jau bybiu tapo, nors taip paprastai galėjo bet kuris ICE įdėti tą batareiką. Well, only time will tell Gal ir nuskambės, kaip M42 požiūris, bet labiau jau siauras mąstymas, kad bet kuris tą galėjo padaryti. Tai ko nedarė? Pinigų neturėjo, rinkos nebuvo? Viskas buvo. Bet kam šokti į naują eketę, kai nieko nedarant ir taip pinigus kali. O tam, kad daugiausiai išleis tas, kuris bus pirmas. Dabartiniai sektorių lyderiai (Apple, Google ir kt.) nebuvo pirmieji savo sektoriuje. Tai viską paaiškina. Greičiausiai po kelių dešimtmečių ar greičiau, Tesla nebus pirma EV gamintoja pasaulyje. Aš investuoju
|
|
2021-11-25 11:19 #694542 3 | |
Draco [2021-11-25 11:08]: Net neaišku kaip bus po kelių metų nes ir šiuo metu, dar TESLA nėra labai toli išėjusi į priekį ir situacija gali greitai pasikeisti:Toxic [2021-11-25 09:22]: NuLošiam [2021-11-24 22:28]: Neadekvatus palyginimas. Juokas ima... ...Jei jau lygini bybį su pirštu. Vienas pirštas (Tesla) jau bybiu tapo, nors taip paprastai galėjo bet kuris ICE įdėti tą batareiką. Well, only time will tell Gal ir nuskambės, kaip M42 požiūris, bet labiau jau siauras mąstymas, kad bet kuris tą galėjo padaryti. Tai ko nedarė? Pinigų neturėjo, rinkos nebuvo? Viskas buvo. Bet kam šokti į naują eketę, kai nieko nedarant ir taip pinigus kali. O tam, kad daugiausiai išleis tas, kuris bus pirmas. Dabartiniai sektorių lyderiai (Apple, Google ir kt.) nebuvo pirmieji savo sektoriuje. Tai viską paaiškina. Greičiausiai po kelių dešimtmečių ar greičiau, Tesla nebus pirma EV gamintoja pasaulyje. „Tesla“ pirmauja pasaulinėje rinkoje užimdama 15% rinkos dalį. Antrųjų metų gamyba Kinijos žemyninėje dalyje pardavimai išliko stiprūs. „Tesla“ buvo aplenkta Europoje, tačiau ir toliau dominuoja JAV. „Volkswagen“ grupė užėmė antrąją vietą užimdama 13 proc. rinkos dalį Europoje. „VW“ sėkmingai dirbo su savo ID šeimos elektromobiliais. Tačiau pristatęs transporto priemones ankstyviesiems klientams, „VW“, kaip ir daugelis kitų automobilių gamintojų, susiduria su užsakymų skaičiumi ir ilgu klientų pristatymo laiku dėl lustų trūkumo. Kiti grupės prekės ženklai taip pat išplėtė savo EV segmentą. "SGMW", "SAIC", "GM" ir "Wuling" derinys, užėmė trečią vietą, užimdamas 11% rinkos dalį. Didelė grupės sėkmė buvo „Hongguang Mini EV“ pristatymas Kinijoje. „BMW Group“ 2021 m. pirmąjį pusmetį užėmė ketvirtąją vietą, užimdama 6% rinkos dalį. „BMW“ ir „Mini“ neseniai pristatė keletą elektromobilių, o jų automobilių segmentų bus daugiau. „Stellantis“ užėmė penktąją vietą su 6% rinkos dalimi. Bus pristatytos keturios naujos EV platformos, skirtos naudoti 14 grupės prekių ženklų transporto priemonėse. 2021 m. pradžioje „Fiat 500 EV“ buvo sėkmingai paleistas, o keli buvusios "PSA" grupės elektromobiliai padėjo juos parduoti. https://etepalai.lt/blog/pirmaji-2021-m-pusmeti-pasauliniu-elektromobiliu-pardavimai-isaugo-160 Vanitas vanitatum, et omnia vanitas
|
|
2021-11-25 12:22 #694573 | |
Nieks nežino kas bus už 10 ar 20 metų ir net nesistengiu kažko įrodyti , bet puikiai akivaizdu kas vyksta dabar.
Kodėl TSLA artimiausiems penkiems metams number one: * Šiam momentui, visi kiti EV yra BUKOS dėžutės su ne super efektyviomis batareikomis/technologijomis. Laimės ne tas, kas pagamina krūvą debiliškų dėžučių, o tas , kad AI pilna jėga pakinkys darbui keliuose plius baterijų gamybos kaklelis. Pateiktame video pavyzdyje nulis intervencijų vairuotojui, tokių naujausių pvz. jau dešimtys. Kas su TESLOS AI vyksta už uždarų durų ..nesiplėsiu, domėkitės. Nė vienas gamintojas net pasvajot apie tai negali: TSLA FSD Beta... * Nenuginčijamai lyderis baterijų efektyvume ir energijos panaudojime( octopus valve ir kt. technologiniai sprendimai) . * Daugiametės sutartys su pasauliniais baterijų gamintojais. Esmė: kiek pagaminsit, tiek nupirksim. Jau gaminamos bandomosios partijos 4860 TESLOS patento baterijos, jas teslai gaminti padės ir kiti gamintojai. Jų charakteristikos be konkurencijos. Solid State Battery dar reiks pakankamai ilgai spręsti problemas. Per 1.5-3 metus, pati TESLA bus viena iš didžiausių baterijų gamintojų, be USA, GIGABERLIN irgi tuom užsiims,tikėtina ir Kinijos TSLA baterijų padalinys bus. * TESLA Supercharger tinklas: be konkurencijos. "Pilnas bakas" per 30-40 min. arba kokie 150 km. grubiai per 10 min.priklausomai nuo to kelintų metų TESLA ir ar tuo metu nėra perdaug kitų besikraunančių . RIP visus kitus. SuperCharger įrengimo sparta/kiekis - be konkurencijos, domėkitės. * TESLA automobilių fabrikų gamybos technologijos, be konkurencijos, tą pripažįsta ir tas pats WV koncernas. Tai kas vyksta TESLA gamyklose ir kaip, yra beprecedentis reikalas, domėkitės. * Klaidų/atnaujinimų/patobulinimų tempas yra sunkiai suvokiamas seniems pirdžiams ICE koncernuose , nes jis vyksta tiesiogiai iš tos tematikos atsakingo inžinieriaus į gamybos linijas, nedalyvauja šitame procese jokie beprasmiai tarpiniai žmonės. Galima vardinti toliau, bet kas nenori matyti, tas nematys. Jei neįvertinat TSLA kitų - ne auto sričių, tai vadinasi negalite suprasti koks market cap bus ateityje , iš kur ateis tie papildomi trilionai . TESLA - unikalus įvykis jūsų gyvenime , apskritai šiame 50-yje, bet visada bus žmonių, kurie neigia akyse vykstančią disrupciją ir pasirenka loozerius. Taigi, renkatės raudoną ar mėlyną T piliulę Sėkmės investicijose. |
|
2021-11-25 14:09 #694602 | |
Šiam momentui, visi kiti EV yra BUKOS dėžutės su ne super efektyviomis batareikomis/technologijomis.
Lucid efektyvesnės baterijos, varikliai, inverteriai. Aplenkia net Tesla super charger vol. 3 https://youtu.be/6tHAgeia6Fg Aš investuoju
|
|
2021-11-25 14:15 #694606 | |
Draco [2021-11-25 14:09]: Šiam momentui, visi kiti EV yra BUKOS dėžutės su ne super efektyviomis batareikomis/technologijomis. Lucid efektyvesnės baterijos, varikliai, inverteriai. Aplenkia net Tesla super charger vol. 3 https://youtu.be/6tHAgeia6Fg LCID kolkas yra nulis su geru marketingu. Niekas nežino koks performance, dar reiktų palaukti iki kažko panašaus į "mass production". Bet gal ir išeis kažkas jiems USA rinkoje, aukščiausios kainos segmente, nedideliais kiekiais. |
|
2021-11-25 14:55 #694618 | |
Visi protingi pradeda nuo brangesnių modelių ir eina žemyn su kaina gamintojas daugiau gauna iš brangaus auto, nei iš daug pigių.
Aš investuoju
|
|
2021-11-25 14:56 #694619 | |
Draco [2021-11-25 14:55]: Visi protingi pradeda nuo brangesnių modelių ir eina žemyn su kaina gamintojas daugiau gauna iš brangaus auto, nei iš daug pigių. true |
|
2021-11-26 07:33 #694677 | |
skubėkit pirkt, nes neliks https://pbs.twimg.com/media/FFFsNccXsAUdKUU?format=jpg&name=large
|
|
2021-11-30 09:52 #695069 | |
Kas stipriau domisi EV rinka, turėtų puikiai žinoti Sandy Munro. Labai siūlyčiau pasižiūrėti.
Prezentacija gal ir ilgoka, bet jis moka labai tiksliai paibūdinti ir palyginti aktualijas. |
|
2021-11-30 12:18 #695118 | |
Tesla performance model 3 1500 km ir 8 krovimai
|
|
2021-11-30 12:27 #695121 | |
EV niekas nekrauna iki 100% stotelėse, nes nuo 70% pradeda smarkiai mažėti kW ir pradeda vis lėčiau krauti. Todėl realu, kad krovė kas 200 km.
Aš investuoju
|
|
2021-11-30 12:51 #695128 | |
NIO pakeičia bateriją per 3-5 minutes. Būtų tokia infrastruktūra, kaip CN, vieni vartai būtų ICE'ams
|