Autorius | Žinutė |
2021-11-19 21:07 #693961 | |
W Buffett [2021-11-19 21:05]: Draco [2021-11-19 20:38]: nebus , bus 66 greiciau,LCID greičiau atsimušė nuo support. Kitas support turėtų būti 36. Žiūrėsim, kokia kita savaitė bus. Gal gruodį skelbs automobilių pristatymo naujienas, kaip tą daro kiti EV. Turėjau omeny, kad turėjo būti namanau, kad kris. Aš investuoju
|
|
2021-11-19 23:17 #693977 | |
Rivian stebėtinai gerai atsilaikė po šiandieninių naujienų. Pasirodo baterija išsikrauna daug greičiau nei deklaruota, negana to, Fordas pranešė jog atsisako planų kartu kurti EV.
|
|
2021-11-20 12:27 #694003 | |
Nežinau ar žinojot, bet Tesla atidarė pirmąją SuperCharger 5 vietų stotelę Kaune , Biruliškių gatvėje. Nuostabus įvykis:
3 Superchargers, available 24/7, up to 250kW - CCS compatible only 2 Superchargers, available 24/7, up to 150kW Į KW pažiūrėkit... RIP valstybines ir nevalstybines "biednas" ir dažnai neveikiančias stoteles . Tai tik pradžia visos konversijos lietuvių protų iš naftos į elektrą. Vilniui teks dar palaukti šito gėrio |
|
2021-11-20 18:03 #694012 | |
Vakar pasipildžiau $NIO po 34,00 Eur (Frankfurt)
|
|
2021-11-21 13:40 #694063 1 | |
Ford and Rivian cancel plan to jointly develop an EV
https://techcrunch.com/2021/11/19/ford-and-rivian-cancel-plan-to-jointly-develop-an-ev/ |
|
2021-11-21 13:47 #694064 | |
Through the At-The-Market Offering, $NIO has sold 53,292,401 ADSs and raised gross proceeds of US$2 billion
https://www.globenewswire.com/news-release/2021/11/19/2338510/0/en/NIO-Inc-Announces-Completion-of-At-The-Market-Offering-of-American-Depositary-Shares.html |
|
2021-11-22 10:42 #694114 | |
mikutis [2021-11-21 13:47]: Through the At-The-Market Offering, $NIO has sold 53,292,401 ADSs and raised gross proceeds of US$2 billion https://www.globenewswire.com/news-release/2021/11/19/2338510/0/en/NIO-Inc-Announces-Completion-of-At-The-Market-Offering-of-American-Depositary-Shares.html Tikrai taip, turėtų baigtis spaudimas akcijoms. Pirksiu šiandien March option'ų |
|
2021-11-23 12:50 #694277 | |
Xpeng viršyjo Q3 lūkesčius.
Quarterly vehicle deliveries reached 25,666, a 199.2% increase year-over-year Quarterly total revenues reached RMB5,719.9 million, a 187.4% increase year-over-year Quarterly gross margin reached 14.4% Aš investuoju
|
|
2021-11-23 13:49 #694291 | |
Draco [2021-11-23 12:50]: Xpeng viršyjo Q3 lūkesčius. Quarterly vehicle deliveries reached 25,666, a 199.2% increase year-over-year Quarterly total revenues reached RMB5,719.9 million, a 187.4% increase year-over-year Quarterly gross margin reached 14.4% Tik to nesimato akcijos kainoje Minus 30 proc per metus |
|
2021-11-23 13:59 #694293 | |
Klaustukas [2021-11-23 13:49]: Draco [2021-11-23 12:50]: Xpeng viršyjo Q3 lūkesčius. Quarterly vehicle deliveries reached 25,666, a 199.2% increase year-over-year Quarterly total revenues reached RMB5,719.9 million, a 187.4% increase year-over-year Quarterly gross margin reached 14.4% Tik to nesimato akcijos kainoje Minus 30 proc per metus Nuo ATH EV sektoriuje? Normalu. Problema tiems, kas tuo metu pirko Aš investuoju
|
|
2021-11-23 14:27 #694298 | |
Klaustukas [2021-11-23 13:49]: Draco [2021-11-23 12:50]: Xpeng viršyjo Q3 lūkesčius. Quarterly vehicle deliveries reached 25,666, a 199.2% increase year-over-year Quarterly total revenues reached RMB5,719.9 million, a 187.4% increase year-over-year Quarterly gross margin reached 14.4% Tik to nesimato akcijos kainoje Minus 30 proc per metus Reikia, dar - 90 procentų, tada bus reali kaina. Minusinė kompanija. Dirba į minusą. |
|
2021-11-23 14:53 #694302 2 | |
NuLošiam [2021-11-23 14:27]: Reikia, dar - 90 procentų, tada bus reali kaina. Minusinė kompanija. Dirba į minusą. Na, kaip šioje temoje stiprokai įsigilinęs ir nemažai suinvestavęs drįsčiau teigti, kad -90% yra stipriai sutirštintas teiginys. Tai kad neuždirba pinigų šiandien, dar nereiškia kad neuždirbs ateityje. Jei ta ateitis ateis. O čia jau kitas klausimas, konkrečiai apie XPEV. Asmeniškai netriu XPEV akcijų, nes man jos neatrodo patrauklios ilgam periodui. Jie bando konkuruoti "in mass market", kur yra daug pigesnių konkurentų ir, be abejonės, Tesla. Gross margin žemas ir jį pakelti šiame segmente bus ypatingai sunku. "Average car price" irgi pakankamai nedidelis, tad apyvartą auginti bus sunku. Pavadinimas labai kinietiškas, tad kitose rinkose (EU, USA) bus sunku, nes visas identitetas kvepia Kinija. Ir šiaip, XPEV'ui trūksta kažkokio išskirtinumo kaip įmonei. Bando jie kažką su VTOL'ais, bet kažkaip nerinmtai kolkas tas dalykas atrodo. Manau jiems viskas bus gerai, tačiau asmeniškai jaučiu kad jie pasieks lubas ir sunkiai kovos su jų pakėlimu - čia ilgesniu periodu. |
|
2021-11-23 17:01 #694322 | |
Suveikė take profit ir XPEV parduotas su nedideliu pelnu, +15%. Gerai, kaip laikinai investicijai.
Aš investuoju
|
|
2021-11-23 17:33 #694325 | |
Draco [2021-11-23 17:01]: +15 brolyti yra fantastika , laukiu lucido apie 35-40 ir jei rivian kris iki 75 irgi uzsipirksiu,.
Suveikė take profit ir XPEV parduotas su nedideliu pelnu, +15%. Gerai, kaip laikinai investicijai. |
|
2021-11-23 17:40 #694326 | |
Toxic [2021-11-23 14:53]: NuLošiam [2021-11-23 14:27]: Reikia, dar - 90 procentų, tada bus reali kaina. Minusinė kompanija. Dirba į minusą. Na, kaip šioje temoje stiprokai įsigilinęs ir nemažai suinvestavęs drįsčiau teigti, kad -90% yra stipriai sutirštintas teiginys. Tai kad neuždirba pinigų šiandien, dar nereiškia kad neuždirbs ateityje. Jei ta ateitis ateis. O čia jau kitas klausimas, konkrečiai apie XPEV. Asmeniškai netriu XPEV akcijų, nes man jos neatrodo patrauklios ilgam periodui. Jie bando konkuruoti "in mass market", kur yra daug pigesnių konkurentų ir, be abejonės, Tesla. Gross margin žemas ir jį pakelti šiame segmente bus ypatingai sunku. "Average car price" irgi pakankamai nedidelis, tad apyvartą auginti bus sunku. Pavadinimas labai kinietiškas, tad kitose rinkose (EU, USA) bus sunku, nes visas identitetas kvepia Kinija. Ir šiaip, XPEV'ui trūksta kažkokio išskirtinumo kaip įmonei. Bando jie kažką su VTOL'ais, bet kažkaip nerinmtai kolkas tas dalykas atrodo. Manau jiems viskas bus gerai, tačiau asmeniškai jaučiu kad jie pasieks lubas ir sunkiai kovos su jų pakėlimu - čia ilgesniu periodu. Jei žiūrėsim iš vertės pozicijos, tai nesutirštintas. Minusinė kompanija iš komunistinės Kinijos, kuri pagal market cap lenkia daug kitų auto gamintojų, su kurių pardavimais gali tik svajot lygintis. O mokėt dabar kaip už kokią hondą, tai tik stipriai palošt mėgstantys veikėjai, kurie apie investavimą nelabai susigaudo. Mato tik up ir down. Tai yra lošimas ir praplautos gamintojų marketingistų ir godumo smegenys. Jei perki kaip loterijos bilietą už 100 USD ar už 1000 USD, tai nieko nereiškia. Beer money. Pats pagalvok, ar dėtum rimtą sumą, tarkim 500K? Ar 10 milijonų, ar 500 milijonų? Va tada pradėtum skačiuot rizikas ir ieškot vertės. Yra čia jau pas mus m42, turi pusė akcijos tesla, ir visiems aiškina, kad prasti portfolio, jei neturi tesla, pirkto po 1000 USD. O kas liečia Teslą, tai jei reikėtų šiandien rinktis, būtinai investuot į kažkurį EV 10K. Tai rinkčiausi Teslą. Nes bent jau matosi kažkokie skaičiai, augimas ir turi didžiausius šansus nebankrutuot ir GALBŪT po 10-20 metų būt verta dabartinės savo akcijos kainos. Rimtas rinkų krešas labai greitai nuleistų kinų EV žemiau 10 USD. Net nereiktų nei mirktelt. |
|
2021-11-23 17:41 #694327 | |
NIO atrodo solidžiai po baigtos ADS programos. Neplanuojat imt už 40, jei duotų?
More money makes more of who you are.
|
|
2021-11-23 18:00 #694333 | |
Vėjas12 [2021-11-23 17:41]: NIO atrodo solidžiai po baigtos ADS programos. Neplanuojat imt už 40, jei duotų? Gali net neabejot, kad duos netik po 40, bet ir mažiau. Pagal market cap kaip BMW, skirtumas, kad BMW daro pliusą, o NIO daro milijardinius nuostolius. Visas reikalas su EV man kaip kripto. Užkyla BTC, ir tada iš pakampių sulekia burundukai. Bet mato, kad jau vėlu, neįperka BTC. Tada puola pirkt šitkoinus. Tai čia tas pats. Į Teslą nespėjo, tai dabar užtenka pasakyt, kad darysi EV ir jau aplenksi ten kokį Volvo iškart |
|
2021-11-23 18:06 #694335 | |
NuLošiam [2021-11-23 18:00]: Vėjas12 [2021-11-23 17:41]: NIO atrodo solidžiai po baigtos ADS programos. Neplanuojat imt už 40, jei duotų? Visas reikalas su EV man kaip kripto. Užkyla BTC, ir tada iš pakampių sulekia burundukai. Bet mato, kad jau vėlu, neįperka BTC. Tada puola pirkt šitkoinus. Tai čia tas pats. Į Teslą nespėjo, tai dabar užtenka pasakyt, kad darysi EV ir jau aplenksi ten kokį Volvo iškart Ne visam gyvenimui perki Su normaliu MM tik EV ir treidint - stipriai trendina bet kuriame TF More money makes more of who you are.
|
|
2021-11-23 18:40 #694336 | |
Tai tada geriau treidinti šitkoinus. Nėra ten visokių finansinių ataskaitų. Kūrėjai tik pasakė, kad čia bus kažkas. Paleido, ir tada jau pagal TA viskas vyksta. Judesiai su niekuo nesulyginami. 100x, 1000x per 1-2 metus.
|
|
2021-11-23 18:50 #694338 | |
Šitcoinų per didelis volatilumas, išmušinės stopus. EV vistiek didesnis žvirblis rankoj, atspindi bendras nuotaikas rinkose, patogiau trackinti bendrą sentimentą.
More money makes more of who you are.
|