Autorius | Žinutė |
2021-10-20 22:11 #690681 | |
nežinau galima sukti ir sukti ratus,
kai P/E ~4, P/Bv ~0.6 spekuliaciniais tikslais dzin ta graikų familia.. "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-10-22 13:40 #691010 | |
SA komentarai apie Angeliki Frangou Shipping Empire NMM,
https://seekingalpha.com/news/3753208-navios-maritime-partners-completes-merger-deal sutinku kad TOO CHEAP TO BE IGNORED. stebim, gali duoti vaizdų į abi puses. tai gi galima uždrinti tiek LONG tiek SHORT P.S. Angeliki Frangou konfliktai su esamais/buvusiais/būsimais akcininkais NAVIOS grupėje, turbūt bus reguliarus vazidas. Visi kas nori nusipirkti ir pamiršti ilgam, tai tikrai nepavyks https://splash247.com/angeliki-frangou-accused-of-conflict-of-interest-by-disgruntled-navios-investor/ "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-10-26 15:46 #691405 | |
Priest [LT] [2021-10-19 18:16]: šiandien DSX atidariau poziciją, pagrinde dėl to, kad kažkurią įmonę reikėjo jau rinktis. ir dėl naujienų apie DSX spin off su OceanPal listingavimu NASD, tickeris bus "OP". + skelbia dividendų mokėjimą po labai labai ilgos sausros! Labai stipri žinia IMHO. Sėkmės! Kol kas viskas pagal planą, https://finance.yahoo.com/news/diana-shipping-inc-announces-approval-123300969.html Sėkmės visiems. "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-09 15:32 #692796 | |
BDI - Baltic Dry indekso viražai tikrai gali bet kam galvą apsukti,
bet gerai sustoti ties 2800 punktais, tada ir vežėjai ir užsakovai būtų daugiau mažiau patenkinti. TradingView beje vėluoja updatinti, šiandien jau paskelbta 2805, jie vis dar rodo vakarykštį 2718... https://www.tradingview.com/chart/DblbJdil/?symbol=INDEX%3ABDI "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-11 11:44 #693028 | |
Maersk ir Hapag-Lloyd vienintelės globalios konteinerių linijos kotiruojamos Europoje.
Raportuos tokius Y2021 pelnus kokių niekas niekada ir nesapnavo, trumpas linkas, https://www.barrons.com/articles/ports-are-congested-shipping-companies-maersk-and-hapag-lloyd-are-thriving-51636621200?siteid=yhoof2 "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-11 14:36 #693043 | |
Taip, Maersk siais metais tikra pinigu kalimo masina, kurie is siauro profilio laivybos transformavosi i kompleksiska logistikos kompanija. Berods neseniai nusipirko keleta krovininiu lektuvu. Dar viena Oslo birzoje listinguota imone MPC Container Ships (74 laivu). Bet as visgi manau, kad i konteinerius dairytis ne pats tinkamiausias momentas - tiekimas anksciau ar veliau normalizuosis (prognozuojama 2022 Q1-2) ir sapnas baigsis.
Yra hipoteze, kad eileje prie sapnu - tanklaiviai. Atsigaunant ekonomikai naftos paklausa iki kokiu 2023 turetu augti. Faktas tas, kad dalis to laivyno yra pasenusi, o utilizacija uzdelsta vien del 2020 pradzios nuotykiu. Tuo tarpu nauju tanklaiviu prieinamumas ribotas - statyklos uzverstos konteineriniu laivu uzsakymais. Be to, laivynai neitin noriai investuoja, kadangi nuotaikos tokios, jog nafta - saulelydzio industrija. Taigi, galima tiketis jei ne superciklo, tai siokios tokios paklausos. Paklausa turetu islikti ir dry bulk, nors pirmoji pokoronine banga jau kaip ir praejusi. |
|
2021-11-11 14:45 #693044 | |
turiu tiek Maersk tiek MPCC (sitie nedžiugina, bet laukiu 18 NOV reporto).
HAPAG reportas rytoj ryte, laukiu išpardavimo, nes eilinį kartą CEO pasigirs einamais rezutatais, ir prišnekės apie nenuspėjamą ateitį). O ateitis tokia kad pelnai jeigu mažės tai tikrai nestipriai, nes visi BCO pasirašo ant bet ko, kad tik gautų commitment'us iš linijų dėl įrangos ir vietos. Tai kaip gali kristi pelnai? Kris nebent SPOT kainos. Daug kas jau paavargo laukti, aš pats kadangi logistikoje - ir susiduriu su tuo kasdien, tai skausmo pas Shipperius/Eksportuotojus tiek, kad pačiam dėl jų verkti norisi, p.s. dėl tankerių sektoriaus esu labiau skeptiškas. Kas nori dalyvautui ir ten ir ten, ir nebbijo graikų familijos Angeliki Frangou (pažiūrėkite Youtube apie šita Woman Shipping Mogul), t.y. yra galimybė su NMM, dalyvauja tiek Containers, tiek Dry Bulk, tiek Tankers sektoriuose P.S. Kas nori aiškaus Cash Flow plano, tai yra mega žaidėjas rinkoje - ATCO, visi konteinervežiai ant vandens ir statyklose pas juos išnuomoti linijoms long term Time Charter sutartimis. Neįsivaizduoju kas juos gali paskandinti. Jų dydis ir įtaka didėja kasdien. Niekaip nepavargstu ATCO rekomenduoti. Redaguota: Priest [LT] (2021-11-11 15:31 ) "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-12 09:19 #693147 | |
HAPAG-LLOYD laukiame komentarų dėl 2022, ir bandau spėti bus išpardavimas, jeigu ir vėl CEO sakys nuspėti ateities negali...
"Despite all the operational challenges, we achieved an extraordinary strong nine-month result. However, global supply chains are under enormous pressure, which further intensified during the peak season in the third quarter. This unfortunately also creates additional operational burdens for carriers, ports and terminals - but, most importantly, for customers worldwide. We will do everything in our power to help with suitable offers and to do our part to resolve the situation through targeted investments and flexible capacity management," said Rolf Habben Jansen, CEO of Hapag-Lloyd. Looking ahead, Hapag-Lloyd expects that earnings momentum will also remain at a high level for the rest of the year. The earnings forecast for the entire year was accordingly adjusted upwards on 29 October: For the 2021 financial year, an EBITDA in the range of EUR 10.1 to 10.9 billion (previously: EUR 7.6 to 9.3 billion) and an EBIT in the range of EUR 8.7 to 9.5 billion (previously: EUR 6.2 to 7.9 billion) are now expected. The financial report for the first nine month of 2021 is available online at: https://www.hapag-lloyd.com/en/ir/publications/financial-report.html "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-12 12:24 #693170 | |
HLAG conference call'as, situacija ta pati CEO nieko negali pasakyti apie ateitį...
krenta nuo ATH level, bet tikrai ne taip stirpiai kaip tikėjausi. reikia galvoti kada sugrįžti print screen prisegtas "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-17 14:41 #693733 | |
ZIM rezultatai puikūs, kyla pre-martket stipriai, iš paskos DAC turi kilti,
tikiuosi ATCO ir CMRE nenuvils DSX rezultatų laukiame, Benzinga estimates nuoroda, https://www.benzinga.com/quote/DSX/earnings man įdomu tai kada tas jų Spin-Off;as OceanPal startuos, tickeris OP jau yra, prekybos dar ne ir rytoj MPCC.NO čia biški per daug sukišau portfelio, tikiuosi nebus koko Sh... pranešta "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-19 12:26 #693893 | |
MPCC.NO nenuvylė,
https://www.mpc-container.com/files/Documents/Financial_reports/Presentations/MPCC_-_Q3_2021_Earnings_call.pdf Bus dividendai kas ketvirtį, išmokos 75% nuo pelno. Time Charter bookas atrodo puikiai pas juos Balansą sustiprino, skolas perfinansavo geresnėm sąlygom Turi visus šansus tapti dividendine karvute Manau palaikysiu juos ilgiau, kad ir tam spekuliaciniame IB portfelyje. P.S. ant žodžių sustabdė prekybą OSLO šiais popieriais. Volalility Halt... čia gal dėl to kad +10%....? P.S.2 + vienas iš direktorių vakar riebiai 500k akcijų paėmė biržoje, https://newsweb.oslobors.no/message/547363 Redaguota: Priest [LT] (2021-11-19 14:19 ) "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-19 14:50 #693922 1 | |
+ Oslo birza visada buvo zinoma kaip laukiniai vakarai. Ten vaikinu kisenese ispudingi pinigai, gal atsitiktiniai, o gal ir susitarimu salygoti milziniski svyravimai. Tai puikiai iliustruoja norvegu serialo "EXIT" serija "Sell! Sell! Sell!".
+ zinios trimituoja apie opcionu galiojimo pabaiga JAV. + priespaskutinis menesio penktadienis seniai zinomas kaip beprociu diena birzose. |
|
2021-11-19 14:57 #693924 | |
nieko beprotiško nematau, rezultatai tikrai geri
+ tvirtina kad divai bus + insideriai perka akcijas + šiandien apyvarta jau dvigubai didesnė nei standartiškai, kyla su kylančiu volume manau dar nepabaiga tikrai, nebent JAV skandins į prekybos pabaigą P.S. + gali suveikti STP'ai, pats STP uždėjau 21.35 - nu reikia 10% judesį fiksuoti, jeigu ką... "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-19 15:50 #693931 2 | |
Shipping greiciausiai ypatingai galioja strategija FIFO (first in, first out, ir tegu lieka siek tiek pelno kitiems).
Man taip atrodo, kad siuo momentu is konteineriu ne kazi ka beisspausiu. Tankeriai: naftos paklausa dides, laivu mazes, horizontas 2023-4. Frontline vel atrodo patraukliau. Palyginus su kitais zaidejais, tai stabili kompanija. Savininkas John Frederiksen ir jo moralines normos seniai zinomos, taciau kita vertus, sis senas vilkas labai gerai uzuodzia pelna. Taip pat radare - Torm, Hafnia, Okeanis Eco Tankers, D/S Norden. Dry Bulk: pirmoji sventes dalis kaip ir pasibaigusi, siuo metu kursai krinta, taciau tiketina, dry bulk paklausa isliks, laivu nedauges, kai kurios kompanijos svarsto ant denio uzsikelti keleta konteineriu (bet cia tik kapeikos). Horizontas nelabai aiskus, galbut verta laikytis pabalansavimo taktikos. Radare: (pono Frederikseno) Golden Ocean Group, D/S Norden. Labai stipriai neseku, taiciau kompanija efektyviu pavadinimu Bulkers2020. Verta pasiziureti ir i NMM (aciu uz rekomendacija). LNG: Flex LNG ir del kainos siuo metu vis dar patraukli liliputine bendrove (viso labo 2 laivai) Awilco LNG. Mazdaug pries metus teko atsisveikinti su Høegh LNG. Kadangi LNG - kaip ir tarpine zaliosios transformacijos stotele, horizontas cia gali buti ir labai ilgas (buy&hold?). Tik siek tiek moraliskai sunku su kursais, kurie metu eigoje padvigubejo/trigubejo). Galbut pirkimui verta palaukti siltojo sezono? LPG (kitaip tariant "dujos buteliuose"): cia labai siaura nisa, laivai brangus, technologija sudetinga (tai ne tankeri pripilt naftos). Kas vyksta su LPG siuo metu sunku pasakyti, daugelis lieka nusivyle. Po John Frederiksen fokusu su Avance Gas daugelis akcininku persimete i BW-LPG, ir pagristai - kursas krito nuo 43 (supirkimo pasiulymo) iki 36. BW-LPG islieka nebrangi. LPG paklausa yra Indijoje, Australijos bustai taip pat apsildomi LPG. Matyt laikas pildytis. Tad kol kas laikausi tokiu hipoteziu. |
|
2021-11-19 15:54 #693932 | |
hm... kažkaip tankerius praleidžiu iškart... ko tai man Nafta nepatinka, nežinau gal "apsiversiu" kada nors.
LNG /LPG visiškai dar nesigilinau, nespėjau matyt, bet tikiu kad ten bus veiksmo. Dry Bulk - vis dar bulius čia Containers - čia pelnai panašu bus ilgam, butelio kakliukų tiek daug, kad jokių prošvaisčių tarifų mažinimui, t.y. pelnai yra, ir pelnai bus, bent iki 2023 metu pabaigos, ir jie bus labai labai dideli. "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-19 16:33 #693938 | |
Taip, siuo metu konteineriu sektoriuje nuotaikos optimistiskos. Tik anot mano girdetu prognoziu, 2022 Q1-2 greiciausiai grisime prie normalaus tiekimo. Kita vertus, bendroves bus sustiprejusios. (Jei neklystu, tik globalus tiekimo chaosas isgelbejo MPCC nuo visisko kracho - bendrove su pikantiska istorija, jei tik nepainioju reikalu). Niuansas tas, kad dauguma investuotoju sektoriuje yra trumpalaikiai ir ypatingai trumpalaikiai, gabenimo sutartys tik is dalies atspindi realius ikainius ir taip pat yra spekuliavimo objektas. Ir tai visuma faktoriu, kodel sektorius idomus, dinamiskas, tik prognozuojamas taip pat sekmingai, kaip kitos savaites orai. Gal Maersk yra tokia pusiau tautine akcija, nors ilguoju laikotarpiu is jos uzdirbti vargu ar kam nors pavyko - tai ne tas atvejis, kai nusiperki ir gali pamirsti. Bet kokiu atveju, dabartiniai akcininkai bent iki kitu metu vasaros gali tiketis geru naujienu.
|
|
2021-11-19 16:48 #693940 | |
Maersk tai nėr kalbos, Rinkoje tokią dalį paėmę, kad gali daryti ką nori.
Akivaizdžiai ir daro, ekspeditoriai kaukia iš skausmo, kai juos meta per bortą ir ima tiesiogiai didžiuosius shipperius. DSV jau graudžiai verkia dėl VESTAS, o K+N sapnuoja košmarus matyt. ir t.t. Tyliai po biški perka ekspeditorius, konteinrių terminalus, plečia savo avia parką, ir logistikos sandėlius. Kai toks dydis, ir tokie nesapnuopti pelnai, yra tik vienas klausimas, kaip TEISINGAI išleisti pinigus "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-24 09:53 #694397 1 | |
GOGL stipriai pavarė per Q3 ir optimizmo netrūkta ateičiai,
https://www.goldenocean.bm/gogl-third-quarter-2021-results/ P.S. Q3 net Earnings US$ 0.97 /share US$ 0.85 div už Q3, kai biržoje uždarė vakar US$ 7.99 Tikiuosi reakcijos pradžiai OSLO po to NASDAQ P.S.2 DIV apskaitos ir mokėjimo tvarka už Q3, https://newsweb.oslobors.no/message/547700 Redaguota: Priest [LT] (2021-11-24 13:22 ) "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-11-25 12:50 #694582 | |
GOGL atsilieka Osle nuo New York, tai klausimas ar čia Amerikoj tokios galvos karštos, ar norvegai lėtai mąsto...
Kol kas Strong Hold tiek Osle tiek New York. Tipranks džaigiasi kartu su manim, https://www.tipranks.com/news/golden-ocean-posts-stellar-q3-results-and-hikes-dividend "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|
|
2021-12-01 15:46 #695323 1 | |
DSX spin off OceanPal (OP) vakar debiutavo NASDAQ su berods 10 volatility halt,
atidaviau po $ 7.99, žiūriu pre-markete šiandien +80%, tai nu ir nepataikiau, bet realiai tai nesuprantu iš kur toks optimizmas dėl šios mažos kontoros, vos 3 seni bulkeriai, dirbs SPOT Markete "Price is what you pay. Value is what you get." ― Warren Buffett
|