Autorius | Žinutė |
2009-10-26 18:08 #62911 | |
super duper. tikrai tikejausi persilauzimo si ketvirti (2-5mln euru pelno), taciau apie toki stipru net nesvajojau. skolos man taip pat nepatinka, taciau visos laivybos kompanijos turi ir visais laikais turejo didelius isiskolinmus, matyt tai naturali sudedamoji sio biznio dalis. su sita pozicija matomai nebusiu prasoves,- dziugu
|
|
2009-10-26 18:47 #62927 | |
Ei ei, iš kur toks optimizmas, krizė tai gi dar nesibaigė (o gal ir nesibaigs)!
Atsakau: o gi iš ten, kad TAL1T akcijų turite! Džiaukas čia buvo. Kils TAL1T, nepaliks be dėmesio ir kitas OMXT turtas, kurio ir aš turiu... Visų pinigų neuždirbsi...
|
|
2009-10-26 18:47 #62928 | |
Feniksas, idomaus "persilauzimo" tikejaisi. 2-5 mln. pelno per sezono pika, vieninteli ketvirti, kada TAL uzdirba visu metu pelna, butu buve liudni popieriai.
Siaip tikrai neblogas rezultatas. Tiek "virsutine", tiek "apatine eilute". Idomu ar kiek sujudins rinka... |
|
2009-10-26 18:52 #62930 | |
P.s., sliux, tą ir turėjau mintyje (priglausdamas šiandien UKB) - jei dabar neturėtum savo portfelyje TAL1T, kažin ar labai džiaugtumeisi (manau, kad nelabai kas tikėjosi tokių gan neblogų TAL1T rezultatų)
Na tai aš atitinkamai kažkiek tikiuosi ne tokių tragiškų UKB rezultatų (negu kad visi laukia). Jei tikėjimas nepasitvirtins, daugiau nebetikėsiu aš tuo banku (kurį laiką) Beje, tokį juokingą UKB akcijų skaičių nusipirkau - 5555! Kaži į sėkmę čia ar atvirkščiai? Visų pinigų neuždirbsi...
|
|
2009-10-26 22:37 #62984 | |
Darij, tikrai stengiuosi objektyviai vertinti bendrovių rezultatus (kiek leidžia kompetencija), nepriklausomai nuo to turiu tų akcijų ar ne. Va SNG paskelbė prastus pardavimus ir iškart nevyniodamas į vatą tai pripažinau bei pardaviau savo akcijas. Šiaip TAL tikrai ne tokia akcija, kuri dėl šitų rezultatų raliuos kelios dienos iš eilės. Nenustebsiu, jei ir visai nekils ryt. Bet esmė tame, kad su šiais rezais turėtų pasikeisti ilgalaikis jos trendas. Nuo 2007m. pradžios šių akcijų kaina stabiliai krito ir dabar vis dar yra dugne. Viliuosi, kad dabar reikalai kiek pasitaisys.
O dėl UKB nieko prieš neturiu ir dėl pirkimo papriekaištavau nei dėl būsimų prastų rezultatų, bet dėl netinkamo pirkimo momento. Aš asmeniškai laukiu prastų rezų ir iš kart ant tų karštų naujienų pirksiu. Tikiuosi pavyks paimt pigiau nei 1Lt. |
|
2009-10-27 00:11 #63013 | |
Sliux, nepriimk per daug rimtai mano "išsišokimų" - šiaip šiandien nuotaika gera ir tiek
Dėl tendencingų postų šiame forume, taip galvoju, tave turbūt mažiausiai būtų galima kaltinti, t.y. jei jie ir "tendencingi", tai beveik visada pakankamai argumentuoti (na dėl SNG, kaip jau rašiau, buvo keletas man ten kabliukų). Bet "švento" čia tikrai nėra anei vieno - visi gi šiaip ar taip siekiame pinigus uždirbti. Dėl TAL1T man dar norėtųsi išsiaiškinti kokią kintamų sąnaudų dalį pas juos sudaro kuras (visgi TAL1T vežėjai yra, o kuro kainos šiuo metu oi kaip tuos vežėjus smaugia...), t.y. ar labai tai šiai bendrovei turi įtakos ar ne itin. Šiaip jau savo nuomonę dažniausiai turiu visur ir visada (neretai tas brangiai kainuoja ), tačiau kritiką visada vertinu ir tai tiesiog baisiai reikalingas dalykas. Visgi labai tikiuosi, kad žemiau 1Lt. UKB nekris, o geriausia bus jei nekris žemiau 1,08 Visų pinigų neuždirbsi...
|
|
2009-10-29 17:04 #63792 2 | |
Finastos analitikų akimis Tallink Grupp
http://www.finasta.lt/get_file.php?file=FIN729B8D53BA23730D91942C8693241E0AMP&view=1 |
|
2009-11-14 00:04 #67468 | |
Ex nihilo nihil.
|
|
2009-11-14 00:26 #67470 1 | |
o Tallink'as cia prie ko? ar keleivius irgi tonomis skaiciuoja?
|
|
2009-11-14 17:48 #67514 | |
akcininkas [2009-11-14 00:26]: Tallink transportuoja ir keleivius ir krovinius .
o Tallink'as cia prie ko? ar keleivius irgi tonomis skaiciuoja? |
|
2009-11-14 19:11 #67518 | |
akcininkas [2009-11-14 00:26]: o Tallink'as cia prie ko? ar keleivius irgi tonomis skaiciuoja? Paskaityk finastos ataskaita. Ex nihilo nihil.
|
|
2009-11-14 19:41 #67521 | |
Krovinių konteineriais transportavimas šiuo metu sudaro ~20% visų TAL pardavimų. Sakyčiau yra erdvės plėtrai, ir geresniam veiklos diversifikavimui. Per krizę iš to krovinių gabenimo kaip iš ožio pieno, bet ekonomikoms atsigaunant turėtų vėl tapti pelningu verslu..
|
|
2009-11-15 16:12 #67572 2 | |
Badfish, na nereikia ziureti i ta finastos popieruka, kad suzinoti kiek kroviniai sudaro TAL pajamu, ko, tiesa pasakius, tam popieriuke ir nerasi. Juolab is Lryto Talino uosto krovos rezultatu spresti apie itaka TAL rezultatams nu niekaip nesigauna. Jei tiksliau, kroviniu gabenimas paskutiniais metais sudare viso labo 13.5% TAL pajamu. Is ju ne puses tiek nera uz krovinius iš-į Talino uosta. Tiesa, sliux, tai ne konteineriai, TAL neturi ne vieno konteinervezio, o laivus, kur suvaro furas. Na gali siaip ir konteineris vienas kitas buti pakrautas ant furos, bet dazniausiai konteineriai keliauja atskirai.
Ro-ro cargo tipas, kuri TAL gabena, sudaro maziau nei 10% visu Talino uosto kroviniu. Aisku ne vien Tallinkas ro-ro gabena. Ju dalis – mazdaug ¼ viso Talino ro-ro. Ar tam paciam Lryto linke parasyta, kad furu skaicius labiausiai sumazejo is visu kroviniu? O gal parasyta, kiek Tallinko furu sumazejo? Badfish, jei nori savo akcija paPRinti ar ka nors naudingo ideti, pasidairyk po birzos, Talinko ar uostų saitus, o nedek pigios laikrastienos, kuri absoliuciai jokios tinkamos info nesuteikia, o nelabai besidomintiems akcija gali ir neteisinga ispudi sudaryti. |
|
2009-11-15 16:29 #67579 | |
Tiesa sakant nesu detaliau pasidomėjęs, kokia forma ten jie krovinius transportuoja, turbūt nusikalbėjau dėl konteinerių. Bet kokiu atveju, padidėjusi Talino uosto krova TAL mažai šildo. Kol kas TAL orientuojasi tik į keleivių gabenimą ir kitas žmonėms skirtas paslaugas- viešbučiai, taksi paslaugos ir panašiai. Bet vėl gi, ar šito dalyko, kad TAL kol kas neįlindęs į krovinių gabenimo rinką nereikėtų laikyti perspektyviu, t.y. atsiveria plėtros galimybės ateityje? Juk keleivių gabenimo rinka jau užkariauta, su laiku nori nenori pradės dairytis naujų
|
|
2009-11-15 21:57 #67636 1 | |
Nepamenu mates nei vieno Tallinko konteinerio, nesakau kad neisimeta ant kokios furos viena kito, bet pagrinde tai jie gabena furu priekabas, atvaro truckas priekaba viename krante, kitame ja pasiema kitas truckas.
Ne is ataiskatu ziurint o gyvai sakyciau pagrindines iplaukos plaukia is turizm, taip ne is keleiviu gabenimo o turizmo. SKandinavojoje yra tokia mada, sedi i laiva ir varai pirmun-atgal, kas islipa pabuna dienele kita krante, kas ne.... O imone turi daugiau iplauku is papildomu paslaugu nei is keltu bilietu. Ka veikti puse paros laive kol nuo suomijos/estijos i Svedija plaukia? Aisku, kad gerti (bet kuris Suomis apgers bet kuri lietuvi), losimu automatai, valgyti (pusti) ir sildytis kajuteje draugijoje (pistis)... tiesa is pastarojo bent jau tiesiogiai tai mano ziniomis neuzdirba, sedeti saunoje arba masazu kabinete, apsipirkineti Tax free (labai jau nepigu ten, bet pigiau nei Suomije ar Svedijoje krante). Nu as kai gyvenau Kaune ir nebuvo ka veikti, varydavaom i Laisves al., dbr i Akropoli visi traukia, a va SKandinavijoje visi i laivus varo kai ner ka veikti, o nera tai tikrai. Tiesa yea Viking line, bet ten tas pats kaip Mola su Akropoliu lyginti Kaune. Apsipirkinejimo shema regione tokia - Norvegas vaziuoja pas Sveda, Svedas plaukia pas Suomi, Suomis plaukia pas Esta, Estas vaziuija pas Rusa arba Latvi.... ir va kazkaip iki LT nedatraukia... o Lietuvis varo pas lenka. Tikiuosi, kad nusvieciau kaip atrodo vaizdelis kasdieninis TAL gyvenime. As pats asm. akcijos TAL nebeprilaikau, nes teko pakeisti i aktyvesnes akcijas, bet po Naujako teks atsikeisti, nes staiga estai prisibaliavoje per sventes laivuose prisimins tokia TAL akcija. Dbr laikymas TAL portfelyje panasesnis i agurkeliu marinavima. Jauciu, kad net uz Siliux iprasto ilgio posta ilgesni parasiau. |
|
2009-11-16 00:24 #67657 | |
To akcininkas : as buvau daugiau sliux nuomones. Su sios kompanijos veikla nesu taip gerai susipazines, kaip pats. Akcijos nereklamuoju. Tik idejau informacijos saltini. Kiekvienas atsirenka tai ko jam reikia.
Ex nihilo nihil.
|
|
2009-12-11 22:08 #74350 | |
http://www.nasdaqomxbaltic.com/market/?pg=news&op2=print&news_id=238436
Gana svarbi ir pozityvi TAL naujiena. 2 metams restruktūrizavo skolas ir dabar du prasčiausius ketvirčius (2 ir 3) nereikės mokėti paskolos įmokų, o tik palūkanas. Pranešime nemini, bet man atrodo taip turėtų sutaupyti ~50mln per metus. Tokiu būdu dviems metams gerokai pasigerins padėti su apyvartiniu kapitalu. Be to žada pardavinėti nerentabilų turtą ir taip mažinti įsiskolinimų naštą. Būtent skolos pastaruosius metus stipriai slėgė TAL, o finansų krizė tą naštą tik padidino. Taigi dabar kuriam laikui galės lengviau atsikvėpti ir koncentruotis ties pagrindine veikla. Įdomu bus pirmadienį pamatyti, kaip ši naujiena paveiks akcijos kainą. Tikiuosi šiek tiek stumtelės į viršų. |
|
2009-12-11 22:33 #74357 1 | |
Sliux: Be to žada pardavinėti nerentabilų turtą ir taip mažinti įsiskolinimų naštą. Įdomu bus pirmadienį pamatyti, kaip ši naujiena paveiks akcijos kainą. Tikiuosi šiek tiek stumtelės į viršų. Sliux, vat tai ir turėjau mintyje - kai ARC1T paskelbė apie savo turto pardavimą, rašei, jog tai tragiška naujiena, o TAL1T dėl panašių naujienų jau turėtų kilti! Nemanau, kad ir Tallink'as savo turtą už "super gerą" kainą pardavinės. O kad prieita iki skolų restruktūrizavimo, tai tik įrodo, kad įmonėlei iki šiol tikrai ne pyragai. Užtai turbūt ir akcijos kaina iš vietos praktiškai nejuda. Šiaip nesiginčysiu, kad įmonių situacija, veikla bei parduodamas turtas yra skirtingi, nes jos pačios apskritai visiškai skirtingos, t.y. ne tai šiuo postu noriu akcentuoti. Čia mano nuomone ir yra būtent tendencingi-suinteresuoti komentarai. Tai tiek tos mano nuomonės. Visų pinigų neuždirbsi...
|
|
2009-12-12 04:08 #74388 4 | |
sliux, naujienos tikrai prastos, sakyciau bendromis 15-os banku pastangomis ligonis reanimuojamas.
Pakomentuosiu dalimis: 1) The change means that the initially agreed loan principal repayments will be reduced by 50% for the next two years. The reduced portion will be deferred until August 2012 and will be thereafter repaid during the remaining tenor of the loans. dviems metams atidedant skolos grazinima bendros palukanu islaidos gerokai padideja."Sutaupai" siemet ir susimoki daugiau kitamet. 2) The loans' final maturities and interest payment frequencies remain unchanged. refinansuoti niekas jau nebenori, o tikimybe is pelno 2012m. grazinti pacias paskolas- nuline. 2) The interest margins were increased, but it is estimated that Tallink's interest expenses in 2009/2010 financial year will still be lower compared to the 2008/2009 financial year metines palukanu islaidos nedides tiktai todel kad grazinant mazeja paskolu suma, bet palukanu marza- padidinta. O pelno vos uztenka palukanoms susimoketi 3)The focus will be also retained on selling or chartering Tallink's older and non performing vessels. tai jau daro antri metai. Ar daug siuo metu lektuvu, laivu pirkeju? 4) When reasonable and possible for Tallink, early prepayment of the deferred loan portions will be applied. Until the deferred portions are repaid, Tallink shall require the approval from the current lenders for new investments, dividend distribution and new commitments out of ordinary course of business o cia jau labiau primena bankroto administratoriu prieziura Is esmes problema ta, kad TAL jau seniai yra labiau pramogu kompanija negu laivybos t.y. is tiesiogines pervezimu veiklos daro stabilu minusa, o pelnas kartais pasirodo tiktai is "pramoginiu pardavimu" keleiviams. Tuo tarpu kroviniu srautas stabiliai mazeja. Ir tikimybe kad veikla greitu laiku persilaus ir sukaups pelno atidetoms paskoloms grazinti- labai maza. p.s. turejau, apleidau nepriziurejes ir per atsokima fiksavau nuostoli. |
|
2009-12-13 15:35 #74515 | |
Darij [2009-12-11 22:33]: Sliux, vat tai ir turėjau mintyje - kai ARC1T paskelbė apie savo turto pardavimą, rašei, jog tai tragiška naujiena, o TAL1T dėl panašių naujienų jau turėtų kilti! Nemanau, kad ir Tallink'as savo turtą už "super gerą" kainą pardavinės. O kad prieita iki skolų restruktūrizavimo, tai tik įrodo, kad įmonėlei iki šiol tikrai ne pyragai. Užtai turbūt ir akcijos kaina iš vietos praktiškai nejuda. .. Na turtas tikrai kitoks nei ARC ir kur kas likvidesnis. ARC turtą priversta pardavinėti stagnuojančioje, pasiūla perpildytoje vietinėje rinkoje. TAL savo geldas gali siūlyti pirkėjams visame Pasaulyje. O kaip žinia ne visur šiuo metu tokia gili krizė kaip Estijoje. Dėl skolų tai investuotojai visada žinojo kad ne pyragai ir visada matė balansus su 1mlrd įsipareigojimais. Taip, būtent dėl to akcijos kaina ir nejudėjo iš vietos, nes buvo didelis klausimas, kaip jie su tokiomis skolomis tvarkysis. Penktadienio žinutė įnešė šiek tiek aiškumo ir atitolino likvidumo problemą bent dviems metams. Investuotojams aiškumas visada geriau nei nežinomybė. Taigi siūlau tuščiai nesiginčyti dėl šių naujienų "gerumo" o tiesiog palaukime ir pažiūrėkime rinkos reakciją. Pagal Darij ir siaures vejas pasisakymus suprantu kad jie laukia kritimo (ir turbūt neturi akcijų ). Aš gi šiek tiek akcijų prilaikau ir laukiu teigiamos reakcijos į šią naujieną. Kas teisus pamatysim jau ryt. |