Autorius | Žinutė |
2021-03-20 11:38 #670400 2 | |
Kaip jau rasiau Norvegijos pavyzdziu BEV rinkos dalis ne tik , kad neauga , bet ir truputeli krito. Auga ikraunamu hibridu dalis t.y. dazniausiu atveju tas pats ICE + nedidelė baterija. Ikraunami hibridai , jokios rinkos dalies is grynai vidaus degimo varikliu neatima. Ten ir ten yra tas pats 1 vidaus degimo variklis. Stebiu kai kuriu , ypac Tesla fanatiku, logika, kad PHEV reiskia ICE varikliu pabaiga ir nauja BEV automobiliu era. Deja, yra atvirksciai. PHEV rinkos augimo dalis reiskia status quo ICE ir 7-10 kart mazesni bateriju poreiki reikalinga vienam PHEV automobiliui pagaminti , lyginant su BEV. Taigi siandien nera jokio pagrindo teigti , kad artima ateitis priklauso BEV, o ne PHEV. Juolab , kad siandien ir patogumo, ir komforto, ir kainos prasme PHEV apjungiantis abi technologijas, stipriai lenkia BEV.
|
|
2021-03-20 14:00 #670404 1 | |
Seniai šioje temoje tokį prasminga post'ą mačiau
|
|
2021-03-22 11:20 #670475 | |
Kas dėl Tesla kaip įmonės ir jos ateities, aš pilnai sutinku su M42. Nematau priežasčių, kodėl Tesla pardavimai neturėtų didėti, o kartu ir akcijos kaina. VW EV nukonkuruos? Tie maži plastmasiniai kibiriukai? Tikrai ne. Kaip jau buvo čia komentuota, Teslai VW ne konkurentas, o jei ir būtų (ar bus), tai vietos po EV saule užteks abiem. Norvegijos hibridų pavyzdys? Irgi nieko nepasako, nes kolkas Teslai sočiai pakaks Amerikos ir Kinijos rinkų. Antras dalykas, Norvegijos pavyzdys prastas, nes pas juos pirmasis EV bumas jau įvyko ir jei visos likę Europos šalys turėtų tokį procentą EV automobilių, matytume rimtą EV pardavimų šuolį Europoje. Ir apskirtai kaip gali eiti kalba apie hibridus kai Vokietija ir berods kai kurios JAV valstijos jau žada uždrausti mašinų su vidaus degimo varikliu registravimą? Hibridai tai laikina stotelė ir nemanau, kad tai grėsmė EV, greičiau tarpinis suprantamas žingsnis.
Kas dėl Tesla akcijos kainos, ji nėra burbulas, kaip daug kas sako. Tai ne GME kur kaina specialiai dirbtinai sukelta trumpuoju periodu. Tesla kainuoja tiek, kiek rinka sutinka už ją mokėti. Taip, kainuoja daug, taip, gerokai viršijant fundamentiką, bet taip yra ir nepanašu, kad artimiausiai metais tai pasikeis. Galima šį fenomeną priimti ir iš jo uždirbti, lygiai kaip galima toliau sėkmingai jį neigti ir nieko nedaryti. Kiekvieno teisė elgtis pagal save. Taip, nereikia įsimylėti vienos akcijos, bet ir nereikia nenorėti priimti situacijos. Taip, neįprasta matyti taip užbrangintą akciją, bet tame yra priežasčių, nuo ateities lūkesčių iki Amerikoje sukurto Teslos ir Musko kulto (į ką investuojant irgi reikia atsižvelgti). Ne šiaip sau tiek didelių rimtų fondų prisipirkę Teslos. Ne šiaip sau Teslos kainai pakritus +-30% su visa rinka, tuoj pat atsirado daugybė pirkėjų, laukiančių užsipirkti kiek mažesne kaina. Vienos dienos +18% atšokimas iš po korekcijos daug ką pasako. Daug kas žadėjo Teslos akcijos krachą, bet kaip matėme per paskutinę korekciją nieko panašaus neįvyko, Tesla pasikoregavo tiek pat, kiek ir kitos technologijų akcijos. Mano nuomonė tokia: kaina žemiau 600 buy, kaina žemiau 500 strong buy. Jei šiemet nebus rimtesnės visos rinkos korekcijos, tik laiko klausimas kada pamatysime 1000 kainą. Taip, visada išlieka maža rizika, kad iššaus kokia neigiama naujiena ir kaina koreguosis stipriau, bet tai galioja bet kuriai įmonei ir į tai reikia atsižvelgti formuojant savo portfelį. |
|
2021-03-22 11:44 #670476 9 | |
Teslos kaina yra spekuliacinis burbulas. Pagrindinė masių, avelių klaida yra ta, kad kylant kainai prisigalvoja ir pritempia įvairiausių fundamentų, kurie realiai yra px, nes kaina kyla todėl, kad spekuliacinis burbulas. Kur buvo visi kai kaina dar neseniai krito link 35 USD (180) ? Tada visi sakė, kad fundamentai šūdini, todėl krenta, tam kritimui irgi turėjo paaiškinimus.
Tas pats dabar vyksta su BTC, kaina šovė į burbulų teritoriją, o EGZpertai pasakoja apie pinigų spausdimą, infliaciją ir dar velniai žino kokius baubus, kad pagrįsti tai. Įtiki avelės fundamentais ir tada perka burbulus, o dėdės jiems su mielu noru parduoda su 20X pelnu. Pirkt kažką, kas duotuoju momentu yra pervertintas viėn todėl, kad kažkas užsimanė paspekuliuot ir praturtėt kylant kainai iš godumo? Ar dėl to, kad ateityje vertė gal pasivys? Pamastykit biškį. Teslos kaina 100 max, ką galima mokėti, kad tai būtų bent kažkiek protingas pirkimas. Instituciniai ir profai tokiom kainom ilgai nepirks. O jau kaip matom ir kerpa avis, nes kaina nuo 900 iki 534 nusiritus buvo. Tai tik pradžia. Bendrai rinkos yra ant defliacinio krešo ribos. O Tesla viena patraukliausių akcjų išsiparduot ir fiksuot pelnus. Jūs pažiūrėkit į kitas akcijas, pilna burbuluose. Ten ir galima sugalvot, kad pakeis pasaulį, kyla dėl to ir ano. O realybė tai kita, kyla nes spekuliaciniai burbulai. Grobuonys treidina ir suvalgys aveles gyvas. Ir jokio likvidumo nėra, vienas pirst ir visi meta kaip karštą bulvę. Kažin ką kalba tie, kurie pirko po 900 ir dabar žiūri į 650. Kai dugnas tie kokiais 75-100 šviečasi. Aš laukiu 300-100 ribų, kad pradėt rimčiau žiūrėt dėl pirkimo. Ir tai atsižvelgus į bendrą makro klimatą. |
|
2021-03-22 12:03 #670478 1 | |
SSL [2021-03-22 11:20]: Kas dėl Tesla kaip įmonės ir jos ateities, aš pilnai sutinku su M42. Nematau priežasčių, kodėl Tesla pardavimai neturėtų didėti, o kartu ir akcijos kaina. <..> Mano situacijos matymas: Tesla yra super kompanija. Muskas yra genijus. EV rika augs (dviženkliais procentais). Tesla akcijos yra milziniskame burbule. Taip galvojau prieš 2 metus. Taip pat galvoju dabar. Nesigincyju, kad EV lengvuju automobiliu rikoje isstum vidaus degimo variklius. Visos didziosios ES rinkos turi planus atsisakyti nauju vidaus degimo varikliais varomu auto registracijos. Vienos anksciau.. kitos veliau.. Tikiu kad realiai taip ir ivyks. Tikriausiai greiciau anksciau nei veliau. Kaip miesto masina EV yra ženkliai pranasesne. Aisku, reikes dar isspresti krovimo problema... bet link to judama. Sutinku, kad Teslos pardavimai artimiausius metus kils. Stipriai. Kaip ir daugelio kitu kompaniju. Problema ta, kad prie dabartiniu Tesla akciju kainu.. jie turetu parduoti bent jau 1/4 visu pasaulio automobiliu. Nemanau kad tai atsitiks artimiausiu laiku. Galima ilgai diskutuoti ar Tesla yra lyderis/inovatorius bateriju gaminime. As taip nemamau. P.S. hibridas nera sprendimas.. juose kruva mases vazioji "be reikalo". Laikui begant ju populiarumas turetu kristi (kylant EV rinkos daliai). P.P.S. Teslos nereiketu lyginti su VW ID1 Skirtingi segmentai. Bet Tesla S'as konforto prasme atsilieka nuo Audi A6. Vaziuojant greitkeliu - dyzelinio audi salone tyliau nei elektrines Teslos.. Bet sita diskusija niekur neveda. Tai daugiau asmeniniai pasirinkimai: kam labiau prie sirdies super high tech Tesla displejus ir superiniai pagreiciai.. kam labiau patinka konfortas ir dyzelio autonomija P.P.P.S Teslos neturiu. Turiu VW. |
|
2021-03-22 12:22 #670480 | |
mires [2021-03-22 12:03]: SSL [2021-03-22 11:20]: Kas dėl Tesla kaip įmonės ir jos ateities, aš pilnai sutinku su M42. Nematau priežasčių, kodėl Tesla pardavimai neturėtų didėti, o kartu ir akcijos kaina. <..> Mano situacijos matymas: Tesla yra super kompanija. Muskas yra genijus. EV rika augs (dviženkliais procentais). Tesla akcijos yra milziniskame burbule. Taip galvojau prieš 2 metus. Taip pat galvoju dabar. Nesigincyju, kad EV lengvuju automobiliu rikoje isstum vidaus degimo variklius. Visos didziosios ES rinkos turi planus atsisakyti nauju vidaus degimo varikliais varomu auto registracijos. Vienos anksciau.. kitos veliau.. Tikiu kad realiai taip ir ivyks. Tikriausiai greiciau anksciau nei veliau. Kaip miesto masina EV yra ženkliai pranasesne. Aisku, reikes dar isspresti krovimo problema... bet link to judama. Sutinku, kad Teslos pardavimai artimiausius metus kils. Stipriai. Kaip ir daugelio kitu kompaniju. Problema ta, kad prie dabartiniu Tesla akciju kainu.. jie turetu parduoti bent jau 1/4 visu pasaulio automobiliu. Nemanau kad tai atsitiks artimiausiu laiku. Galima ilgai diskutuoti ar Tesla yra lyderis/inovatorius bateriju gaminime. As taip nemamau. P.S. hibridas nera sprendimas.. juose kruva mases vazioji "be reikalo". Laikui begant ju populiarumas turetu kristi (kylant EV rinkos daliai). P.P.S. Teslos nereiketu lyginti su VW ID1 Skirtingi segmentai. Bet Tesla S'as konforto prasme atsilieka nuo Audi A6. Vaziuojant greitkeliu - dyzelinio audi salone tyliau nei elektrines Teslos.. Bet sita diskusija niekur neveda. Tai daugiau asmeniniai pasirinkimai: kam labiau prie sirdies super high tech Tesla displejus ir superiniai pagreiciai.. kam labiau patinka konfortas ir dyzelio autonomija P.P.P.S Teslos neturiu. Turiu VW. Manau jog apie nauja irengini sunku kazka pasakyti, bet cia panasiai manau kaip kazkada buvo su laptop vs pc , abu egzistuoja vienas buvo smarkiai kritikuojamas , ir abu turi savo rinkos dali, as izvelgiu jog vidaus degimo variklis visgi dar gali egzistuoti ivairuose formatuose, ar tai dominuojanti tehnologija ateityje faktas jog ne nes ev jau atlieka savo vaidmeni, bet kad ev periims pagrindinio dj role, nematau tam kazkokiu racionaliu paiskinimu, na ev sueitu socialistinej sistemoj tai tikrai ir kas matosi is kinijos elektromobiliu augimo, bet ne konkurenciniam lygmenyje, sakyciau 50 metu ev tures ta stiprumo vizija kol ji atras tikraja savo rinkos vartojimo stadija, kuri siai dienai turi savotiska bumerango efekta, WV dyzelgeitas buvo raudonas kilimas teslos atejimui i rinka |
|
2021-03-22 12:28 #670481 | |
Bwallace [2021-03-22 10:22]: Manau jog apie nauja irengini sunku kazka pasakyti, bet cia panasiai manau kaip kazkada buvo su laptop vs pc , abu egzistuoja vienas buvo smarkiai kritikuojamas , ir abu turi savo rinkos dali, as izvelgiu jog vidaus degimo variklis visgi dar gali egzistuoti ivairuose formatuose, ar tai dominuojanti tehnologija ateityje faktas jog ne nes ev jau atlieka savo vaidmeni, bet kad ev periims pagrindinio dj role, nematau tam kazkokiu racionaliu paiskinimu, na ev sueitu socialistinej sistemoj tai tikrai ir kas matosi is kinijos elektromobiliu augimo, bet ne konkurenciniam lygmenyje, sakyciau 50 metu ev tures ta stiprumo vizija kol ji atras tikraja savo rinkos vartojimo stadija, kuri siai dienai turi savotiska bumerango efekta, WV dyzelgeitas buvo raudonas kilimas teslos atejimui i rinka labai prastas pc vs laptop playginimas kalbant apie EV vs VDV. Aš tik primenu, kad patys gamintojai vienas po kito jau ir pasakę, kad nebegamins auto su VDV, o jūs sakote, kad jis dar gali egzistuoti. Muziejuje kokiam gal ir gali egzistuoti VDV yra viskas, nueinantis dalykas. Taip iš inercijos jis dar egzistuos, bet visi resursai jau yra praktiškai permesti ant EV ir čia yra net ne ateitis, o jau dabartis. Kitas dalykas, kaip anksčiau minėjo kolegos tai valstybių draudimai nuo tam tikrų metų registruoti VDV automobilius. Taip, kad visi šitą žiną ir ruošiasi, o kas iš visos šitos tranzicijos išeis nugalėtoju tai galima ginčytis iki pamėlynavimo |
|
2021-03-22 12:33 #670482 | |
Phantoom [2021-03-22 12:28]: Bwallace [2021-03-22 10:22]: Manau jog apie nauja irengini sunku kazka pasakyti, bet cia panasiai manau kaip kazkada buvo su laptop vs pc , abu egzistuoja vienas buvo smarkiai kritikuojamas , ir abu turi savo rinkos dali, as izvelgiu jog vidaus degimo variklis visgi dar gali egzistuoti ivairuose formatuose, ar tai dominuojanti tehnologija ateityje faktas jog ne nes ev jau atlieka savo vaidmeni, bet kad ev periims pagrindinio dj role, nematau tam kazkokiu racionaliu paiskinimu, na ev sueitu socialistinej sistemoj tai tikrai ir kas matosi is kinijos elektromobiliu augimo, bet ne konkurenciniam lygmenyje, sakyciau 50 metu ev tures ta stiprumo vizija kol ji atras tikraja savo rinkos vartojimo stadija, kuri siai dienai turi savotiska bumerango efekta, WV dyzelgeitas buvo raudonas kilimas teslos atejimui i rinka labai prastas pc vs laptop playginimas kalbant apie EV vs VDV. Aš tik primenu, kad patys gamintojai vienas po kito jau ir pasakę, kad nebegamins auto su VDV, o jūs sakote, kad jis dar gali egzistuoti. Muziejuje kokiam gal ir gali egzistuoti VDV yra viskas, nueinantis dalykas. Taip iš inercijos jis dar egzistuos, bet visi resursai jau yra praktiškai permesti ant EV ir čia yra net ne ateitis, o jau dabartis. Kitas dalykas, kaip anksčiau minėjo kolegos tai valstybių draudimai nuo tam tikrų metų registruoti VDV automobilius. Taip, kad visi šitą žiną ir ruošiasi, o kas iš visos šitos tranzicijos išeis nugalėtoju tai galima ginčytis iki pamėlynavimo 100 nesutinku , nes gamintojai gamins vidaus degimo variklius, bet i juos neinvestuos i varikliu tobulinima. Tai elementarus instrumentas kuris 90-80 igavo prabangos ir tam tikro socialinio statuso vaidmeni, galima prognozuoti jog tas vaidmuo isnyks ir mes maziau kreipsime i tai demesio, kas is esmes yra veda link tos tendencijos, bet tas pasakymas jog visi ir tik visi naudos ev nes tai atgyvena nu, man tai totalus socialistinis poziuris ;) |
|
2021-03-22 12:35 #670483 | |
Nulošiam, manau esminis klausimas, ar 2021 metai bus bull marketas, ar ne? Nes jei bull, tai - Tesla tikrai judės į šiaurę.
SPX tik 14% virš buvusio topo (3400) prieš COVID'ą. Man tai neatrodo tas taškas, nuo kurio turėtų verstis rinkos. -------------
BTC, AGLD, MANA, LPT |
|
2021-03-22 12:57 #670485 | |
Bwallace [2021-03-22 10:33]: 100 nesutinku , nes gamintojai gamins vidaus degimo variklius, bet i juos neinvestuos i varikliu tobulinima. Tai elementarus instrumentas kuris 90-80 igavo prabangos ir tam tikro socialinio statuso vaidmeni, galima prognozuoti jog tas vaidmuo isnyks ir mes maziau kreipsime i tai demesio, kas is esmes yra veda link tos tendencijos, bet tas pasakymas jog visi ir tik visi naudos ev nes tai atgyvena nu, man tai totalus socialistinis poziuris ;) kam gamintojui gaminti tai, kas yra technologiškai atgyvenę ir neneša jokios naudos juo labiau, kad patys gamintojai paskeblė, kad nebegamins nei variklių, nei komponentų? Visi linkai, kuriuos įmečiau net nėra nauji. Taip gal kokie garažinia mėgėjai dar gamins, bet masinės produkcijos nebebus https://www.euractiv.com/section/energy/news/vw-to-ditch-petrol-and-diesel-cars-manufacturing-at-key-factory/ https://www.forbes.com/wheels/news/gm-phase-out-gas-diesel-cars-2035/ https://www.extremetech.com/extreme/298866-daimler-will-pull-the-plug-on-gasoline-diesel-engines-focus-on-evs |
|
2021-03-22 13:05 #670486 | |
Phantoom [2021-03-22 12:57]: Bwallace [2021-03-22 10:33]: 100 nesutinku , nes gamintojai gamins vidaus degimo variklius, bet i juos neinvestuos i varikliu tobulinima. Tai elementarus instrumentas kuris 90-80 igavo prabangos ir tam tikro socialinio statuso vaidmeni, galima prognozuoti jog tas vaidmuo isnyks ir mes maziau kreipsime i tai demesio, kas is esmes yra veda link tos tendencijos, bet tas pasakymas jog visi ir tik visi naudos ev nes tai atgyvena nu, man tai totalus socialistinis poziuris ;) kam gamintojui gaminti tai, kas yra technologiškai atgyvenę ir neneša jokios naudos juo labiau, kad patys gamintojai paskeblė, kad nebegamins nei variklių, nei komponentų? Visi linkai, kuriuos įmečiau net nėra nauji. Taip gal kokie garažinia mėgėjai dar gamins, bet masinės produkcijos nebebus https://www.euractiv.com/section/energy/news/vw-to-ditch-petrol-and-diesel-cars-manufacturing-at-key-factory/ https://www.forbes.com/wheels/news/gm-phase-out-gas-diesel-cars-2035/ https://www.extremetech.com/extreme/298866-daimler-will-pull-the-plug-on-gasoline-diesel-engines-focus-on-evs Kad negaminti vidaus degimo variklio ev turi buti pranasesnis, jo pranasumas tik vienas, zero emision. Vidaus degimo variklis, is esmes skalpuojamas jog yra tarsus, antai kad isaves jis nera tarsus, tarsus jo kuras. Ir mano kaip asmenine nuomone jei rinkoje atsiranda sistema kuri uztikrina tvaraus naudojimo principa, ta elektromobili as tikrai metu i sali, nes kaip ir isvardijau , 80s 90s sukeltas automobilio statuso jausmas yra daug malonesnis nei naivus manymas jog iskirtinumas nieko neduoda, jis duoda efeka, kuo ir naudojasi tesla iskirtinumu, antai kaip tavo mesti straipsniai turiu ir kitokiu gamintoju pamastymu. P.S Ferdinandas Porsche pirmas sukurtas automobilis buvo elektrinis senais laikais. (https://www.dw.com/en/porsche-to-produce-fuel-as-clean-as-electric-vehicles/a-56787413) (https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/mclaren-advocates-synthetic-fuel-alternative-evs) |
|
2021-03-22 14:19 #670491 | |
"80s 90s sukeltas automobilio statuso jausmas"
Jausmus galima pakoreguoti su tinkama strategija ir adekvačiu jos finansavimu . Negi manote, kad EV haipas spontaniškas. |
|
2021-03-22 14:29 #670495 | |
ThePope [2021-03-22 14:19]: "80s 90s sukeltas automobilio statuso jausmas" Jausmus galima pakoreguoti su tinkama strategija ir adekvačiu jos finansavimu . Negi manote, kad EV haipas spontaniškas. Nemanau jog spontaniskas , ir tai net nera revoliucine tehnologija, antai kaip daugelis bando susieti, del padriku asociaciju, na kai bandai kontroluoti jausma tai dazniausiai kvepia idiologiniu mastymu, jog priversi zmogu mastyti viena krypti, ko istorijos sekoje gauname idiologines dogmas: nazizmas, socializmas, marksizmas, jos paremtos tam tikra idiologija, kurios spaudzia zmogaus kritini mastyma, ivairove, kuo isprigimties zmogus yra ivairus ir visapusiskas Pasivadovausiu Carl Gustav Jung filosofija. Kuo tendecingiau atkakliau ir besalygiskiau bus laikomasi vieno poziurio, tuo agresyvesnis, priesiskesnis, ir nesuderinamesnis bus kitas poziuris, tad pradzioje buna maza viltis jog juos pavyks suderinti. |
|
2021-03-22 14:31 #670496 | |
artas [2021-03-22 12:35]: Nulošiam, manau esminis klausimas, ar 2021 metai bus bull marketas, ar ne? Nes jei bull, tai - Tesla tikrai judės į šiaurę. SPX tik 14% virš buvusio topo (3400) prieš COVID'ą. Man tai neatrodo tas taškas, nuo kurio turėtų verstis rinkos. Nejudes, nes nebera kritinio procento shorto. Viskas jau issiplove. Aisku, riebus atsokimai tikrai imanomi, bet tik tiek. Pazaidet ir pakaks. Visas tas raliukas ,tai tik game stopas su stambesniais zaidejais, daug didesne apyvarta ir...viskas. Jei kas nors turite prieiga prie resursu, kur galime matyti ilgus ir trumpus pardavimus, tai tokie klausimai net nekyla. iki 400 nuvaziuosim pakankamai mikliai siemet, veliau matysim. As gi shortinu sita skarbonke jau senai . Ir jau 2 kart fiksavausi. Dabar trecias kartas. Ir netgi ties 400-500 tai vistiek bus burbulas su dabartiniais finansiniais rodikliais |
|
2021-03-22 14:58 #670498 | |
NuLošiam, tai, ką tu parašei, galioja didesnei daliai Nasdaq įmonių. Jei bus rinkos crashas, kris visi ir kris daug. Tesla tikrai ne išimtis ir pritariu, kad bus viena iš daugiau krentančių, nors per šią kelių savaičių korekciją Tesla nekrito daugiau nei kitos technologijų akcijos, nors kaina buvo pike.
Kas dėl pirkimo, įėjimo ir išėjimo čia jau kita tema. Nerašiau, kad reikia pirkti dabar. Geras pavyzdys kai pernai išėjo žinia, kad Tesla bus įtraukta į indexą. Ramia dūšia nusipirkau, per +- mėnesį padariau >40% ir pardaviau. Vieni lengviausių uždirbtų pinigų. Avelių visada buvo, yra ir bus ir prekiaujant būtina į tai atsižvelgti. Avelės yra rinkos dalis. augisss [2021-03-22 14:31]: Jei kas nors turite prieiga prie resursu, kur galime matyti ilgus ir trumpus pardavimus, tai tokie klausimai net nekyla. Gal gali daugiau pakomentuoti? Iš anksto dėkui. |
|
2021-03-22 15:02 #670499 | |
Trumpai tai tik tiek, kad kainai esant 820 -880 intervale trumpos pozicijos tesudare apie 5-7 procentus. Tada mano statymai buvo beveik all in siai pozicijai. O jei ziureti ew, tai dabar esame 5 oje. Kazkaip taip.
Dar reikia vertinti tai,kad informacija visada veluoja. Dar didele klaida yra tai, kad Dzo pasalpos nuskraidins rinkas i kosmosa. Tos pasalpos jau senai stokuose. Be to ,tai pinigai , kurie gali palaikyti tokias likvidzias kompanijas kaip nuograuza ,snukiagnyge ir pvz. kibiras,. nu,. gal pusdieni/. Max ko as tikeciausi, tai 4100 spx. Mano galva, topai jau buvo. Daugiausiai tikiuosi is RUT smigimo. Nes ten tik svajones , net nesugebancios uzdirbti pelno. Jei Rut ims kristi po 4-6 procentus per sesija, manes tai niekaip nenustebins. Manau,kad veiksmas vyks labai greitai, kad neleisti net susivokti ir fiksuoti buvusio pelno. Teko prekiauti ta diena , kai vyko flash krash . Gerai pamenu ta diena. Pirmas ispudis- sugedo kompas Tada prekiavau su trigubu svertu. Dar gerai,kad susivokiau parduoti rinkos kaina.. O dar geriau buvo tai, kad turejau FAZ, ERY ir kazkoki etf. Vaikai,ruoskite parashiutus. Marketmeikeriai tikrai neleis susirinkti pelno is longu. Toks ju darbas. |
|
2021-03-22 15:42 #670506 | |
BWallace, prievartą neveikia. Ty prastas metodas. Veikia paskatos su tinkamu info pastiprinimu. Čia ne tik apie EV, apskritai apie ESG judėjima ir pagreitį. Tai ne spontanika, o koordinuotas veikimas.
Augis, kažkaip neskamba meškiškai tavo postas. Matyt dar neskauda. Dar tik pažaidimui. |
|
2021-03-22 15:45 #670507 | |
ThePope [2021-03-22 15:42]: BWallace, prievartą neveikia. Ty prastas metodas. Veikia paskatos su tinkamu info pastiprinimu. Čia ne tik apie EV, apskritai apie ESG judėjima ir pagreitį. Tai ne spontanika, o koordinuotas veikimas. Augis, kažkaip neskamba meškiškai tavo postas. Matyt dar neskauda. Dar tik pažaidimui. Skambejimas man nerupi. Rupi tik pinigai. Godus as senukas. O sentimentai tegu lieka Romos bebriukams. Didzioji dauguma nelabai supranta, kur eis Dzo pasalpos, todel inercija gali suveikti. Man neskauda, nes ismokau statyti stopus profito zonoje. Kolkas panasu,kad 1920 ateities sandoriuse spx gali realizuotis kaip riba naujam zaidimui. Stebim. Teslos snd dadejau norm, aliai,. |
|
2021-03-22 15:53 #670508 | |
ThePope [2021-03-22 15:42]: BWallace, prievartą neveikia. Ty prastas metodas. Veikia paskatos su tinkamu info pastiprinimu. Čia ne tik apie EV, apskritai apie ESG judėjima ir pagreitį. Tai ne spontanika, o koordinuotas veikimas. Augis, kažkaip neskamba meškiškai tavo postas. Matyt dar neskauda. Dar tik pažaidimui. Nelabai supratau, pirmam komentare sakai jog galima pakontroluoti, kas is esmes yra prievarta, sekanciam rasai jog prievarta neveika. Atsakysiu vienu anglisku zodziu (confused) |
|
2021-03-22 15:59 #670509 | |
Pakoreguoti, o ne kontroliuoti. Pusiau pajuokaujant, pusiau rimtai, kažkada 'laisvės pojūtis' buvo neatsiejamas nuo marlboro cizų ir nike bėgimo batelių.... Vienu metu.
Tiesa, netgi rūkyti, kažkuriuo metu buvo ne tik madinga, bet ir sveika. Su gyd. rekomendacijomis. Tai taip pat nebuvo spontanika. Augi, šortui targetus praktiškai neįmanoma nukallinti. Dėl, žmogiškos natūros, visų pirma baimės. Tai refleksyvus veikimas, kai vienas selloffas sukuria visą kaskadą selloffų. Tai faktiškai neprognozuojama. Nu bet sėkmės. Linkiu, žinoma, iš savanaudiškų paskatų, nes tavo sėkmė tikrai pirkčiau. :P |