Autorius | Žinutė |
2021-03-19 15:00 #670346 1 | |
Draco [2021-03-18 22:35]: DarJan [2021-03-18 22:24]: Draco, atimk 1,5 milijardo subsidijų ir pasakyk koks rezultatas buvo pernai. Neverta skaičiuoti subsidijas, kurios pasiekia visus EVM. Sveikinu, Draco esate antrasis išdrįsęs paprieštarauti forumo daugumai. Jau laikas "daugumai" būtų suprasti, kad tiek WV, tiek GM, tiek Ford ir krūva kitų gaus/gauna tas pačias subsidijas. O dabar noriu pasidžiaugti, kad WV suprato esmę ir visą EV achilo kulną - baterijos,aišku peržiūrėjau "Battery Day" . Aš žinokit noriu, kad gatvėse neliktų lengvųjų auto dyzelių, todėl bet koks automobilis, kad ir kinietiškas EV pigutis gatvėse bus gerai mums visiems. WV akivaizdžiai kopijuoja Tesla mintis.Bet tai suprantama, kur lygiuotis jeigu ne į lyderį technologijose ir tai yra gerai. Keli patys esminiai momentai: Iki 2030 metų WV planuoja turėti 6 gamyklas su visuotinu 240 Gwh pajėgumu. Iki 2030 metų TESLA planuoja turėti viso 3 Twh pajėgumus , atkreipiu dėmesį - SAVO pajėgumus be partnerių. Pirma WV baterijų gamykla jau 2023 metais. TESLA Berlyno 4860 baterijų linija su Texaso 4860 baterijų linija jau 2023 metais gamins tiek, kiek WV po 10 metų,tai akivaizdu. Dėl baterijų savaikainos, tai čia realių skaičių niekas nežino, bet TSLA automobiliai su mažesniu baterijų pack-u nuvažiuoja gerokai daugiau , tai faktas, kurio niekas negali paneigti, NIEKAS . Skaičiai iškalbingi, vartykit kaip norit , neapversit. Na ir aišku dar kartą sveikinu WV akcijų turėtojus, galu gale mažytis šuoliukas akcijų kainoje |
|
2021-03-19 15:19 #670347 | |
cia per metus jie tiek tikisi? batarkiu ~50 mln auto?
...lost and never to be found...
|
|
2021-03-19 15:23 #670350 | |
es_ne [2021-03-19 15:19]: cia per metus jie tiek tikisi? batarkiu ~50 mln auto? Štai čia TESLA nesuvokimas atsispindi. TESLA - technologijų įmonė kuri plečiasi keliose srityse iškart. Yra energijos saugojimo sektorius ( šiuo metu Mega projektai Izraelyje, Texase, Ispanijoj, Australijoj ir t.t. ) , namų energijos saugojimo sistemos. Toliau sunkvežimiai , kur vienam reikia baterijų kaip kokioms 7 Tesloms ir t.t. Tad 3 Twh pasiskirsto per visas sritis. Tesla planas grynai automobilių sferoje - 20 mil. EV 2030 metais. Kasmetinis augimas po 40 % Taip , tai metiniai planuojami baterijų gamybos pajėgumų skaičiai ateityje. |
|
2021-03-19 16:32 #670355 1 | |
M42 [2021-03-19 15:00]: Sveikinu, Draco esate antrasis išdrįsęs paprieštarauti forumo daugumai. Aš ir su tavimi dažnai nesutinku Aš investuoju
|
|
2021-03-19 16:37 #670356 1 | |
Man tai tie lyginimai VW ir TESLA ir pan. Šiaip labai žiniasklaida sukelia tokias priešpriešas - vis lygina "VW the new TESLA?", "NIO Chinese TESLA" ir t.t.
Netaps VW TESLA niekada ir atvirkščiai. Aš investuoju
|
|
2021-03-19 16:52 #670359 | |
Draco [2021-03-19 16:37]: Man tai tie lyginimai VW ir TESLA ir pan. Šiaip labai žiniasklaida sukelia tokias priešpriešas - vis lygina "VW the new TESLA?", "NIO Chinese TESLA" ir t.t. Netaps VW TESLA niekada ir atvirkščiai. Čia ne apie žiniasklaidą, o apie tai, kad šios įmonės yra tiesioginiai konkurentai ir klausimas - kuri kurios segmento daugiau atkąsti sugebės. Tik tiek. Nu ne tik tiek, nes yra ir viisokie NIO ir t.t. Kuo toliau - tuo konkurencija bus griežtesnė ir ten tarkime TSLA konkurencinis pranašumas mažės (čia aš taip galvoju), nes nukopinti kažką kainuoja pigiau nei nuo pradžių sukurti. Tai viena. O antra - atsiranda vis daugiau įmonių, kurios kuria softus (ir apskritai viską) elektromobiliams. Tai klausimas ar bus pigiau turėti savo, ar diegti pirktinį dalyką. Ir t.t. ir pan. Bet jei turėčiau rytojaus laikraštį, tai rašinėčiau dabar iš Bora Bora... |
|
2021-03-19 17:38 #670362 1 | |
Pagalvoju kaip bus, kai visi važiuos vien tik su elektra? Dabar Lietuvoje per metus degalų akcizo surenkama 2.2-2.3 milijardo eurų, pridėjus dar ir kuro pvm, grubiai 2.5 milijardo pinigų kiekvienais metais. Kiekvienas gyventojas grubiai po 1000 eur atiduodam valstybei kuro mokesčiais. Kai nebeliks kuro, liks skylė valstybės biudžete, o tą skylę kažkaip turėsim užkamšyti ir greičiausiai mokesčiais susijusiais su elektromobiliais. EV ir taip yra gerokai brangesni, o jei papildomai butų 1000 eur metinis mokestukas, tai tikrai mūsų dyzeliukai nebus keičiami 1:1 į elektrinį, manau, kad 2-3 šeimos automobiliai keisis į 1 elektrinį, kai kuriem išvis bus neįkandami. Nebebus tokio automobilių poreikio.
|
|
2021-03-19 20:48 #670375 | |
Elementaru, mokėsim už elektrą keliais centais brangiau ir taip užkimšim skylę. Be to, įkrovimas elektromobilių bus mokamas.
|
|
2021-03-19 21:20 #670377 1 | |
kaip tik trumpas Mizuho straipsnelis papuolė energetikos tranzicijos tema
https://www.mizuhogroup.com/americas/insights/2021/03/a-longer-road-to-peak-oil-managing-the-energy-transition.html?utm_source=social&utm_medium=linkedin&utm_campaign=peak_oil_dan_boyd#EnergyTransition |
|
2021-03-19 21:43 #670379 | |
topl0305 [2021-03-19 20:48]: Elementaru, mokėsim už elektrą keliais centais brangiau ir taip užkimšim skylę. Be to, įkrovimas elektromobilių bus mokamas. Taip paprastai tikriausiai neišeis, nes ne visi pirks elektrą, kiti sau pasigamins, o valstybei vistiek kažkokia forma reiks palikt eurus. Pradžioj Norvegijoje irgi buvo ir nemokamas parkavimas miestų centruose, ir keltai nemokami, tuneliai nemokami, o dabar kuo toliau tuo mažiau paskatų beliko. Jau pora metų vis pagalvoju, kad būtų patogu turėti elektromobilį, Vilniuje važiavimas A juosta, nemokamas parkavimas. Bet miesto savilaldybė jau seniai paskelbusi, kad kai elektromobilių bus daugiau nei 3000, tuomet peržiūrės lengvatas. Tas skaičius jau priartėjęs, o gal jau ir pasikęs šią ribą. Kaip sakoma, nereik daryt staigių judesių - reikia neskubėti su ev. |
|
2021-03-19 21:59 #670382 | |
vaju [2021-03-19 21:43]: Taip paprastai tikriausiai neišeis, nes ne visi pirks elektrą, kiti sau pasigamins, o valstybei vistiek kažkokia forma reiks palikt eurus. Principe tai yra dar viena priežastis dėl ko reikia įsigyti saulės jėgainę. Nors ir minimalios jūsų poreikius šiandien tenkinančios galios Labai nesiplėsiu, bet jei gerai pagalvosit... |
|
2021-03-19 23:00 #670383 | |
vaju [2021-03-19 17:38]:
Pagalvoju kaip bus, kai visi važiuos vien tik su elektra? Dabar Lietuvoje per metus degalų akcizo surenkama 2.2-2.3 milijardo eurų, pridėjus dar ir kuro pvm, grubiai 2.5 milijardo pinigų kiekvienais metais. Kiekvienas gyventojas grubiai po 1000 eur atiduodam valstybei kuro mokesčiais. Kai nebeliks kuro, liks skylė valstybės biudžete, o tą skylę kažkaip turėsim užkamšyti ir greičiausiai mokesčiais susijusiais su elektromobiliais. EV ir taip yra gerokai brangesni, o jei papildomai butų 1000 eur metinis mokestukas, tai tikrai mūsų dyzeliukai nebus keičiami 1:1 į elektrinį, manau, kad 2-3 šeimos automobiliai keisis į 1 elektrinį, kai kuriem išvis bus neįkandami. Nebebus tokio automobilių poreikio. |
|
2021-03-19 23:02 #670384 | |
Didžiąją dalį sudaro furos. Gyventojai tikrai nesumoka 1000 eur kiekvienas.
|
|
2021-03-19 23:29 #670386 3 | |
M42 [2021-03-19 15:00]: Dėl nuvažiuojama Teslą atstumo su mažesniu kwh. Taigi mokyklos fizikos kursas ir stebuklai dingsta. Teslą nuvažiuoja daugiau, nei kiti, todėl kad Teslos korpusai aliuminiai t. Y. lengvesni, antra automobiliai yra geresnio aeridinaminio d,izaino, tačiau mažiau patogus (žemas sėdėjimas 90 metu Honda civic, kurių vartotojai NENORI), trečią Tešlą leidžia pilnai iškrauti baterija, kai kiti palieka 10 proc., kad išsaugotų baterijos ilgaamžiškumą. Ketvirta pasiziurekite Norvegijos forumuose ir pamatysite, kad realiai tesla nuvažiuoja gerokai mažiau nei deklaruoja. Vartotojų Bandymuose Teslą netgi nuvažiavo mažiau nei id3. Palaukite metus, jei norite prieštarauti, pamatysite pardavimuose.Gaminti galima kiek nori, svarbu parduoti. Jei nebus proveržio baterijų technologijoje tuoj įvyks rinkos isisotinimas ir jei dar bus panaikintos subsidijos, tai parduoti, o ne pagaminti bus didžiausia problema. O parduoti ir dar uždirbti bus dar sunkiau.Tesla iš EV gamybos šiai dienai nieko neuždirba. Jų uždarbį sudaro tik kitiems gamintojams parduodami co2 kreditai. Tačiau tie gamintojai patys pradeda gaminti EV ir tuoj, tu kreditų jiems pirkti nebereikės. Pvz. WV šiemet vos vos neviršijo co2 vidurkio vienam pagamintam auto ir išvengė kelių šimtų mln. eur baudos. Tiesa, metu pabaigoje jie pardavė distributoriams id3, kad to išvengti. Pernai VW uždirbo iš auto padavimų 8.8 mlrd. EUR GR. pelno. Šiai dienai, be subsidijų, be palankios ist. ir mok. bazės dar negalėtų EV nukonkuruoti VDV.
Draco [2021-03-18 22:35]: DarJan [2021-03-18 22:24]: Draco, atimk 1,5 milijardo subsidijų ir pasakyk koks rezultatas buvo pernai. Neverta skaičiuoti subsidijas, kurios pasiekia visus EVM. Sveikinu, Draco esate antrasis išdrįsęs paprieštarauti forumo daugumai. Jau laikas "daugumai" būtų suprasti, kad tiek WV, tiek GM, tiek Ford ir krūva kitų gaus/gauna tas pačias subsidijas. O dabar noriu pasidžiaugti, kad WV suprato esmę ir visą EV achilo kulną - baterijos,aišku peržiūrėjau "Battery Day" . Aš žinokit noriu, kad gatvėse neliktų lengvųjų auto dyzelių, todėl bet koks automobilis, kad ir kinietiškas EV pigutis gatvėse bus gerai mums visiems. WV akivaizdžiai kopijuoja Tesla mintis.Bet tai suprantama, kur lygiuotis jeigu ne į lyderį technologijose ir tai yra gerai. Keli patys esminiai momentai: Iki 2030 metų WV planuoja turėti 6 gamyklas su visuotinu 240 Gwh pajėgumu. Iki 2030 metų TESLA planuoja turėti viso 3 Twh pajėgumus , atkreipiu dėmesį - SAVO pajėgumus be partnerių. Pirma WV baterijų gamykla jau 2023 metais. TESLA Berlyno 4860 baterijų linija su Texaso 4860 baterijų linija jau 2023 metais gamins tiek, kiek WV po 10 metų,tai akivaizdu. Dėl baterijų savaikainos, tai čia realių skaičių niekas nežino, bet TSLA automobiliai su mažesniu baterijų pack-u nuvažiuoja gerokai daugiau , tai faktas, kurio niekas negali paneigti, NIEKAS . Skaičiai iškalbingi, vartykit kaip norit , neapversit. Na ir aišku dar kartą sveikinu WV akcijų turėtojus, galu gale mažytis šuoliukas akcijų kainoje |
|
2021-03-20 01:58 #670389 1 | |
tavo [2021-03-19 23:29]: Ketvirta pasiziurekite Norvegijos forumuose ir pamatysite, kad realiai tesla nuvažiuoja gerokai mažiau nei deklaruoja. Vartotojų Bandymuose Teslą netgi nuvažiavo mažiau nei id3. Kur šaltinis dėl tokio bandymo? VW ilgai dar negamins ilgų distancijų nuvažiuojančių automobilių. Europai to nereikia, Amerikoje kita rinka. Amerika VW nepirks taip, kaip pirks Tesla. ID nuvažiuoja MAX 500 km. Tesla 500 mylių. Svoris, aerodinamika, pasipriešinimas. Ateina Lucid su "tankesnėm" baterijom, kurios pakeitė Formula-e lenktynes, o jie ne EV gamintojai, jie technologijų gamintojai. VW irgi technologijų gamintojai, kurie tiekia savo technologijas kitoms įmonėms, netgi ne dukterinėms. Trumpiau tariant, diskusija begalinė. Man skanesni obuoliai už apelsinus, tau apelsinai. Visi mes investuosim ir svarbu, kad išloštume. Aš investuoju
|
|
2021-03-20 08:51 #670394 1 | |
Europiniame EV forume radau, kur norvegai , vokiečiai ir švedai diskutavo, žodžiu EV fanai ( ne tesla fanai, su jais diskutuoti neimanoma). Tai, va vienas bicas švediška pavarde ,EV guru atliko n labai parastu bandymu. Vienas paskui kitą važiavo ID3 ir tesla kažkuri. Tai va abu automobiliai nuvažiavo labai panašiai ID3 , netgi tyruputelį daugiau. Jei vėl užklius ši info , būtinai įdėsiu nuorodą, jei taip svarbu. Turbut, taip ir yra nes Norvegijoje , man atrodo, ID3 dabar parduoda daugiau nei teslu.
|
|
2021-03-20 09:02 #670395 1 | |
Sakai daugiau..nu nu...Kodėl taip, nesiplésiu....
|
|
2021-03-20 09:18 #670397 1 | |
Models
The top-selling all-electric model in Norway is the Audi e-tron (no change here) with 618 registrations in February alone (1,352 YTD). We guess that the Toyota RAV4 Prime might be high in Norway, but we don't know the share out of the total number of 749 RAV4. Another unknown is also the Volvo XC40 (BEV and PHEV actually), which also had a strong total result of 686 units. Among the models that can be easily identified, the Polestar 2 and Nissan LEAF noted good results of respectively 422 and 394 registrations. Finally, we saw the Tesla Model 3 among the top models in Norway again (334 in February), but there is no sign of the Volkswagen ID.3. Maybe in March then? The BEV registration results already in our database: Audi e-tron - 618 Polestar 2 - 422 Nissan LEAF - 394 Tesla Model 3 - 334 MG ZS EV - 225 Mercedes-Benz EQC - 157 BMW i3 - 139 Mazda MX-30 - 103 Akivaizdu, kad laivas su ID3 dar neatplaukė šiai metais į Norvegiją. Europos EV registracijos sausio mėn. cia. https://insideevs.com/news/491188/europe-plugin-car-sales-january-2021/ Idomus faktas , kad Norvegijoje 20121 vasario mėn. grynai EV registracija krito 1,4 proc. lyginant prieš metus, o įkraunamų hibridų išaugo 80 proc. Taigi panašu, kad EV rinkos dalis ( žiurint i Norvegija, kaip i reprecentuojancia EV rinka) pasiekė įsisotinimą. Labiausiai dabar pasaulyje auga įkraunamų hibridų dalis visų automobilių rinkoje. Tendencijos aiškios ir jos tokios ir visame pasaulyje ne tik Norvegijoje. Tesla siame labiausiai auganciame segmente neturi ka pasiulyti. EV parduoti darysisi vis sunkiau ir sunkiau. Cia iliustracijai: Tesla seems to have major stocks in the Netherlands. 100's of new Model 3's are on stock or quickly available: https://www.tesla.com/nl_NL... It seems they are filling the market with unsold stock. 6 months ago it was just 3-4 cars, 12 months a go you couldn't find any Model 3, now it seems like 100's of cars produced and shipped for EU without an owner... Ir dar: According to these two inventory lists currently 1,724 / 1,731 new Model 3 in inventory in Europe. Dunno how reliable these data bases are but they seem to be pulling data from Tesla Europe websites, draw your own conclusions. https://ev-cpo.com/hunter/ https://ev-tsla.com/ Idedu dar viena nuoroda patvirtinancia EV pardavimus Norvegijoje: https://cleantechnica.com/2021/03/02/norway-at-79-1-plugin-electric-market-share-in-february/ Grafikelis, speju, is Tesla forumo paiimtas? |
|
2021-03-20 10:42 #670398 | |
Tavo, ačiū už pastebėjimus ir nuorodas. Kai ką radau labai naudingo
|
|
2021-03-20 10:51 #670399 | |
Mano grafiko parodymai atitinka tavo paskutinės nuorodos Vasario TSLA registracijas ( ten kovo nėra) . Bet grafikai toks dalykas, vieną mėnesį taip, kitą taip. Grafikas ne iš TSLA forumo .
Kad hibridai ant bangos nieko nuostabaus, tai yra tarpinis variantas tarp pilnos elektros ir tik ICE automobilio. Visi kurie investuojate dabar į EV , esate super ankstyvi investuotojai, nes tai tėra tik kukli pradžia , tikriausiai užtruks 20-40 metų pilnai pakeisti visus vidaus degimo variklius tik elektra. Vietos po saule yra tiek daug, kad dar bent dešimt metų tikrosios konkurencijos tarp EV nebus, kolkas atimami ICE auto pardavimai. Tikriausiai nesvarbu į ką dabar investuosit, viskas kas realiai leidžia EV į gyvenimą atneš milžiniškus uždarbius, nevarbu ar tai WV, Porshe ar Audi ir t.t. P.S. Dėl benzo ir dyzelio pardavimų mažėjimo ir akcizo mažėjimo: šitą biudžeto nepriteklių kuo puikiausiai gali pakeisti investicijos į Saulę, Vėją ir Energetiką. Rinka tokia didelė šioje srityje , reikia tik atitinkamos politikos ir t.t. Kaip papildomai spręsti LT elektros bėdas, galios rezervavimą, stabilumą tinkluose ir integruoti fantastiškai žaliosios energijos kursą ? Nuorodoje yra atsakymas, pasiteisina 100% , informacijos yra pilna jei kam įdomu: Energijos saugojmo jėgainės |