Autorius | Žinutė |
2021-03-05 13:01 #668447
![]() |
|
Batkai dėl geležinkelio tarifų nesekasi susitarti.
https://www.investing.com/news/commodities-news/plans-to-divert-belarus-oil-products-via-russia-delayed-by-railway-tariff-row-2437360 Gal dar teks per Klaipėda pasidarbuoti. |
|
2021-03-05 14:35 #668465
![]() |
|
va taip ir būna kai įmonę palieki vadovams be fantazijos ir tik su valstybiniu įtikimu kaip pagr. jų asmeniniu tikslu...bet gal nereikia nurašyti dar įmonės. palaukim naujienų/planų iš vadovybės. (kol kas dingę...)
Tik noriu priminti, kad įmonė turi per daug casho jeigu šiais laikais deda indėlius... viso ~75m EUR -> 51m EUR sąskaitoje, 24m EUR indėliuose už ... 0,07% metinių palūkanų, indėliai kas 3 mėn atnaujinami (realios palūkanos gaunamos 0,017%...) iš fin. ataskaitų: "2020 m. gruodžio 31 d. Grupė ir Bendrovė komerciniuose bankuose turėjo 6 trumpalaikius terminuotus indėlius, kurių bendra vertė 24.000 tūkst. eurų, ir kurių terminas daugiau kaip 3 mėn. Metinės palūkanos svyruoja nuo 0,07 proc." |
|
2021-03-05 15:29 #668493
![]() |
|
kirvakotis [2021-03-05 13:01]: Batkai dėl geležinkelio tarifų nesekasi susitarti. https://www.investing.com/news/commodities-news/plans-to-divert-belarus-oil-products-via-russia-delayed-by-railway-tariff-row-2437360 Gal dar teks per Klaipėda pasidarbuoti. Su tarifais problema tame,kad rusu operatoriai kainas leisti nelabai gali,nes bijo ,kad tokiu pat kainu gali paprasyti rusu kompanijos.Na o tada operatoriams juodas minusas.Dar eksportuojant per Ust-Luga prisideda ledu lauzymo mokestis.Kroviniai gali ir nebegrizti i Klaipeda,nes Latvijos uostai ir sedi be darbo,o Latvijos valdzia maziau lenda i Baltarusijos politika,nei Lietuvos |
|
2021-03-05 15:47 #668496
![]() |
|
Prosas [2021-03-05 12:43]: Ne nu tai aišku kad mum pirmiausia, jei ne Rokio babkės tai senai nominala čiupinėtumėm, daugelis gali žmogui padėkoti už suteikiamą galimybe išsitraukti daugiau eurų ![]() Stumi ant KNF, Prosai, bet šiandien po KNF naujienų Šiaulių bankas daugiau pakrito nei KNF. Pažiūrėsim kurios įmonės procentiniai dividendai bus didesni, ir kiek. |
|
2021-03-07 11:29 #668694 | |
https://www.vz.lt/transportas-logistika/2021/03/07/lenkijoje-populiarejantys-skgd-vilkikai-lietuvos-savais-ratais-nepasiekia
Kokios nuomonės dėl KNF naudos, rizikos iš šios verslo dalies? |
|
2021-03-07 12:43 #668700 | |
Gal prieš mėnesį buvo straipsnis, kad ir lietuvių transportininkai užsisakė dujinių vilkikų.
Dujas iš KNF pirmieji vilkikais lenkai pradėjo pirkti, tad tikiu, kad ateitis šioje srityje yra šviesi. |
|
2021-03-08 11:43 #668773
![]() |
|
Metų pradžia įmonei labai bloga. Verslas labai įdomus, bet viskas kas blogiausia gali sukristi į vieną vietą, tai ir sukrito.
1. Baltarusių pabėgimą dar būtų galima kentėti, bet ir Orlen‘as mažai krauna. Į naftos terminalą per penkis metus suinvestuota apie 40 mln. EUR, o šiandien jis stovis su vos kokiu 1/3 apkrovimu ir rūdis valgo. 2. Valstybė SGD terminalą ir jo generuojamus finansus iki paskutiniu cento nusavina iš įmonės. Negana to, kad terminalo veikla yra reguliuojama valstybės su uždėta konkrečia investicine grąža, kuri yra apie 3 proc., nors vidurkis tokių pasaulyje esančių ternimalų investicinės grąžos siekia kone dvigubai daugiau. Dabar viską ką terminala uždirbo viršaus nuo veiklos pradžios, tai tuo perviršiu dar papildomai yra sumažinamos SGD pajamos. Valstybė įmonę sau pavertė labdaros organizacija. 3. Kad dar to maža būtų, tai doleris nuo metų pradžio ženkliai stiprėja, tai dar ir iš valiutos dėl terminalo bus riebus minusas. Pasižiūrėjau, kad pvz 2018 m sausį-vasarį įmonės pajamos buvo apie 20 mln. EUR, o šiais metais per sausį-vasarį tik 10 mln. EUR. Įmonė per tris metus susitraukė dvigubai. Spėju, kad pirmą ketvirtį įmonės rezultatas bus koks 3-6 mln. nuostolis. Ir kaip dabar pagrįsti įmonės 120 mln. EUR kapitalizaciją, jei šiais metais pajamos tebus 60 mln. EUR ir veikla, labai tikėtina, bus rimtame nuostolyje? Akcininkų nuosavybė nebent, kuri yra apie 50 proc. didesnė nei įmonė kainuoja biržoje. Bet kas iš tos nuosavybės, jei ji traukiasi ir nieko padoraus nebegeneruoja akcininkams. O dar pridėkim, kad įmonės veikla pasatyta ant išksatinio kuro logistikos, tai dangus apsiniaukęs atrodo kaip reikia. Per paskutinius 1-2 metus viskas apsivertė aukštyno kojom į neigiamą pusę. Spėju, kad per artimiausiu kelis metus naftos terminalas nuvys visiškai, o vienintelis įmonės išsigelbėjimas gali ateiti po kokių 3-5 metų, kuomet: 1. Bus išpirktas terminalas ir valstybė neberibos jos pelningumo. 2. Bus (jei bus) valdoma daugiau nei vienas terminalas užsienyje. p.s. jokios įmonė naudos neturės iš vilkikų, varomų dujomis, nes dujos tiekiamos būtų per terminalą, kurio veiklos peliningumas yra valstybės apribotas. Viskas, kas uždirbama viršaus, yra panaudojama atitinakamai sumažinti valstybės skiriamus finansus terminalo išlaikymui. Ir taip bus bent iki 2024 metų pabaigos, kol ateis laikas išpirkti terminalą ir nustos galioti valstybės jam skiriamas išlaikymas. |
|
2021-03-08 12:09 #668774
![]() |
|
Mantai, o kiek tu kliedėjai apie nerealiausias KNF perspektyvas prieš kelis metus. Dabar kai KNF kaina daug mažesnė pamiršti parašyti, kad įmonė balanse yra 70 mln cash ir artėja dividendų pasiūlymas.
|
|
![]() |
2021-03-08 12:33 #668779 |
Laikau akcijas, dabar imu jau abejoti dėl dividentų. Pagrindinė akcininkė yra Energetikos ministerija, VVP aukcione neigiamos palūkanos, įmonės atetitis sunki mažiausiai dveji-treji metai, nelogiška į biudžetą pervesti dividentus, kai po metų kitų gali tą pačią įmonę gelbėti mokant teigimas palūkanas.
|
|
2021-03-08 12:44 #668782 | |
na dar yra vienas momentelis: atideta paklausa. jei po covid atsigaus turizmas, tai gali smarkiai isaugti naftos produktu poreikis. vel gi, jei kalbame apie KNF, tai man nesuprantama, kodel nesuseda KNF ir Ignitis ir nesprendziamas bent jau lokalios (klaipedos regionui) kurenamos dujomis elektrines?
Only skydivers know why the birds sing, only the birds know why skydivers are always smiling.
|
|
2021-03-08 12:48 #668783 | |
Klaipedai tikrai nereikia dar vienos elektrines, nera jaų vietos tarp nšg, o dujomis kurenama termofikacine pasmerkta zlugti, geoterma tai zlugo klp, is zemes gelmiu vandeni dasildydavo iki reikiamos temperatūros i silumos tinklus su dujomis ir neapsimokejo sis biznis
|
|
2021-03-08 13:45 #668805 | |
teser [2021-03-08 12:48]: Klaipedai tikrai nereikia dar vienos elektrines, nera jaų vietos tarp nšg, o dujomis kurenama termofikacine pasmerkta zlugti, geoterma tai zlugo klp, is zemes gelmiu vandeni dasildydavo iki reikiamos temperatūros i silumos tinklus su dujomis ir neapsimokejo sis biznis na gal vietiniams geriau matyt ![]() Only skydivers know why the birds sing, only the birds know why skydivers are always smiling.
|
|
2021-03-08 16:06 #668818
![]() |
|
georgijus [2021-03-08 13:45]: teser [2021-03-08 12:48]: Klaipedai tikrai nereikia dar vienos elektrines, nera jaų vietos tarp nšg, o dujomis kurenama termofikacine pasmerkta zlugti, geoterma tai zlugo klp, is zemes gelmiu vandeni dasildydavo iki reikiamos temperatūros i silumos tinklus su dujomis ir neapsimokejo sis biznis na gal vietiniams geriau matyt ![]() Jei sekėte, IGN pristatymą, tai LT planuose iki 2050m didžiąją dalį trūkstamos elektros pasigaminti iš atsinaujinančių šaltinių, - vėjo ir saulės energetika. Tai dujos kaip ir out. Realiai SGDT toks jausmas ir reikalingas užpildyt tą energetikos šaltinių nišą iki 2050m. O kur dėtis nueinantiems naftos ir dujų verslams ES apsritai tai velnias žino. Pvz uždraudus masiškai skatinti rūkalų vartojimą. reklamas pirmojo išsivystymo šalyse, cigarečių pramonė atrado savo pirkėją Afrikoje bei kitose trečiarūšėse Lotinų, azijos šalyse. KNF ta linkme jau žingsnį žengė tapdama Brazilijos SGDT operatore. Taigi beliko užvaldyt Somalio, Nigerijos ir Eritrėjos SGDT rinkas ir ateitis šviesi. ![]() |
|
2021-03-08 17:56 #668819
![]() |
|
GX [2021-03-08 16:06]: Jei sekėte, IGN pristatymą, tai LT planuose iki 2050m didžiąją dalį trūkstamos elektros pasigaminti iš atsinaujinančių šaltinių, - vėjo ir saulės energetika. Tai dujos kaip ir out. Realiai SGDT toks jausmas ir reikalingas užpildyt tą energetikos šaltinių nišą iki 2050m. O kur dėtis nueinantiems naftos ir dujų verslams ES apsritai tai velnias žino. Pvz uždraudus masiškai skatinti rūkalų vartojimą. reklamas pirmojo išsivystymo šalyse, cigarečių pramonė atrado savo pirkėją Afrikoje bei kitose trečiarūšėse Lotinų, azijos šalyse. KNF ta linkme jau žingsnį žengė tapdama Brazilijos SGDT operatore. Taigi beliko užvaldyt Somalio, Nigerijos ir Eritrėjos SGDT rinkas ir ateitis šviesi. ![]() dalinai sutinku, bet cia kolega yra niunasu: 1. energetikos negali daryti tik atsinaujinancios. nes yra skirtingos apkrovos: d.d. ir savaitgaliais, dienomis ir naktinis, ziema ir vasara... Siemet Teksase labai gerai pasimate kas gali atsitikti sedus ant zalios energetikos adatos. 2. Pramone. ten su zalia elektra tik voveres juokint, ypac sektoriuose, kur reikalingos aukstos temperaturos. 3. pas mus dar yra toks faktorius kaip ziema ir sildymas. cia ne ispanija su pliusine tmeperatura... pystels -20 ir be duju ka deginsi silumos tinkluose ? anglis? be to nemazai namu sedi ant dujinio sildymo. 4. nafta, tai ne tik benzas ir saliarka. tai tuo paciu bitumas (manau zvyrkeliais vazineti nieks nenori? tad be bitumo asfalto nebus), tas pats su daugiabuciu stogais, spek kas ant stogu guli ? o polimerai (plastikas ir pakuotes)? 5.medicina ir kosmetologija.. blyn, net tas pats aspirinas yra dalinai gaminamas is naftos produktu... tad laidoti naftos ir duju sketoriu gerokai per anksti... taip sektorius susitrauks, bet didieji mamutai prisitaikys... taip pasaulis juda link vandenilio... ir cia gali buti nisa KNF... man atrodo, kad KNF didziausia problema ne besitraukiantis sektorius, bet nuolat lojantys ir vagiantys debilai valdzioje... (kas labai gerai pasimate su duju pusles pirkimu ir BY pasitraukimu)... Redaguota: georgijus (2021-03-08 18:31 ) Only skydivers know why the birds sing, only the birds know why skydivers are always smiling.
|
|
2021-03-08 18:32 #668825 | |
Planuoti su 2050 horizontu yra labai smagu. Planus visada galima pratesti ar nurasyti, o tie politikai seniai bus pencinykai ar isvis po zeme. Tokiu zaliu planu buvo prigalvota ir 2020, bet viskas tyliai paruko kaip garas. Taip, naftos sektoriuje vyrauja toks hipsteriskas pesimizmas, bet analitikai sako ka kita: naftos poreikis pasaulyje augant naujoms ekonomikoms iki 2050 tik dides. O gamtines dujos galbut bus tarpine stotele i pilnai atsinaujinancia energetika. Kas zaliose varzybose bus laimetojas dar per anksti svarstyti. Gal vandenilis, bet jo fizines savybes labai jau problematiskos - keletas rezervuaru Norvegijoje jau issove i ora. O gal metanas ar perdirbti polietileno maiseliai? Tuo poziuriu ir KN, ir IGN labai savalaikiskai kontekste.
|
|
2021-03-08 18:35 #668827 | |
![]() ![]() Iš 72m EUR casho - 10m EUR div = ~60m EUR free cash |
|
![]() |
2021-03-10 08:46 #669042 |
2021-03-10 11:09 #669069 | |
Panasu, kad KNF kaina pagavo nauja dugna: 0,313-0,314 ilgam, nedidelio provezio galima butu tiketis tik tuo atveju, jei pasiteisintu dujotiekis i PL
Only skydivers know why the birds sing, only the birds know why skydivers are always smiling.
|
|
2021-03-10 12:09 #669079 | |
nedidelio proveržio tikimasi paskelbus pelno paskirtsymo projektą.
|
|
2021-03-10 12:50 #669087 | |
Ne kažin kiek to proveržio bus iš 0,015€ divų. Manau atskaičiuos 50% pernykščio koreguoto pelno ir ne daugiau. Panašu kad visi laukia paskirstymo projekto, kad mestų per bortą net nesulaukę exdiv day. Ko gero daug kam kyla klausimas "kokį rezultatą paskirstys kitais metais?"
|