Autorius | Žinutė |
2020-11-28 11:42 #653472 1 | |
Graužini, tas pirmas grafikas puikus, tik mes jį skaitome skirtingai. Grubiai iki 2025 vyksta lėtas laipsniškas EV įsigalėjimas, po 2025 prasideda rovimas aukštyn. Visa esmė : pirkti asmeniniu manymu pačias pačias TOP EV įmones ,kad tapti ankstyvu investuotoju, nes po 2025 m. EV įmonių kainos bus kosminės ir eiliniam žmogui sunkiai įperkamos. Radau grafiką, kuris atspindi mano nuomonę dėl TESLA,prisegtas apačioje . Jei karo nebus, jei kažkokių pasaulinių kataklizmų, taip ir bus kaip grafike. TESLA padarė turtingais daug eilinių žmonių, turtingus dar turtingesniais. Absoliučiai nevėlu įšokti į TESLA traukinį dabar. Kad ir bus ta 30-40 procentų korekcija , tai liuks... PIRKTI TESLA P I R K T I gerbiamieji (žinoma ne per piką ) , nes po penkių metų nusigraušit nagus. Jei nesuprantat TESLA planų ir kurlink viskas juda, tai jau jūsų problema, nes pliki skaičiai nieko nereiškia TESLA atveju tai tikrai. Galima ištisą traktatą parašyti kas kaip kodėl bet viskas internete, patys kapstykit.
Nenustebkit, jei bent kelios EU auto įmonės pirks baterijas iš TESLA po poros metu |
|
2020-11-28 15:36 #653491 | |
M42 [2020-11-28 11:42]: Nenustebkit, jei bent kelios EU auto įmonės pirks baterijas iš TESLA po poros metu Tai kad pirma TESLA reikia pradėti tas baterijas gaminti... o po to jau siūlyti kitiems. Kai paskutini karta domejausi.. TESLA naudojo Panasonic baterijas. |
|
2020-11-28 15:59 #653493 | |
"Tesla now jointly produces nickel-cobalt-aluminum (NCA) batteries with Panasonic 6752. T at a “gigafactory” in Nevada, and buys NMC batteries from LG Chem 051910. KS in China. CATL also plans to supply Tesla in China next year with an improved long-life nickel-manganese-cobalt (NMC) battery whose cathode is 50% nickel and only 20% cobalt"
https://www.reuters.com/article/us-autos-tesla-batteries-exclusive-idUSKBN22Q1WC Kitas įdomus pastebėjimas, kad įeiti į šią rinką labai paprasta, bet tuo pačiu ir išsiskirti iš kitų bus labai sunku, nes komponentus tokius kaip baterijas, variklius, elektroniką naudoja tų pačių gamintojų: https://www.yicai.com/news/100855507.html |
|
2020-11-28 16:43 #653494 | |
Tikra tiesa, išsiskirti visada sunku, bet jūs normaliai pasižiūrėkit ( nes nežiūrėjot ) Tesla Battery day išsamų video, ten ne blevyzgos o realiai vykstantys procesai. Ir visas tas šampano kamštis iššaus taip, kad akcijų kaina skris kosmosan. Dauguma žmonių pamiršta, jog Tesla taip pat yra energetikos įmonė, ir programinės įrangos įmonė. Didelė tikimybė, kad iš tų dviejų papildomų sričių bus dar net didesni pelnai nei iš tiesiogiai iš automobilių . Jei jūs prieš Tesla iš esmės, tai tas pat kaip su valtele prieš cunamį, tebūnie tai mano svaičiojimai .
P.S. Grafike pateikti wolksvaggen skaičiai neturi reikšmės, nes Tesla ir wolkswaggen ne konkurentai, skirtingi automobilių segmentai. Šiam pasaulyje vietos po saule užteks visiems, ir Nio, ir Wolksvaggen ir Tesla ir kt. , nes kiekvienam žmogui reikia kažko vis kitko. |
|
2020-11-28 17:37 #653500 | |
Kinietiškas elektrinis šlamštas po JAV ir ES nevažinės. Kaip kad dabar yra su visokiais Geely ir Great Wall. Taip, kad kitaicai plaukia tik ant
elektrinio haipo. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2020-11-28 17:44 #653501 1 | |
Petras Kurmelis [2020-11-28 17:37]: Kinietiškas elektrinis šlamštas po JAV ir ES nevažinės. Kaip kad dabar yra su visokiais Geely ir Great Wall. Taip, kad kitaicai plaukia tik ant elektrinio haipo. Neskubėk nuteisti.Kiniečiai turi daug gerų produktų ir geresne kaina. Po mano namus važinėja metai Xiaomi drėgno valymo dulkių siurblys/robotas ir mano aplinkoje pilna žmonių su Xiaomi telefonais , kurie neretai su geresniais parametrais nei Samsung ar Apple. Čia tik vienas iš daugelio pvz. |
|
2020-11-28 17:59 #653504 4 | |
Man tai visgi keista kodel visi taip masiskai investuoja i nio, kai nio neturi nei savo gamyklos nei autonominio vairavimo sistemos, jiems auto daro kiti. Tuo tarpu ir xpeng ir superini p7 (beje porshe kure jiems vaziuokle), isleido kuris geresnis visais parametrais su tesla 3, turi savo gamykla, daugiausiai investuoja i RD, turi tikra autonomini vairavima ir sausi isleis level3 kuri bus visiskai pilnai, ju masinoje 17 sensoriu, pas nieka tiek daig nera. Li irgi turi savo gamykla, apie byd jau net nekalbesime, tai zodziu nio maziausiai turetu kilti (vienintelis ju sioks toks pliusas keiciamos batarkes), bet kazkodel per metus pakilo 2000. Absurdas. Irodymas ka padaro geras piaras ir pseudo matricos hipsteriu kartai magiskai skambantis is neo isvestinis pavadinimas.
|
|
2020-11-28 18:07 #653505 | |
Jei tu teisus, tai kiniški automobiliai jau seniai turėjo konkuruoti bent jau su korėjietiškais.
Prognizuoju, kad jie toliau Turkijos ir rusų pasaulio nepaplis. Geriausiu atveju kitaicai į juos pasodins vargšus baltarusus kai galutinai ekonomiškai užgrobs Lukašenkos bulbastaną. Apie teslą turiu savo nuomonę, o dėl kitaicų lieku skeptiškas. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2020-11-28 18:33 #653511 | |
argonas [2020-11-28 17:59]: Man tai visgi keista kodel visi taip masiskai investuoja i nio, kai nio neturi nei savo gamyklos nei autonominio vairavimo sistemos, jiems auto daro kiti. Tuo tarpu ir xpeng ir superini p7 (beje porshe kure jiems vaziuokle), isleido kuris geresnis visais parametrais su tesla 3, turi savo gamykla, daugiausiai investuoja i RD, turi tikra autonomini vairavima ir sausi isleis level3 kuri bus visiskai pilnai, ju masinoje 17 sensoriu, pas nieka tiek daig nera. Li irgi turi savo gamykla, apie byd jau net nekalbesime, tai zodziu nio maziausiai turetu kilti (vienintelis ju sioks toks pliusas keiciamos batarkes), bet kazkodel per metus pakilo 2000. Absurdas. Irodymas ka padaro geras piaras ir pseudo matricos hipsteriu kartai magiskai skambantis is neo isvestinis pavadinimas. na tai pastaruoju metu xpeng ir kilo daugiau nei nio. |
|
2020-11-28 18:44 #653514 1 | |
Petras Kurmelis [2020-11-28 17:37]: Kinietiškas elektrinis šlamštas po JAV ir ES nevažinės. Kaip kad dabar yra su visokiais Geely ir Great Wall. Taip, kad kitaicai plaukia tik ant elektrinio haipo. lygiai tapati amerikieciai snekejo apie japu produkcija po antro pasaulinio. japonija tada buvo nekokybes etalonas. bet kaip visada viskas apsiverte aukstyn kojom. |
|
2020-11-28 18:46 #653515 | |
D. Graužinis [2020-11-28 10:53]: Pati šortinimo galimybė yra ydinga... visiska nesamone - sortinimas yra geriausias kada nors israstas rinkos savireguliacijos irankis. |
|
2020-11-28 19:12 #653526 1 | |
gal bus idomu :
|
|
2020-11-28 19:25 #653533 | |
madwifi [2020-11-28 18:46]: D. Graužinis [2020-11-28 10:53]: Pati šortinimo galimybė yra ydinga... visiska nesamone - sortinimas yra geriausias kada nors israstas rinkos savireguliacijos irankis. Pats rašote visiškas nesąmones, nors kaltinate tuo kitus. Ar bent galite kažkokiais faktais pagrįsti savo teiginį. kad be šortinimo rinka bent kiek prasčiau veikia? |
|
2020-11-28 19:45 #653535 | |
be sortinimo galimybes akciju kainos iskristu i kosmosa, o citrona kaltinu ne paciu sortinimu, o melu pagristais straipsniais, kuriais jie numusa pries tai ju pasortintu akciju kainas ir is to puikiai pelnosi.
|
|
2020-11-29 09:06 #653568 | |
Petras Kurmelis [2020-11-28 18:07]: Jei tu teisus, tai kiniški automobiliai jau seniai turėjo konkuruoti bent jau su korėjietiškais. Prognizuoju, kad jie toliau Turkijos ir rusų pasaulio nepaplis. Geriausiu atveju kitaicai į juos pasodins vargšus baltarusus kai galutinai ekonomiškai užgrobs Lukašenkos bulbastaną. Apie teslą turiu savo nuomonę, o dėl kitaicų lieku skeptiškas. Kartais kai pasakai, kyla minciu, jog rasai budamas neblaivus. Pakaks jei jie paplis po kinija, jau bus veiklos, gamybai, desimtmeciams i prieki, o jei dar Rusijos ir Turkijos pasauliai,- 2 000 000 000 gyventoju rinka, kuri neiperka Teslu del ju kainu (ne jau manai, kad ju EV kyla del to, kad kazkada jie prekiaus Pasaulyje, o ne del pardavimu Kinijoje)... Ekonominis Baltarusijos uzgrobimas butu naudingas ne tik paciai Baltarusijai, bet ir Lietuvai... (jei manai, kad Kinija atsilikusi, siulau bent trumpam, po karantino, nuskristi, paziureti kaip "komunistine valstybe gyvena"). P.S. Siaip, gincams reikalingas kitas forumas, cia jis skirtas dalintis ziniomis del konkreciu EV akciju ... |
|
2020-11-29 13:36 #653579 | |
Nio is likely to report monthly delivery figures late next week.
In early 2021, Tesla will begin deliveries of the made-in-China Model Y, with the VW ID.4 coming out at about the same time. EV production in China is set to skyrocket. |
|
2020-11-29 20:27 #653619 1 | |
argonas [2020-11-28 17:59]: Man tai visgi keista kodel visi taip masiskai investuoja i nio, as investuoju todel, kad as per savo investavimo istorija pirkau ir pardaviau daugiau kaip 50 skirtingu akciju. visu kaina siandien didesne negu tada kaip pardaviau. isskyrus viena AIG. pelnas vien is NIO yra ¬ 2/3 viso mano pelno. todel as ir toliau investuoju i NIO. tik del tos vienos priezasties. gamyklos, baterijos ir visa kita man.... kaip cia pasakius... bet kokiam akciju grafike yra pakilimas ir nuopolis. kris ir nio kaina viena bjauria diena, tikiuosi kad busiu parsidaves... |
|
2020-11-29 22:54 #653635 | |
As tai manau tesla i sp i pirma diena bus ciuozimas zmyn nuo kalniuko.
|
|
2020-11-29 22:56 #653636 | |
2020-11-30 08:38 #653652 | |
M42 [2020-11-29 22:56]: Galbūt tai pletkas,bet jei tai tiesa,tai bus fejerverkų: https://youtu.be/IH4D91dbLcs Tu bent pirmą komentarą perskaitei prieš dėdamas? Jau tie fanbojai, jiem bile fejerverkai... I made my money by selling too soon.
Bernard Baruch |