Autorius | Žinutė |
2020-02-20 15:30 #620036 3 | |
Rusijos naftos "mokesčių manevras", kuriuo naftos eksporto mokesčius keičia mokesčiai naftos išgavimo vietoje, nėra vienkartinis, pagal jį palaipsniui iki berods 2024 m. keisis mokestinė tvarka. Todėl dabar Rusija siūlo Baltarusijai naftą už maždaug 83% rinkos kainos, o iki 2024 metų ta kaina palaipsniui taps pilna rinkos kaina. Bet batkai netinka 83% kaina, nes jis pernai mokėjo dar mažiau, šio skaičiaus nežinau, bet, tarkim, mokėjo 70% rinkos kainos. Ir dabar jis sako Rusijai - arba grąžinkite seną 70% kainą, arba atskirai kompensuokite pabrangimą. Į ką rusai sako "tokios kainos galimos tik bendroje valstybėje, o jei nenorite jungtis į bendrą valstybę, tai mes neturime jūsų dotuoti". Batka neturi jokių argumentų, tad bandė blefuoti pasikviesdamas Pompeo, bandydamas aiškinti apie jų tautų draugystę, kalbėdamas apie naftos pirkimą iš kitų šaltinių. Ekspertai vertino, kad su pirmu norvegišku tanklaiviu Baltarusija patyrė kelių milijonų dolerių nuostolį lyginant kiek būtų kainavęs toks pat naftos kiekis iš Rusijos naujomis kainomis. Rusija tą naftą, kurią parduodavo Baltarusijai, be problemų nukreipė kitomis kryptimis ir pardavė kitiems pirkėjams. O batka griausmingai kalba, perka norvegišką naftą su pristatymu mokėdamas gal 110% rinkos kainos ir vaizduoja, kad turi alternatyvų rusiškai naftai už 83% rinkos kainos. Jis taip gali "tempti gumą" tik patyliukais nusipirkdamas po 500 000 tonų naftos iš Rusijos. Niekas nepasikeis su laiku, neras batka pigesnės kainos, teks jam nusileisti ir vėl iš Rusijos pirkti. Teks jam susitaikyti su dalies rusiškų dotacijų praradimu jau šiemet dėl pabrangintos kainos ir su tolimesniu praradimu kasmet toliau branginant naftą. Dabar dar galėtų kažkiek uždirbti pirkdamas po 2 mln. tonų naftos kas mėnesį iš Rusijos už 83% kainą ir eksportuodamas naftos produktus, bet tai priimti trukdo jo puikybė. Vėliau net nusileidus jam gali būti problemų nusipirkti tokį kiekį, nes Rusijos naftos kompanijose veikia rinkos ekonomika ir jei jos bus susiradusios kitus klientus, tai gali būti problemų jas prikviesti atgal pardavinėti Baltarusijai.
Todėl kiekviena žinia apie naftos importą per KNF yra liūdna žinia KNF, nes tai reiškia, kad Baltarusijos naftos įmonės toliau dirba minimaliu režimu ir jos eksporto toliau nebus. Vienas importo per KNF tanklaivis realiai reiškia kelių eksporto tanklaivių praradimą. |
|
2020-02-20 16:01 #620040 | |
Na taip, situacija sudėtinga Baltarusijai. Bet kiek permečiau komentarus, tai visą šį laiką diskusija dėl naftos krovos vyko pagrinde apie Lukošenkos naftos importo alternatyvas ir Baltarusijos ekonominį likimą. Tačiau mes negyvename Baltarusijoje ir ne mums, o šiuo atveju KNF pakeisti toje šalyje kažką yra galimybių. Verčiau kelti klausimą, kas susiję su mumis. T.y. kokias alternatyvas turi Klaipėdos naftos įmonė, kompensuojant prarandamus užsakymus iš Baltarusijos? Juk nesėdės įmonės vadovai sudėję rankas ir nelauks, kol Putka su Batka viską išspręs. Pvz aš nelabai matau, kur KNF šiai dienai galėtų atsiriektį dalį papildomos naftos krovos rinkos ir pagerinti savo veiklos rezultatus. Galbūt tai suprasdami KNF vadovai ir ieško kitų pajamų šaltinių bei veiklos sričių. Pvz tas pats Brazilijos Sgdt aptarnavimas yra tarsi šiaudo ieškojimas. Tai taip išeina, kad vienintelis šansas KNF dar išgelbėt šių metų krovos rezultatus, tai arba greitas batkos atsiklaupimas prieš putką ant kelių...Arba , gal, netyčia Baltarusijos tauta iš kažkur atras išdidumo, patriotizmo jausmą ir iškėlusi galvą aukštai, pradės siekti realios ekonominės nepriklausomybės nuo Rusijos. Bei pradės nenutrūkstamai tiektis naftą per KNF rinkos kaina. Nepriklausomybė kainuoja. Lietuva tą puikiausiai žino, kai 9deš. pradžioje ta pati Rusija jau spaudė Lietuvą ekonomiškai, įskaitant naftos tiekimo sustabdymą. Šiuo atveju Putka naudoja senus metodus. 30metų praėjo, o rusija liko tokia pati.
|
|
2020-02-20 19:22 #620048 1 | |
Atsiprašau, kad KNF temoje labai nukrypome į Baltarusiją. Noriu įdėti dar vieną šaltinį (daugiau nesikartosiu) apie situaciją Baltarusijoje, jis labai gerai parodo tai, jo dauguma iš mūsų net negalime įsivaizduoti.
Неэффективная экономика может обеспечивать только умирание, и всё. Если у вас есть дотации, вы умираете с меньшей скоростью, если нет — быстрее. Независимо от того, будет подписан интеграционный пакет с Россией или нет, национальный крупный бизнес в стране умирает — и не из-за высоких или низких цен, а потому что мы не конкурируем продуктом. Straipsnis: https://naviny.by/article/20200212/1581485459-glava-belgazprombanka-ya-ne-veryu-v-dobrovolnye-izmeneniya-v-nashey Video: https://youtu.be/XsCTLyGLXsI |
|
2020-02-21 02:56 #620065 3 | |
Na kadangi KNF tema patapo Baltarusijos ekonomikos ekspertų klubu, tai išsakysiu ir aš savo nuomonę . VK jau pradėjai kelti kremliaus propagandonų vidosus, panašūs kinukai sukami ir per kiseliovo laidas. Galiu visus ekspertus nuliūdinti, nes Baltarusijoje karas - GEOPOLITINIS karasir apie kokia čia nafta kalbam karo metu? Carui reikalingas senas sojūzas arba imperija , o ne tie papildomi baksai už pabrangintą naftą. Batka pasirašęs integracijos paketą i sojuza, butų sunaikintas ir jis tą puikiai žino. Todėl, kol prisiklausę kremliaus propagandos ir išsidalinę rusiškus pasus gudai nepadarys maidano, tol batka kad ir badaudamas suveriniteto ir valdžios neatiduos. Tokie turistai kaip Pompeo i BL važiuoja ne šeip sau. Buves CŽV vadas, turėjęs naftos versle dali ar kažką panašaus, būdamas Jav valstybės sekretorius manau pabūrė vizito metu įkvėpiančių minčių, tokių kaip galimai aprūpinimas nafta, gal į skolą, gal už kokia tai draugystę, gal su dotaciju galimybėmis ir t.t. Jei tai karas, tai prisiminkim kiek JAV skiria kasmet lėšų kariniam biudžetui, kažkur 700mlrd., tai ką reiškia keli procentai nuo šios sumos ir BL tampa nato sajunginike kaip Turkija ar Sakartvelas. Beje atominės batka neskubės paleisti , nes tik pradėjus jei veikti pradės kapseti paskola 10 mlrd rasijai su dvigubais procentais(čia tuteišų kraštas kol kas miegokit ramiai).
Tai va tokios naujienos KNF fanams, manau yra vilčių , kad vakarietiška nafta dardės Lietuvos geležinkeliais, o KNF tik spės suktis nafta- benzas, benzas nafta, o kur dar dujos ... |
|
2020-02-26 13:46 #620446 | |
Sunku tuo patikėti, bet Baltarusija iš tikro diversifikuoja apsirūpinimo žaliavine nafta kanalus.
https://www.vz.lt/pramone/energetika/2020/02/25/baltarusija-nafta-kova-importuostrimis-marsrutais |
|
2020-02-26 14:02 #620450 | |
Tai ne diversifikacija, o jos imitacija ir agonijos pratęsimas.
Žiūrim skaičius iš straipsnio - "per pirmus du šių metų mėnesius perdirbs apie 1,8 mln. tonų naftos. Praėjusį mėnesį Baltarusija įsigijo pirmąjį šiais metais alternatyvios rusiškai naftos krovinį – maždaug 86.000 tonų norvegiškos naftos buvo atgabenta į Klaipėdos uostą,". Taigi, jau žinojom, kad sausį iš Rusijos gavo 0,5 mln. tonų naftos ir per KNF - 0,086 mln. tonų naftos. Skaičius 1,8 mln. tonų naftos reiškia, kad vasarį naftos gavo 1,8 - 0,586 = 1,214 mln. tonų naftos. Taip pat žinome, kad vasarį naftą gavo iš dviejų šaltinių - pirko iš Rusijos ir siurbė iš naftotiekio. Deja, nežinome, kiek išsiurbė iš vamzdyno. Na bet gaunasi, kad vasarį gavo dvigubai daugiau naftos nei sausį. |
|
2020-02-28 11:01 #620736 1 | |
Jau paaiškėjo koks laivas vėl gabeną Baltarusijai naftą (85K tonų) – laivas FRONT OCELOT.
Matosi, kad šiandien beveik visose pozicijoje kritimai su sumenkusiomis apyvartomis ir smulkiais sandoriais lyginant su tuo kas buvo paskutiniu metu. Ženklas. Kad jau reikia pradėti pirkti. Spėju, kad ryt indeksai stipriai varys į viršų. |
|
2020-02-28 11:03 #620737 | |
Todai pirk, bet nepyk tavo laivas šiandien niekam neidomus nebent Rokuliui
|
|
2020-02-28 11:24 #620742 | |
Blemba kokios nuolaidos bet nenoriu issileist reikia butui kapitalini daryt ir paruost trumpalaikei nuomai... pirkciau jei turecisau dar daugiau casho...
Mano portfelis : KNF |
|
2020-02-28 11:47 #620747 2 | |
Rokuli, kam tau tas butas, parduok ji ir uz gautus pinigus uzsipirk KNF. Nes be taves nera kam palaikyti KNF kainos
|
|
2020-02-28 11:55 #620748 | |
Juokai juokais, bet KNF net krito šią sav mažiau nei LHV ar Sabas. Bet va Today sakė, ryt pakils jam (ryt indeksai stipriai varys į viršų). Tai nors vienam žmogui šeštadienį bus gerai .
|
|
2020-02-28 12:35 #620754 | |
djavolas [2020-02-28 11:47]: Rokuli, kam tau tas butas, parduok ji ir uz gautus pinigus uzsipirk KNF. Nes be taves nera kam palaikyti KNF kainos Diversifikuoju ... Mano portfelis : KNF |
|
2020-02-28 15:02 #620794 | |
Today [2020-02-28 11:01]: ryt nedirba birza zmogau ,matau po stresu eik puslitri nusipirk
Jau paaiškėjo koks laivas vėl gabeną Baltarusijai naftą (85K tonų) – laivas FRONT OCELOT. Matosi, kad šiandien beveik visose pozicijoje kritimai su sumenkusiomis apyvartomis ir smulkiais sandoriais lyginant su tuo kas buvo paskutiniu metu. Ženklas. Kad jau reikia pradėti pirkti. Spėju, kad ryt indeksai stipriai varys į viršų. |
|
2020-02-28 15:02 #620795 | |
Today [2020-02-28 11:01]: ryt nedirba birza zmogau ,matau po stresu eik puslitri nusipirk
Jau paaiškėjo koks laivas vėl gabeną Baltarusijai naftą (85K tonų) – laivas FRONT OCELOT. Matosi, kad šiandien beveik visose pozicijoje kritimai su sumenkusiomis apyvartomis ir smulkiais sandoriais lyginant su tuo kas buvo paskutiniu metu. Ženklas. Kad jau reikia pradėti pirkti. Spėju, kad ryt indeksai stipriai varys į viršų. |
|
2020-03-02 15:19 #620981 | |
kuris cia siurbia KN Rokuli, tu popigiai apsipirkineji? ;) nebijai, kad kaina zemiau 0,35 saus?
Only skydivers know why the birds sing, only the birds know why skydivers are always smiling.
|
|
2020-03-02 17:24 #620987 | |
Ne neperku dabar noriu pasilikt casho buto renovacijai ... nebijau as daug akciju krenta dabar ir manau nereikia cia panikuoti tokia situacija rekia ja primti ...
Mano portfelis : KNF |
|
2020-03-03 17:16 #621133 1 | |
Baltarusijos prezidentas Aleksandras Lukašenka nurodė vyriausybei paspartinti magistralinio naftotiekio „Družba“ atkarpų Baltarusijoje infrastruktūros išvystymą naftos importui per uostus prie Baltijos jūros.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas/lukasenka-nurode-isplesti-druzba-infrastruktura-naftos-importui-per-baltijos-uostus.d?id=83679039 Žinoma, kad geležinkeliais yra brangiau gabentis žaliavą nei vamzdynais. Tai kodėl nepasinauti JAV babkėmis ir nenusitiesti kelis trukstamus sujungimus. Vienas jų tai reikalinga atškaka nuo KNF'o iki Mažeikių, kur yra Družba naftotiekis. Ir atrdodo Batka atrado sau nauja krūtą dalyką kaip diversifikacija. |
|
2020-03-04 13:48 #621218 | |
Klaipedos nafta nauja laivas baltarusijai
https://www.google.lt/amp/s/m.delfi.lt/verslas/article.php%3fid=83685533&=1 Mano portfelis : KNF |
|
2020-03-10 17:26 #622046 | |
„Visas kovą dabar numatytas naftos importas sieks apie 1 mln. tonų, įskaitant 300.000 tonų per Klaipėdos uostą ir 250.000 tonų per Odesos uostą“, – reziumavo „Belneftechim“ atstovas.
Plačiau: https://www.vz.lt/pramone/energetika/2020/03/10/baltarusija-kova-padidins-naftos-importa-iki-dvieju-trecdaliu-menesio-poreikio#ixzz6GIfpYXog Anksčiau buvo skelbta, kad kovo pirmoje pusėje į KNF'ą du tanklaiviai atgabens 160K tonų žaliavos. Dabar jau Baltarusija pareiškė, kad kovą per Klaipėdą bus 300K tonų naftos atsigabenta. Na 300K tonų per mėnesį jau rimtas kiekis yra. |
|
2020-03-12 10:24 #622161 | |
Pasipildziau 25k po 0.36
Mano portfelis : KNF |