Autorius | Žinutė |
![]() |
2018-05-31 08:29 #568202 |
Darriusk [2018-05-31 08:19]: Kai 95 procentus tautos sudaro shudagalviai O kas tu toks, shudagalvis ar tas ish 5 procentu ? |
|
![]() |
2018-05-31 13:51 #568233 |
Darriusk [2018-05-31 08:13]: Be to, jeigu parama nemažėja, tai koks tikslas draskyti Briuseliui akis ? Pasižiūrėk ankstesnį Krosneliaus post'ą, mažėja 24 proc. parama. Kas aukoja laisvę vardan saugumo, nevertas abiejų. Ben Franklin
|
|
2018-05-31 14:07 #568236 | |
vk [2018-05-31 08:26]: Kokiu būdu siūlei juos sumažinti? Elementariai, paprastu visame pasaulyje naudojamu būdu - miesto planavime naudoti gatvių tinklą, o ne "vienos gatvės" principą, naudojamą Vilniaus planavime dar nuo 1964 metų. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2018-05-31 14:08 #568237 | |
Agricola [2018-05-31 13:51]: Darriusk [2018-05-31 08:13]: Be to, jeigu parama nemažėja, tai koks tikslas draskyti Briuseliui akis ? Pasižiūrėk ankstesnį Krosneliaus post'ą, mažėja 24 proc. parama. Ten buvo tavo posto komentaras, jei būčiau komentavęs Krosnelių, komentaras būtų kitoks. Pats aiškiai pasakei - "parama nemažėja" . Individualios kelionės
Investicijos |
|
2018-05-31 14:59 #568238 | |
Darriusk [2018-05-31 14:07]: Elementariai, paprastu visame pasaulyje naudojamu būdu - miesto planavime naudoti gatvių tinklą, o ne "vienos gatvės" principą, naudojamą Vilniaus planavime dar nuo 1964 metų. Kažko nesuprantu - Vilnius tikrai eismo srautus modeliuoja šiuolaikiškai, kai planuoja kokius nors pakeitimus. |
|
![]() |
2018-05-31 15:39 #568245 |
Darriusk [2018-05-31 14:08]: Agricola [2018-05-31 13:51]: Darriusk [2018-05-31 08:13]: Be to, jeigu parama nemažėja, tai koks tikslas draskyti Briuseliui akis ? Pasižiūrėk ankstesnį Krosneliaus post'ą, mažėja 24 proc. parama. Ten buvo tavo posto komentaras, jei būčiau komentavęs Krosnelių, komentaras būtų kitoks. Pats aiškiai pasakei - "parama nemažėja" . Ar vengrai klauso briuselio - NE O lietuviai - TAIP 120 % Ir abiems paramą mažina 24%. Tai tame ir reikalas, kad ar klausai ar neklausai parama nemažėja. Tu čia iškarpi du žodžius ir išmeti iškirptą fragmentą. Nesugebi diskutuoti, tik prie žodžių kabinėjies. Kas aukoja laisvę vardan saugumo, nevertas abiejų. Ben Franklin
|
|
![]() |
2018-05-31 15:41 #568246 |
Kokio EU pasiūlymo/teisės akto siūlai nesilaikyt?
|
|
2018-05-31 15:47 #568247 | |
Pradžiai galima palikt vasaros laiką visam laikui
![]() |
|
![]() |
2018-05-31 16:10 #568249
![]() |
bomzasxxl [2018-05-31 15:41]: Kokio EU pasiūlymo/teisės akto siūlai nesilaikyt? atsisakyt euro ir pabegeliu BTC
Nemesk kelio dėl takelio |
|
![]() |
2018-05-31 16:45 #568254
![]() |
bomzasxxl [2018-05-31 15:41]: Kokio EU pasiūlymo/teisės akto siūlai nesilaikyt? Visų kurie kenkia nacionaliniams interesams. O visokius angažuotus apmokamus iškomunikuotojus bausti pagal straipsnį už sabotažą. 1. Godumą gydyk target`u, kvailumą - stop loss`u!
2. Konservai - tai toks blogas maisto pakaitalas. 3. Darbas durnių myli - WORK SMARTER, NOT HARDER! 4. Pem` štukų vagnorkių! 5. Mudu su Izabele... 6. Laukinis kapitalizmas nustekeno žmogiškąjį kapitalą. 7. Prie Niksono |
|
2018-05-31 18:21 #568265 | |
vk [2018-05-31 14:59]: Kažko nesuprantu - Vilnius tikrai eismo srautus modeliuoja šiuolaikiškai, kai planuoja kokius nors pakeitimus. Paaiškinsiu brėžiniu. Kairėje - gatvių schema, taikoma beveik viso pasaulio miestuose. Dešinėje - "vienos gatvės principas" taikomas Vilniuje nuo 1964 metų ( nuo Lazdynų projekto ) Turėtų būti akivaizdu, kuriuo atveju važiuojant iš taško A į tašką B bus didesni kamščiai. Individualios kelionės
Investicijos |
|
2018-05-31 18:35 #568267 | |
Dar vienas piešinukas. Labai populiarus dabar Vilniuje, sakyčiau masiškai naudojamas, naujų namų statybos variantas - galima tiesi gatvė naikinama, ir jos vietoje statomas naujas namas. Taip kelias iš taško A į tašką B pailginamas kilometru ir daugiau bei padidinamas gatvių apkrovimas.
Individualios kelionės
Investicijos |
|
![]() |
2018-05-31 22:12 #568299 |
Darriusk [2018-05-31 18:21]: Paaiškinsiu brėžiniu. Kairėje - gatvių schema, taikoma beveik viso pasaulio miestuose. Dešinėje - "vienos gatvės principas" taikomas Vilniuje nuo 1964 metų ( nuo Lazdynų projekto ) Turėtų būti akivaizdu, kuriuo atveju važiuojant iš taško A į tašką B bus didesni kamščiai. Man tai akivaizdu, kad kamščiai bus didesni schemoje kairėje, kadangi norint patekti iš taško A į tašką B reikės pervažiuoti daugiau sankryžų, o sankryžose eismas bus stabdomas visais atvejais, t.y darant dešinius, kairiuosius posūkius bei važiuojant tiesiai. Principe sankryžos stabdo bendrą srautą ir mažina šio srauto greitį. Schemoje dešinėje, mažiau sankryžų bei eismas jose bus stabdomas tik kairiesiems posūkiams atlikti, taigi bendras srauto ir srauto greitis šiuo atveju bus didesnis, o kamščiai mažesni. Pataisyk jei klystu. Beje pagrindinė Vilniaus problema tai nebaigtas vystyti gatvių tinklas. Pastačius Vakarinį aplinkkelį, Vilnius turi pakankamai geraiišvystytą greito eismo gatvių tinklą šiaurės-pietų kryptimi, tačiau problema yra ta, kad rytų-vakarų kryptimi, neskaitant Pietinio aplinkkelio, kuris naudojamas daugiausiai tranzitui, Vilnius laikosi ant Narbuto ir Kereivių, kuri beje irgi nepilnai baigta, gatvių. Šios gatvės, pagal savo techninius parametrus nepajėgios surinkti srauto iš gyvenamųjų ir darbo rajonų ir tolygiai paskirstyti jį į greito eismo gatves (Vakarinis aplinkkelis, Laisvės pr, Ukmergės g. Geležinio Vilko g.). Situacija mano galva tūrėtų pasitaisyti kadanors nuteisus Šiaurinę gatvę bent nuo Vakarinio aplinkkelio iki Geležinio Vilko g. Hемає Харківa, немає України
Kuo daugiau banderovcų dega pragare, tuo šilčiau Mordore. |
|
2018-06-01 07:45 #568315 | |
Expanse [2018-05-31 22:12]: Man tai akivaizdu, kad kamščiai bus didesni schemoje kairėje, kadangi norint patekti iš taško A į tašką B reikės pervažiuoti daugiau sankryžų, o sankryžose eismas bus stabdomas visais atvejais, t.y darant dešinius, kairiuosius posūkius bei važiuojant tiesiai. Nu va, taip ir atrodo "tautos logika" - "kuo mažiau gatvių - tuo mažesni kamščiai". Su tokia logika ir mūsų valdžia. Expanse - būtum Vilniaus meras tai turbūt užstatytum Algirdo, Mindaugo ir Pylimo gatves naujom kartonkėm. Užtektų vienos Kudirkos gatvės visiems šiaurės - pietų kryptimi. Turėtum daug pritarėjų, manau. ... o tai gal išvis padaryti Vilniuje po vieną gatvę šiaurės-pietų ir vieną vakarų-rytų kryptimis ? Kamščių išvis neliktų ir daugiau sklypų namams ? C# - ar aiškiau dabar kodėl Lietuvos valdžia - shudagalviai ? (shudagalviai - c# vartojamas terminas) Individualios kelionės
Investicijos |
|
![]() |
2018-06-01 08:31 #568319
![]() |
Taip, aiskiau kodel shudagalviai - uzuot sprendus rimtas problemas, gilinimasi i nereiksmingas urbanistikos problemas, kurios achujiet kokios aktualios su mazejanciu gyventoju skaiciumi. Po 10 metu galesi eisma rankomis reguliuot kai pravaziuos pora masinu kaip Siaures Korejoje.
Todel man dabar tikrai aisku is kuriu ten procentu rezio esate tamsta Darriusk. |
|
2018-06-01 09:00 #568321
![]() |
|
Dar vienas gudragalvis iš tų pačių valdžios vyrų
![]() Po 10 metų Lietuvoje transporto nebus. Benzino nereiks, elektros irgi nereiks. Su tokiom fantazijom tai šiaip reiktų į durnių namus, o bet tačiau kažkaip patenkama į Seimą ![]() Individualios kelionės
Investicijos |
|
![]() |
2018-06-01 09:05 #568325 |
"į durnių namus"
Ten jau senai tau laikas. Sovietmeciu tokius uzdarydavo, siais laikais tokie reiskiasi visur kur papuola. Galetai ten braizyt su kreidute ant sienu kiek nori savo gatves ir kitiems durniams pasakot. |
|
2018-06-01 09:09 #568327
![]() |
|
C# [2018-06-01 09:05]: Ten jau senai tau laikas. Sovietmeciu tokius uzdarydavo, siais laikais tokie reiskiasi visur kur papuola. Taip. Sovietmečiu tokius, kurie mąstė kitaip nei avių banda, uždarydavo. Tamsta esi tipiškas tokios avių bandos atstovas. Visi rėkia ir tu kartu. Visi bėga ir tu kartu. Nesvarbu kur, nesvarbu kodėl. Mąstyti nereikia. Individualios kelionės
Investicijos |
|
![]() |
2018-06-01 09:20 #568329 |
Taip Darriusk esate durna avis. Visi rekia rusai puola - ir Darriusk rekia kartu. Visi laizo amerikonams subine - ir Darriusk kartu. Nesvarbu kodel. Mastyt nereikia
Ahahahahaha Darriusk su beretemis - beee, beeeeeeeee. Ruuuuuuusai, beeeee |
|
2018-06-02 08:21 #568422 | |
piešinėlyje standartinis srauto uždavinys. kaip ir jo analogas , kas geriau žiedas ar šviesoforu reguliuojama sankryža ir visi kiti tokio tipo uždaviniai. jie neturi vieno sprendimo. kas geriau priklauso nuo transporto srauto. prie vieno srauto dydžio geriau viena, prie kito geriau kitas variantas.
kelių modernizavimas ir plėtimas, kelių tinklo didinimas ir panašiai neišsprendžia transporto problemų iki galo. esmė tame, kad tokie veiksmai vykdomi besiplečiančiuose miestuose ir su kelių pagerėjimu padaugėja transporto priemonių ir viskas iš naujo... beje, transporto srautas tai ne tik auto kiekis, bet ir vidutinis greitis. ir iš visų srauto uždavinių sunkiausią sprendimą turi viešojo transporto juosta. ...... |