Autorius | Žinutė |
2016-10-07 11:57 #488178 | |
simakas [2016-10-07 10:47]: is tikro, kam tas benzinas. reikia imt EGolf pilnai elektrini http://insideevs.com/2017-volkswagen-e-golf-35-8-kwh-battery-124-miles200km-real-world-range/ 200km range'as. Kaune arba Kryzkalnyje pasikrauni ir Lietuvoj kelionems pilnai uztenka "Kuras" nekainuoja vieshose krovyklose, namie kraunant vistiek 6is kart pigiau nei benzinu vaziuot, tepalu/filtru/dirzeliu/zvakiu keist nereikia. Stabdziu kaladeles ir diskai minimum 100k km tarnauja.. Kiek sugaisi laiko su tokiais stovinejimais pasikrovimui, kad nuvaziuotumei is Klaipedos i Vilniu? Kiek kainuoja ar pasidomejai, elektromobiliai, lyginant net , kad su dyzeliniu automobiliu? Apie benzininius nebeklausiu... |
|
2016-10-07 11:59 #488180 | |
simakas [2016-10-07 11:27]: o ka su 30 veiksi ? pasaugai max 10 gali prie lesto jungt. pardavinesi lesto uz didmenine kaina ? Anksciau ar veliau, privales supirkineti uz europine kaina... |
|
2016-10-07 12:06 #488183 | |
simakas [2016-10-07 10:47]: "Kuras" nekainuoja vieshose krovyklose .... ir kiek laiko ta "chaliava" tesis, kaip manai ? pagal merfio desni turetu baigtis lygiai tada, kai isigysi elektomobili |
|
2016-10-07 12:14 #488185 | |
Klaustukas [2016-10-07 11:59]: Anksciau ar veliau, privales supirkineti uz europine kaina... Nėra tokio dalyko kaip "europinė kaina". Pas mus yra elektros biržos kaina, yra remiamos kvotinės elektros supirkimo kaina. Ar tave tenkintų tavo elektros pardavimas lygiomis sąlygomis konkuruojant biržoje? |
|
2016-10-07 12:16 #488186 | |
Klaustukas [2016-10-07 11:57]: Kiek kainuoja ar pasidomejai, elektromobiliai, lyginant net , kad su dyzeliniu automobiliu? Elektromobilis būtų labai gerai daugeliu atžvilgių, jei ne jo brangumas dėl jo baterijų. Jei įvyks proveržis su baterijomis, tai tada įvyks proveržis ir pardavimuose. |
|
2016-10-07 14:35 #488214 1 | |
Ok, imam EGolfo 2017 pavyzdį. baterija 35kWh, range 200km. Palaiko CSS greito krovimo standarta 50kW. Per 10min pakrauna - 8,3kWh arba 23% (kol pasiekia 80-90%, poto jau lėtėja, kaip ir visų elektromobilių).
Taigi Vilnius-Klaipėda, netaupant reiktų stabtelti du kart po 20min (Kaune ir Kryžkalnyje). Šiaip dažniausiai važiuojant bent kartą sustoji ir šiaip per 300km - benzino, kavos, WC ar pan. Tai realiai visas nepatogumas +20minučiu trijų valandų kelionei. Ar tai taip jau kosmiškai nepakenčiama, kad visi kiti pliusai nenusvertų ? - jokio variklio garso, pagreitėjimas, jokio kvapo, tepalų keitimų ir pan. ? ---------- Dabar dėl kainos - pasakymas kiek kainuoja elektromobiliai nelabai tikslus, nes elektromobilių įvarių yra. kaip ir "benzininių/dyzelininų". Renault Zoe naują už 13k gali paimti, Rimac Concept1 ir 800k neužteks. Taigi reikia žiūrėt apgal poreikius ir lyginti panašios klasės/dinamikos/komforto mašinas. Ir lyginant nepamiršti skaičiuoti visus išlaikymo kaštus per eksploatavimo laikotarpį. Pvz 7 metai, 200k km atstumas. Vien benzinui/dyzeliui galima skaičiuoti 20k eurų. tepalai, filtrai, etc. - 10 aptarnavimų, stabdžių kaladėlės - 4 kart, diskai x 2 - dar 2-5k. 25k eurų skirtumas, kurį laisvai gali minusuoti nuo pirkimo kainos elektromiblio ir tada lyginti. Klaustukas [2016-10-07 11:57]:
Kiek sugaisi laiko su tokiais stovinejimais pasikrovimui, kad nuvaziuotumei is Klaipedos i Vilniu? Kiek kainuoja ar pasidomejai, elektromobiliai, lyginant net , kad su dyzeliniu automobiliu? Apie benzininius nebeklausiu... |
|
2016-10-07 14:58 #488219 1 | |
Kaip ir rašiau, net jeigu baigsis "chaliava", tai kraunant namie naktine elektra važinėt yra 6 kart pigiau nei benzinu. Pvz 100km/20kWh. naktinis tarifas 8ct, +10% nuostolių kraunant - 100km = 1,76eur. Kiek ten dabar benzinas? tai kaip 1,6 litro benzino. Kadangi Lietuvoj elektromobilių skaičius labai mažas (dėja), 200+, tai manau vyriausybės dar ilgai laikys krovimą nemokamą ir vadins tai "paskatinimo" priemone..
O kalbant pvz apie Tesla, tai jų krovikliuose visoje Europoje (ir žadama Lietuvoj) krovimas Tesloms kol turėsi automobilį bus visą laiką nemokamas. Nori ratuką po Europa 10k km, nori nuo Norvegijos iki Italijos ar Ispanijos sulakstyt - kuro kaštai nulis. madwifi [2016-10-07 12:06]:
simakas [2016-10-07 10:47]: "Kuras" nekainuoja vieshose krovyklose .... ir kiek laiko ta "chaliava" tesis, kaip manai ? pagal merfio desni turetu baigtis lygiai tada, kai isigysi elektomobili |
|
2016-10-07 22:17 #488272 | |
Kiek sugaisi laiko su tokiais stovinejimais pasikrovimui, kad nuvaziuotumei is Klaipedos i Vilniu? Kiek kainuoja ar pasidomejai, elektromobiliai, lyginant net , kad su dyzeliniu automobiliu? Apie benzininius nebeklausiu... nebumbam , esi senas ir stipriai nupezes |
|
2016-10-10 12:02 #488461 2 | |
Dar naujienu i elektromobiliu tema - per kelis menesius atsirasiancios naujos krovimo stoteles Vilnius-Klaipeda ir Vilnius-Panevezys keliuose.
"Iki juros" bus galima nuvaziuoti su bet kuriuo modeliu (Nissan Leaf, BMW i3, VW EGolf, Opel Ampera E ir t.t. |
|
2016-10-10 14:43 #488475 | |
Per ateinantį dešimtmetį Vokietija norėtų apskritai atsisakyti automobilių, turinčių vidaus degimo variklius. Tokius šalyje planuojama uždrausti 2030 m., skelbia „Der Spiegel“.
|
|
2016-10-10 15:23 #488477 | |
"Vokietijos žiniasklaida skelbia, kad pasiūlymą iškėlė Vokietijos parlamentas. Jei šiam būtų pritarta, šalyje nebeliktų dyzelinu ar benzinu varomų automobilių, jų vietą užimtų varomi elektra arba vandeniliu."
Paboldinau tai kas ir turejo buti paboldinta straipsnyje. Jo, idomu kartais pasiskaitineti senas diskusijas, ka liaudis raso apie ta vandenili: krabas [2015-08-20 21:43]: http://www.traders.lt/forums.php?m=posts&p=446263#446263Ne, neefektyvus variklis iš principo. Apie puse paleidžiama vėjais, kaip ir visų kitų vidaus degimo variklių atveju. SauliusM [2015-08-20 23:50]: http://www.traders.lt/forums.php?m=posts&p=446271#446271Su vandeniliu nieko nebus... Ir toliau. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2016-10-10 20:35 #488505 | |
nezinau kaip ten su vadeniliu,bet Norge nuo 2020 nauji auto tik alternatyvios energijos
|
|
2016-10-11 09:43 #488532 | |
simakas [2016-10-10 12:02]: "Iki juros" bus galima nuvaziuoti Svarbiausia, kad būtų galima grįžti. Apie elektromobilius itin nesidomėjau. Kiek trunka mažo automobiliuko bateriju įkrova? Esu paprastas mokesciu moketojas.
Ieskosiu papildomo darbo IT srityje. |
|
2016-10-11 10:29 #488538 | |
https://www.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/gb/brochures/Nissan_Leaf_UK.pdf
"mazo automobiiluko" - pvz Leaf. 30kWh baterija, nuo 0-80% pakraunama per pusvalandi Chademo krovikliu (tokie ir bus ant Vilnius-Klaipeda. Virs 80% krovimas letaja, kaip ir visu elektromobiliu ar tiksliau licio bateriju Nuvaziuojamas atstumas ~200km. Cia neblogas reviews ivairiu metu Leafu. http://www.100procentuelektrinis.lt/nissan-leaf/nissan-leaf-modeliai/nissan-leaf-2016-vs-2015/nissan-leaf-2016-vs-2015/#more-421 Catalog [2016-10-11 09:43]:
Svarbiausia, kad būtų galima grįžti. Apie elektromobilius itin nesidomėjau. Kiek trunka mažo automobiliuko bateriju įkrova? |
|
2016-10-11 10:56 #488545 | |
ramazator, mestelkit saules jegaines statistika uz metus
Esu paprastas mokesciu moketojas.
Ieskosiu papildomo darbo IT srityje. |
|
2016-10-17 21:31 #489145 | |
Catalog, prašau (tik spalis nepilnas mėnuo, 17 dienu):
Time Energy (Wh) 1/1/2016 8416.0908 2/1/2016 146418.9844 3/1/2016 371952.5938 4/1/2016 607518.375 5/1/2016 1152001 6/1/2016 1197821.75 7/1/2016 857054.8125 8/1/2016 864104.3125 9/1/2016 587968.4375 10/1/2016 158591.125 11/1/2016 0 12/1/2016 0 |
|
2016-10-19 14:13 #489381 | |
siaip mintis - shtai 7.5kW sistema sugeneruoja ~6000+kWh per metus, tokio energijos kiekio uztenka nuvaziuoti 30 000km elektromobiliu. Vadinasi vairuodamas elektromobili instaliuoji sau 7.5kW saules elektrine kaip ramazator ir kokiems 30-40 metu esi apsirupines energija transporto poreikiams. nebejaudina naftos/benzino kainos, akcizai, opec ar rusijos politiniai zaidimai, elektros kainos lietuvoje ir t.t.
future looks bright! |
|
2016-10-19 14:44 #489394 | |
simakas [2016-10-19 14:13]: siaip mintis - shtai 7.5kW sistema sugeneruoja ~6000+kWh per metus, tokio energijos kiekio uztenka nuvaziuoti 30 000km elektromobiliu. Vadinasi vairuodamas elektromobili instaliuoji sau 7.5kW saules elektrine kaip ramazator ir kokiems 30-40 metu esi apsirupines energija transporto poreikiams. nebejaudina naftos/benzino kainos, akcizai, opec ar rusijos politiniai zaidimai, elektros kainos lietuvoje ir t.t. future looks bright! Jaudina tik nauju elektromobiliu kainos ir nauju bateriju kainos, kurias gali tekti keisti ir kas 5 metus. The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2016-10-19 15:27 #489406 1 | |
simakas [2016-10-19 14:13]: siaip mintis - shtai 7.5kW sistema sugeneruoja ~6000+kWh per metus, tokio energijos kiekio uztenka nuvaziuoti 30 000km elektromobiliu. Vadinasi vairuodamas elektromobili instaliuoji sau 7.5kW saules elektrine kaip ramazator ir kokiems 30-40 metu esi apsirupines energija transporto poreikiams. nebejaudina naftos/benzino kainos, akcizai, opec ar rusijos politiniai zaidimai, elektros kainos lietuvoje ir t.t. future looks bright! Tinka važinejant nedidelius atstumus... Turint savo garaza (kad nepersaltu akumuliatoriai) ir t.t. |
|
2016-10-19 15:35 #489410 | |
Arba turint galvą ant pečių galima imti pavyzdį iš Vakarų:
http://hybridautocenter.com/HAC4/index.php?option=com_hikashop&view=category&layout=listing&Itemid=195 ...bei konvertuoti savo mašiną į EV Pilnas youtube elektrinių golfukų, civikų ir kitų senukų. |