Autorius | Žinutė |
2015-11-16 15:24 #454543 1 | |
nu ka ten per pus maziau , vienai furai paleistiu reikia apie 3000 jeuru , i diena po viena leidziant menesiui reik apie 60000 jeuru . pinigai pradeda gryzti tik po 2 menesiu . ir ta idar nevisi , reikes bilinetis teismuose del savo pinigu . va mano firma turi gerus juristus , tai jie rupinasi pinigu ismusimu , o kai kurie dingsta visiem laikam kuriuos reik nurasysit. ira daug niansu . nebe tie laikai , kai galejai su telefonu pinigus daryti is oro
pliusminus
|
|
2015-11-17 16:27 #454732 | |
Va va.. pritariu sfinksui
|
|
2015-11-17 17:28 #454743 | |
sfinksasFX [2015-11-16 15:24]: nu ka ten per pus maziau , vienai furai paleistiu reikia apie 3000 jeuru , i diena po viena leidziant menesiui reik apie 60000 jeuru . pinigai pradeda gryzti tik po 2 menesiu . ir ta idar nevisi , reikes bilinetis teismuose del savo pinigu . va mano firma turi gerus juristus , tai jie rupinasi pinigu ismusimu , o kai kurie dingsta visiem laikam kuriuos reik nurasysit. ira daug niansu . nebe tie laikai , kai galejai su telefonu pinigus daryti is oro Dėl pinigų, tai labai panašu, bet toliau paskaičius tai kyla kai kurių klausimų. Ar tikrai su požiūriu į klientus firmoje nėra tam tikrų problemų? Nes iš patenkintų klientų per teismus babkių išsimušinėti paprastai nereikia. Įdomu kiek juristų turite šimtui darbuotojų? |
|
2015-11-18 13:11 #454809 | |
Sveiki forumieciai. man irgi aktuali si tema noreciau paklausti kaip sekasi jau ysikurusiu ar besikurianciu ymoniu nuosavam versle, kroviniu pervezimo paslaugose, galima ir asmeniskai. Aciu uz info.
|
|
2015-11-18 13:17 #454811 | |
adamsas` [2015-11-18 13:11]: Sveiki forumieciai. man irgi aktuali si tema noreciau paklausti kaip sekasi jau ysikurusiu ar besikurianciu ymoniu nuosavam versle, kroviniu pervezimo paslaugose, galima ir asmeniskai. Aciu uz info. Kas vyksta pasaulio ekonomikoje, galima spręsti iš Baltic Dry Index, kuris yra žemumose. Lietuvoj tikrai ne geriau. Aišku, tiksliau pasakys tuo užsiimantys. http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND |
|
2015-11-18 15:06 #454817 | |
sfinksasFX [2015-11-16 13:24]: nu ka ten per pus maziau , vienai furai paleistiu reikia apie 3000 jeuru , i diena po viena leidziant menesiui reik apie 60000 jeuru . pinigai pradeda gryzti tik po 2 menesiu . ir ta idar nevisi , reikes bilinetis teismuose del savo pinigu . va mano firma turi gerus juristus , tai jie rupinasi pinigu ismusimu , o kai kurie dingsta visiem laikam kuriuos reik nurasysit. ira daug niansu . nebe tie laikai , kai galejai su telefonu pinigus daryti is oro Žmogus kalba apie ekspedicinę įmone. Apie kokias fūras tu kalbi? Šiuo atveju svarbiausia yra turėti patikimus užsakovus, pastovius pelningus užsakymus. |
|
2015-11-18 15:15 #454819 | |
kai padirbsi suzinosi . as dirbu logistikoje. galiu pasakyti tik teoriskai jus galvojate kad lenvai uzdibami pinigai , o taip nera.
pliusminus
|
|
2015-11-18 16:16 #454826 | |
ziauriai lengvas verslas,juristai babkes ismusineja,o pats sau sedi va forexe ir ant alaus bandai uzkalt.
|
|
2015-11-18 16:24 #454829 | |
na dar pasikartosiu kad fx tai hobis . o pagrindinis prag saltinis logistika ,
tpdel ir naudoju grid robotus kad nesedt ir neskalpuot paciam , nes turiu darbo su krovineis , muitine ir tt it tt pliusminus
|
|
2015-11-18 20:28 #454850 | |
kolegos zinau ka reiskia dirbti ir as siuo metu dirbu tolimuju reisu vairuotoju, tad manau nesu nors zalias ir domiuosi sia sfera, bet norisi kaska savo o ne kaskam. Tai ir klausiu tu kurie uzsiima ar bent toj srity kaip raso "sfinksas". Pradziai iki 3,5t. krov. transportu. Pradeti. Dar karta pasikartosiu kaip siuo momentu, kroviniai po LT kroviniai. Nesvetima ir kitos salys. Tad mieli kolegos noreciau gauti ats., konkretumo ar patarimu. Aciu.
|
|
2015-11-18 21:59 #454855 | |
sfinksasFX [2015-11-18 13:15]: kai padirbsi suzinosi . as dirbu logistikoje. galiu pasakyti tik teoriskai jus galvojate kad lenvai uzdibami pinigai , o taip nera. Ponas sfinksas, dirbu logistikoje 10 metu ir tikrai zinau kas yra kas. Invsticijos i imone su nuosavu transportu yra viena, o investicijos i expedicine - kita. Ir niekas negalvoja, kad tai yra lengvi pinigai, nes su kiekvienais metais vis blogiau. |
|
2015-11-18 22:26 #454856 | |
tai jeigu irbi 10 metu tailabai gerai zinai kad norint islaikyti gerus santykius su vezejais turi tureti labai didele pinigine . nes beveik visada uzsakovai veluoja susimoketi o vairai akis drasko net nesuejus terminui .
taip ir sukiesi metyamas is savo resursu o kai reik susirinkti skolas po to gauda veja laukuose , atiduodi juristam dirbt svo darba pliusminus
|
|
2015-11-19 13:31 #454880 | |
tai siam forume ir sioj skiltyje yra konkreciu forumieciu kas gali atsakyti y klausima o ne rasydami kaip blogai ir blogeja. Ir niekas nekalba apie aukso kasyklas, manau kas zino ir supranta kas yra nuosavas verslas tai nera lengva, bet ranku sudeje irgi nesedesim, kol kas ant lekstutes atnes.
|
|
2015-11-19 14:28 #454886 | |
siulyciau net nepradeti , nes tikrai neuzkrausi nei vienos furos . konkurencija ziauri
pliusminus
|
|
2015-11-19 14:35 #454887 | |
Sfinksas,gi žmogus ne apie furas kalba,o iki 3,5tonos.
Mano portfelis : APG, NTU |
|
2015-11-19 15:17 #454891 | |
Adamsai, tu klausimą normalų užduok, o ne kaip sekasi. Tai gal ir pasikalbės su tavim kas nors. Kolega
|
|
2015-11-19 15:24 #454892 | |
Turiu viena pazystama, kuris turi transporto firma ir pastoviai skundziasi kaip viskas blogai ir blogeja. Dirba su autoveziais. Turi ju apie 10, taip pat turi dideles serviso dirbtuves, nu kad susitaisyti savo transporta. I rankas per menesi uzsidirba 3 000e, kartais siek tiek daugiau.
The Power of Technical Analysis
Margin Call |
|
2015-11-19 16:57 #454900 1 | |
Taip sneka eina iki 3,5t.,greitaji transporta, tad suformuluoju klausima. Kokia siuo momentu situacija LT ir ES kroviniu pervezimas mazuoju transportu,ar geriau lyst po veliava ekspedicijos, ar asmeniskai-privaciai su nauja komanda ieskot kroviniu, tuo pat metu kas tuo verciasi kaip jiem sekasi privatus sektoriai tai manau aktualus klausimas. Apie tralus ir furas per savo vairavimo laikotarpi as jau nuomone turiu. Furu sektoriuje pagal perkamuma ir parku atnaujinima nepasakyciau kad viskas blogai. Soriukas kad gal nelabai konkretus ar neiskus klausimas.
|
|
2015-11-19 21:15 #454927 | |
Iki 3,5t su greitu transportu be šansų konkuruoti su dipidžiais, venipakais, negėm ir kitais biesais. Parkas didžiulis, įkainiai minimalus, klientų neatmuši. Su didesnėm irgi visi išsidalinę mažą LT rinką. Europa? Konkurencija kosminė, bet galima rasti.
Lieka visų pamiršta ir atsilaisvinus Rusija, bet reik turėt ne vieną fūrą Nepykite, bet durnius komentarus ignoruoju ir neatsakau
|
|
2015-11-19 21:25 #454928 | |
Adamsas, su EU bus sunku. Pervežėjų pilna yra. Vienas pažįstamas firmele turi su keliais mikrais, tai pasakojo kad verslą pradėjo pirmus penkis kažkur metus dirbdamas pas kitą vairuotoju. Susirinko klientūrą ir tik tada pradėjo ant savęs dirbti. Sunku ten prasibrauti į tą rinką
|