Autorius | Žinutė |
2015-08-04 15:12 #445130 | |
Viešai abstrakčiai pateikiama lyg ir suderėtos LJL ir Lietuvos geležinkelių sąlygos, kurios nors daugiau mažiau užtikrina, kad valstybė bent dalį pinigų turėtų atsiimti, tačiau abejoju ar SEB turto atlaisvinimo sąndoryje neįvilkta į įsipareigojimus pvz užtikrinti veiklos tęstinumą, pasiekti veiklos rodiklius ar atlikti kitus veiksmus, kuriuos iš anksto numanoma, kad atlikti šansų beveik nėra, ko pasekoje pirmuoju kreditoriumi turtui išliktų SEB. Neabejoju, kad SEB vertina savo galimybę atsiimti pinigų dalį šiuo metu ir nenusileidžia į prastesnes pozicijas, bet suprantama yra labai suinteresuotas, kad valstybė temptų ir gelbėtų LJL ir taip didintų SEB šansus atgauti paskolintas lėšas. Tačiau, kaip ir anksčiau išliekame greta sudužusių geldų, nes įmonės nuostoliai toliau nepaliaujamai auga, perspektyvos iš tų 3mln eur atstatyti veiklą nematyti, perspektyvų gauti daugiau pinigų nematyti. Taigi, gera žinia yra ko gero tik lietuvos žiniasklaidos skaitytojams kuriama iliuzija, reali gera žinia kreditoriams pardavusiems kurą, uostams suteikusiems paslaugas, jūreiviams negaunantiems algų. Akcininkams kolkas gera tik tiek, kad vegetacija tęsiasi ir viltis su ja :-)
|
|
2015-08-04 15:44 #445132 1 | |
zanka [2015-08-04 14:19]: artistas „Finansinių operacijų bus nemažai, nes kreditorių sąrašas pakankamai ilgas. Deramasi su potencialiais kreditoriais, nes suteikto kredito visų norams patenkinti iškart neužtektų. Reikalinga ir komercinę įmonės veiklą atkurti, kad būtų uždirbta papildomai pinigų“, – kalbėjo susisiekimo ministras. Lietuvoje savo "mini Graikija" |
|
2015-08-04 17:25 #445134 3 | |
LJL administracijos kompetenciją ir komunikaciją puikiai atspindi, kad ir šiandienos išplatintas pranešimas akcininkams, kad pasiektas žodinis susitarimas dėl paskolos suteikimo. Juk teisiškai jis nevertas visiškai nieko, nes sandoriui įstatymas numato rašytinę formą. Panašiai jau buvo, kai skelbė, kad nuspręsta jog SEB suteiks 3 mln Eur paskolą. Kas tai nusprendė, ar jie jau pradėjo dalintis savo liguistomis fantazijomis, politikų pažadais ir kita menkaverte informacija, o kai reikia paskelbti, kad suteikiamos paskolos neužteks įmonės likvidumui atkurti, pasidalinti su investuotojais pamiršta?
|
|
2015-08-04 23:17 #445163 | |
Prasideda apstatymas administracijoje savais žmonėmis. t.y. socdemais.
http://vz.lt/sektoriai/transportas-logistika/2015/08/04/lietuvos-juru-laivininkystes-vaira-perims-dobilinskas |
|
2015-08-04 23:58 #445171 | |
Na kiti prie lovio elgėsi taip pat....Visur tas pats....
Paskolų klubas nesiremia jokiais faktais bei argumentais...Faktas kaip blynas...Žiūrėti info forumo temoje P2P paskolos...Neužsiraukite....Įrodyta 2019.01.06 00:11....
|
|
2015-08-06 11:52 #445252 | |
Pranešame, kad bendrovės generaliniu direktoriumi išrinktas Sigitas Dobilinskas. AB " Lietuvos jūrų laivininkystė " generalinio direktoriaus pareigas jis pradės eiti nuo 2015 m. rugpjūčio 6 d
http://www.nasdaqomxbaltic.com/market/?pg=news&news_id=278573 Jeigu sutiko vadovauti, gal ką nors gero ir nuveiks. Kitu atveju kam gadintis savo reputaciją. Žmogus su patirtim turėtų susitvarkyti. Čia socdemam principo reikalas, kaip įgelti prezidentei ir pasikelti savo reitingus... "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2015-08-06 12:01 #445254 | |
Dobilinskas ilgą laiką normalaus darbo neturėjo, tai ir ėmė direktoriaus postą, kad tik direktorius
|
|
2015-08-06 12:08 #445256 2 | |
Kažin ar reikia džiaugtis, kad atsirado žmogus į direktoriaus kėdę, nes visose įmonėse jis atsiranda ir tai dar nieko nereiškia. Bankrotinimo atveju, socialdemokratams taip pat reikia savo žmogaus, kad neiškomunikuotų, kad gelbėjimas buvo beviltiškas, o įvyniotų kiek mažiau suprantamai. Manau artimiausiu metu bus vienintelė gera žinia, kuri dar gali kiek užliūliuoti rinką, tai paskolos sandorio užbaigimas ir laivų iškrapštymas iš areštų. Toliau, deja, bet manau seks dar vieno laivo pardavimas, dalinis skolų Lietuvos geležinkeliams ir SEB dengimas ir įprastinė nuostolinga veikla. Panašu, kad spekuliacinis aktyvumas gal net ir kainą dar kuriam laikui atkurs iki priešbanrotinio lygmens, bet nemanau, kad pakeis įmonės perspektyvas, todėl ilgesnio laikotarpio kryptis - žemyn su sunkiu finansiniu skolų inkaru.
|
|
2015-08-06 12:58 #445259 | |
Premjeras išvardijo įmones, kurios galėtų būti įtrauktos į transporto holdingą jau pirmame jo sukūrimo etape – tai į skolas įklimpusi bendrovė „Lietuvos jūrų laivininkystė“ (LJL), taip pat „Lietuvos geležinkeliai“, Smiltynės perkėla, Lietuvos paštas, „Problematika“, „Betonas“.
Antrajame etape prie holdingo būtų prijungtos valstybinės įmonės, pvz., Klaipėdos valstybinis jūrų uostas, oro uostai. „Kalbant apie oro uostus, kaip žinoma, dabar jie yra konsoliduoti į vieną, ruošiamas koncesininko įtraukimas, o kitame holdingo kūrimo etape Lietuvos oro uostai taip pat galėtų būti įtraukti į šį holdingą“, – pastebėjo p. Butkevičius. Plačiau: http://vz.lt/verslo-aplinka/politika/2015/08/06/pradedamas-kurti-valstybes-transporto-imoniu-holdingas#ixzz3i1lTY6NR "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2015-08-06 22:04 #445283 1 | |
2015-08-06 22:13 #445284 1 | |
zanka [2015-08-06 22:04]: Laivynas be laivų O ka, visai gerai butu LJL be laivu, maziau nuostoliu privirintu. Butu tiesiog imone su siltomis valdininku draugeliu vietomis, galetu net veiklos nevykdyti (vistiek nesugeba), tik algas moketi, ir vistiek geriau atrodytu nei dabar. Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2015-08-06 22:52 #445287 4 | |
Kaip ir pagaliau viešai iškomunikavo, kad ketina išparduoti visus laivus. Taigi įmonės kelias viso labo perslinktas nuo nevaldomo bankroto iki valdomo bankroto. Vis tik nėra jokių prielaidų tikėti, kad valdomas bankrotas paliks nors kokį pinigų likutį akcininkams. Geriausiu atveju, žvelgiant iš mokesčių mokėtojo pozicijos, vyriausybė atstovėjo viešąjį interesą ir išsiderėjo nuolaidų iš SEB, kuris galėjo būti priverstas atsisakyti dalies kreditorinių reikalavimų iš įkeisto turto ir perleisti už palankesnę galimybę laivus parduoti valdomo bankroto metu tikintis palankesnės kainos. Vyriausybė užsidės pliusiuką išvengdama tarptautinio skandalo ir pargabendama įgulas į Lietuvą ir galbūt dėl to net neišeikvos per daug lėšų. Gera nuotaika, tai visas prielaidas surašiau pozityviausiai kaip galėjau sugalvoti, tačiau... net ir pozityviausias mąstymas vis tiek palieka akcininkus su nuliu bankroto gale.
|
|
2015-08-07 10:23 #445301 | |
O kam tada holdinga kurti jei bus valdomas bankrotas?
|
|
2015-08-07 11:33 #445306 2 | |
"Holdingas", kaip nauja 90% rinkėjų nesuprantama terminija turi pademonstruoti itin Aukštą Butkevičiaus erudiciją ir kompetenciją.
Tas pats žodis kiek daugiau suprantantiems, ko gero gali reikšti, kad prisidengiant reorganizacija ir įmonių apjungimu, bus galima lengviau atleidinėti darbuotojus. Taip pat dabar viešoje erdvėje pagrindiniu strateguotoju yra Butkevičius, bet linksniuojamas žodis "holdingas" įmonės neišgelbės, todėl pamažu bus atsikratyta stratego rolės deleguojant sprendimus įmonės vadovybei, o šie jau priiminės sprendimus apjungiant įmonių valdymą ir atsikratant nuostolingų veiklų. Kitais žodžiais, manau, tai reikš tą patį LJL bankrotinimą, tik įvilktą į švelnią ir geriau skambančią terminiją. Tuo tarpu, gal vyriausybė dar spės padalinti savo rinkėjams beverčių LJL akcijų kompensuodama už grąžintinas žemes ar pan. |
|
2015-08-07 15:47 #445343 | |
gal vyriausybė dar spės padalinti savo rinkėjams beverčių LJL akcijų kompensuodama už grąžintinas žemes ar pan. Na nėra jau tokios sistemos. |
|
2015-08-08 03:33 #445373 | |
Taip, žinau, kad už žemes jau akcijų nedalina, bet truputį šaržuoju - gali vyriausybė pasiūlyti kitu atveju beverčių akcijų įsigyti investuotojams rinkoje ir suteikti joms vertę. Bent jau kolkas spekuliacinė rinka šiokį tokį likvidumą palaiko ir kad tegul ir nedidelę, bet ir apsikeitimo vertę turi. Man, kaip ilgalaikiam LNS pozicijoje, net baltai pavydu, kad LJL likvidumas po Butkevičiaus intervencijos net geresnis, nei LNS pozicijoje.
Tiesa, keistis vis tik nesutikčiau, bet reikia pasinaudojant viešu eteriu, pasiūlyti Butkevičiui gelbėti ir LNS akcininkus, nesulaukiančius teismo sprendimo įgyvendinimo superkant akcijas. Artėjant rinkimams, reikia gelbėtojo bruožus išlaikyti. |
|
2015-08-10 13:28 #445461 2 | |
Opozicija turi teisę kreiptis į prokuratūrą ar bet kokią kitą instituciją, tačiau akivaizdu, kad Liberalų sąjūdžio vadovui šiandien rūpi ne žmonės, kurie įstrigę LJL laivuose užsienyje, bet dėmesys viešojoje erdvėje. Vyriausybė nedelsdama sušaukė posėdį ir ieškojo išeities iš susidariusios situacijos. Priimtas šiuo metu tinkamiausias ir racionaliausias sprendimas tam, kad būtų pasirūpinta laivuose įstrigusiais jūrininkais. Dabar jau vykdomi mokėjimai, laivai bus išlaisvinti artimiausiu metu, planuojami ir tolesni krovinių gabenimai“, – pranešime cituojamas Algirdas Butkevičius, ministras pirmininkas.
LJL gelbėjimas socdemams ir Butkevičiui pasigerinti reitingus prieš kitų metų rinkimus, ir tam bus išleisti ne partijos pinigai, o valstybės, žodžiu, suprask - nemokama reklama. Kita dalis - tai galimybė įkasti liberalams, nes ale jie nustekeno LJL ir konkrečiai E. Masiulis, vadovavęs Susisiekimo ministerijai anksčiau. Du zuikiai vienu šūviu, o visą dabartinę situaciją susumuoja sakinys Priimtas šiuo metu tinkamiausias ir racionaliausias sprendimas tam, kad būtų pasirūpinta laivuose įstrigusiais jūrininkais. Tautos didvyriai atsirado, kurie galėjo išgelbėti tuos jūrininkus visą kadenciją, o ne laukti tol, kol bus laivai areštuoti Kada blyn socdemai išlys iš savo siauro interesų rato Plačiau: http://vz.lt/verslo-aplinka/politika/2015/08/10/vyriausybe-atkerta-opozicijai-del-laivininkystes-gelbejimo#ixzz3iPGtjveK |
|
2015-08-10 13:47 #445465 1 | |
Ar tiks posakis štilius prieš audrą LJL pozicijai?
Faktai tokie, kad gana aktyviai dar praeitą savaitę prekiautoje spekuliacinėje LJL pozicijoje per daugiau nei pusę sesijos nesudarytas nei vienas sandoris, ženkliai sumažėjo pirkimo palaikymas žemesnėse kainos ribose. Teikimas VAS'ui palaiminti visų laivų pardavimą, lyginant su viešoje erdvėje dalintais pažadais, smarkiai užtrukęs gelbėjimo paketo (3 mln eur) išmokėjimas ir realybė, kurioje kiekvieną dieną vis greičiau įmonė grimzta į finansinį liūną iš kurio prošvaites kolkas matyti tegali fantastinio žanro mylėtojai, smarkiai pakoregavo ir spekuliacinę prekybą. Gal dar ir E. Masiulis pamaišė viešu kreipimusi į generalinę prokuratūrą, prašydamas ištirti vyriausybės sugalvotos pagalbos LJL iš LG pinigų teisėtumą. |
|
2015-08-10 14:29 #445474 1 | |
Jei sulauksim, tai įdomiausia bus trečio ketvirčio LJL atsakaita.
|
|
2015-08-10 15:08 #445481 | |
Dar gerai, kad liberalai ir įvairūs visuomenei žinomesni ekonomistai garsiai šaukia dėl LJL gelbėjimo, tai kažkiek pristabdo procesą, nes jei ne jie, tai jau būtų tyliai ir greitai prasukta LJL varkė
|