Autorius | Žinutė |
2014-11-20 07:34 #421496 | |
neigimas info laivininkams
http://vz.lt/article/2014/11/20/laivai-kilstels-dyzelino-kaina |
|
2015-01-22 10:31 #427818 | |
![]() |
2015-02-05 12:31 #429140 |
Panašu, kad LJL tik laiko klausimas kiek dar kotiruosis...
Toliau tik blogos naujienos, pasauliniai gabenimo vandeniu tarifai krenta į beveik 30 metų žemumas: http://www.zerohedge.com/news/2015-02-04/baltic-dry-down-90-days-cramer-stressed-its-importance-crashes-new-29-year-low Baltic portfelis - 2015: +21,80 proc., 2016: +59,97 proc., 2017 +57.64 proc., 2018 -2,44 proc., 2019 +17,74 proc.
www.facebook.com/investuoju |
|
2015-02-05 13:08 #429149 | |
Nėra taip blogai- kuro kainos irgi žemumose.
|
|
![]() |
2015-02-05 15:25 #429157 |
Taip, nėra taip blogai, tai Valstybinė kompanija, o privatizavimo korta dar nepanaudota. Per daug panikos šioje pozicijoje.
![]() |
|
![]() |
2015-03-30 10:20 #434528 |
Papildomos investicijos į „Lietuvos jūrų laivininkystę“ – valstybės pinigų švaistymas?
http://www.investuotoju.lt/?Article=5602 Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2015-04-02 12:31 #434865 | |
Daug idomesnis straipsnis cia, ypac ministro zodziai:
Pasak jo, Vyriausybei yra pateiktas dokumento projektas, tačiau vyksta derinimo darbai su Finansų ministerija, nes biudžetas jau patvirtintas. Be kapitalo didinimo, ieškoma ir kitų galimybių. Mąstoma ir apie transporto holdingo kūrimą, į kurį patektų ir pelningai, ir nepelningai dirbančios įmonės. "Galbūt kitų uždirbančių įmonių sąskaita būtų galima pagelbėti "Laivininkystei". Bet kuriuo atveju reikia galvoti ir apie skolos dengimą, ir apie naujos technikos įsigijimą. Tikrai taip nebus, kad 8 milijonai eurų bus skirta laivams, o skola palikta su tais pačiais procentais. Klausimas turi būti vertinamas kompleksiškai", - sakė ministras. http://www.ve.lt/naujienos/jura/laivininkystei-tebeiesko-gelbejimo-rato-1333534/ |
|
2015-04-02 20:53 #434959 | |
įmonė virina nuostolį, darbuotojams mažina atlyginimus, o vadovai sau keliasi atlyginimą : vidutinis 4 vadovų atlyginimas padidėjo nuo 7726Lt/mėn 2013m iki 9348Lt 2014m. Lubys smaginasi
![]() labai įdomus faktas, kad įmonė yra beveik identiška graikiškoms kompanijos: 6.6 mln usd cap - http://www.hellenic-carriers.com/investor.html ir https://www.google.com/finance?cid=720596 9.5 mln usd cap http://www.seanergymaritime.com ir 1.4 mln usd cap - http://freeseas.gr/annual-reports.html ir http://finance.yahoo.com/q?s=free 42.3 mln usd cap http://www.euroseas.gr/home.html -------- prisipažįstu: turiu įsigijęs LJL akcijų |
|
2015-04-07 16:53 #435193 | |
http://vz.lt/?PublicationId=4446b1bd-d082-4a7d-8002-9ac14e886ea2
Man labai idomu is kokiu valstybes imoniu gali suburti transporto grupe ir ar bus kokia nauda? |
|
2015-04-26 10:32 #436943 | |
http://lzinios.lt/lzinios/Ekonomika/laivininkystei-iesko-gelbejimo-plausto/200007
Geras straipsnis, patariu paskaityti. Ypac momentas: "Finansų ministerijos idėja įtraukti įmonę į transporto bendrovių koncerną, S. Girdauskas teigė, kad pagal užduotį buvo pristatyti keli LJL gelbėjimo variantai. Pasirinktas transporto holdingo modelis, svarstyta, kad jį galėtų sudaryti įmonės, kurioms tai daryti nedraudžia įstatymas, pavyzdžiui: „Lietuvos geležinkeliai“, Lietuvos paštas, kaip transporto sistemos dalis, Smiltynės perkėla." Jei prisijungs prie Lietuvos geležinkeliu tai manau jie ne tik isgelbes imone nuo skolu, bet ir laivyna atnaujins. |
|
2015-04-26 11:16 #436944 | |
Lietuvos geležinkeliai tikrai, neprisijungs LJL. Jie jau seniai nori atsijungti keleiviu pervezima nes generuoja didelius nuostolius. O jei prijungs LJL tai pelno nebeliks ir is kroviniu pervezimo.
Rinka psichinis ligonis, nezinosi kur pasuks.
|
|
2015-04-29 18:59 #437226 | |
Pardavė dar vieną laivą. Pinigai keliauja paskolai dengti ir apyvartinėms lėšoms:
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=657706&messageId=818273 |
|
![]() |
2015-05-06 11:56 #437975 |
Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2015-05-28 16:59 #439917 | |
rezultatai vėl liudni. Pirmame ketvirtyje ir naftos kainos buvo nukritusios iki senai regėtų žemumų ir usd stiprus ir vis tiek nieko neišstenėjo.Dar vienas momentas iš balanso aiškinamojoje dalyje dėl veiklos testinumo,tai vėl gi apekiuojama tik į banko geranoriškuma dėl naujo skolos grafiko sudarymo,matomai vyriausybei,kaip vilniaus savivaldybei gelbėjimo planas su avialinijom nei finansiškai ,nei kaip minėjo įkurti bendrą transporto įmonių holdinga nenaudingas. Skęstam toliau.
|
|
2015-05-28 18:28 #439925 | |
Dar ,vienas niuansas įst kap. 24.o32,o nepaskirstytas nuostolis 9.276 jau vėl artėjama prie įst. kapitalo mažinimo nuršant akcijas,greičiausiai rudenį bus neeilinis akcininkų susirinkimas tuo klusimu ,aišku jei dar iki to išgyvens.
|
|
2015-05-28 20:35 #439934 | |
BDI voliojasi žemumose. Kas , kad USD stiprus, tai tik padidina nuostolį. Skolos-nuosavo kapitalo santykis beveik pusantro. Rodikliai stabiliai prastėja-bankas greičiausiai dar pasiliks melžimui kurį laiką, vyriausybė pritars strateginiam planui -mažinti laivų , tuo pačiu ir galinčių protestuoti jūrininkų.
|
|
2015-05-29 13:42 #440014 | |
Ate dar vienam laivui. Tegyvuoja strateginis planas.
Nors netragedija. Kažkada dirbau transporto įmonėje, kurioje buvo viena transporto priemonė - diriko džipas. Galės Lubys užsiiminėti ekspedijavimu, nors įtariu, pajudęs,kad dega žemė, maus lauk. „Pritarti akcinės bendrovės „Lietuvos jūrų laivininkystė“ ilgalaikio turto, laivo „Venta“, pardavimui už rinkos kainą, paliekant bendrovės valdybai pareigą priimti sprendimą dėl nurodyto laivo konkretaus pardavimo sandorio tvirtinimo bei leidimo bendrovės vadovui sudaryti konkretų sandorį.“ https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=662741&messageId=824954 |
|
![]() |
2015-05-29 15:08 #440025
![]() |
Man keista, kad per paskutinius pora metu imones akcijos atpigo 3x, o jus vis dar tikite tomis geldomis...
Disclosure: APG - 24%, ESO - 13%
|
|
2015-06-26 16:34 #441894 | |
palieka kapitonas skęstantį laivą, o tokį stateginį planą turėjo.
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=666542&messageId=830077 Baigėsi optimizmas? http://www.ve.lt/naujienos/jura/lietuvos-laivybai---avialiniju-likimas-1366815/ Vienas iš komentarų po šiuo straipsniu: Laivai stovintys uostose yra areštuoti už skolas(kuro...). Afrikoje, Daktarė stovinti Raguva kuro ir vandens beturi keliom dienom...prošvaisčių jokiu...įgulos dalis planuoja skristi namo savo lėšomis...ko dar reikia sulaukti,kad situacija pasikeistų????? |
|
2015-06-29 16:42 #442089 | |
nors viena itin pozityvi žinia - pagaliau Lubys traukiasi! jau seniai rekėjo.
dabar reikėtų tik gero stratego - entreprenerio, kuris pakeistų akivaizdžiai nefunkcionuojantį managementą ir imtųsi nelinijinių inovatyvių sprendimų. Informacijos atskleidimas: turiu LJL akcijų ir mėgstu kompanijas, kurioms nesiseka, stringa ir važiuoja žemyn |