Autorius | Žinutė |
![]() |
2013-09-12 21:02 #359747
![]() |
Nelabai matyt stengiesi,o greiciausiai tik issikalineji.Rasau didelemis raidemis.bET KOKIAM EKSPORTUOTOJUI SVARBU PINIGINES PAJAMOS IR NESVARBU NEI SALIES PARTNERES PLOTAS,NEI POLITINE SISTEMA,NEI GYVENTOJU KIEKIS NEI JU RELIGINIAI ISITIKINIMAI IR T.T.pVZ.koks nors kioskas Balbieriskio patvory gali atnesti man daugiau naudos nei pvz.koks volmartas.Ir atvirsciai.JAV didele,kanada didele,australija didele,kinija didele,bet metai is metu pagal prekybos apimtis su Lietuva net nepriarteja prie prekybos su Rusija apimciu.Is cia ir naturali isvada.Rusija mums svarbiausias prekybinis partneris.Be to niekas jokiu ilgalaikiu sutarciu dvidesimciai metu niekada nepasirasinejo,todel negalim sakyti,kad tai vienintele ir pagrindine priezastis,bet tai visai kita tema.
![]() |
|
2013-09-12 21:37 #359748 | |
Nesuprantu ka cia irodinejat
![]() ![]() |
|
2013-09-12 22:29 #359749
3 ![]() ![]() |
|
Petras Kurmelis [2013-09-12 19:55]: Jūs man geriau pasakykite, kodėl Sirija nuolat turi siaubingo dydžio eksporto perviršius, nuolat profituoja iš kastuvų ir naktipuodžių eksporto, o Lietuva taip nesugeba? Kodėl Sirija visą pasaulį užvertusi triusikais ir batų raišteliais, nors ten tautos savimonė sugadinta, nuolat diktatūra, ir dar prie ruso vis šliejasi? Kodėl Sirija yra rankšluosčių ir prezervatyvų gamybos lyderis bei kitokių smulkmenų pasaulinis gamintojas, kaip lygus su lygiu mėtantis iššūkius Kinijai? Kodėl Sirija sugeba prigaminti kilometrus spygliuoto drato, elektrinio piemens ir karvių grandinių, o Lietuva - ne, nors Marijampolėje dar laisvės metais veikė visai neblogas blękių ir vinių fabrikėlis, daręs balijas, tazikus ir kitą gerą skardos darbą? Kodėl Asadas baigia užmėtyti Izraelį šlepetėmis ir trintukais, o Lietuva - ne? Kodėl Sirija sugeba prigaminti maišus gariūninių prekių - samčių, skudurų, galąstuvų, o Lietuva - net savo reikmėms nesukrapšto? Kodėl arabišką betvarkę ir tingėjimą pamilęs tautos mentalitetas sugeba užraugti tonas šampūno, išausti rietimus pleistro, išdrožti milijonus pakabų ir skalbinių segtukų??? IR VISKĄ PARDUOTI EKSPORTUI. ir ten jiems nebaisu nei kad rusai ateina - TEN STOVI RUSIJOS JŪRŲ GARNIZONAS. ![]() Nu blyn blyn, kaip uzknisa sitie troliai kurie pastoviai nesamones rasineja ir baigia foruma paversti visiska beprasmyme. Siek tiek apie sirija, tiem kurie dar turi viena kita krutanti neurona galvoj. Sirijos prekybos balansas, milijardais: 2008 importas 24,4 eksportas 16,0 balansas -8,416 2009 importas 20,6 eksportas 11,7 balansas -8,878 2010 importas 25,8 eksportas 16,8 balansas -8,962 2011 importas 26,4 eksportas 18,3 balansas -8,127 Sirija turi pastovu prekybos deficita! Saltinis: http://trade.ec.europa.eu/doclib/docs/2006/september/tradoc_113451.pdf Cia apie Sirijos naftos sektoriu: The oil sector of the economy faces many challenges, such as, a decline in output and production resulting from technological problems and a depletion of oil reserves. Syria's rate of oil production has decreased steadily, from a peak close to 610,000 bbl/d (97,000 m3/d) in 1995 down to approximately 385,000 bbl/d (61,200 m3/d) in 2010. |
|
![]() |
2013-09-13 00:23 #359758 |
McAlister [2013-09-12 17:12]: Isvados: Lietuvai Rusija kaip eksporto rinka tiek pat svarbi - kiek Latvija ir Estija. Be jokios abejonės. Kaip ir visos kitos šalys. Ir skaičiuoti moki. Tai ko čia vėjus keli? ![]() Nepykite, bet durnius komentarus ignoruoju ir neatsakau
|
|
2013-09-13 12:27 #359816
![]() |
|
augisss [2013-09-12 21:02]: Nelabai matyt stengiesi,o greiciausiai tik issikalineji.Rasau didelemis raidemis.bET KOKIAM EKSPORTUOTOJUI SVARBU PINIGINES PAJAMOS IR NESVARBU NEI SALIES PARTNERES PLOTAS,NEI POLITINE SISTEMA,NEI GYVENTOJU KIEKIS NEI JU RELIGINIAI ISITIKINIMAI IR T.T.pVZ.koks nors kioskas Balbieriskio patvory gali atnesti man daugiau naudos nei pvz.koks volmartas. Are you serious? Turbut labiau siauraprotisko komentaro reiktu gerokai paieskot. Jame telpa visas pono augio ekonomikos supratimas. Kaip gali nerupeti visi kiti dalykai eksportuotojui? Politinis stabilumas, finansinis stabilumas, valstybes dydis, potencialas, saugumo garantas, galimybes augti eksporto apimtims, infrastruktura ir rinku pasiekiamumas, prekiu transportas (transporto infrastruktura, pasiekiamumas), protekcionizmas, konkurencija su nacionaliniais gamintojais, sienu "karai", muitu sajungos, valiutos svyravimai ir t.t. ir pan. Kur geriau eksportuot: ar uz 11 Litu i Siaures Koreja, ar uz 10 Litu i Vokietija? Koreja 5 metu begyje gali betkada nutraukt pirkimus, nesumoket, susidurt su finansinem problemom, jokio rinkos augimo ir produkcijos paklausos augimo ir t.t. Nesuprantu, kaip galima tokius dalykus dar aiskint kazkam sitam forume. Focus: Objektyvumo daugiau ir logisko mastymo. O vejus patys pakelet, pradedami staugti kaip vilkai pries plika mano pateikta fakta, o kai niekas taip ir nesugebejo nieko argumentuoto parasyt, tai galiausiai viskas baigiasi "paniatkem" - "nekelk vejo" ![]() ![]() |
|
2013-09-13 12:32 #359819 | |
McAlister [2013-09-12 17:12]: Isvados: Lietuvai Rusija kaip eksporto rinka tiek pat svarbi - kiek Latvija ir Estija. Rusija Lietuvos transporto sektoriui yra labai svarbi rinka. Iš tūkstančio „Linavai“ priklausančių įmonių Rusijoje dirba daugiau nei pusė – 650. http://verslas.delfi.lt/transportas/rusija-jau-smoge-lietuvos-kroviniams-ir-vezejams.d?id=62306499#ixzz2elNp3qAL eksportas eksportui, bet ar statistikoje atsižvelgiama į tai, kas veža tą eksportą? |
|
2013-09-13 12:50 #359822 | |
zemaitukas [2013-09-13 12:32]: http://verslas.delfi.lt/transportas/rusija-jau-smoge-lietuvos-kroviniams-ir-vezejams.d?id=62306499#ixzz2elNp3qAL Dėl tokių tikrinimų lietuviškos prekės ilgam stringa muitinėje. Pavyzdžiui, jeigu imami prekių poėmiai tikrinimas gali užtrukti ir savaitę, o prekių iškrovimas - parą ir daugiau. Be to, paslauga brangiai kainuoja. „Mes to labiausiai ir bijome, nes jau vien tai, kad tokie dalykai vyksta su kroviniais iš Lietuvos, labai išgąsdino Rusijos importuotojus, kurie dirba per Lietuvos transporto sistemą: sandėlius, uostus, nes jiems labai padidėja sąnaudos“.Neoficialiai kalbama, kad yra sudaryti „juodieji“ Lietuvos įmonių sąrašai, kurios be specialios palydos apskritai negalės įvažiuoti į Rusiją. Prieš daugiau savaitę panašių sankcijų sulaukė Ukrainos vežėjai: jų vilkikai tikrinami nuodugniai, o tai reiškia, kad greitai gendantys produktai pūva tiesiog muitinėje. augisss [2013-09-12 21:02]: BET KOKIAM EKSPORTUOTOJUI SVARBU PINIGINES PAJAMOS IR NESVARBU NEI SALIES PARTNERES PLOTAS,NEI POLITINE SISTEMA ![]() Daugiau komentaru manau nereikia. |
|
![]() |
2013-09-13 12:55 #359826 |
McAlister, vėl iš naujo
![]() Kas ginčijasi dėl tavo pateikto fakto? Valio dėl prekybos su Estija ir Latvija. Ar tu nesutinki su straipsnio pateiktu faktu dėl Rusijos? Keli bangas lygioj vietoj, nes niekaip negali užmigti, kad Lietuva prekiauja su Rusija? Norėtum, kad būtų nutraukti visi prekybos ryšiai su Rusijos įmonėm?? Paantrinsiu zemaitukas, dėl transporto-kasdieną šimtai Lietuvos fūrų laksto Rosijos keliais gabendami mūsų ir ne mūsų produkciją, šimtai įmonių gyvena iš to. Tai valio! Nepykite, bet durnius komentarus ignoruoju ir neatsakau
|
|
2013-09-13 13:03 #359827
![]() |
|
Valio, neverkit, nieko nenoriu nutraukt ar sunaikint. Tik sakau, kad tos furos lygiai taip pat i Latvija/Estija be jokiu trikdziu vaziuoja ir daug trumpesnius atstumus, ir eksporto skaiciai beveik tokie patys kaip ir Rusijos - kur pastoviai su kazkokiom problemom susiduriama. Easy money.
|
|
2013-09-13 13:06 #359829
![]() |
|
McAlister, kad pats nuo pievų pradėjai. Sudėjai dviejų Baltijos valstybių eksportą, kuris vis tiek nedatempė iki eksporto į Rusiją ir parašei pritrenkiančią išvada, Rusija plotu 155 kartus didesnė. Tai Anglijoj eksportą- importą skaičiuoja į kvadratinį kilometrą
![]() Kam dar lįsti į Latviją- Estiją, tegul važinėjas tik po Lietuvą bus dar arčiau ![]() Žiūriu visai į pievas važiuoji... "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2013-09-13 13:11 #359832 | |
McAlister [2013-09-13 12:50]: zemaitukas [2013-09-13 12:32]: http://verslas.delfi.lt/transportas/rusija-jau-smoge-lietuvos-kroviniams-ir-vezejams.d?id=62306499#ixzz2elNp3qAL Dėl tokių tikrinimų lietuviškos prekės ilgam stringa muitinėje. Pavyzdžiui, jeigu imami prekių poėmiai tikrinimas gali užtrukti ir savaitę, o prekių iškrovimas - parą ir daugiau. Be to, paslauga brangiai kainuoja. „Mes to labiausiai ir bijome, nes jau vien tai, kad tokie dalykai vyksta su kroviniais iš Lietuvos, labai išgąsdino Rusijos importuotojus, kurie dirba per Lietuvos transporto sistemą: sandėlius, uostus, nes jiems labai padidėja sąnaudos“.Neoficialiai kalbama, kad yra sudaryti „juodieji“ Lietuvos įmonių sąrašai, kurios be specialios palydos apskritai negalės įvažiuoti į Rusiją. Prieš daugiau savaitę panašių sankcijų sulaukė Ukrainos vežėjai: jų vilkikai tikrinami nuodugniai, o tai reiškia, kad greitai gendantys produktai pūva tiesiog muitinėje. augisss [2013-09-12 21:02]: BET KOKIAM EKSPORTUOTOJUI SVARBU PINIGINES PAJAMOS IR NESVARBU NEI SALIES PARTNERES PLOTAS,NEI POLITINE SISTEMA ![]() Daugiau komentaru manau nereikia. tai sakai pofig ta Linava ir jos darbuotojai, jie ras kur ir kam prekes vežti... lygiai taip pat eksportas\importas nėra susijęs su vežėjais... gal tu ir teisus... geriau remtis plika statistika, kam išsiplėsti ir žvelgti plačiau |
|
2013-09-13 13:13 #359834 | |
Oi grazu ziureti kaip dundukai minusus deda. Jei nors kiek rupetu diskusija ir jos kokybe tai nurodytu faktines klaides ar koki kontrargumenta suregztu, bet kai galvelej tik pyktis ir aklos emocijos tai belieka minusiukai
![]() |
|
2013-09-13 13:18 #359838
![]() |
|
Perkračiau mintyse ka gi as perku tiesiogiai rusisko, be retu apsilankymu LUKOIL degalinese-kaip ir nieko. manau ir tie reti apsilankymai baigesi. tegu užs... grabais.
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-pulsas/rusija-paskelbe-lietuvai-tikra-ekonomini-kara.htm www.patreon.com/Sausuolis
www.contribee.com/sausuolis youtube: @Sausuolis fb: https://www.facebook.com/Sausuolisblogaslt |
|
2013-09-13 13:26 #359842
4 ![]() ![]() |
|
Dar vienas pilypas is kanapiu islindo
![]() ![]() Skaudziai matyt uzgavau, kad taip knisates prie kiekvieno zodzio apie matushka Rusija, kuris visiskai nekaltai pateko i sakini. Tuo 155 kartus didesne, norejau aiskiai parodyti, kad tokia milziniska salis kaip Rusija, turedama tokia rinka ir potenciala, yra beveik tokia pat svarbi, kaip nykstukines musu kaimynes. Tereikia prie Latviu/Estu skaiciu pridet kokia Lenkija ar Suomija ir eksporto apimtim tos trys salys jau lenktu Rusija, nors ju rinkos butu mazesnes. Dar paimkim visus mano isvardintus aspektus, kurie svarbus eksportuotojui ir palyginkim juos ES ir RUsijoje ir atsakykim sau i klausima, kas svarbiau. Nu nedatempe 2% - nesijauciat apgailetinai, dar toki dalyka pabrezdamas, kad sestadali planetos teritorijos uzimanti valstybe vos vos lenkia 0.07% zemes teritorijos uzimancias Baltijos seses? ![]() Prie ko cia tos asaros apie Linava tai nesurpatau - cia juk aiskiai Rusijos problema. Jei Rusija taip daro ir nuo to mes kenciam - tai tik dar vienas argumentas kodel mum turetu buti svarbiau kitos rinkos. Tai taip pat turbut yra tiesioginis paaiskinimas, kodel ekporto apimtys su Rusija tokios mazos, kai potencialas yra daug didesnis, bet jo neisnaudojama butent del va tokiu pavyzdziu. |
|
![]() |
2013-09-13 13:43 #359849
![]() |
McAlister, tęskite tęskite, labai įdomūs išvedžiojimai.
Gal dar gali kontaktus į privatą, perduosiu vežėjams, kur durneliai 10 metų į Sibirą fūras siunčia, pakonsultuosi kaip specialistas kad į Rigą arčiau.. Nepykite, bet durnius komentarus ignoruoju ir neatsakau
|
|
2013-09-13 14:07 #359858 | |
Focus, neapsimeskit durneliu, mes ne apie vezeju darbo vietas - o apie eksporta. Vezejai veza ten kur eksportuoja kiti verslai.
|
|
2013-09-13 14:08 #359860 | |
jei jau pradejot apie Lietuvos ir Rusijos tarpusavio prekyba, atkreipkite demesi i dar viena svarbu aspekta, t.y. turisma, daug ruseliu apsilanko musu kurortuose ir paleka apvalias pinigeliu sumas...
|
|
![]() |
2013-09-13 14:24 #359862 |
McAlister, tu bent jau pastebi, kaip pats sau prieštarauji?
![]() Tauškėjai, kad vežti į Latviją apsimoka labiau, tačiau "Vezejai veza ten kur eksportuoja kiti verslai." Ką kiti tau ir bandė pasakyti. McAlister [2013-09-13 12:50]: Daugiau komentaru manau nereikia. Aš rišu jau. Nes dar ir durneliu apsimetu. Argumentuota. Bravo ![]() Nepykite, bet durnius komentarus ignoruoju ir neatsakau
|
|
2013-09-13 14:29 #359863 | |
Tai kad Lietuvos vezejai gal tik 10% veza lietuviskos produkcijos, daugiau aptarnauja vakaru europos gamintojus. Ir siaip vezeju uzdirbti pinigai tai yra paslaugu eksportas, tad tai kazkiek susije su eksportu
![]() Aisku Rusija nera ta rinka kurioje viskas stabilu, prie verslo rizikos ten dar reikia prideti politine ir korupcijos rizikas, bet kaip bebutu faktai rodo, jog musu verslininkai ten dirba. |
|
2013-09-13 14:39 #359865 | |
focus [2013-09-13 14:24]: McAlister, tu bent jau pastebi, kaip pats sau prieštarauji? ![]() Tauškėjai, kad vežti į Latviją apsimoka labiau, tačiau "Vezejai veza ten kur eksportuoja kiti verslai." Ką kiti tau ir bandė pasakyti. McAlister [2013-09-13 12:50]: Daugiau komentaru manau nereikia. Aš rišu jau. Nes dar ir durneliu apsimetu. Argumentuota. Bravo ![]() viskas, gerai, nes statistika rodo, kad Lietuva į Rusiją eksportuoja tiek pat kiek į Latviją ar Estiją ir čia jau vežėjų problema, kad jie daugiau veža į Rusiją, nei į Estiją ar Latviją. Kitas klausimas apie tą eksportą į Rusiją: ką tokio Lietuvą eksportuoja į tą Rusiją? ir ką galėtų eksportuoti papildomai? ir kokią dalį Lietuvoje pagamintos produkcijos yra eksportuojama į Rusiją. Gal McAlister gali parašyti? |