Autorius | Žinutė |
2013-01-14 13:09 #320943 | |
Bitė [2013-01-14 12:19]: Manau, tam kad akcija kainuotu 100 procentu daugiau tu paciu problemu nebeturi buti. Uztenka vien pasiziureti: Skola SEB bankui yra 61 273 000 litu Sukauptas bendroves nuostolis yra - 68 665 000 litu Bendrove per 2012 m. 9 menesius dirbo nuostolingai , patirtas 6 345 000 Lt nuostolis Laivai sensta ir rezervu nera. Nereikėtų maišyti pelno su pinigų srautais. Bendrovė turi pakankamus pinigų srautus skolos aptarnavimui. O pasibaigus paskolos terminui retai kas jas iškart gražina, dažniausiai refinansuoja. Taigi dabartiniu rėžimu bendrovė gali dirbti dar 100 metų ir nebankrutuoti. Tallink irgi turėjo milžiniškas skolas ir dirbo nuostolingai, bet užteko subalansuoti sąnaudas, truputį pagerinti veiklos rezultatus ir finansinė bendrovės padėtis kardinaliai pasikeitė per labai trumpą laiką. Jeigu ir LJL pavyks stabilizuoti veiklos rezus ir uždirbti bent minimalų ebitda, akcijos kainos ralio tikrai nesulaikys smulkieji greitų "pelnų" fiksuotojai. |
|
2013-01-14 13:18 #320948 1 | |
sliux, Taigi dabartiniu rėžimu bendrovė gali dirbti dar 100 metų ir nebankrutuoti. jie jie taip dirbs dar 100 m., tai manau laivų jau nebebus, t.y. nebeliks priemonių, kurių pagalba teikiamos paslaugos, o kolkas nepanašu, kad pajėgtų susitaupyti.
|
|
2013-01-14 13:19 #320952 | |
sliux [2013-01-14 13:09]: Bitė [2013-01-14 12:19]: Manau, tam kad akcija kainuotu 100 procentu daugiau tu paciu problemu nebeturi buti. Uztenka vien pasiziureti: Skola SEB bankui yra 61 273 000 litu Sukauptas bendroves nuostolis yra - 68 665 000 litu Bendrove per 2012 m. 9 menesius dirbo nuostolingai , patirtas 6 345 000 Lt nuostolis Laivai sensta ir rezervu nera. Nereikėtų maišyti pelno su pinigų srautais. Bendrovė turi pakankamus pinigų srautus skolos aptarnavimui. O pasibaigus paskolos terminui retai kas jas iškart gražina, dažniausiai refinansuoja. Taigi dabartiniu rėžimu bendrovė gali dirbti dar 100 metų ir nebankrutuoti. Tallink irgi turėjo milžiniškas skolas ir dirbo nuostolingai, bet užteko subalansuoti sąnaudas, truputį pagerinti veiklos rezultatus ir finansinė bendrovės padėtis kardinaliai pasikeitė per labai trumpą laiką. Jeigu ir LJL pavyks stabilizuoti veiklos rezus ir uždirbti bent minimalų ebitda, akcijos kainos ralio tikrai nesulaikys smulkieji greitų "pelnų" fiksuotojai. sliux,Tallink"o visai kitas klientu ratas.Tallink savo rinkoje yra monopolininkas jis drasiai gali pakelti kainas 1 ar daugiau euru ir nuo to mazai kas pasikeis,o LJL dirba perpildytoje rinkoje kur Frachtu kainos malasi tarp dideles konkurencijos ir vykstancio kainu karo. Dar nepamirsk,kad gali atsitikti ir "linksmybiu" juroje,jeigu uzgrobtu laiva kokie piratai ir paprasytu 10-20mln usd. us Igula ir laiva. |
|
2013-01-14 13:32 #320956 1 | |
sliux,reikia pripažinti,kad ljl iki 2015 m. geriausiu atveju sugebės uždirbti ,palūkanoms bankams sumokėti ir vis sentantiems laivams lopyti.
|
|
2013-01-16 12:54 #321501 | |
Gal kas zinote kada LJL skelbs savo pirminius 2012 metu rezultatus?
Aciu |
|
2013-01-24 14:02 #323361 | |
Pastebimai siemet po biski auga apyvartos LJL pozicijoje kas parodo kad vis daugiau spekuliantu atkreipia demesi i sia uzmirsta akcija, ir manau kad tik laiko klausimas kada pramus 0,03 lygi, na o tada tai jau
|
|
2013-01-24 14:08 #323364 | |
Augs augs apyvartos, jei YHI sugalvos sušerti spekuliantam savo turimus 11 limonu vnt.
|
|
2013-01-24 14:15 #323367 | |
Is kur jau tokios tikslios zinios ? Ir tai dar nereiskia kad noredami parduoti didesni kieki nepazais su kaina..
|
|
2013-01-24 15:07 #323381 | |
Nuo kada YHI žaidžia su kaina ? gal pvz. ?
-------------
BTC, AGLD, MANA, LPT |
|
2013-01-25 11:04 #323583 | |
Bendrovė turi turto už maždaug 200mln, įsipareigojimų ir nepaskirstyto nustolio apie 160mln, bendrovės vertė biržoje - 20 mln. Teoriškai nusipirkus už tokią kainą įmonę, ją likvidavus (išparduodant turtą pagal o vertę), gražinus skolas, dar lieka apie 20mln.
|
|
2013-01-25 11:10 #323586 1 | |
Malacius janto matosi kad matematika mokaisi neblogai, bet tuoj pasirodis pora veikeju kurie tau isaiskins tikraja turto verte, jie matyt LJL laivuose dirba bocmanais ir zino kaip ten viskas surudije sukiuze ir supuve o jureiviai plaukdami nieko neveikia tik is dugno su bokalais vandeni semia kuris pro skyles verziasi
|
|
2013-01-25 11:19 #323591 1 | |
Tiek čia tos matematikos, kai didžioji dalis realybės užslėpta, baisiai paviršutiniška teorija. Šiaip manau kad valstybinė įmonė nesugalvos bankrutuot, tai ir kaina savo laiku nestebintų ir dviguba, gal ir triguba.. Bet neaišku kada
|
|
2013-01-25 11:28 #323594 | |
Bet užtat kaip jis stengiasi per visas temas
|
|
2013-01-25 11:28 #323595 | |
Nu matai studento tevai ne stambus ukininkai tai negalejo daugiau suselpti bet jo investicija manau padvigubes po metu o pakilus bent 10 % gal ir like kursiokai sumerks saibas o pas kitus zek ir daugiau pinigelio atsiras cia nera ko labai jau stengtis kas moka skaiciuoti be rizikos beveik investuoja pinigus, visi skaiciuoja tik turta ir skolas palaukit dar yra vertinamas toks dalykas kaip verslas uzimama rinka tai irgi kainuoja.
|
|
2013-01-25 14:10 #323630 2 | |
janto [2013-01-25 11:04]: Bendrovė turi turto už maždaug 200mln, įsipareigojimų ir nepaskirstyto nustolio apie 160mln, bendrovės vertė biržoje - 20 mln. Teoriškai nusipirkus už tokią kainą įmonę, ją likvidavus (išparduodant turtą pagal o vertę), gražinus skolas, dar lieka apie 20mln. reikia buti optimistu, norint kad tuos likusius 20mln. isdalintu akcininkams paskirs koki cooperis2 bankroto administratoriumi, tai ziurek ne tik kad likusiu 20mln nebeliks, bet ir akcininkams priklausanciu 20mln |
|
2013-01-31 12:41 #324623 | |
Užmečiau, akį kas dedasi laivininkystėje ir ko laukti pirmame ketvirtyje ljl.Per paskutinę savaitę BDI ženkliai nukrito nuo 838 reikšmės iki 767,naftos kainos aukštumose,usd silpnėje,tai visu pirmą mažins pajamas ir mano paskaičiavimais bus veiklos nuostolis.Perskaičiavus dolerines skolas gausis dėl valiutos kurso pasikeitimo popierinis pelnas. Visumoj,kadangi žiurimas veiklos pelnas o ne popierinis vaizdelis bus liudnas.
|
|
2013-01-31 13:59 #324646 | |
Kaip sausumos atstovui o ne laivyno tai kame cia tokia problema.
http://www.dryships.com/pages/report.asp zinia svyravimu buna, transportas lieka transportu, IQ svarbiausia, kad nebutu sulaikomi laivai del aplinkosaugos taisykliu pazeidimu. |
|
2013-02-05 22:01 #325727 | |
Valstybės valdoma Klaipėdos trampinių laivų įmonė "Lietuvos jūrų laivininkystė" (LJL) pati prisiėmė komercinę riziką įdarbinti laivus ir surasti jiems krovinių. Daugiau kaip pusmetį įmonei vadovaujantis 54 metų Audronis Lubys sakė, kad ši rizika pasiteisino ir LJL laivai dabar uždirba daugiau nei rinkos vidurkis
Plačiau: http://vz.lt/article/2013/2/5/ljl-prisieme-daugiau-komercines-rizikos-pati-idarbino-laivus#ixzz2K3Zl32eL "Žmogus, kuriam pasisekė,- tai žmogus, kuris darė tai, ką kiti tik ruošėsi daryti"
P.J.Renard |
|
2013-02-05 22:26 #325731 | |
Labai puikios žinios. Kad LJL laivai nestovi be darbo žinojom iš ankstesnių straipsnių apie bendrovę, o dabar dar sužinojom, kad laivai ne šiaip sau plaukioja bet gal ir šiokį tokį pelną generuoja. Labai smalsu bus sulaukti Q4 rezultatų. Bus bomba, jeigu be kelių milijonų finansinio pelno dar pamatysim ir solidų pelną iš pagrindinės veiklos.
Redaguota: sliux (2013-02-06 08:28 ) |
|
2013-02-05 22:36 #325734 | |
Kuria cia diena varciau zurnala Verslo Klase paskutini numeri2012 metu ir nepamenu bet man rodosi straipsnyje Kokie bus metai Lietuvos verslui 2013 prognozuojama kad zymiai turetu isaugti kroviniu gabenimas juriniu transportu, straipsniukas matosi ne kazkokio lopinio rasytas apie visas sritis tai manau kad savo prielaidas prognozems ir lauze ne is lubu ..
|