Autorius | Žinutė |
2012-06-14 19:41 #282360 | |
4 ataskaitos puslapyje yra suvestine kur parasyta "interest bearing liabilities"
taip pat 13 puslapyje prie trumpalaikiu ir ilgalaikiu isipareigojimu nurodyta: - current Interest bearing loans and borrowings 155mEUR - non current Interest bearing loans and borrowings 780mEUR |
|
2012-06-21 10:21 #283876 | |
Lasko [2012-06-14 10:19]: žiūriu TAL rezultatai puikūs, bet jie nei karto nemokėjo divų. Gal kas žinote priežastis? danyla kiek suprantu antroji suma susijusi su "depozitiniu" tallink veiklos principu. T.y. is klientu jie paima 10k euru kaip mokumo garanta, be abejo, kad "buhalteriskai" jie tas sumas skolingi, kol imones moka. Sakyciau, kad siuo aspektu TAL yra ypac patraukli bendrove investuotojams. Bet klausimas taip ir liko neatsakytas - kodel generuodami desimtim mln euru pelno nei karto nemokejo divu? o gal tiesiog buvo savu akciju ispirkimai? siaip siulau atkreipti demesi i sia akcija, techniskai atrodo labai patraukliai. altruistine propaganda:
Nori realizuoti savo sugebejimus zmonijos naudai? Prisijunk prie musu! Http://zip.hypernet.lt |
|
2012-06-21 10:43 #283882 | |
Lasko, tu gal nuo stogo nusokai, jeigu manai 780mEUR yra depozitai is pirkeju !!!
pasiziurek 20 puslapi (9 note), kur parasyta kad visa si suma yra skolos bankams. sitos skolos susidare del to kad imone pirko laivus. o i sita akcija galima ziureti ivairiai, taciau svarbiausia neuzmirsti, kad debt to ebitda yra virs 5. |
|
2012-06-21 11:41 #283896 1 | |
na jo, cia nesamone skeliau bet nuo stogo nebuvau sokes ;) kam gi jie tiek prisiskolino?
p.s. kam cia tas minusas? Tipo senbuviui paprastu klausimu uzdavineti negalima? : )) Ar uz tai, kad klaida pripazinau? ;) altruistine propaganda:
Nori realizuoti savo sugebejimus zmonijos naudai? Prisijunk prie musu! Http://zip.hypernet.lt |
|
2012-11-15 17:41 #309333 | |
2012-12-13 09:43 #314524 | |
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=533972&messageId=657238
In aggregate Baltic Cruises has acquired 105,961,960 shares, representing ca 15.73% of the outstanding shares of Tallink, for a price of EUR 116,558,156. The price for one share was EUR 1.10. Vakar TAL kainavo 0.773 EUR. Bomba Talino biržai! Ramybės, tiktai ramybės
|
|
2012-12-13 10:18 #314531 | |
Naujiena gera, bet +10% šios dienos kilimas truputį nelogiškas. Fundamentaliai su bendrove juk niekas nepasikeitė. Akcijų iš smulkiųjų tokia kaina irgi kol kas niekas nežada supirkti.
|
|
2012-12-13 10:21 #314532 | |
Spekuliantai pasiims pelną ir akcija vėl atsistos į savo vietą.
|
|
2012-12-13 10:48 #314545 | |
į kurią vietą? 1,1 Eur?
|
|
2012-12-13 10:52 #314548 | |
Nu joo, kaina uz kuria ivyko perskirstymas gerule bet kai imones EV/EBITDA siuo metu nesiekia 3 (prie dabartines kainos) tai nera kazkas kosmisko. Tiketina kad uz Baltic Cruises stovi tie patys seni akcininkai, nors cia tik spejimas, ir tokiu budu kur reikia fiksuojamas pelnas
|
|
2012-12-13 12:08 #314574 | |
Toks retorinis klausimas. O kas trukdo fondams atpirkinėti dabar rinkoje akcijas su 30 proc. nuolaida?
Ta proga buy TAL1 po 0,845 |
|
2012-12-13 12:13 #314577 | |
Drain, trukdo akcininku susitarimas..paskaityk pranesima atidziau.
bet netrukdo fondams nedalyvavusiems pardavime pradet akumuliuot ir veliau pasiulyti tam paciam Baltic Cruises;) |
|
2012-12-13 20:31 #314666 1 | |
Nelabai suprantu kaip pateisint toki pasokima kai tik brangiai apsikeista akcijomis. Nuo to nei procesai nepasikeite, nei klientu daugiau atsirado (ar atsiras), nei islaidu sumazinta... idomu kokia priezasti/pateisinima turejo fondas damokedamas tiek antkainio
|
|
2012-12-13 21:22 #314672 | |
Vienintelis logiškas šios dienos akcijos ralio paaiškinimas yra lūkesčiai, kad tokia pat kaina bus skelbiamas savanoriškas oficialus pasiūlymas supirkti likusias akcijas. Bet tikimybė tokio įvykio manau nėra labai didelė.
|
|
2012-12-13 21:41 #314675 | |
man tai mįslingiausia tai Baltic Cruises Holding apie kurią nieks nežino,nete irgi info rasti neina.Ar čia nebus tų pačių fondų,kurie perleido akcijas naujas kūdikis. Fondai ,PERMETĘ akcijas, rezultatus pasigerino,akcijos kainą pakėlė,likvidumas išaugo yra galimybė rinkoje selint didesnį kiekį,žodžiu trumpalaikis tikslas pasiektas.Kolkas istorija tamsi,panaši tik į trumpalaikę spekuliaciją,tuo labiau kiekis 15 proc.nei šis nei tas nepanašu į strateginio atėjimą, o labiau į susijusių fondų persiskirstymą.Gal kas turi info apie minėtą kompaniją,ypač domina kas steigėjai ir kas didžiausi akcininkai.
|
|
2012-12-13 22:49 #314686 | |
dazniausiai cia tik skaitineju, bet nesusilaikiau ir parasysiu ;) kodel jus visur matot negatyva??? naudokites kol gaunat uz tokia kaina... no offence
|
|
2012-12-13 23:00 #314689 | |
paprasčiausiai žmonės taip jau įprato per paskutinius 5 metus viską matyti ir vertinti kaip negatyvą, o geros ir/ar palankios žinios iššaukia abejones ir nepasitikėjimą.
|
|
2012-12-14 09:30 #314713 | |
Sveiki. Paaiškinkit prašau man neišmanančiam- kodėl reikia pirkti už didesnę negu rinkos kainą? Kažkas griebia 2500 vnt. už 0,900, kuomet yra parduodančių už 0,862.
|
|
2012-12-14 09:50 #314720 | |
Romanai, nieko jis negriebia. Tiesiog vyksta priešprekybinis aukcionas, o tas pirkėjas rodo (gali dar ir pasitraukti), jog labiausiai nori nusipirkti. Jeigu ir nepasitrauks ar nepamažins bid'o, realiai tikrai gaus pigiau.
|
|
2012-12-14 10:08 #314723 | |
Ziniose pas Estukas raso kad tas pats Baltic Cruises priklauso CityGroup. Taigi, persimete akcijas i nauja imone BET tuo paciu ir nemazai pasididino dali nes is kitu akcininku dar pasirinko nemazai. Isejimo kaina manau racionali o CityGroup buvimas ir pasididinimas yra vistik geras zenklas ilgam laikotarpiui. Trumpu laikotarpiu vistik bus persiskirstymo nemazai nes tikrai daug kas fiksuos pakilusia kaina ir bandys griebti kazka kas dar nesubrange. Siaip pozityvo nemazai ir kitoms bendrovems nes gera indikacija kad akciju kainos dar tikrai nesubrange bendrai paemus. Tikiuosi isjudins rinka kaip kazkadaise TEO supirkimas
|