Autorius | Žinutė |
2012-05-02 11:53 #272366
![]() |
|
![]() Dar labai mažai laiko praėjo, kol nauja vadovybė gali parodyti savo veiklos rezultatus. Jie taip greitai nepasimato. Ir apie jokius privatizavimus ir bankrotus nėra reikalo dabar kalbėti. Nėra tokios kritinės situacijos. Tarp kitko peržiūrėjau paskutinę metinę ataskaitą. Tai LJL visi įsipareigojimai yra 78 mln. litų, o visas turtas viršija 200 mln. litų. Mažiau čia svaikite apie bankrotus ir neskleiskite erezijų. P.S. LLK padėtis daug keblesnė. ![]() |
|
![]() |
2012-05-02 12:39 #272382 |
Jau dalina po 0,03, kas toliau?
![]() |
|
2012-05-02 12:55 #272390 | |
"Dar labai mažai laiko praėjo, kol nauja vadovybė gali parodyti savo veiklos rezultatus. Jie taip greitai nepasimato.
Ir apie jokius privatizavimus ir bankrotus nėra reikalo dabar kalbėti. Nėra tokios kritinės situacijos." - akcijos kaina jau ilgą laiką stabiliai krenta. Bus rezultatai, tada bus galima ir apie užsipirkimą pagalvot. Kam veltui įšaldyt savo pinigus? Jeigu krenta ir kaina pakankamai žema, vadinasi, didesnė tikimybė, kad ji kris ir toliau. |
|
![]() |
2012-05-02 12:58 #272394
![]() |
Kosmosas [2012-05-02 12:39]: Jau dalina po 0,03, kas toliau? ![]() Toliau – kosmosas. Bet pradžiai, lėktuvas LJL pakils į 2012-ųjų oro erdvę! (1:58) Brangieji keleiviai, dėmesio visiems! Instruktažas: WC – kairėje, gelbėjimosi liemenių nėra! (2:13) |
|
![]() |
2012-05-02 13:01 #272397 |
Mažių mažiausiai keistas tas audotoriaus pagąsdinimas, kad bendrovė negalės tęsti veiklos dėl didelių trumpalaikių įsipareigojimų. Tokių bendrovių, kurių trumpalaikiai įsipareigojimai viršija trumpalaikį turtą biržoje galima rasti ne vieną ir ne dvi. LJL atveju, 36mln iš tų trumpalaikių įsipareigojimų yra skolos bankams, kuriems yra įkeisti laivai (ilgalaikis turtas), taigi šitą dalį beveik galima dengti ilgalaikiu turtu, t.y. esant kritiniai situacijai būtų parduodami laivai kad ir už prastą kainą, bet likvidumo krizės būtų išvengta. Bankai ne tas kreditorius, kuris suinteresuotas įmonės bankrotu. Su Alita tą jau puikiai matėme. Šiaip neatmeskime tokio varianto ir su LJL, t.y. kad galų gale neturėdamas pasirinkimo bankas kapitalizuos skolas. Va tada tai būtų LJL GO!
![]() |
|
2012-05-02 13:14 #272403 | |
Laikas man traukti cash i 0.03 ar pigiau, kontrolinis paketas tik 11-12mln LTL,kam nepatinka galit man nerasinet
![]() |
|
![]() |
2012-05-02 13:17 #272405
![]() |
sliux [2012-05-02 13:01]: Šiaip neatmeskime tokio varianto ir su LJL, t.y. kad galų gale neturėdamas pasirinkimo bankas kapitalizuos skolas. Va tada tai būtų LJL GO! ![]() Aišku kapitalizuos už nominalą ir bailoutins visus smulkiuosius niekšelius... ![]() GO GO GO ! ![]() |
|
![]() |
2012-05-02 13:19 #272406 |
akcininkas, o tai su Alita ne taip buvo? Juo labiau, kad šiuo atveju bus išgelbėta valdiška kontora ir bankas už "gerą darbą" dar papildomų dividendų gali tikėtis iš valstybės ateityje.
|
|
![]() |
2012-05-02 13:27 #272410
![]() |
O Alitos įstatinio ar nemažino prieš padidindami? Be to, LJL kiek kitokia akcininkų struktūra, mažieji turi arti pusės akcijų. Kodėl bankas turėtų jiems dalinti labdarą?
|
|
![]() |
2012-05-02 13:34 #272414 |
Tai galima prigalvot mechanizmų, kad smulkieji būtų palikti ant ledo, t.y. stipriai praskiesta jų dalis valdyme. Bet vistiek tada akcija jau kainuotų ne kaip bankrutuojančios bendrovės. Su laivybos verslu dabar tokia situacija, kad laimės ilgiausiai išsilaikiusieji. Tai va jeigu LJL dar pavyktų nenuskęsti kokius 2-3 metus, turėtų jau konkurentų būti nemažai iškritę iš žaidimo ir galima bus pradėt tikėtis normalių veiklos rezultatų.
|
|
![]() |
2012-05-02 13:50 #272422 |
Na taip, belieka tik melstis, kad nenuskęstų ir pratemptų arba tikėtis privatizavimo ar palankaus bailouto stebuklo.
|
|
![]() |
2012-05-02 13:55 #272424 |
mano galva, kuo jie greičiau pasileistų, tuo akcininkams būtų geriau, galėtų dar susigrąžint pinigus iš laivų pardavimo ...
|
|
![]() |
2012-05-02 14:07 #272428 |
kvazaras, va tame ir papildoma LJL bėda, kad to greičiausiai niekada nebus, jokia vyriausybė neturės didelio noro "naikinti darbo vietas".
Va LLK - privati kompanija - panašu, kad jau pasirinko panašų scenarijų: turėtų laivus išparduoti ir imtis "veiksmų per 1-2 metus iš esmės perorientuojant Bendrovės veiklą į pilno spektro laivų valdymo (angl. ship management) paslaugų teikimą trečiųjų asmenų laivams". |
|
2012-05-02 21:52 #272515 | |
Kazkam siandien atidaviau stuka euru po 0.03 , prasau mamos kad dar duotu dvi rydienai
![]() |
|
![]() |
2012-05-02 22:24 #272527 |
hmm.. na kad "turtas" vertas 200 limonu..tai cai jau reiketu ekpertu klaust
![]() Qua Resurget Ex Favilla Judicandus Homo Reus |
|
2012-05-03 01:41 #272541
![]() |
|
Atsikračiau prieš kelias savaites turėtų LJL akcijų, išlaikiau nemažai laiko (dar nuo Broniaus išpardavimo laikų) vis tikėdamasis stebuklo ir pardaviau su nemažu minusu, bet nesigailiu, net jei ir pradės kilt (kažkada). Taip palengvėjo atsikračius bereikalingos naštos!
|
|
2012-05-03 09:15 #272552 | |
Manau laikas pirkt laivus 17000-20000 DWT,gera proga normalia kaina isigyt, buvo uzisimine apie tai ,o kaip bus matysim. "Šiuo metu yra žemos laivų pardavimo kainos, tai reiškia, jog dabar palanki situacija atnaujinti LJL laivyną. Strategijoje esame numatę atsinaujinti 17 000 tonų dedveito sausakrūvių laivų segmente".
|
|
![]() |
2012-05-03 09:24 #272553 |
pardaveju daug ljl, greit nebebus pirkeju..
![]() Qua Resurget Ex Favilla Judicandus Homo Reus |
|
![]() |
2012-05-03 14:43 #272622 |
geriau jau pasistatytu nauja dujoveži ir dujas vežiotu, dabar norvegai vežios ir daug pinigų gaus iš LT.
|
|
2012-05-20 14:24 #276498 | |
Savaitės vidury buvo pasirodžiusi žinutė, kad verslo žiniose ryt skaitykite apie... Kažkoks straipsnis apie LLK ir LJL, kad ruošiasi permainoms, laivų pardavimams ir dar kažkam. Kas nors skaitė tą straipsnį? Ką rašo?
Žinau, kad LLK ruošiasi laivų pardavimams, bet nieko nebuvau girdėjęs apie LJL. |