Autorius | Žinutė |
2010-04-19 17:34 #106180 | |
.Aš visa tai vertinu kaip tokį pat panikos burbulą kaip ir paukščių gripas ar kempinligė.Nėra įrodymų ,kad virš Europos buvo kietų dalelių koncentracija pavojinga lėktuvams. Buvo tik prielaidos ir to lėktuvo ,kuris kažkada įskrido vos ne pačio vulkano akį Indonezijoje istorija.Visa to "debesies" situacija Europoje buvo modeliuokama tik kompiuteriais kažkiek bendradarbiaujant meterologais .Dalelių matavimų nebuvo ,nes lėktuvai-laboratorijos išvis neaprūpinti įranga ,kuri galėtų tirti kietų dalelių kiekį.Taip pat nebuvo paleistas nei vienas zondas,kuris būtų paėmęs oro mėginius.Taip pat nėra žinoma ,kokia kocentracija jau yra žalinga lėktuvui.Tai ,kad virš Europos nėra pavojingų vulkaninių debesų paneigė bandomieji KLM, Lufhansa ir Air France skrydžiai į tariamai "dulkių debesis".Ar buvo ant pažeimų po šių skrydžių, visi žinote.
Europa tokiam atvejui buvo nepasiruošus. |
|
2010-04-19 17:58 #106191 1 | |
^la [2010-04-19 16:56]: spalis [2010-04-19 15:43]: Įdomu kiek kainuos draudimo rinkai tas vulkanas. BI draudime vulkano išsiveržimas įdomu draudiminis ar nea. Force_majeure Nevisiškai taip. Nelygu kokia šalis ir kokios draudimo sąlygos. Bent jau LT, tai didžiosios draudimo kompanijos: Lietuvos draudimas, Ergo, Pzu, "If P&C Insurance AS", skelbėsi spaudoj, kad tiems klientams, kurie turėjo kelionės nutrūkimo arba neįvykusios kelionės draudimą, tai nuostoliai bus atlyginti. Kiekvienoj kompanijoj, atsižvelgiant į konkrečias draudimo sąlygas, aišku, kad skirtingai, tačiau esmė, kad už tai bus atlyginta (pilnai arba dalinai). Vienas iš straipsnių spaudoj: http://ekonomika.atn.lt/straipsnis/52887/draudimo-bendroves-kompensuos-nuostolius-del-keliones-nutrukimo LT ši paslauga nėra labai populiari ir nepigi, tačiau užsienyje - kas kita. Taip, kad draudikams vis tik nuostolių bus. Išvada: kartais turėti tokį draudimą yra visai neblogai spalis, įdomu būtų sužinote kas čia per "BI draudimas"? Klausydamas pamokymų, privalai suvokti jų šaltinį. Nematuok jų savo matu
|
|
2010-04-19 18:49 #106205 | |
sliux [2010-04-19 10:04]: Šiandien jau -5% oro bendrovių akcijos krenta. Vis dar juokinga? LON:BAY_c 232.10 -2.90 (-1.23%) -------------
BTC, AGLD, MANA, LPT |
|
2010-04-19 18:52 #106206 | |
Leitenantas,kas tau sake,kad su iranga lektuvuose neregistruoja?!nereikia teigti taip kategoriskai.per uk tv nekarta rode,kaip spintas technologiju i lektuvus kelia,iskisa tokius kaip mikrofonus ir varineja skirtinguose sluoksniuose.pasak ju, yra tu pelenu sociai.kita vertus,ar jie pavojingi ar ne,jie tau neatsakys,tik pateikia faktus
modo,tik ne lietuvos draudimas.turejau su jais karcios patirties,bet,aisku,viska prasisprendziau per ikyruma,nagluma,teisingas taisykliu interpretacijas,etc.nuo tada man pas juos draustis brangiausia |
|
2010-04-19 19:15 #106215 | |
2010-04-19 23:26 #106307 | |
Na ka,uk po truputi atsaukineja draudima skraidyt.pradzioj skotija ir siaures anglija,o link vakaro-visa uk.stebesim,kaip seksis
Redaguota: Anglas (2010-04-20 02:40 ) |
|
2010-04-20 00:13 #106320 | |
Anglas [2010-04-19 18:52]: Leitenantas,kas tau sake,kad su iranga lektuvuose neregistruoja?!nereikia teigti taip kategoriskai.per uk tv nekarta rode,kaip spintas technologiju i lektuvus kelia,iskisa tokius kaip mikrofonus ir varineja skirtinguose sluoksniuose.pasak ju, yra tu pelenu sociai.kita vertus,ar jie pavojingi ar ne,jie tau neatsakys,tik pateikia faktus Nežinau kokias ten spintas skraidino anglai ,tačiau visi iki vieno tvirtina(tame tarpe ir anglai),kad šiuo metu nėra technologijų fiksuoti vulkano pelenus ir jų kiekį atmosferoje.Iš palydovo taip pat. Beje Eina'flet'tas'Kulis vėl dirba beveik visu pajėgumu.Buvo truputį apiraminęs.Žmona džiaugiasi ,kad spėjo vedėją į Egiptą išskraidinti. |
|
2010-04-20 00:21 #106322 3 | |
Nėra įrodymų ,kad virš Europos buvo kietų dalelių koncentracija pavojinga lėktuvams. : O kokių reikia įrodymų? Kad koks nors lėktuvas nukristų? Žinoma, baimės gal kiek ir perdėtos ir už kelių tūkstančių kilometrų nuo ugnikalnio tos dalelės gerokai prasisklaidžiusios. Per kelias paskutines dienas gal nieko ir nebūtų įvykę, jei lėktuvai būtų skraidę įprastai. Bet niekas neginčija, kad tos dalelės patekusios į variklius lydosi ir prikimba prie detalių. Sulig kiekvienu skrydžiu jų kiekiai kauptųsi iki tam tikros ribos. Neįsivaizduoju, kokios būtų laiko ir lėšų sąnaudos, jas reguliariai iš variklių valyti. Kad vakar KLM ir Lufthansa keletą kilometrų sėkmingai nuskrido tai dar nieko nereiškia. Bendrovėms jau geriau avarijos rizika nei kasdienis milijoninių nuostolių skaičiavimas, todėl jos dabar visose pusėse ieško kaltų. Turėtų lėktuvų inžinieriai laikui bėgant ką nors sugalvoti dėl šito dalyko. Kol kas ta problema nebuvo labai aktuali, todėl visi gana sutrikę. Laikinai galėtų tas lėktuvų angas aprišti kokia marle ar kartonu užkalti . |
|
2010-04-20 10:06 #106359 | |
Niemiega Eyjafjallajokull.
Londonas atšaukiamas. Ką pasakys optimistai? BBC:
There are hopes that many routes within Europe will be able to resume operations on Tuesday. But UK air traffic officials said a new ash cloud spreading from Iceland cast doubt on plans to reopen UK airspace. Earlier, the UK air traffic control body, Nats, said the flight ban would be lifted over Scotland, Northern Ireland and the north of England. But it later said there was now a worsening situation in some areas. The outlook for Northern Ireland is most uncertain. "This demonstrates the dynamic and rapidly changing conditions in which we are working," said a statement from Nats. British Airways says it is "reviewing" its plan to resume flights from London airports from 1800 GMT, in the light of the latest reports. |
|
2010-04-20 11:18 #106394 | |
DanieliusV,nuo kada 'reviewing' reiskia 'atsaukiamas'? Diena pratemps ir vakare spres ne i tema,ugnikalnio pavadinima mintinai rasei ar copy/paste darei?
|
|
2010-04-20 13:56 #106451 | |
Pakopinau iš BBC
Aš tą atšaukimą mačiau ties BBC: ' cast doubt on plans to reopen ' ir jis pasitvirtino.: BBC: A new ash cloud spreading from Iceland has meant that most of UK airspace, including London, remains closed. The UK's air traffic control authority, Nats, says it is unlikely that the main airports in London will reopen on Tuesday. Tai, kad BA is reviewing nieko nereiškia, jeigu UK's air traffic control authority neleis skrist - gali sau svarstyti į valias |
|
2010-04-20 14:12 #106456 | |
DanieliusV,skaitau,ka dedi ir ka rasai.tik tiek. Ir esme tik ta,kad tiksliai niekas nieko nezino,bet kas/bet kur/bet kada gali pasikeist.cia tik lt caa vadas Auryla viska zino
|
|
2010-04-20 17:08 #106536 3 | |
2010-04-20 21:49 #106641 | |
spalis [2010-04-19 19:15]: modo: http://www.investopedia.com/terms/b/business-interruption-insurance.asp Nebūtinai gali būti force majeure, kaip minėjo ^la. Tikėtina, kad didžiosios kompanijos stengiasi apsidrausti nuo įvairiausių rizikų, tame tarpe ir nuo pačių netikėčiausių, o ypač aviakompanijos. Aišku, kad tas papildomai kainuoja. Kaip ir rašiau viskas priklauso nuo to, kokia šalis ir kokios draudimo sąlygos. Tačiau verslo nutrūkimo draudimui atsirasti yra keletas svarbių veiksnių: turi praeiti tam tikras laiko tarpas, gana nemažas. Kuo didesnis tas laikas, tuo didesnė tikimybė, kad įsigalios verslo nutrūkimo draudimas; franšizė arba besąlyginė išskaita - tai čia jau sumos gali būti labai didelės, milžiniškos. Nuostolius patiria daug verslo sričių: ne tik orlaivių savininkai, kelionių organizatoriai. Pvz.: Nissan pranešė, kad stabdo dalies automobilių išleidimą, nes dalis daviklių kai kurių automobilių modeliams yra tiekiam iš.... Airijos. Atskraidinti jų nėra galimybės. Yra panašių problemų ir pas BMW. Panašių problemų yra JAV, bei kitose šalyse. Žodžiu, nuostolių turės daug kas, ne tik draudimo kompanijos. Tiesiog vieniems jie bus mažesni, kitiems - didesni Klausydamas pamokymų, privalai suvokti jų šaltinį. Nematuok jų savo matu
|
|
2010-04-21 15:21 #106887 2 | |
Žiūriu jau nemažai laiko praėjo,o neduodančios vaisių diskusijos verda toliau bandydamos nuspėti,kokias gi pasekmes išsiveržimas duos rinkoms ir ekonomikai. Ekonomikai gal ir duos kažkokias, bet rinkoms tai dalampački visokios gamtos išdaigos-nes ne išoriniai veiksniai formuoja akcijų kainas, o vidiniai. Bet juk žmogui reikia kažkuo tikėti... kažkuo tokiu matomu ir lengvai paaiškinamu.
Nuo išsiveržimo pradžios Islandijos indeksas tik kilo.Taip kad temą galima jau pervadinti į "kokias pasekmes ugnikalnio išsiveržimas duos ekonomikai" nes akcijų rinkai tai pasekmių nebuvo jokių,nebent buliškų,kas yra nenuostabu,nes rinka šiuo metu buliškam trende.Jeigu ji ir versis greitu laiku,tai tikrai ne dėl to,kad išsiveržė ugnikalnis. |
|
2010-04-21 15:30 #106891 | |
Skirtingose pramones sakose atsilieps skirtingai,o tai pasimatys ketvirciu ataskaitose ir tiek. Nors ilgalaikis oro erdves uzdarymas tures itakos tom valstybem ir tom pramones sakom,kas naudojosi oro paslaugom. Pagyves keltu,traukiniu,autobusu paklausa, pageres ju ketvircio ataskaitos. Rinkai duos su laiku tas ugnikalnio issiverzimas,kai prades lysti visokie galai susije su transportavimo islaidom. O kada baigsis ta gamtos isdaiga ir matysim rezultatus.
|
|
2010-04-21 15:34 #106892 | |
kliurkis [2010-04-21 15:30]: Taip taip.Visi galvoja,kad yra didesni už pačią rinką,ir ją tuoj pat apskaičiuos ir kitaip pergudraus. Sėkmės skaičiuojant neapskaičiuojamus dalykus.
Skirtingose pramones sakose atsilieps skirtingai,o tai pasimatys ketvirciu ataskaitose ir tiek. Nors ilgalaikis oro erdves uzdarymas tures itakos tom valstybem ir tom pramones sakom,kas naudojosi oro paslaugom. Pagyves keltu,traukiniu,autobusu paklausa, pageres ju ketvircio ataskaitos. Rinkai duos su laiku tas ugnikalnio issiverzimas,kai prades lysti visokie galai susije su transportavimo islaidom. O kada baigsis ta gamtos isdaiga ir matysim rezultatus. |
|
2010-04-21 15:40 #106894 | |
rimtas [2010-04-21 15:34]: kliurkis [2010-04-21 15:30]: Taip taip.Visi galvoja,kad yra didesni už pačią rinką,ir ją tuoj pat apskaičiuos ir kitaip pergudraus. Sėkmės skaičiuojant neapskaičiuojamus dalykus.O pats prognozuoji crashus kuriems duodi 100% tikimybe Krc isvien priestaravimai tavo bazaruose... |
|
2010-04-21 15:44 #106896 | |
Tad dabar bus idomu stebet,kaip europos rinka sureaguos i vulkana praejus daugiau laiko,nei dabar kol dar vulkanas aktyvus. Tada ir stebesim kokios vulkano pasekmes, bus galima pritaikyti ateityje, jei ivyks kokia gamtos isdaiga su uzsitestinumu. Skaiciuot ... cia net ir su didziausa sekme pavargtum
p.s. kiek as su savo darbu susijes,tai ryskiai matau to pasekmes,kad uzdaryta oro erdve,sumazeje viesbuciu sveciu.Su laiku tai tikrai nenes pelno ivairioms sritims,prastovos ne i pliusa eina.Dabar tik klausimas kiek tai paveiks rinka...tada isorinis veiksnys ir paveiks vidiny-pajamas,jei neklystu... |
|
2010-04-21 19:21 #106980 | |
The International Air Transport Association (IATA) estimated that the Icelandic volcano crisis cost airlines more than $1.7 billion in lost revenue through Tuesday—six days after the initial eruption. For a three-day period (17-19 April), when disruptions were greatest, lost revenues reached $400 million per day. http://www.iata.org/pressroom/pr/Pages/2010-04-21-01.aspx Klausydamas pamokymų, privalai suvokti jų šaltinį. Nematuok jų savo matu
|