Autorius | Žinutė |
![]() |
2010-04-11 18:06 #103992 |
Mandzin, pasikuklinai. Jau net penktadienį gana realu buvo 0,70 pamatyti, o kitą savaitę tai faktas, kad bus 0,70.
![]() Kita savaitė turėtų būti labai smagi TAL akcininkams. Pats nemažai prisipirkau po 0,55. ![]() Ramybės, tiktai ramybės
|
|
![]() |
2010-04-11 19:25 #103999 |
Taip taip, estiškos akcijos nuo dabar tik kils ir jau niekada nebesileis žemyn. Iki visuotinės euforijos jau visai nedaug trūksta, vadinasi netrukus bus galima vyniotis meškeres ir vėl kokiems 1-2 metams iš biržos trauktis
![]() O šiaip bent detaliau pasidomėjote, iš kur toks pervežimų atsigavimas? Kažkaip čia man per didelis augimas lygioje vietoje. Praeito mėnesio statistika dar berods neigiama buvo. |
|
2010-04-11 20:57 #104012 | |
Iš kur toks pervežimų augimas tiesiogiai nerašo, bet galima tik daryti prielaidas. Tai, kad labiausia padaugėjo keleivių ir automobilių gabenimas maršrutais Latvija - Švedija ir Estija - Švedija ar tik nebus emigrantų įtaka. Krovinių gabenimas čia augo mažiausia. Kita vertus krovinių gabenimas labiausia ūgtelėjo maršrutuose Estija - Suomija ir Estija - Švedija. Galėtume vėl daryti prielaidą, kad estai atsigauna greičiausia.
|
|
2010-04-11 21:27 #104019
![]() |
|
Atsakyma galima rasti estiskose verslo ziniose, tik nereikia tingeti komentaru paskaityti:
The real information will come on April 15, which is when they announce their financial results. Note how they reported passenger numbers, but said nothing of _revenue_ numbers. I know a lot of people who took trips to Sweden and Finland over the last few months, and the tickets were free (sometimes they had to pay the port tax). Tallink even sent me a free trip for 4 to Sweden, and I am an infrequent customer (about twice a year). I know why they are doing it -- they know people will buy stuff while on the boat, and they make nice profits from that. It's not a bad strategy to get people on the boat, especially during the slow period. However, I'm fairly confident that when they publish their financials on April 15, we won't see a 36% rise in revenues to correspond to the 36% rise in passenger numbers. placiau: http://bbn.ee/?PublicationId=7a82fc6c-57f0-480e-adcd-fd1a4a867dfc&comments=1 |
|
![]() |
2010-04-11 21:28 #104020 |
Keleivių pervežimo staigus padidėjimas galbūt susijęs su tuo, kad kova baiginėjosi klientams išduotų dovanų kortelių galiojimo laikas, o kitų rezultatų negerėjimui tikėtina turėjo įtakos ir geresni Talino uosto krovos rezultatai http://www.bbn.ee/article/2010/04/09/Port_of_Tallinn_handled_11_6_more_cargo_than_a_year_ago
Klausydamas pamokymų, privalai suvokti jų šaltinį. Nematuok jų savo matu
|
|
2010-04-12 09:53 #104071
![]() |
|
sliux [2010-04-11 19:25]: Taip taip, estiškos akcijos nuo dabar tik kils ir jau niekada nebesileis žemyn. Iki visuotinės euforijos jau visai nedaug trūksta... sliux, ko niršti, niekas ir nesako kad akcijos tik kils, o 1Eu gana realu. Žvelk plačiau ![]() -------------
BTC, AGLD, MANA, LPT |
|
2010-04-12 10:41 #104087 | |
Bilietu pardavimas sudaro 25% pajamu, o restoranai & parduotuves 54%. Butu logiska paakcijuoti bilietus kad pritraukti daugiau pirkeju. Buvau Taline metu pradzioje, tai miestas buvo iskabinetas Tallink reklamomis - akcentas buvo ne kainos, o renginiai laivuose. Tikesimes kad per daug kainu nesumazino.
Pagrindine problema anksciau buvo cargo, todel smagu matyti +19%. Tikekimes ir cia kainu per daug nenumazino. Pelningumas pasimatys po ketvircio ataskaitos, artimiausia bus sia savaite. Bet TAL finansiniai metai prasideda rugseji, todel kovas papuola jau i sekanti ketvirti. Tad kovo itaka apatinei eilutei pamatysime tik liepos 15d. It's far better to buy a wonderful company at a fair price than a fair company at a wonderful price. < Warren Buffett >
|
|
2010-04-12 11:41 #104107 | |
Oops, 0.70. Truputi virsija planus.
![]() It's far better to buy a wonderful company at a fair price than a fair company at a wonderful price. < Warren Buffett >
|
|
![]() |
2010-04-12 17:12 #104215 |
Mandzin [2010-04-12 10:41]: Pagrindine problema anksciau buvo cargo, todel smagu matyti +19%. Tikekimes ir cia kainu per daug nenumazino. Dar vienas aspektas - Krizės rezultatas uoste: krovinių daugėja, pinigų - ne Yra panašumų ir kituose Pabaltijo uostuose. Krovinių kiekis didėja, bet kainos.... Per krizę uostų, įmonių konkurencingumas ypač paaštrėjo, daug kas mažino kainas, kad išgyventi Klausydamas pamokymų, privalai suvokti jų šaltinį. Nematuok jų savo matu
|
|
![]() |
2010-04-15 19:02 #105262 |
Ir visgi Q2 rezultatai labai prasti. Lyginant su pernai metų Q1-Q2 laikotarpiu pajamos sumažėję, o pelningumas gerokai kritęs. Už Q2 pajamos 158m vs 168m pernai metais, bendras pelnas 15m vs 23m, tipinės veiklos nuostolis -7,7m vs -1,7m. Nuo daug didesnio grynojo nuostolio išgelbėjo tik dėl atidėtų paskolų įmokų sumažėję finansinės sąnaudos. Ir dar labai svarbus momentas- grynųjų pinigų srautas per ketvirtį buvo tik 14m, kai pernai 28m. Pinigų srautai šiai bendrovei ypač aktualu, nes vis garsiau tiksi skolų bombos laikrodis. Vienu žodžiu pastarojo mėnesio akcijų kainos ralio šie rezultatai nepateisina. Čia tik mano nuomonė..
|
|
2010-04-15 19:06 #105264
![]() |
|
sliux, ir reziumuojant esminis klausimas, akcija brangs ar pigs ?
![]() -------------
BTC, AGLD, MANA, LPT |
|
![]() |
2010-04-15 19:07 #105265 |
Rytoj pigs, poryt nežinau.
|
|
![]() |
2010-04-15 19:14 #105267 |
Jo, tikrai nieko gero. Dėl ralio... hmm, sunku pasakyti dėl kokių konkrečiai lūkesčių užraliavo. Abejoju ar kas nors tikėjosi pelno šį ketvirtį. Pelną TAL uždirba tik vasarą, o nesezono metu lemonu daugiau ar mažiau nuostolio - didelio skirtumo nesudaro. Smukusios pajamos aišku nedžiugina. Nenarstau TAL po kaulelį, bet įtarčiau, kad sumažėjusioms pajamoms įtakos galėjo turėti ir labai šalta ir ilga žiema.
|
|
![]() |
2010-04-15 19:44 #105278 |
Pajamas gal ir žiema įtakojo, tačiau sąnaudas labai stipriai didino pakilę kuro kainos. Aukštos kuro kainos TAL veikloje yra peilis. Pagal dabartines naftos kainų tendencijas nepanašu, kad kuras artimiausiu metu pigs.
--- While the operations are fundamentally healthy the result in the second quarter was depressed by higher fuel costs in relation to higher consumption in the tough ice conditions and also the higher fuel price. In the comparable period in the second quarter of the previous financial year the fuel prices were at very low levels. Total fuel costs were EUR 8.2 million (EEK 129 million) higher in the second quarter of 2009/2010 compared to the second quarter of previous financial year. |
|
2010-04-16 01:53 #105369 | |
Kovo menesio rezultatas papuola i sekanti ketvirti, rezultatai bus skelbiami liepos 15d. Tai pirmas menuo su zenkliai geresniais srautais, tiek keleiviu tiek cargo.
Kaip zinome akcijos kaina priklauso nuo lukesciu, todel neskubeciau su isvadomis kad akcija pigs rytoj. It's far better to buy a wonderful company at a fair price than a fair company at a wonderful price. < Warren Buffett >
|
|
2010-04-16 18:56 #105709
![]() |
|
Vasara skandinavijoje prasides sezoniniai darbai,todel daugiau zmoniu plauks is rygos i stochkolma is lietuviu puses. taip pat plius pastoviai vazinejantys darbuotojai per firma kas 3 men trunkancios darbo sutartys, palaikys keltu uzimtuma. todel rezultatai turetu gereti bent iki vasaros-rudens pabaigos
|
|
2010-04-16 23:26 #105798
![]() |
|
Nors pats uzstrigau Austrijoje del vulkano, del tos pacios priezasties balandis bus geras keltams. Kovas jau buvo stiprus. Jei suvaldys kuro sanaudas, pasimatys stiprus rezultatas ir apatineje eiluteje III ketvirtyje.
It's far better to buy a wonderful company at a fair price than a fair company at a wonderful price. < Warren Buffett >
|
|
2010-04-21 18:52 #106971 | |
http://www.tallink.com/mainMenu/pressRoom/pressReleases/pr_20100421_Superfast_returnGermany.htm
Atnaujinamas marsrutas, tarp Suomijos-Vokietijos artejant vasaros sezonui ir klientu pageidavimu. |
|
2010-10-19 16:24 #148770 | |
na ka pasirodė metiniai rezai, pogalais iš minuso išlindo ir dar pliusas didesnis nei prognozavo.
http://www.nasdaqomxbaltic.com/market/?pg=news&news_id=244711 |
|
2010-10-19 16:51 #148782 | |
Jo, 42mln EUR per paskutini ketvirti gerai pavare
![]() |