Autorius | Žinutė |
2018-02-19 15:13 #555115 | |
ABCDEFG [2018-02-19 12:26]: ...... 4. Mūsų terminalas nuo pat pradžių statytas didelis, kad dujas galėtų tiekti Lietuvai, Latvijai, Estijai, Suomijai, Lenkijai ir Ukrainai. 2021 m. bus nutiesti dujotiekiai Estija-Suomijas ir Lenkija-Ukraina. Tada prasidės visas įdomumas, kur mums atsivers maždaug 80 mlrd. kubų dujų rinka. Ten mums įmesti savo SGD pajėgumą 4 mlrd bus tas pats, kas tris pirštus apmyžti. ..... šitas punktas vėjų vėjai. kai buvo išnuomuotas gazovozas su įranga jokių tokių dujotekių ir planuose nebuvo. jei nekreipti į tai dėmesio , tada biznio planas superinis. investuoji nuo 2014m taip nemažokai babkių ir lauki 2021m kai pastatys dujotekius ir visą tą laiką nenaudoji 40-80% pajėgumų, bet nuoma už juos moki.... išvada tokia. jei jau tokiame paprastame punkte jūs sugebate tiek save apgauti, tai ką jūs prirašėte sudėtingesniais klausimais???? |
|
2018-02-23 08:33 #555626 | |
ABCDEFG [2018-02-19 14:26]: 3. Achema sumokam apie 1/3 terminalo išlaikymo. Ir iš viso pamirškite tą Achemą, nes ji verkė ir versk visą laiką ir kaip mokėjo taip ir mokės. Achemai tas 1,6 ml. EUR mokestis per mėnesį yra tas pats kas, man 10 Eurų nuo atlyginimo. Trąšų gamyklos „Achema“ padėtis sudėtinga. Ramūnas Miliauskas, „Achemos“ generalinis direktorius, VŽ yra patvirtinęs, kad reaguodama į rinkos pokyčius, nuo sausio pradžios gamykla dirba sumažintu režimu ir ieško potencialių pirkėjų naujose rinkose. „Šiais metais visi Europos trąšų gamintojai ir importuotojai susidūrė su ta pačia problema – dėl nepalankių gamtinių sąlygų daugybė pasėlių Europoje liko dirvonuoti. Prekyba Europos trąšų rinkoje, pradėjusi lėtinti tempą 2017 m. rudens pabaigoje, gruodžio viduryje beveik visiškai sustojo ir dar vis išlieka neaktyvi“, – aiškina p. Miliauskas. Ponas Miliauskas pabrėžia, kad „Achema“, skirtingai nuo kitų Europos gamintojų, papildomai patiria suskystintų gamtinių dujų terminalo išlaikymo sąnaudas. Gamykla per mėnesį terminalo išlaikymui moka po 1,7 mln. Eur net ir tuo atveju, jei nesinaudoja terminalo paslaugomis. Planuojama Baltarusijoje pastatyti naują azoto gamyklą, dabar Achemos akcininkas Kaliningrade planuoja trąšų gamyklą, tad Achemai bus vis sunkiau. |
|
2018-02-24 21:58 #555814 | |
Klaipėdos nafta iš peties užsimojo - per artimiausiu 5 metus investuos apie 150 mln. EUR į LNG terminalus pagrinde Afrikos ir Azijos žemynuose.
https://www.reuters.com/article/lithuania-lng-idAFL8N1N559F |
|
2018-02-24 22:44 #555817 | |
Viskas kaip visada - paskelbiama ypatingos svarbos naujiena, o KNF vietoje to, kad paaiškintų tokio sprendimo motyvus, kalba niekus. Beje, o kur pranešimas apie tokį strateginį sprendimą akcininkams per Nasdaq?
Turbūt ne be reikalo vienas iš KNF vadų perėjo urėdu dirbti. Labai noriu sužinoti, kas ir kodėl nori Lietuvos pinigais kelti Afrikos ir Azijos energetinį saugumą. Na negi sunku paaiškinti tokio sprendimo verslo planą ant pirštų? O gal verslo plano nebereikia, jei planuoji dirbti monopolisto teisėmis? Nuo pranešimo praėjo jau 4 mėnesiai. |
|
2018-03-05 18:01 #556927 | |
Kokių DIV tikitės už 2017 metus? ar realu 4 cnt/akcijai
|
|
2018-03-07 12:02 #557222 | |
tylit visi del rezultatu pirminiu?
puikus, nes lyginamoji baze gera siems metams https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=827193&messageId=1039999 |
|
2018-03-07 12:14 #557226 | |
O kam ne px? kažkaip rezultatai nebepirmą kartą kainos nebeįtakoja. Ir ne tik KNF
|
|
2018-03-07 12:33 #557230 | |
prosas naftele prakale, nera akelos ir psio nera kam vesti i medziokle.. Kad jau koks geras pusmetis rezai tik geryn o KNF nieko jau nebedomina, nei INVL pensininku, nei taksistu. Aplamai Baltike laukimo nuotaikos. Nes cia niekur jau nebeaisku ar dar vis buliai ar jau meskos ateina
|
|
2018-03-09 12:41 #557655 | |
Valstybės valdoma geležinkelių bendrovė AB „Lietuvos geležinkeliai“ skelbia pradedanti Rengės geležinkelio ruožo atstatymo darbus.
Ruožą iš Mažeikių į Rengę Latvijoje, pagal su Europos Komisija suderintą veiksmų planą, ketinama atstatyti iki 2019 m. pabaigos. |
|
2018-03-12 15:44 #557984 | |
Į Rusijos uostus bandyta pervilioti iš Klaipėdos baltarusiškus krovinius, pirmiausia naftos produktus. Tačiau Sankt Peterburge vykusioje tarptautinėje diskusijoje „Pribaltika ir Baltarusija tranzitiniuose ryšiuose tarp ES, Eurazijos ir Kinijos“ pripažinta, kad Baltarusijos krovinių pritraukimas į Rusijos uostus patyrė fiasko, nes tai buvo ne ekonominis, o politinis projektas.
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/verslas/ekonomika/klaipedos-uostas-po-padidinimo-stiklu-854744 Nepavyko rusams su nafta ir jos produktais, tai dabar bandys pervilioti konteinerių krovą iš Baltojos uostų. |
|
2018-03-12 15:56 #557989 | |
KNF didesnė grėsmė ne rusai, o latviai po Rengės ruožo atstatymo.
|
|
2018-03-16 17:52 #558730 | |
Tai kur rezultatai?
|
|
2018-03-16 19:33 #558747 | |
echo [2018-03-16 17:52]: Tai kur rezultatai? Jie paskelbti 6 žinutėm aukščiau. |
|
2018-03-16 20:18 #558755 1 1 | |
O kur audituota ataskaita ir siulymai pelno paskirtymui?
|
|
2018-03-21 14:53 #559460 | |
Prosui šiandien šventė, KNF pagaliau pajudėjo į viršų
|
|
2018-03-27 19:08 #560502 | |
Ir ne tik prosiukas dziaugiasi , as irgi laimingas matant kylima sios kontorytes. Kai bus 060 atsisveikinsiu
|
|
2018-03-27 19:53 #560519 | |
Niekaip jiem nepavyksta paskelbti audituotos metines info. Tik nukelineja, tame tarpe ir susirinkima. Ar cia taip normalu?
|
|
2018-03-28 08:12 #560554 | |
Na ka laukiam vėl pranešimo, kad nukelė audituotą ataskaitą , tik jau nedaug termino turi nukėlinėjimui. Šiap galėtu iš anksto pranešti, kad nukels, nes čia jau ne kaip studentui - vienos nakties neužtenka, savaičių jiems neužtenka
|
|
2018-03-28 08:58 #560557 | |
https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=831066&messageId=1044967
Šįkart nukėlė stogą divai: 0,0447466931 Visas 2017 metų pelnas išdalintas |
|
2018-03-28 09:03 #560560 | |
Vistik nakties pritruko dividendai l. geri
|