Verslo pardavimas ir pirkimas, partnerių ar investuotojų paieška, paslaugos verslui bei įvairūs kiti su verslo sandoriais susiję skelbimai.

Kaina :2000
Vietovė :Kaunas
Paskelbta :2015-08-10
Vardas :Adomas
Kontaktai :860714367
adzomukas@gmail.com
Peržiūrų :4754
ID :200
Vartotojas :Adomukas pm
Investicijos / Prekyba

Odinių apyrankių gamyba

Odinių apyrankių gamyba

Daugelis jaunimo ar kiti verslininkai tikriausiai jau yra girdėję apie virvutės-apyrankės Shkertik sėkmę. Pastaroji prekė sulaukė labai daug dėmesio, apyrankės buvo gausiai parduodamos ištisus du metus, prekyba vyksta iki šiol. Iš SHKERTIK facebook paskyros galima pastebėti, kad jų populiarumas itin smarkiai krenta - žmonės mažiau kreipia dėmesį į naujų spalvų apyrankes, keliamos nuotraukos renka mažiau like.
SHKERTIK didžiausia problema - nėra jokių galimybių plėsti prekių asortimeną, yra sukurtas vienintelis žmonėms žinomas modelis, kuriame galima pakeisti tik apyrankės detalių spalvas, o pati prekė rinkai jau pabodusi.
Prieš kelias savaites pastebėjau naują apyrankių gamintoją - pasivadinusį KOTY brandu. Iš dalies jie siūlo kažką panašaus, ką noriu rinkai siūlyti aš. Jie įsikūrė pavasario pradžioje, populiarėti pradėjo atėjus vasarai. Koty siūlo odines apyrankes su metalinėmis sagtimis, viso pardavinėjami 2-3 apyrankių modeliai. Koty daro tą pačią klaidą kaip Shkertik - turi kelis apyrankių modelius, ko pasekoje prekė negali įtikti didesnei rinkos daliai. Taip pat pastebėjau, kad jie nesiūlo įvairių spalvų apyrankių, pardavinėja tik juodos/rudos spalvos odines apyrankes. Labai tikėtina, kodėl jie nesiūlo daugiau apyrankių modelių, yra tai, kad neturi reikiamo sagčių tiekėjo, nes dabartiniai siūlomi užsegimai yra parduodami ebay ir kituose visiems prieinamuose portaluose.

Ką noriu siūlyti aš ir kuom prekė išsiskirs iš minėtų konkurentų?
Mano gaminamos odinės apyrankės taip pat turi prekinį ženklą, tačiau jį pirmiausia reikia supažindinti su klientais ir tik tuomet bus galima tikėtis pagalbos pardavimuose. Kas svarbiausia gaminamoje prekėje - didžioji dauguma apyrankės detalių turi privačius tiekėjus, kuriuos rasti ganėtinai sunku, visi yra iš skirtingų pasaulio šalių. Šios priežasties svarba yra didelė, nes prekės flagmanų neatsiras (shkertikas turėjo daugiau nei 5 padirbinėtojus, vinted ir kituose portaluose žmonės gamindavo apyrankes keliagubai pigiau; koty sagtis ir oda lengvai prieinama visiems vartotojams ebay turguje). Mano tiekėjai siūlo didelį detalių pasirinkimą - tiek modelių kiekyje, tiek spalvų paletėje. Tikslas - stipriai išreklamuoti keletą apyrankių modelių, o ateityje reaguoti į rinkos pokyčius ir siūlyti naujus produktus. Prekės didelis pliusas - kiekviena apyrankė gali būti suasmeninta bet kuriam klientui, pasirinktos jo norimos spalvos, sagtys, galimybė išgraviruoti tam tikrus simbolius.

Koty apyrankės įžengė praktiškai pačiu laiku - shkertikas pradėjo blėsti, todėl naujos apyrankės gavo dėmesio. Tačiau mano gaminamos apyrankės pasiūlys dar daugiau, nei siūlo koty, ko pasekoje tiek prekinis ženklas, tiek pati prekė susilauktų dar didesnio dėmesio. Turiu daug patirties dirbant su socialiniais tinklais, žinau kaip vykdomas prekės populiarinimas ir kliento pritraukimas į soc.tinklų grupes.

Yra pasiekti visi susitarimai ir gauti geriausi pasiūlymai iš visų įmonių, reikalingų prekybos veiklai vykdyti. Turimi visi konkretūs skaičiai tiek apyrankių dėžučių savikainoje, tiek kurjerių paslaugų įkainiuose, apskaičiuota reikalingų internetinių projektų įkūrimo savikaina ir kt.

Plačiau el.paštu


 
Dar nėra komentarų