Parašė | Tema | Žinutė |
tavo | IGN1L - Ignitis grupė | #667677 2021-03-01 10:32 |
DJD [2021-02-27 23:52]: Nelabai , ką ten politikai daryti įtaką galės, nes ne 98 proc. akcijų valstyė turi. Bet koks bandymas, žalingas bendrovei , pasibaigtų Londono teismuose. Prisiminkime, kad ir dėl dujų pirkimo. Valstiečių populistas ministras pasapaliojo kažką, kad nuostolius turi IGN dengt, tuo ir pasibaigė.
Pritarčiau. 27-28 bus 3 metų bėgyje. Vienintelė rizika politinė. Čia jau prieš rinkimus pilietis Skardžius (dabar Guogos dėka, jau išsrinktasis tautos atstovas) kėlė mintis, ką turi daryti Ignitis, o ko ne. Gerai, kol jis ir panašūs realios įtakos neturi, bet pakanka tokiems įgyti realią galią - pradėt kištis į įmonės veiklą ir prognozės eina į šiukšlyną. Vien dėl politikos nesinori, kad per daug svorio portfelyje tokia pozicija sudarytų, bet išeit iš jos irgi nenoriu. Nedrąsiai, bet pasiimsiu dar šiek tiek. |
||
tavo | IGN1L - Ignitis grupė | #667966 2021-03-03 10:48 |
Kam įdomu. Londone pagrinde yra algoritminiai sandoriai t.y. kompas nustatinėja žemą kainą. Gaunasi paradoksas Vilnius žiūri į Londono kainą , kur prekiauja kompas ir įtakoja kainas Vilniuje, kur vyksta reali prekyba. Tik esant tokiai situacijai Londone kaina yra labai nepastovi ir gali labai stipriai keistis ( nes reali pasiūla paklausa labai maža). Taip tikrai kažkada bus , tik neaišku kada.
|
||
tavo | IGN1L - Ignitis grupė | #668087 2021-03-03 17:22 |
jeronimas [2021-03-03 12:36]: Investuotojams ( fondams) reikalinga anglosaksiška teisinė investicijų apsauga. Londono birža tai siūlo, Vilniaus ne. Vilniuje IPO nebutų išpirkta. Tuo pačiu, tai gerai ir tiems smulkiems , kurie nusipirko Vilniuje ( įskaitant mane), nes tai kad IGN yra Londone, atmuša norą politikams kištis į IGN reikalus ir kišti valstybės rankas į IGN kišenę.
Įdomu būtų suprasti kotiravimose LON biržoje naudą IGN -> apart brando ir tarp pripažinimo (fondų kai kurių matyt reikalavimo ,kad kotiruotųsi nrm biržoje) kitos neįžvelgiu.. |
||
tavo | IGN1L - Ignitis grupė | #668089 2021-03-03 17:28 |
DJD [2021-03-03 13:25]: Manau, GDR konvertuoti į akcijas nerealu. Tačiau, kai buvo didelis kainų skirtumas tarp Londono ir Vilniaus aš pats pirkau Londone, o Vilniuje pardavinėjau. Palaukiau, kai kainos susilygino -pardaviau Londone ir nusipirkau Vilniuje ( forume viskas aprašyta buvo). Žodžiu, kas labai tikėtina , kad karts nuo karto kaina Londone susilygins ar bus didesnė nei Vilniuje. Taigi nereikia bijoti ir galima pirkti Londone.
Gal kas gali paprastai paaiškinti kaip pvz. nusipirkus Londone 1000 vnt po 20 eur (sakykim komisinis Swedbank nuo 8 ar daugiau Eur) jos LT pabrangsta iki 20.70 eur? Kokios yra galimybės tokiame kainų skirtume ir koks skirtumas PVZ turėti 1000 akcijų LT ar 1000 Londono biržoje (dividendai, kiti aspektai). Kaip man tą nusipirktą GDR pasiversti į akciją Vilniaus biržoje? Kaip ir kokiais kaštais tas vadinamas arbitražas veikia? Sorry, už galbūt primityvius klausimus, bet apie GDR ir jo pliusus/minusus nežinau, nes nesusidūręs praktiškai. |
||
tavo | IGN1L - Ignitis grupė | #668246 2021-03-04 13:16 |
Laisvis [2021-03-03 18:39]:
tavo [2021-03-03 17:28]: Manau, GDR konvertuoti į akcijas nerealu. Tačiau, kai buvo didelis kainų skirtumas tarp Londono ir Vilniaus aš pats pirkau Londone, o Vilniuje pardavinėjau. Palaukiau, kai kainos susilygino -pardaviau Londone ir nusipirkau Vilniuje ( forume viskas aprašyta buvo). Žodžiu, kas labai tikėtina , kad karts nuo karto kaina Londone susilygins ar bus didesnė nei Vilniuje. Taigi nereikia bijoti ir galima pirkti Londone. O tai iš kur tada nuolat atsiranda IGN akcijų pardavimas per SWBT ? Tiesiog grandioziniais kiekiais ? Jau seniai kolegos traderiai identifikavo, kad taip yra vykdomas arbitražas, kurio didžioji dalis veiksmo vyksta INVL kontoros užsakymu, per SWBT, kaip tarpininką. Negaliu to nei patvirtinti, nei paneigti. Bet panašu į tiesą. O ką tu atsakytumei į tai? |
||
tavo | IGN1L - Ignitis grupė | #668247 2021-03-04 13:19 |
Dar kartą apie tai. Fondas turi akcijų nusipirkęs per ipo Vilniuje. Mato, kad akcijos Londone 5 proc. pigesnės. Parduoda Vilniuje, perka ta pati kiekį Londone. Fondui yra dzin kur jo akcijos
|
||
tavo | IGN1L - Ignitis grupė | #668345 2021-03-04 20:54 |
cos [2021-03-04 13:36]: Tai aš visus agitavau po ipo taip daryti, pats dariau ir forume pateikiau kur už kiek ką pirkau ir koks rezultatas gavosi.
Laisvi, tavo tau viską puikiai paaiškino, koks skirtumas, kuris fondas taip daro? Jei nori patikrinti schemą, tai daryk taip, kaip tavo aprašė ir patikrinsi... |
||
tavo | IGN1L - Ignitis grupė | #668390 2021-03-05 09:33 |
NoProfitInvest [2021-03-04 17:28]: Fundamentika puiki. Lyginant su kt. operatoriais - pigi. Ženkliai. Rezultatai ir perspektyvos geros. Labai geras rizikos ir potencialaus pelno rodiklis, nes rizika minimali. Geros akcijos ne šaudo kaip petardos, nes stambus žaidėjai ilgai ir kantriai akululiuoja akcijas, pastoviai dampindami kaina.
Man tik norisi paklausti, kaip vertintumet kaina is fundamentalios puses? Nes mano manymu, tai vidutinio brangumo akcija. Nera prasmes lyginti dabartine kaina su IPO, bet ar neatrodo, kad tada ji buvo pasiulyta su smagia premija? Galbut tiketasi Ignitis kaip mazytes Ørsted kopijos scenarijaus? Cia siaip ar taip Emerging Market, kazkas tarp Europos ir Hogkongo, kas nesuprantama ir ilga laika nebuvo patrauklu. Galbut visa tai paaiskina, kodel akcija neissove kaip petarda? |
||
tavo | NTU1L - Novaturas | #669430 2021-03-12 15:28 |
Tai paskelbs konvertuojamu obligaciju salygas ar toliau tyles?
|
||
tavo | NTU1L - Novaturas | #669780 2021-03-15 12:17 |
senas [2021-03-15 12:05]: Kur tu čia matai sąlygas?
tavo [2021-03-12 15:28]: https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=1009417&messageId=1264295Tai paskelbs konvertuojamu obligaciju salygas ar toliau tyles? |
||
tavo | NTU1L - Novaturas | #669874 2021-03-16 09:18 |
savajus [2021-03-15 12:33]: Domino kokiom sąlygom bus obligacijos konvertuotos į akcijas, Ačiū už nuorodą, radau.
tavo, o kokių tu sąlygų nori? Kokiam laikui už kokius procentus skolinosi ar dar kažko... Čia gali pasiskaityti... https://cns.omxgroup.com/cds/DisclosureAttachmentServlet?showInline=true&messageAttachmentId=843515 https://nasdaqbaltic.com/statistics/lt/news/318922 |
||
tavo | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670383 2021-03-19 23:00 |
vaju [2021-03-19 17:38]:
Pagalvoju kaip bus, kai visi važiuos vien tik su elektra? Dabar Lietuvoje per metus degalų akcizo surenkama 2.2-2.3 milijardo eurų, pridėjus dar ir kuro pvm, grubiai 2.5 milijardo pinigų kiekvienais metais. Kiekvienas gyventojas grubiai po 1000 eur atiduodam valstybei kuro mokesčiais. Kai nebeliks kuro, liks skylė valstybės biudžete, o tą skylę kažkaip turėsim užkamšyti ir greičiausiai mokesčiais susijusiais su elektromobiliais. EV ir taip yra gerokai brangesni, o jei papildomai butų 1000 eur metinis mokestukas, tai tikrai mūsų dyzeliukai nebus keičiami 1:1 į elektrinį, manau, kad 2-3 šeimos automobiliai keisis į 1 elektrinį, kai kuriem išvis bus neįkandami. Nebebus tokio automobilių poreikio. |
||
tavo | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670384 2021-03-19 23:02 |
Didžiąją dalį sudaro furos. Gyventojai tikrai nesumoka 1000 eur kiekvienas.
|
||
tavo | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670386 2021-03-19 23:29 |
M42 [2021-03-19 15:00]: Dėl nuvažiuojama Teslą atstumo su mažesniu kwh. Taigi mokyklos fizikos kursas ir stebuklai dingsta. Teslą nuvažiuoja daugiau, nei kiti, todėl kad Teslos korpusai aliuminiai t. Y. lengvesni, antra automobiliai yra geresnio aeridinaminio d,izaino, tačiau mažiau patogus (žemas sėdėjimas 90 metu Honda civic, kurių vartotojai NENORI), trečią Tešlą leidžia pilnai iškrauti baterija, kai kiti palieka 10 proc., kad išsaugotų baterijos ilgaamžiškumą. Ketvirta pasiziurekite Norvegijos forumuose ir pamatysite, kad realiai tesla nuvažiuoja gerokai mažiau nei deklaruoja. Vartotojų Bandymuose Teslą netgi nuvažiavo mažiau nei id3. Palaukite metus, jei norite prieštarauti, pamatysite pardavimuose.Gaminti galima kiek nori, svarbu parduoti. Jei nebus proveržio baterijų technologijoje tuoj įvyks rinkos isisotinimas ir jei dar bus panaikintos subsidijos, tai parduoti, o ne pagaminti bus didžiausia problema. O parduoti ir dar uždirbti bus dar sunkiau.Tesla iš EV gamybos šiai dienai nieko neuždirba. Jų uždarbį sudaro tik kitiems gamintojams parduodami co2 kreditai. Tačiau tie gamintojai patys pradeda gaminti EV ir tuoj, tu kreditų jiems pirkti nebereikės. Pvz. WV šiemet vos vos neviršijo co2 vidurkio vienam pagamintam auto ir išvengė kelių šimtų mln. eur baudos. Tiesa, metu pabaigoje jie pardavė distributoriams id3, kad to išvengti. Pernai VW uždirbo iš auto padavimų 8.8 mlrd. EUR GR. pelno. Šiai dienai, be subsidijų, be palankios ist. ir mok. bazės dar negalėtų EV nukonkuruoti VDV.
Draco [2021-03-18 22:35]: DarJan [2021-03-18 22:24]: Draco, atimk 1,5 milijardo subsidijų ir pasakyk koks rezultatas buvo pernai. Neverta skaičiuoti subsidijas, kurios pasiekia visus EVM. Sveikinu, Draco esate antrasis išdrįsęs paprieštarauti forumo daugumai. Jau laikas "daugumai" būtų suprasti, kad tiek WV, tiek GM, tiek Ford ir krūva kitų gaus/gauna tas pačias subsidijas. O dabar noriu pasidžiaugti, kad WV suprato esmę ir visą EV achilo kulną - baterijos,aišku peržiūrėjau "Battery Day" . Aš žinokit noriu, kad gatvėse neliktų lengvųjų auto dyzelių, todėl bet koks automobilis, kad ir kinietiškas EV pigutis gatvėse bus gerai mums visiems. WV akivaizdžiai kopijuoja Tesla mintis.Bet tai suprantama, kur lygiuotis jeigu ne į lyderį technologijose ir tai yra gerai. Keli patys esminiai momentai: Iki 2030 metų WV planuoja turėti 6 gamyklas su visuotinu 240 Gwh pajėgumu. Iki 2030 metų TESLA planuoja turėti viso 3 Twh pajėgumus , atkreipiu dėmesį - SAVO pajėgumus be partnerių. Pirma WV baterijų gamykla jau 2023 metais. TESLA Berlyno 4860 baterijų linija su Texaso 4860 baterijų linija jau 2023 metais gamins tiek, kiek WV po 10 metų,tai akivaizdu. Dėl baterijų savaikainos, tai čia realių skaičių niekas nežino, bet TSLA automobiliai su mažesniu baterijų pack-u nuvažiuoja gerokai daugiau , tai faktas, kurio niekas negali paneigti, NIEKAS . Skaičiai iškalbingi, vartykit kaip norit , neapversit. Na ir aišku dar kartą sveikinu WV akcijų turėtojus, galu gale mažytis šuoliukas akcijų kainoje |
||
tavo | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670394 2021-03-20 08:51 |
Europiniame EV forume radau, kur norvegai , vokiečiai ir švedai diskutavo, žodžiu EV fanai ( ne tesla fanai, su jais diskutuoti neimanoma). Tai, va vienas bicas švediška pavarde ,EV guru atliko n labai parastu bandymu. Vienas paskui kitą važiavo ID3 ir tesla kažkuri. Tai va abu automobiliai nuvažiavo labai panašiai ID3 , netgi tyruputelį daugiau. Jei vėl užklius ši info , būtinai įdėsiu nuorodą, jei taip svarbu. Turbut, taip ir yra nes Norvegijoje , man atrodo, ID3 dabar parduoda daugiau nei teslu.
|
||
tavo | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670397 2021-03-20 09:18 |
Models
The top-selling all-electric model in Norway is the Audi e-tron (no change here) with 618 registrations in February alone (1,352 YTD). We guess that the Toyota RAV4 Prime might be high in Norway, but we don't know the share out of the total number of 749 RAV4. Another unknown is also the Volvo XC40 (BEV and PHEV actually), which also had a strong total result of 686 units. Among the models that can be easily identified, the Polestar 2 and Nissan LEAF noted good results of respectively 422 and 394 registrations. Finally, we saw the Tesla Model 3 among the top models in Norway again (334 in February), but there is no sign of the Volkswagen ID.3. Maybe in March then? The BEV registration results already in our database: Audi e-tron - 618 Polestar 2 - 422 Nissan LEAF - 394 Tesla Model 3 - 334 MG ZS EV - 225 Mercedes-Benz EQC - 157 BMW i3 - 139 Mazda MX-30 - 103 Akivaizdu, kad laivas su ID3 dar neatplaukė šiai metais į Norvegiją. Europos EV registracijos sausio mėn. cia. https://insideevs.com/news/491188/europe-plugin-car-sales-january-2021/ Idomus faktas , kad Norvegijoje 20121 vasario mėn. grynai EV registracija krito 1,4 proc. lyginant prieš metus, o įkraunamų hibridų išaugo 80 proc. Taigi panašu, kad EV rinkos dalis ( žiurint i Norvegija, kaip i reprecentuojancia EV rinka) pasiekė įsisotinimą. Labiausiai dabar pasaulyje auga įkraunamų hibridų dalis visų automobilių rinkoje. Tendencijos aiškios ir jos tokios ir visame pasaulyje ne tik Norvegijoje. Tesla siame labiausiai auganciame segmente neturi ka pasiulyti. EV parduoti darysisi vis sunkiau ir sunkiau. Cia iliustracijai: Tesla seems to have major stocks in the Netherlands. 100's of new Model 3's are on stock or quickly available: https://www.tesla.com/nl_NL... It seems they are filling the market with unsold stock. 6 months ago it was just 3-4 cars, 12 months a go you couldn't find any Model 3, now it seems like 100's of cars produced and shipped for EU without an owner... Ir dar: According to these two inventory lists currently 1,724 / 1,731 new Model 3 in inventory in Europe. Dunno how reliable these data bases are but they seem to be pulling data from Tesla Europe websites, draw your own conclusions. https://ev-cpo.com/hunter/ https://ev-tsla.com/ Idedu dar viena nuoroda patvirtinancia EV pardavimus Norvegijoje: https://cleantechnica.com/2021/03/02/norway-at-79-1-plugin-electric-market-share-in-february/ Grafikelis, speju, is Tesla forumo paiimtas? |
||
tavo | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670400 2021-03-20 11:38 |
Kaip jau rasiau Norvegijos pavyzdziu BEV rinkos dalis ne tik , kad neauga , bet ir truputeli krito. Auga ikraunamu hibridu dalis t.y. dazniausiu atveju tas pats ICE + nedidelė baterija. Ikraunami hibridai , jokios rinkos dalies is grynai vidaus degimo varikliu neatima. Ten ir ten yra tas pats 1 vidaus degimo variklis. Stebiu kai kuriu , ypac Tesla fanatiku, logika, kad PHEV reiskia ICE varikliu pabaiga ir nauja BEV automobiliu era. Deja, yra atvirksciai. PHEV rinkos augimo dalis reiskia status quo ICE ir 7-10 kart mazesni bateriju poreiki reikalinga vienam PHEV automobiliui pagaminti , lyginant su BEV. Taigi siandien nera jokio pagrindo teigti , kad artima ateitis priklauso BEV, o ne PHEV. Juolab , kad siandien ir patogumo, ir komforto, ir kainos prasme PHEV apjungiantis abi technologijas, stipriai lenkia BEV.
|