Parašė | Tema | Žinutė |
Bwallace | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670480 2021-03-22 12:22 |
mires [2021-03-22 12:03]: SSL [2021-03-22 11:20]: Kas dėl Tesla kaip įmonės ir jos ateities, aš pilnai sutinku su M42. Nematau priežasčių, kodėl Tesla pardavimai neturėtų didėti, o kartu ir akcijos kaina. <..> Mano situacijos matymas: Tesla yra super kompanija. Muskas yra genijus. EV rika augs (dviženkliais procentais). Tesla akcijos yra milziniskame burbule. Taip galvojau prieš 2 metus. Taip pat galvoju dabar. Nesigincyju, kad EV lengvuju automobiliu rikoje isstum vidaus degimo variklius. Visos didziosios ES rinkos turi planus atsisakyti nauju vidaus degimo varikliais varomu auto registracijos. Vienos anksciau.. kitos veliau.. Tikiu kad realiai taip ir ivyks. Tikriausiai greiciau anksciau nei veliau. Kaip miesto masina EV yra ženkliai pranasesne. Aisku, reikes dar isspresti krovimo problema... bet link to judama. Sutinku, kad Teslos pardavimai artimiausius metus kils. Stipriai. Kaip ir daugelio kitu kompaniju. Problema ta, kad prie dabartiniu Tesla akciju kainu.. jie turetu parduoti bent jau 1/4 visu pasaulio automobiliu. Nemanau kad tai atsitiks artimiausiu laiku. Galima ilgai diskutuoti ar Tesla yra lyderis/inovatorius bateriju gaminime. As taip nemamau. P.S. hibridas nera sprendimas.. juose kruva mases vazioji "be reikalo". Laikui begant ju populiarumas turetu kristi (kylant EV rinkos daliai). P.P.S. Teslos nereiketu lyginti su VW ID1 Skirtingi segmentai. Bet Tesla S'as konforto prasme atsilieka nuo Audi A6. Vaziuojant greitkeliu - dyzelinio audi salone tyliau nei elektrines Teslos.. Bet sita diskusija niekur neveda. Tai daugiau asmeniniai pasirinkimai: kam labiau prie sirdies super high tech Tesla displejus ir superiniai pagreiciai.. kam labiau patinka konfortas ir dyzelio autonomija P.P.P.S Teslos neturiu. Turiu VW. Manau jog apie nauja irengini sunku kazka pasakyti, bet cia panasiai manau kaip kazkada buvo su laptop vs pc , abu egzistuoja vienas buvo smarkiai kritikuojamas , ir abu turi savo rinkos dali, as izvelgiu jog vidaus degimo variklis visgi dar gali egzistuoti ivairuose formatuose, ar tai dominuojanti tehnologija ateityje faktas jog ne nes ev jau atlieka savo vaidmeni, bet kad ev periims pagrindinio dj role, nematau tam kazkokiu racionaliu paiskinimu, na ev sueitu socialistinej sistemoj tai tikrai ir kas matosi is kinijos elektromobiliu augimo, bet ne konkurenciniam lygmenyje, sakyciau 50 metu ev tures ta stiprumo vizija kol ji atras tikraja savo rinkos vartojimo stadija, kuri siai dienai turi savotiska bumerango efekta, WV dyzelgeitas buvo raudonas kilimas teslos atejimui i rinka |
||
Bwallace | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670482 2021-03-22 12:33 |
Phantoom [2021-03-22 12:28]: Bwallace [2021-03-22 10:22]: Manau jog apie nauja irengini sunku kazka pasakyti, bet cia panasiai manau kaip kazkada buvo su laptop vs pc , abu egzistuoja vienas buvo smarkiai kritikuojamas , ir abu turi savo rinkos dali, as izvelgiu jog vidaus degimo variklis visgi dar gali egzistuoti ivairuose formatuose, ar tai dominuojanti tehnologija ateityje faktas jog ne nes ev jau atlieka savo vaidmeni, bet kad ev periims pagrindinio dj role, nematau tam kazkokiu racionaliu paiskinimu, na ev sueitu socialistinej sistemoj tai tikrai ir kas matosi is kinijos elektromobiliu augimo, bet ne konkurenciniam lygmenyje, sakyciau 50 metu ev tures ta stiprumo vizija kol ji atras tikraja savo rinkos vartojimo stadija, kuri siai dienai turi savotiska bumerango efekta, WV dyzelgeitas buvo raudonas kilimas teslos atejimui i rinka labai prastas pc vs laptop playginimas kalbant apie EV vs VDV. Aš tik primenu, kad patys gamintojai vienas po kito jau ir pasakę, kad nebegamins auto su VDV, o jūs sakote, kad jis dar gali egzistuoti. Muziejuje kokiam gal ir gali egzistuoti VDV yra viskas, nueinantis dalykas. Taip iš inercijos jis dar egzistuos, bet visi resursai jau yra praktiškai permesti ant EV ir čia yra net ne ateitis, o jau dabartis. Kitas dalykas, kaip anksčiau minėjo kolegos tai valstybių draudimai nuo tam tikrų metų registruoti VDV automobilius. Taip, kad visi šitą žiną ir ruošiasi, o kas iš visos šitos tranzicijos išeis nugalėtoju tai galima ginčytis iki pamėlynavimo 100 nesutinku , nes gamintojai gamins vidaus degimo variklius, bet i juos neinvestuos i varikliu tobulinima. Tai elementarus instrumentas kuris 90-80 igavo prabangos ir tam tikro socialinio statuso vaidmeni, galima prognozuoti jog tas vaidmuo isnyks ir mes maziau kreipsime i tai demesio, kas is esmes yra veda link tos tendencijos, bet tas pasakymas jog visi ir tik visi naudos ev nes tai atgyvena nu, man tai totalus socialistinis poziuris ;) |
||
Bwallace | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670486 2021-03-22 13:05 |
Phantoom [2021-03-22 12:57]: Bwallace [2021-03-22 10:33]: 100 nesutinku , nes gamintojai gamins vidaus degimo variklius, bet i juos neinvestuos i varikliu tobulinima. Tai elementarus instrumentas kuris 90-80 igavo prabangos ir tam tikro socialinio statuso vaidmeni, galima prognozuoti jog tas vaidmuo isnyks ir mes maziau kreipsime i tai demesio, kas is esmes yra veda link tos tendencijos, bet tas pasakymas jog visi ir tik visi naudos ev nes tai atgyvena nu, man tai totalus socialistinis poziuris ;) kam gamintojui gaminti tai, kas yra technologiškai atgyvenę ir neneša jokios naudos juo labiau, kad patys gamintojai paskeblė, kad nebegamins nei variklių, nei komponentų? Visi linkai, kuriuos įmečiau net nėra nauji. Taip gal kokie garažinia mėgėjai dar gamins, bet masinės produkcijos nebebus https://www.euractiv.com/section/energy/news/vw-to-ditch-petrol-and-diesel-cars-manufacturing-at-key-factory/ https://www.forbes.com/wheels/news/gm-phase-out-gas-diesel-cars-2035/ https://www.extremetech.com/extreme/298866-daimler-will-pull-the-plug-on-gasoline-diesel-engines-focus-on-evs Kad negaminti vidaus degimo variklio ev turi buti pranasesnis, jo pranasumas tik vienas, zero emision. Vidaus degimo variklis, is esmes skalpuojamas jog yra tarsus, antai kad isaves jis nera tarsus, tarsus jo kuras. Ir mano kaip asmenine nuomone jei rinkoje atsiranda sistema kuri uztikrina tvaraus naudojimo principa, ta elektromobili as tikrai metu i sali, nes kaip ir isvardijau , 80s 90s sukeltas automobilio statuso jausmas yra daug malonesnis nei naivus manymas jog iskirtinumas nieko neduoda, jis duoda efeka, kuo ir naudojasi tesla iskirtinumu, antai kaip tavo mesti straipsniai turiu ir kitokiu gamintoju pamastymu. P.S Ferdinandas Porsche pirmas sukurtas automobilis buvo elektrinis senais laikais. (https://www.dw.com/en/porsche-to-produce-fuel-as-clean-as-electric-vehicles/a-56787413) (https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/mclaren-advocates-synthetic-fuel-alternative-evs) |
||
Bwallace | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670495 2021-03-22 14:29 |
ThePope [2021-03-22 14:19]: "80s 90s sukeltas automobilio statuso jausmas" Jausmus galima pakoreguoti su tinkama strategija ir adekvačiu jos finansavimu . Negi manote, kad EV haipas spontaniškas. Nemanau jog spontaniskas , ir tai net nera revoliucine tehnologija, antai kaip daugelis bando susieti, del padriku asociaciju, na kai bandai kontroluoti jausma tai dazniausiai kvepia idiologiniu mastymu, jog priversi zmogu mastyti viena krypti, ko istorijos sekoje gauname idiologines dogmas: nazizmas, socializmas, marksizmas, jos paremtos tam tikra idiologija, kurios spaudzia zmogaus kritini mastyma, ivairove, kuo isprigimties zmogus yra ivairus ir visapusiskas Pasivadovausiu Carl Gustav Jung filosofija. Kuo tendecingiau atkakliau ir besalygiskiau bus laikomasi vieno poziurio, tuo agresyvesnis, priesiskesnis, ir nesuderinamesnis bus kitas poziuris, tad pradzioje buna maza viltis jog juos pavyks suderinti. |
||
Bwallace | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670508 2021-03-22 15:53 |
ThePope [2021-03-22 15:42]: BWallace, prievartą neveikia. Ty prastas metodas. Veikia paskatos su tinkamu info pastiprinimu. Čia ne tik apie EV, apskritai apie ESG judėjima ir pagreitį. Tai ne spontanika, o koordinuotas veikimas. Augis, kažkaip neskamba meškiškai tavo postas. Matyt dar neskauda. Dar tik pažaidimui. Nelabai supratau, pirmam komentare sakai jog galima pakontroluoti, kas is esmes yra prievarta, sekanciam rasai jog prievarta neveika. Atsakysiu vienu anglisku zodziu (confused) |
||
Bwallace | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670510 2021-03-22 16:08 |
ThePope [2021-03-22 15:59]: Pakoreguoti, o ne kontroliuoti. Pusiau pajuokaujant, pusiau rimtai, kažkada 'laisvės pojūtis' buvo neatsiejamas nuo marlboro cizų ir nike bėgimo batelių.... Vienu metu. Tai asociacijos, bet nejausmai tikiu kad nike batelis ir malboro cizos ,kaliniui neitin daug sukelia laisves jausmu, bet dabar aiskiau jau isdestei ka norejai pasakyti. |
||
Bwallace | NIO, TSLA, XPEV, KNDI ir kt. | #670514 2021-03-22 16:18 |
ThePope [2021-03-22 16:13]: Na taip, teisingai. Kaip ir motociklas, kaip ir kabrioletas. Kaip ir EV... žalias, švarus ir gaivus pasaulis. Seki mintį? Mmmm ,tikuosi kad taip, bet rinkis zodzius atsakingai, nes kartais vienas zodis isplukdo is konteksto ir esme pabega, ir gali likti nesuprastas ir uzsipulti kita jog taves nesuprato. |
||
Bwallace | Karas. Ginklai. Nesutarimai | #671005 2021-03-26 19:08 |
Darriusk [2021-03-26 18:08]: Kaip ir reikia tikėtis, Kinija jaučiasi tiek stipri, kad gali daryti ką nori kur nori: TAIPEI, March 26 (Reuters) - Twenty Chinese military aircraft entered Taiwan's air defense identification zone on Friday, in the largest incursion yet reported by the island's defense ministry and marking a dramatic escalation of tension across the Taiwan Strait. Jau greit tas laikas, kai Rusija lyginant su Kinija atrodys kaip ramus avinėlis. Nors, aišku, kaip Kinijos sąjungininkė, irgi tikisi "daryti bezpredielą" nebaudžiama. Liūdna, bet gyvensime tokiais laikais, kai Kinija darys ką tik panorėjus, okupuos, aneksuos ką norės ir niekas jos nesustabdys. Mmm, Visos pasaulio imperijos žlugo, dėl paprastos priežasties nes viskas statoma ant žmogaus netobulumo, kuris yra įgimtas, tad kad blogi laikai ateis tikėtina kad jie baigsis taip pat tikėtina ;) |
||
Bwallace | Prekyba JAV | #671136 2021-03-29 13:51 |
Artotojas [2021-03-29 13:18]: Panasu, kad buy the dip dar uzsites. Nezinau kiek jau susipazne esat, bet penktadienio sell-off buvo del vieno veikejo Bill Hwang Archegos hedge fondo nesugebejimo atsiliepti i "marzos skambuti" Nomura ir CS isplatino pranesimus apie tiketinus nuostolius artimoje ateityje. Netiketao buvo suzinoti, kad hedge laike tokias dideles uzskolintas long pozicijas, nors visi stebejome big sell-off pastarosiomis savaitemis. Kas toliau? Gandai/kalbos teigia, kad jie dar turi gan didele dali poziciju likviduoti. Tai bus turbut dip'as siandiena/ryt gal ilgiau. Kaip gali pasisukti mastsena? Hedge fondu klientai, kuriu pinigai neuzrakinti lock-up periodu, gali linkti atsiimti kas ten yra siandiena. O tie kurie turi lock-up laikotarpi gali pradeti skambint ir reikalauti deleverage. Galim matyti dip'a vel. Reikia cash'o ir gal persiziureti margin, jei kas naudojat. Viskas cia yra tik mano pamastymai prie rytines kavos. Bandysiu susigriebti ir paruosti koki rinkinuka kas dar verda be "kaip islaisvinti Ever Green" Galim sulaukti dar vieno gaivinimo paketo gal , tiesiog juokas imia matant tai ko akivaizdziai buvo galima tiketis. |
||
Bwallace | Prekyba JAV | #671141 2021-03-29 14:21 |
Artotojas [2021-03-29 14:07]: Bwallace [2021-03-29 13:51]: Galim sulaukti dar vieno gaivinimo paketo gal , tiesiog juokas imia matant tai ko akivaizdziai buvo galima tiketis. Toks gandas zinok tikrai yra. Po infrastructure budget plan'o, dar vienas stimulas Nu super( siaip net truksta zodziu...) . ir vel bus is 1,9 trilijno 30 milijardu apsisaugojimo priemonem ir 20 milijardu vakcinacijai ir zinoma net 170 milijardu mokykloms ir koledzams, toks pinigu iskaidymas tik parodo ant kiek jie marinuoti nori visa sita reikala, cia vadinasi neieskau priezasties kas sukelia problemas o sprendziu priezasties pasekmes... |
||
Bwallace | Prekyba JAV | #671146 2021-03-29 14:37 |
Artotojas [2021-03-29 14:32]: Bwallace [2021-03-29 14:21]: Artotojas [2021-03-29 14:07]: Bwallace [2021-03-29 13:51]: Galim sulaukti dar vieno gaivinimo paketo gal , tiesiog juokas imia matant tai ko akivaizdziai buvo galima tiketis. Toks gandas zinok tikrai yra. Po infrastructure budget plan'o, dar vienas stimulas Nu super( siaip net truksta zodziu...) . ir vel bus is 1,9 trilijno 30 milijardu apsisaugojimo priemonem ir 20 milijardu vakcinacijai ir zinoma net 170 milijardu mokykloms ir koledzams, toks pinigu iskaidymas tik parodo ant kiek jie marinuoti nori visa sita reikala, cia vadinasi neieskau priezasties kas sukelia problemas o sprendziu priezasties pasekmes... Na va, jau kaip ir viesa paslaptis https://www.dailymail.co.uk/news/article-9411849/Biden-roll-COVID-relief-April-separate-4-trillion-infrastructure-package.html Nu saugiklis tikrai išmus, sakykim kol nepatvirtino laikykim spekuliacijom, bet Biden vyriausybe nelinkusi isjungti spausdinimo masineles tai tikrai . dekui uz saltini. |
||
Bwallace | Elektriniai vs vidaus degimo varikliai | #671314 2021-03-31 22:16 |
Manau daugelis jau seniausiai mintyse nurase vidaus degimo varikliukus, butu idomu ivairiausi saltiniai kurie pagristu arba priesingai paneigtu tiek ev tiek vdv ateities perspektyvas.
|
||
Bwallace | Elektriniai vs vidaus degimo varikliai | #671315 2021-03-31 22:17 |
Kadangi esu "Boomeris" sirdyje tad linkes manyti ,kad nebus istrinti vdv. Automobiliu gamintojas Mazda neketina stabdyti vdv tobulinimo.(https://www.youtube.com/watch?v=up_Hw8kBpq0)
|