Pilnas forumo žinučių sąrašas.
Narys:   Laikotarpis: -

1
ParašėTemaŽinutė
NoProfitInvest Baltic Horizon REIT #716575   2022-05-17 13:21
Ne, neateitu. Bet Europoje yra Maxima, o pakeliui tuo paciu galima pasiziureti batu. Be to, Europa ir Panorama yra tinkamas trumpu susitikimu taskas, o po to pvz. galima uzeiti i knygyna. Principas mazdaug toks. Bet aisku, internetine prekyba ima virsu, inzinieriai ir tarnautojai ismoko savo dydzius ir lakstyt po parduotuves darosi tingu.
Del neramiu laiku, man atrodo, kad NT nuomotojai sugeba gana efektyviai kainos kilima perduoti klientui. Visu siu turbulenciju metu sektoriaus akcijos islieka stebetinai stabilios. Ir stabiliai pigios.
NoProfitInvest Shipping Companies #717510   2022-05-30 12:26
Sujudimas tankeriu sektoriuje buvo ilgai laukiamas ir dinamika jau jauciama. Prognozuojama, kad tai, kas idomiausia - dar ateityje, ypac produktu tankeriu srityje, bet ciklo kreive nebutinai tiksliai sutaps su akciju kurso kreive. Tad klausimas kaip visada - ar momentas tinkamas. Kai kurios tankeriu bendroves jau nebera labai pigios (P/B Okeanis - 1,1, Hafnia - 1,2, Frontline - 1,4, Torm - 1,1).
NoProfitInvest Shipping Companies #717564   2022-05-30 18:59
Gana pavirsutiniskai, nesuku del to galvos. Ivykis greiciausiai vertintinas pozityviai - jei susiliejimas bus sekmingas, kompanija bus stambiausias toks laivynas pasaulyje, o Frontline istoriskai laikesi gana stabiliai, kas kiek neiprasta sektoriui. Procesa temdo tai, kad vienas stambiausiu Euronav savininku buvo pries susiliejima. Buvimas vienoje valtyje su John Frederiksen turi savu niuansu, ir pazistantys to zmogaus moralinius principus zino, kad reikalui esant jis gali trenkti visus lauk. Kita vertus, panasu, kad JF turi puikia uosle pelnui, o is savo valdomu kompaniju jis dargi spaudzia ir maksimalius dividendus. Istorija byloja, kadaise jem teko begti nuo Norvegijos teisesaugos i Kipra, kur dividendai neapmokestinami. Tiek pletku.
NoProfitInvest Shipping Companies #718709   2022-06-16 14:57
Orientacijai ciklinese akcijose as daugiau ziuriu i P/B (aisku, smagu kai P/E geras). Maersk siais metais krito 27%, ko daugiau maziau ir buvo tikimasi. Protingos galvos sako, laikas neblogas ilgalaikiam investavimui i Maersk, kaip i nauja universalia logistine kompanija. (Siais metais stipriai krito ir DSV - keiciasi vartojimo pobudis).
NoProfitInvest Shipping Companies #719144   2022-06-21 14:42
Visa tai taip, bet kita vertus, laivu statyklos yra priemusios daug konteineriu laivu uzsakymu. 2023 pasirodys ir nauji LPG. Neziurint to, kaip zinome, kad del plieno kainu, darbo jegos resursu ir kitokiu fokusu dalis uzsakymu greiciausiai veluos. Tuo tarpu augimas mazeja. Imones jau uzsipilde sandelius, o ir vartojimo pobudis nuo 2020/21 jau skiriasi - vyksta rotacija nuo daiktu pirkimo (zaislu prisisotinome pandemijos metu) i paslaugu sfera.
Anot Nordnet analitiko, Maersk prognozuoja, kad 2022 bus rekordiniai metai. 2024 pelno prognoze - mazdaug 1/4 2022 lygio, kas sudaro mazdaug 2x 2019 lygio.
Situacija visai kita su dry bulk ir ypac tankeriais. Dalis laivyno jau pasene ir turejo buti supjaustyta dar 2020. Nauju laivu uzsakymu artimiausiu metu nera. Naftos paklausa didele, tiketina dabartiniu geopolitiniu realiju fone jos gabenimo atstumai ilges. I dry bulk grizta anglys. O dar prisideda aplinkos reguliacijos. Tad ka galime prognozuoti tiems, kurie jau apsirupino scrubber'iais (kai kurie zodziai tiesiog neverciami), kaip tas ismanusis graikas su Okeanis Eko Tankers? Ir ka ismaniam investuotojui? Taigi, nepamazinti tu akciju, patogiai atsilosti ir belaukiant maloniai leisit laika.
Bet aisku, prognozes prognozes... Dazniausiai buna kazkur per viduri. 2020 Bloomberg rase, kad laivybos sektoriui atsigauti prireiks 10 m. Tie, kas galejo sau leisti palaukti tuos 10, dabar turbut sypsosi i usa.
1