Parašė | Tema | Žinutė |
Today | PTR1L - Panevėžio statybos trestas | #678865 2021-06-14 11:51 |
Ar kas nors vertino, kaip tokių įmonių kaip PTR pelningumą neigiamai veikia per paskutinius 6-12 mėn. užbrangusios statybinės žaliavos?
Parašiau ir pats susižvengiau, nes nepamenu kada PTR apskritai ką nors pelningo veikė. O šiaip tai statybininkai už galvų susiėmę , nes jų užsimestas pelno maržas anksčiau pasirašytuose darbuose suėdė 2-4 labiau brangusios žaliavos nei jie tikėjosi. Turbūt pusmečios rezultatuose vėl bus eilinis vadovų bandymas išsivartyti aiškinant nuostolingą veiklą? |
||
Today | KNF1L - Klaipėdos nafta | #689669 2021-10-11 15:05 |
Įvertinus valiutos kursą ir mažą naftos terminalo apkrovimą per trečią ketvirtį, tai primečiau, kad sugeneruotas nuostolis per trečią ketvirtį bus 5-6 mln. EUR.
|
||
Today | KNF1L - Klaipėdos nafta | #695229 2021-11-30 22:38 |
Mirštanti įmonė, kurios lėtas vegetavimas užprogramuotas n metų į priekį. Neįsivaizduoju, kas jai galėtų pagelbėti ir kaip ji galėtų išlipti iš dabar esančios šiknos.
Nafto terminalo vertė sumažinta 51 mln. EUR, tai įmonės nuosavas kapitalas, dar pridėjus nuostolius, vienu piršto spraktelėjimu sumažėjo nuo 216 mln. iki 154 mln. EUR. Taip pyst ir dingo beveik 30 proc. įmonės vertės. Ir visi sau švilpauja. Dabar žiūri į rodiklius ir suprati, kad įmonė pervertina kokius 3 kartus: Įmonės pajamos metinės apie 60 mln. EUR. Nuostolinga veikla užprogramuota n metų į priekį. Skolos finansinės ilgalaikės 115 mln EUR + dar prisidės apie 140 mln. EUR 2024 m. po terminalo išpirkimo, tai viso bus apie 240 mln. EUR finansinių skolų. 2024 m. baigsis galioti sutartis su Orlen Lietuva, kur realu, kad dalį krovos Mažeikiai nukreips į Latvius, nes po geležinkelio atšakos atsatymo į Latviją, dabar ten trumpesnis atstumas iki Venspilio nei iki Klaipėdos. |
||
Today | AUG1L - AUGA group | #695258 2021-12-01 09:31 |
Yra dvi įmonės biržoje, kurios laikosi tik ant vadovų makaronų nuolatinio kabinimo investuotojams - AUG ir KNF.
Apie KNF nėra ką daugiau rašinėti, nes tai įmonė su užprogramuotu vegetavimu amžiams. AUG yra verslas, kuris laikos tik ant ES išmokų, kurios visada įmonei dar leisdavo daugiau mažiau dibrti ant nulio. Dabar jau ir ES išmokos negelbėja, bet užtat ale jie "sukūrė" bezdalais varoma traktorių. Nei jie sukūrė nei jie gamina...nusiperka normalų gero gamintojo traktorių, padaro variklio tiuningą pritaikant bezdalams ir vsio. O čia patikėjo kai kurie, kad jie gamina tokius traktorius. Čia tas pats, kas savo auto padaryti variklio tiuningą ir kapoto stailingą ir girtis, kad tu gamini auto |
||
Today | KNF1L - Klaipėdos nafta | #726459 2022-10-03 19:12 |
Rezultatai bus baisūs, nes vien iš valiutos bus koks minus 10 mln. EUR.
Šiaip tokios įmonės šiaisp laikais kuonuoja 0,3-0,5 P/S, tai KNF'ui dar pigti bent dvigubai. |
||
Today | KNF1L - Klaipėdos nafta | #727801 2022-10-20 16:52 |
Nebus jokios grąžos ilgalaikės, nes tai trumpalaikis projektas ir KNF teiks paslaugas tik iki 2024 kovo mėn. Jis skirtas užturbinti terminalo veiklą ir nieko daugiau. Tokių projeketų KNF jau prasuko ne vieną, bet naudos įmonei iš to minimaliai. Žodžiu monkės biznis
https://www.kn.lt/naujienos/naujienos/kn-teiks-plaukiojancio-sgd-terminalo-valdymo-paslaugas-vokietijoje/5886 |
||
Today | PTR1L - Panevėžio statybos trestas | #777534 2024-01-25 18:42 |
Florida [2024-01-24 13:17]: Tresto naujas vadovas bomba! Pririnko užsakymų iki lubu,prismaugė draudikus ir išpurtė išmoka gerą! Šitas užsakymas tikriausiai vienas iš didžiausiu paskutiniu metu! Darant prielaida,kad PST laiko dviženklę pelno maržą,tikėtina,kad jiems gali nuo šito objekto likti 10-15mln grynojo pelno(dabartinė kompanijos vertė biržoje 8mlm) .Viena po kitos geros naujienos krenta,neususilaikiau ir aš paemiau dar keleta tukst akciju. Tai tas atomo atliekynas bus statomas kokius 10 metų, todėl metinę "naudą" PST gali dalinti iš 10. Be to, per tuos 10 metų viskas dar išbrangs, pelno iš projekto neliks ir niekas net neatsimins, kad čia jie kažką darė. PST yra mirusi įmonė be jokios augimo perspektyvos, nes veikia tik mažoje Lietuvos smėlio dėžės rinkoje. Lubos seniai pasiektos, o bandymai kažką veikti užsienio rinkose pasibaigė PST sudaužymu ir išspyrimu. |