Parašė | Tema | Žinutė |
ABCDEFG | SAB1L - Šiaulių bankas | #626815 2020-03-30 17:38 |
Sprendžia akcinininkai, bet nuo sausio 1 d. ŠB yra tiesiogiai prižiūrimas ECB, todėl klausimas ar pagrindiniai akcininkai norės susišikti su ECB santykius, kuriai tas pats ŠB labai džiaugėsi ir trimitavo apie tai.
https://sb.lt/lt/apie/naujienos/siauliu-banka-nuo-sausio-1-d-tiesiogiai-priziures-europos-centrinis-bankas Reikia suprasti, kas tokiame ECB perspėjime nemokėti dividendų ir nesupirkinti savų akcijų yra parašyta tarp eilučių. O perspėjimas yra paprastas - bankai patirs riebius praradimus, todėl turi nešvaistyti sukauptų babkių, nes jomis reikės dengti praradimus. O jei visgi bus noras pasitaškyti babkėmis, o po to atlėksite finansinės pagalbos prašyti, tai gausite riebią špygą...nes buvot įspėti nedaryti nesąmonių. |
||
ABCDEFG | NTU1L - Novaturas | #626817 2020-03-30 17:42 |
Asmeniškai manau 50/50 kad bus NTU bankrotas. Jei pasaulis bus priverstas be skrydžių dar gyventi 1-2 mėn., tai ragai garantuoti NTU.
|
||
ABCDEFG | KNF1L - Klaipėdos nafta | #627027 2020-03-31 16:23 |
Netyčia užtikau visai šviežią interviu su KNF‘o vadovu.
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/klaipeda/miesto-pulsas/baterijos-naftos-ir-duju-greit-neisstums-957886 Geras straipsnis, kuriame ir aš pats radau kelis naujus iki dabar man asmeniškai nežinomus dalykus. Bet kokiu atveju, KNF‘as yra fundamentaliai iš savęs stiprus verslas, kuris jau gana stipriai per paskutinius 5 metus transformavosi ir per artimiausiu 5 metus dar labiau pasikeis. KNF‘o pliusai: 1. Šalia eksporto vis intensyviau vyksta importas per KNF‘ą. 2. Šalia eksporto ir importo vyksta ir logistikos/sandėliavimo (kaip paskirstymo centro) veikla. Laivas atgabena produktus į KNF‘o talpyklas, ten jie saugomi, o vėliau juos perkrauna į kitus laivus (čia man naujas dalykas). 3. Vyksta dar ir gamyba - sumaišant įvarius naftos produktus pagaminami nauji subproduktai, kurie vėliau iškeliauja tiek laivais, tiek ir geležinkeliais (čia man naujas dalykas). 4. Pralaužti ledai ir jau vyksta laivų, varomų SGD, užpylimas SGD. 5. Pralaužti ledai tarptautiniame lygmenyje ir paimtas Brazilijos SGD terminalo valdymas. 6. Padarytos investicijos jau leidžia krauti apie 15 įvairių produktų vietoj anksčia buvusių 5. 7. Yra ilgalaikė strategija 10 metų į priekį dar labiau išplečiant naftos ir jos produktų talpyklas, kraunamų produktų spektrą ir paimant daugiau tarptautinių SGD projektų. 8. Kitais metais bus baigtas dujotiekis, tai SGD galės keliauti ir į Lenkiją bei Ukrainą. 9. Jau vyksta trečios geležinkelio estakados statybos, nes tai irgi visada pas KNF‘ą buvo butelio kakliukas gabenant didelius produktų kiekius. KNF‘o minusai: 1. SGD laivą reikėjo išpirkti dabar praėjus 5 nuomos metams. Bet tuomet greičiausiai ir jie patys manė, kad prireiks 10 metų viskam SGD technologijai įsisavinti, o viską padarė daug greičiau. 2. Tik dabar prasidėjo krantinių rekonstrukcija išgilinat jas iki 17 m. KNF‘uijau vakar jų reikėjo, nes negali maksimaliai krauti didžiųjų laivų. 3. Infrastruktūros plėtra reikalauja daug laiko ir investicijų. Mano išvada tokia. Akcija nelabai tinka spekuliantams, bet fondams, kurie investuoja 5-10 metų į priekį, tai gera pozicija. Tai yra labai iš savęs tvarus verslas su aiškia ilgalaike strategija. Tik tie fondai (instituciniai investuotojai) paskutiniais metais dažnai pamesdavo savo kryptį investuoti į tvarius verslus ir dažnai susigundydavo greitu spekuliaciniu pelnu prisiperkant įvairaus šūdo...pvz NTU |
||
ABCDEFG | APG1L - Apranga AB | #627290 2020-04-01 14:49 |
Labai blogas vadovų sprendimas stabdyti informacijos kas mėnesį atskleidimą. Įmonių profesionalumas ir pasimato per tokias krizes. O Apranga, kuri ne vieną kartą yra gavusi apdovanojimus už ryšius su investuotojais, dabar nėrė į krūmus. Nesvarbu kaip tau gerai einasi ar blogai, bet privalai teikti pilną išsamią informaciją taip, kaip darei iki dabar. Šiuo atveju pasieglė kaip bailiai iš išskaičiavimo tikėdamiesi, kad informacijos (blogos) neteikimas gal kaip nors sustabdys investuotojus nuo akcijų pardavimo. Manau, kad nesustabdys, nes nežinomumas tik dar labiau viską pablogins. Aprangos vadovai pamiršo, kad esminė indormacija yra ne tik ta, kuri gražiai ir gerai kalba apie įmonę. Bloga informacija irgi yra esminė, leidžianti daryti investuoojams sprendimus. O dabar gaunasi informacijos esminės slėpimas. P.S. Aprangos neturiu, niekada neturėjau ir neketinu turėti.
|
||
ABCDEFG | SAB1L - Šiaulių bankas | #627298 2020-04-01 15:18 |
Jūs palaukite bent antrą ketvirtį, kad būtų aiškiau situacija su Virusu ir kokie ŠB pusmečioo rezultatai tuo metu bus. Tada ir bus galima spręsti ar akcija verta daugiau nei dabar, o gal atvirkščiai pasirodys, kad pvz 0,2 yra teisinga kaina.
|
||
ABCDEFG | KNF1L - Klaipėdos nafta | #628539 2020-04-06 12:51 |
pranas666 [2020-04-06 12:45]: https://cns.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=933078&messageId=1175454 O čia kitokios tokelės, dividendai 0,02 EUR. Per krizę ir pasimato, kurie verslai fundamentaliai raumeningi, o kurie tik oro pripūsti kandonai |
||
ABCDEFG | SAB1L - Šiaulių bankas | #629151 2020-04-09 13:02 |
Tūkstančiai skolininkų bankų pasiprašė sumokėti daugiau palūkanų
https://www.vz.lt/rinkos/2020/04/09/tukstanciai-skolininkubanku-pasiprase-sumoketi-daugiau-palukanu Atrodo, kad šitas VZ rašinėtojas kartais gyvena kitoje visatoje ir nesuvokia iki galo kas vyksta. Nei tos įmonės, nei fiziniai asmenys nesiprašė sumokėti daugiau palūkanų. Jie tiesiog bando išgyventi šiandieną ir jiems pofik kas ten bus su tomis jų mokamomis palūkanomis, nes greičiausiai jie jų iš viso nemokės. Toks didelis kiekis asmenų, besikreipiančių į bankus, rodo, kad 2008 m. krizės pamokos neišmoktos ir vėl daug verslų neturi sukaupę finansinių lašinių nė menesiui. Dar 1-2 mėnesiai esamos situacijos ir tuos visus besikreipiančius nušienaus bankrotų giltinė. Ir nei bankams jie daugiau ateityje mokės, nei bankai gau daugiau. O tik generuos nuostolius iš sudegusios klientų bazės su likusiomis skolomis. Tikrai nesitikėjau, kad nepraėjus nei mėnesiui po karantino paskelbimo, tiek verslų pasirodys esantys tik su triusikais. Fuck...labai blogai. |
||
ABCDEFG | PTR1L - Panevėžio statybos trestas | #632213 2020-04-24 10:04 |
Tu bent kiek gaudaisai teismų sistemoje ar esi lapūchas visiškas. Asmuo (fizinis/juridins) gali kreiptis į ES teismus tik tada, kuomet visos teisinės priemonės yra išnaudotos savo šalyje (Lietuvoje). Tai reikškia, kad į ES teismus bent jau teoriškai būtų galima kreiptis tik, jei Akščiausiais teismas atmestų skundą.
Be to, jei dabartinis sprendimas bus skirti baudą, tai ji turės būti iš karto mokama, nepaisant to, kad būtų kreipiamasi į AUkščiausią teismą, kuris jau nenagrinėja applinkybių, o tik žiūri ar pats teismo procesas vyko korektiškai (pvz., ar buvo laikomasi terminų, suteikta teisė pasisakyti ir pan.). Jei būtų nustatyti kažkokie procesiniai buvusių teismų pažeidimai, tai gali būti byla grąžinta nagrinėti pakartotinai ir baudos mokėjimas būtų stabdamas, bet nenaikinamas, kol vėl teismas kažko nepasakytų kitaip. Galiausiai, ES teismai labiau žiūri ar buvo pažeista konkurencija, o ne ar ji nebuvo, todėl PST ten šansų ES teismuose iš esmės nėra jokių. |
||
ABCDEFG | KNF1L - Klaipėdos nafta | #633154 2020-04-29 21:09 |
Va čia tai jau darosi rimta.
It has bought 80,000 tonnes of Arab Light crude oil from Saudi Aramco for delivery to the port of Klaipeda in May, Belneftekhim told Reuters on Wednesday. Read more on UNIAN: https://www.unian.info/economics/crude-oil-belarus-buys-first-batch-from-saudi-arabia-10978403.html?fbclid=IwAR2FXs_B_ibI8X2EEbG2dAGTbq3DKyfvEB5Afnt1B9rJBE6mjWTSzV5-ntI Baltarusija jau išbandė per KNF'ą importą rusiškos naftos, norvegiškos naftos, o dabar ir Saudų naftos užsakė. O ten dėl Batkos prašymo mažinti importą vamzdynais iš Rusijos, tai super mums naujiena, nes Baltarusija jau seniai kalba, kad mažins Rusijos naftos importą bendrame reikalingame kiekyje iki 50-60 proc.o likusieji bus 40 proc. bus atsigabenama per uostus, tame tarpe ir Klaipėda. Tas mažinimas Rusiškos iporto iki 1,1 mln.tonų ir atitinka siekiamą Batkos diversifikaciją 60% vs 40%. |
||
ABCDEFG | KNF1L - Klaipėdos nafta | #635220 2020-05-15 17:48 |
Dar bus vienas istorinis momentas.
Pirmasis tanklaivis su JAV naftos kroviniu Baltarusijai atplauks į Klaipėdos uostą birželio pradžioje, penktadienį pranešė Baltarusijos naftos pramonės veiklą koordinuojantis valstybės koncernas „Belneftechim“. Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/energetika/birzelio-pradzioje-i-klaipeda-turetu-atplaukti-tanklaivis-su-jav-nafta-baltarusijai.d?id=84298163 |
||
ABCDEFG | KNF1L - Klaipėdos nafta | #635903 2020-05-23 18:59 |
Terminalas šiai metais apkrautas apie 70 proc.
Yra dar įdomiau, nes mūsų terminalas gali tapti pirmuoju pasaulyje,kuris dar ir elektrą gamins. Valstybės valdoma „Klaipėdos nafta“ svarsto idėją suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminale įrengti elektrinę, o valstybės žadama 10 mln. eurų parama tik padidintų projekto įgyvendinimo tikimybę, teigia bendrovės atstovai. Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/bendroves/klaipedos-nafta-parama-realizuotu-elektrines-sgd-terminale-projekta-663-1321862?copied |
||
ABCDEFG | PTR1L - Panevėžio statybos trestas | #636928 2020-06-03 18:17 |
Buvo pas kai ką čia tikėjimas, kad bauda bus panaikita, todėl kaina šiek tiek bandė litpi į viršų.
Bet gavosi pravalas - 8,5 mln. EUR bauda, kas reiškia didelę dalį įmonės turimo casho, kuris daugumai buvo motyvas pirkti akcijas, ir apie 70 proc. įmonės kapitalizacijos eina su trenksmu pro kaminą. Pridėkim dar sąstingį NT rinkoje dėl viruso ir artimiausiomis dienomis turėsim kainą kiek? Spėju 0,3-0,5 EUR. |
||
ABCDEFG | KNF1L - Klaipėdos nafta | #637911 2020-06-13 08:55 |
ABCDEFG | KNF1L - Klaipėdos nafta | #642515 2020-08-18 18:38 |
Today [2020-08-18 15:14]: KNF‘o pirmojo pusmečio pelno struktūra: 5,66 mln. EUR – SGD veikla 4,38 mln. EUR – naftos ir jos produktų krova Visada istoriškai naftos ir jos produktų krovoje apie 2/3 sudaro Orlen Lietuva krova, 1/3 Baltarusijos/Rusijos krova. Tai ko čia dejuojate dėl to Baltarusijos? Per 10 metų įvairiausių sutrikimimų iš Baltarusijos iš esmės nuolat būna (galima sakyti kiekvienais metais), bet kaip krovė taip ir toliau krauna, nes nėra kur Baltarusijai kur kitur krauti. Tehniškai lyg ir galėtum, bet finansiškai būtų visiška šikna. O ir pačio Lukošenkos turbūt per 2-3 mėnesius nebeliks. Kas iš esmės jau yra neišvengiama. Be to, EUR/USD kursas nuolat lipa į viršų, tai jei taip ir toliau, tai KNFas vien iš valiutos III ketvirtyje uždirbs 5-7 mln. EUR, nes už SGD laivo nuomą mokama dabar vis silpnėjančiu baksu. KNF‘ui spėju reikia keisti pavadinimą, nes dauguma vis dar galvoja, kad įmonė yra tokia pati kaip prieš 10 metų, nors ten jų veikla iš esmės pasikeitusi ir tai kas ankčiau generuodavo didžiają dalį pelno (Baltarusija), dabar telikusi gana maža dalis. Mano žiniomis šiais metasi pusmečio pelnas (4,4 mln.) iš naftos terminalų labai labai grubiai yra pasiskirstęs maždaug taip: Apie pusė (apie 2 mln.) jo gauta iš naftos produktų (degalų) saugojimo Subačiau bazėje, kuri dėl COVI19 yra beveik pilnai įdarbinta. Ir tai nieko bendra neturi su Baltarusija, nes Baltarusija vykdo tik perkrovą Lietuvoje, bet ne saugojimą. Likusi dalis pasidalina maždaug po lygiais – Orlen Lietuva ir Baltarusija. Kiekviena šalis po maždaug 1,2 mln. EUR. Tai visame Klaipėdos naftos pusmečios pelne (9,4 mln. EUR), iš Baltarusijos sugeneruotas pelnas yra apie 1,2 mln. EUR su kapeikom. Tai visame įmonės pusmečio pelne sudaro iki 15 proc. Jei EURAS nesugalvos pigti, tai metų pelnas įmonės bus apie 20-25 mln. EUR. Kas būtų virš dviejų kartų daugiau nei 2019 m. Čia kalbu apie tikėtiną faktinį (ne koreguotą) pelną, iš kurio mokami dividendai. P.s. kai kurių komentarų rašinėtojai vis dar įsivaizduoja, kad Klaipėdos nafta nieko kito nedaro apart Baltarusiškos naftos ir jos produktų krovos. Užstrigę praeityje kaip kokie Lukošenkos... |
||
ABCDEFG | NTU1L - Novaturas | #642582 2020-08-19 15:33 |
biskis [2020-08-19 15:24]: Šiuo metu tai privalumas, kad Novaturas neturi nei lėktuvų, nei viešbučių, nei kruizinių laivų. Vokiečiai sugebės ištraukti TUI net su tokiu balastu, o lietuvos valdžia sugebės nuskandinti tik laikinai sustojusį Novaturą. Novaturas iš esmės yra niekas - orinė veikla, kurios net verslu nesinori vadinti. Tai tipinė spekuliavimo kontora, kurios tikslas pirkti ir perparduoti kelionių paketus, kurių pasaulyje iš viso žmonės jau atsisakinėja. Pasaulyje eina ant bangos tai, kad pats užsisakai viešbutį, pats nusiperki bilietą ir varai. Novaturas yra nykstantis dinozauras, kuris nieko savyje neturi apart krūvos skolų. Kam tokį šūdą valstybei gelbėti? |
||
ABCDEFG | KNF1L - Klaipėdos nafta | #650366 2020-11-09 17:58 |
KNF‘as kitasi metais galutinai turėtų prisiteisti apie 21 mln. EUR iš Naftos grupės ir jų veikėjų. Pirmoje instancijoje viskas gerai praėjo KNF‘ui.
|
||
ABCDEFG | KNF1L - Klaipėdos nafta | #656606 2020-12-15 11:28 |
ABCDEFG | NTU1L - Novaturas | #656799 2020-12-15 21:54 |
Įmonė šiai dienai yra be pajamų, be turto ir su kiekvieną dieną augančia finansine skola.
Vienintelis išsigelbėjimas viruso pasitraukimas, bet optimizmas, kad vakcina ims ir viską sutvarkys, mokslininkų buvo paneigta. Pasaulis bent dar mažiausiai iki pavasario vidurio bus sukaustytas ir be judėjimo. Bent kažkoks gyvenimo atsistatymas ne anksčiau kaip po pusmečio. Asmeniškai spėju, kad sausio-vasario mėn. Novaturas bankrotinsis. Valstybė jau dabar nenori tokiems tuštiems verslams duoti paramos. |
||
ABCDEFG | PTR1L - Panevėžio statybos trestas | #656801 2020-12-15 21:57 |
Įmonės kapitalizacija 9 mln. EUR, bauda, kuria reikės sumokėti geriausiu atveju per kokius 3 metus, yra 10 mln. EUR
|
||
ABCDEFG | IGN1L - Ignitis grupė | #656802 2020-12-15 22:00 |
Esamas įmonės CEO aiškina, koks afigienai geras buvo IPO.
Buvęs įmonęs CEO per visus social kanalus rėkia, koks šūdinas buvo IPO. Man patinka šitas asmeniškumas |