Rugpjūtį „Stumbro“ apyvartą augino eksportas

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2007-09-17 09:48 Komentarai: (0)
Didžiausia Lietuvos stipriųjų alkoholinių gėrimų bendrovė „Stumbras“ šių metų rugpjūtį savo gaminamos produkcijos pardavė už 13, 22 mln. litų - 53 proc. daugiau nei 2006 metų rugpjūčio mėnesį. Per aštuonis metų mėnesius bendra apyvarta siekė 92,9 mln. litų.

Tokius bendrovės finansinius rezultatus lėmė išaugę pardavimai ne tik vietos, bet ir užsienio rinkose. „Stumbro“ alkoholinių gėrimų eksportas per šiemet rugpjūtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo daugiau nei tris kartus – nuo 337, 6 tūkst. iki 1, 19 mln. litų.

Į užsienio šalis bendrovė eksportavo degtinę, trauktines, brendžius ir likerius. Prioritetinėse „Stumbro“ eksporto rinkose – Lenkijoje – pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo daugiau nei keturis kartus, o Latvijoje ir Estijoje – septynis kartus.

Rugpjūtį savo produkcija „Stumbras“ sėkmingai prekiavo Izraelyje, Jungtinėse Amerikos Valstijose, Pietų Amerikos šalyse, Italijoje, Norvegijoje, Didžiojoje Britanijoje, Airijoje, Vokietijoje, Kipre, Graikijoje, Pietų ir Centrinės Azijos valstybėse.

„Esame užsibrėžę tikslus sparčiai didinti eksporto apimtis. Tačiau suprantame, kad sėkmingai konkuruoti užsienio rinkose galėsime tik tuomet, kada savo gamykloje turėsime naujausias gamybos technologijas. Šią vasarą šiam tikslui skyrėme daugiau nei 6 mln. litų investicijų“, - sakė „Stumbro“ generalinis direktorius Česlovas Matulevičius.

Anot jo, „Stumbras“ nuolat stebi pasaulines tendencijas produkcijos gamybos efektyvumo ir kokybės gerinimo srityse. Diegiant itin modernias gamybos technologijas, siekiama šią pasaulinę praktiką įgyvendinti ir „Stumbre“.

„AC Nielsen“ duomenimis, bendrovė šiuo metu užima apie 31 proc. Lietuvos degtinių rinkos. "MG Baltic" antrinė bendrovė "Mineraliniai vandenys" šiuo metu valdo 93, 8 proc. „Stumbro“ akcijų, kurios kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržoje.
 
Dar nėra komentarų