
Autorius: JT Naujienos, Parašyta: 2008-07-24 13:57.
URL: https://www.traders.lt/page.php?id=4213
Per antrąjį šių metų ketvirtį tarptautinės mažmeninės drabužių prekybos bendrovės „Baltika Group“ pelnas, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo daugiau nei du kartus – iki 1,2 mln. eurų. Per šį laikotarpį augo visi bendrovės pelningumo rodikliai.
Pasak „Baltika Group“ valdybos pirmininko Meelio Milderio, užsitikrinti gerus veiklos rezultatus padėjo tinkamai subalansuotas prekės ženklų ir rinkų portfelis. „Nors Baltijos šalių ekonomika atvėso, tokiose stambiose „Baltika Group“ rinkose kaip Rusijoje, Ukrainoje ir Lenkijoje, augant vartojimui, per antrąjį ketvirtį pelningai dirbo visos parduotuvės, nors prieš metus pelno davė tik viena“, – sako M. Milder.
2006–2007 metais „Baltika Group“ investicijos į rinkų plėtrą Rytų Europoje, laikinai sumažinusios bendrovės efektyvumo rodiklius, šiandien duoda grąžą – šios rinkos yra bene vienintelės Europoje, kur ekonomika ir vartojimas sparčiai auga.
„Ženkliai išaugo moteriškų mūsų valdomų prekės ženklų drabužių paklausa. Jų pardavimai kompensuoja sumažėjusias vyriškų drabužių pardavimo apimtis Baltijos šalyse“, – sako M. Milder.
Mažmeninės prekybos apimtys bendrovės valdomuose parduotuvių tinkluose per antrąjį šių metų ketvirtį Rusijoje išaugo 19 proc., Ukrainoje – 27 proc., Lenkijoje – 24 proc. Tai, pasak „Baltika Group“ valdybos pirmininko, yra didelis pasiekimas, nes prekybiniai plotai šiose rinkose per metus beveik nepadidėjo.
Baltijos šalyse, dėl ekonomikos atšalimo, per antrąjį ketvirtį pardavimai augo lėčiau: Lietuvoje – 5 proc., Estijoje – 1 proc., Latvijoje – 8 proc.
Daugiau kaip pusę „Baltika Grоup“ mažmeninės prekybos antrąjį ketvirtį sudarė prekės ženklo „Monton“ pardavimai. Apyvarta šiame tinkle pasiekė 9,2 mln. eurų – 15 proc. daugiau nei praėjusiais metais. Įmonės prekės ženklų portfelyje sparčiausiai – 44 proc. – išaugo „Ivo Nikkolo“ pardavimai ir sudarė 0,96 mln. eurų.
Per pirmąjį pusmetį įmonės pajamos iš prekybos pasiekė 35,21 mln. eurų; gauta 0,5 mln. eurų pelno.
Mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Grоup“ valdo „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ drabužių prekės ženklus Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Čekijoje, Ukrainoje ir Rusijoje. „Baltika“ taiko vertikaliai integruotą verslo modelį: kontroliuoja drabužių kolekcijų kūrimą, gamybą ir mažmeninę prekybą. Asortimentas parduotuvėse papildomas kiekvieną savaitę.
Birželio pabaigoje „Baltika Group“ valdė 126 parduotuves Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Lenkijoje, Čekijoje. Bendras prekybinis plotas sudaro 24 700 kv. m.