Verslo ir rinkų naujienos » Tesla yra pavojingiausia įmonė Volstryte


Autorius: traders.lt, Parašyta: 2020-09-07 15:08.
URL: https://www.traders.lt/page.php?id=31395


Nepaisant pastaruoju metu buvusios Tesla akcijų kainos korekcijos, jos vis dar yra labai brangios. Tyrimų bendrovės New Constructs specialistai elektromobilių gamintojo vertę apibūdino kaip pavojingiausią akciją Volstryte, nes fundamentalūs rodikliai nepalaiko tokio aukšto įvertinimo.

Per paskutines tris prekybos sesijas Tesla rinkos vertė krito dvyliką procentų. Tad nuo metų pradžios trunkanti euforija atvėso. Tačiau net atsižvelgiant į korekciją, Tesla akcijos šiais metais pabrango net keturiais šimtais procentų.

Šiuo metu šios elektromobilių gamintojos kapitalizacija jau siekia 389,79 milijardo dolerių. Pagal vertę Tesla yra didžiausias automobilių koncernas pasaulyje, nors ji parduoda kur kas mažiau automobilių nei konkurentai. Net savo sektoriuje, t.y. elektromobilių gamyboje, ji pagal pardavimus atsilieka nuo kitų bendrovių.

Specialistai pabrėžia, kad šiuo metu įmonė vertinama tokiu lygiu, kuris daro prielaidą, kad Tesla priklauso 42 procentų rinkos dalis. Iš tikrųjų įmonė toli gražu nėra lyderė.

„Tesla net nepatenka į dešimtuką pagal elektromobilių dalį ar pardavimą Europoje, ir taip yra todėl, kad pasikeitė Senojo žemyno nuostatai, kurie labai paskatino įmones gaminti hibridus ir elektrines transporto priemones. Tas pats vyksta ir JAV. Manau, kad realiai kalbame apie kainą, artimesnę 50 dolerių, o ne 500 dolerių (rekordas pasiektas rugsėjo pradžioje)“ - sakė tyrimų firmos New Constructs prezidentas David Trainer.

Taip pat prisiminkime, kad bendrovė neseniai padalijo savo akcijas, t.y. nuo 1 iki 5.

„Sąžiningai, aš matau akcijų skaidymąsi kaip būdą privilioti nieko neįtariančius, mažiau patyrusius investuotojus, t.y. tiesiog pabandyti pakelti akcijų kainą, ir tai nėra geras būdas“ - sakė David Trainer.

Be to, pastarosiomis dienomis buvo paskelbta neigiama žinia Tesla akcininkams, kad įmonė nebuvo įtraukta į S&P500 indeksą. Investuotojai to tikėjosi, nes elektromobilių gamintoja per pastaruosius keturis ketvirčius uždirbo pelną, o tai buvo paskutinis reikalavimas, kad bendrovė būtų įtraukta į indeksą.