
Autorius: JT Naujienos, Parašyta: 2008-04-16 13:44.
URL: https://www.traders.lt/page.php?id=3087
Tarptautinė mažmeninės drabužių prekybos bendrovė „Baltika Group“ tvirtina pozicijas Rusijoje – atidaryta pirmoji bendrovės parduotuvė Kaliningrade. 550 kv. metrų ploto „Monton“ yra viena pagrindinių drabužių parduotuvių naujausiame Kaliningrado prekybos centre „Europa-Centr“.
„Parduotuvių tinklo plėtra atskirose rinkose yra svarbi kompanijos plėtros planų dalis. Kaliningrade matome dideles verslo perspektyvas – mieste gyvena daugiau nei 400 tūkst. žmonių, o drabužių prekybos rinka dar nėra prisotinta. Daugybė prekybos centrų dar tik statomi, todėl konkurencija kol kas nėra didelė“, – sako „Baltika Group“ plėtros direktorius Jaan Järv.
Pasak J. Järv, „Baltika“ yra vienas stipriausių drabužių mažmenininkų regione. Tai patvirtino ir pirmosios „Monton“ parduotuvės pardavimų apimtys atidarymo dienomis – per pirmąsias dvi dienas parduota prekių daugiau kaip už 50 tūkst. litų. Kurti sėkmingo verslo planus Kaliningrade įkvepia ir faktas, kad „Monton“ parduotuvės sėkmingai dirba jau penkiuose Rusijos miestuose.
„Monton“ prekės ženklą Lietuvoje valdančios bendrovės „Baltika Lietuva“ direktorė Daina Daubarė sako, jog šio prekinio ženklo žinomumas Kaliningrado srityje šiuo metu jau yra didelis. Tai, pasak D. Daubarės, įtakoja ir kaimyniški Kaliningrado srities ir Klaipėdos regiono santykiai.
Šiais metais „Baltika“ planuoja atidaryti 14-18 naujų parduotuvių. Tarp jų – ir pirmoji premium moteriškų drabužių prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ parduotuvė Latvijoje. Kovo pabaigoje tinklas išplėstas Čekijoje – atidaryta antroji „Monton“ parduotuvė trečiajame pagal dydį mieste Ostravoje.
Šiuo metu „Baltika“ valdo 124 „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuves septyniose šalyse. Lietuvoje šiuos prekės ženklus valdo dukterinė kompanijos bendrovės „Baltika Lietuva“.