Straipsniai » Atsipalaidavimui » 2017 metų Tokijo automobilių paroda

Šių metų spalio 27 - lapkričio 5 dienomis Japonijos sostinėje Tokijuje vyksta keturiasdešimt penktoji tarptautinė automobilių paroda. Joje pristatyta daug įvairių automobilių modelių, t.y. pagal kiekvieno skonį.
Autorius: traders.lt, Parašyta: 2017-11-04 02:25.
URL: https://www.traders.lt/page.php?id=26235


Šių metų spalio 27 - lapkričio 5 dienomis Japonijos sostinėje Tokijuje vyksta keturiasdešimt penktoji tarptautinė automobilių paroda. Joje pristatyta daug įvairių automobilių modelių, t.y. pagal kiekvieno skonį. Žinoma, šioje parodoje daugiausiai naujienų demonstruoja vietiniai gamintojai, tad šįkart laisvalaikio rubrikoje trumpai iš arčiau pasižvalgykime po šią automobilių parodą.

Honda Sports EV Concept

Japonijos automobilių gamintoja Honda gimtojoje automobilių parodoje pristatė savo Sports EV Concept koncepcinį modelį. Šis automobilis dėl mažo svorio centro ir galingų elektrinių variklių pasižymi puikiu valdymu ir našumu.

Tačiau jokios esminės informacijos nei apie šio koncepcinio modelio baterijų dydį, nei apie elektrinių variklių galingumą bei ar tai dviejų ar visų varomų ratų modelis Honda kompanija nepateikia.

„Šiuo modeliu siekiama pristatyti naujos kartos sportinio automobilio dizainą, žemas ir platus dizainas lemia, jog šis automobilis atrodo esantis žingsniu priekyje: nepamirštamas stilius, draugiškas priekis, kuris natūraliai susimaišo su bet kokiu gyvenimo būdu, o turtingi ir lankstūs paviršiai atneša laimę ir net nuosavybės malonumą“ - rašoma kompanijos pranešime.

Šis Honda Sports EV Concept koncepcinis modelis netgi yra įspūdingesnis ir gražesnis nei Urban EV modelis, kuris buvo pristatytas Frankfurto parodoje. Belieka tikėtis, kad greit pasirodys ir jo gamybinė versija.

Lexus LS+ Concept

2017 metų Tokijo automobilių parodoje Lexus pristatė savo aukščiausio lygio naująją dizaino studiją. Tai LS+ Concept - didžiulis keturių durų sedanas, kuris orientuotas į savarankiško arba autonominio vairavimo savybių pristatymą. Kompanija tikisi, kad automatinės vairavimo technologijos bus įdiegtos automobiliuose jau 2020 metais.

Tai šiek tiek keista, kad automobilis galėtų pereiti nuo koncepcijos prie gamybos ir grįžti į koncepciją, bet tai yra ir būtent tai, ką Lexus padarė su LS modeliu. Mes jau vairavome 2018 metų LS modelį, tačiau šioje parodoje demonstruojama nauja išvaizda ir technologiniai pasiekimai.

„Automobilis, kuris gali mokytis ir augti kartu su jo vartotoju, atstovauja naują automobilių įvaizdžių, su kuriais žmonės gali būti emociškai susieti, amžių“ - tikina Lexus atstovai.

Jie jūs nesimpatizuojate dabartiniam Lexus LS modeliui, kurio dizainas yra labai agresyvus, jūs tikrai mėgausities šiuo Tokijo automobilių parodoje pristatytu LS+ Concept koncepciniu modeliu.

Mazda Design Vision Concept

Mazda Japonijos sostinėje vykstančioje automobilių parodoje pristatė iš ties įspūdingą ir itin seksualų Design Vision Concept koncepcinį modelį. Tai nuostabus keturių durų kupė tiek iš išorės, tiek viduje. Dizaineriai orientuojantis į tradicinį japonišką grožį, kuris yra subtilus, suvaržytas ir minimalistinis, siekė suteikti naujo elegantiškumo Mazda prekės ženklui.

„Modelio vizijos dizainas įkūnija koncepcijas, kurios apibrėžia naujos kartos Mazda dizainą, todėl bus giliau išreikšta pasaulinė Kodo dizaino kalba, kurią Mazda pristatė 2012 metais Mazda CX-5 modelio pavidalu“ - rašoma Japonijos kompanijos pranešime.

Mazda Kodo požiūris orientuojasi į „Soul of Motion" (judesio siela) idėją, t.y. jog automobilis ne tik metalo gabalas, bet ir gražus, gyvenantis tvarinys. Daugiau jokių esminių detalių apie šį Mazda Design Vision Concept koncepcinį modelį Japonijos automobilių gamintoja nepateikia.

Mitsubishi e-Evolution Concept

Mitsubishi teigia, kad e-Evolution Concept koncepcinis modelis - tai didelio našumo elektrinis visureigio prototipas, kuriame demonstruojami nauji techniniai pajėgumai ir besikeičianti jungtis signalizuoja apie naują įmonės pradžią, pagrįstą savo visureigių ir elektromobilių gamybos privalumais.

„Viso stiklo langai suteikia beveik neribotą 360 laipsnių matomumą, kad jausmas būtų labiau panašus į reaktyvinį lėktuvą nei automobilį. Visų sugebėjimų vairuotojai greitai pajaučia transporto priemonę, kuri elgiasi taip, kaip jie to nori, ir netrukus jie dar labiau patiria vairavimo patirtį“ - rašoma Mitsubishi pranešime.

Kaip skelbiama, šiame koncepciniame modelyje įmontuoti trys didelio sukimo momento elektriniai varikliai bei didelės talpos baterijų sistema. Baterija yra po automobilio grindimis, todėl koncepcijoje yra žema svorio centro dalis. Mitsubishi e-Evolution Concept naudoja visų keturių ratų važiavimo sistemą, t.y. vienas iš elektrinių variklių yra sumontuotas priekyje ir yra skirtas priekiniams ratams, na o du kiti gale ir skirti kiekvienam iš galinių ratų.

Nissan IMx Concept

2017 metų Tokijo automobilių parodoje taip pat debiutavo ir Nissan IMx Concept koncepcinis modelis. Kaip pirmaujanti savarankiškai važiuojančių transporto priemonių propaguotoja, bendrovė pristatė IMx Concept modelį kaip ateities mobilumo, ypač Japonijoje, suvokimą.

Parodoje pristatytas Nissan IMx Concept koncepcinis modelis ne tik atspindi būsimus autonominius automobilius, bet ir atitinka universalią automobilių elektrifikavimo tendenciją, kurią labai palaiko Japonijos vyriausybė.

Šis koncepcinis modelis yra sukurtas ant naujos Nissan EV platformos, t.y. plati kabina su plokščiomis grindimis, leidžiančios padidinti efektyvumą ir įspūdingą vairavimo dinamiką. Transmisija, kurią sudaro pora didelės galios elektros variklių, sumontuotų ant kiekvienos ašies, sudaro 430 arklio galių. Tuo tarpu po vienkartinės baterijų įkrovos, galima nuvažiuoti daugiau nei šešis šimtus kilometrų.

Subaru VIZIV Performance Concept

Subaru parodė naują VIZIV Performance Concept koncepcinį modelį, t.y. naujos kartos sportinį sedaną, kuris turi tam tikrą panašumą į greitą Subaru WRX ir į labiau keliuose paplitusį Legacy sedaną.

Bendrovė teigia, kad tai pirmasis iš serijos VIZIV koncepcinių modelių, įskaitant daugiau sedanų. VIZIV pavadinimas buvo sukurtas iš frazės "Vizija inovacijoms".

„Subaru Viziv Performance koncepcija remiasi įspūdingais modeliais, simbolizuojančiais puikius Subaru vairavimo rezultatus ir simetrišką AWD išdėstymą varomą bokserio varikliu išpuoselėtu per daugiau nei penkis dešimtmečius plėtros“ - rašoma Subaru pranešime.

„Tikimasi, kad ateityje visame pasaulyje bus įdiegtos automatizuotos vairavimo technologijos, pažangios vairuotojui suteikiamos funkcijos jungiančios naujos kartos "EyeSight" sistemą su kitais įrenginiais buvo sumontuotos sedane. Jos skatina aktyvų važiavimo malonumą ir išreiškia išskirtinę Subaru vairavimo pasaulėžiūrą su malonumu ir ramybe“ - tikina kompanijos atstovai.

Toyota Concept-i Series

Tokijo parodoje Toyota kompanija pristatė savo naująjį Concept-i Series koncepcinį modelį. Kadangi pasaulis nuosekliai juda į mobilumo ir savarankiškų autonominių transporto priemonių amžių, Toyota Concept-i siūlo skirtingą šių santykių interpretaciją, kurioje dirbtinis intelektas leidžia automobiliui geriau suprasti vairuotoją, bei kad jis gali augti kartu su vairuotoju kaip nepakeičiamu partneriu.

Toyota teigimu, tai rodo, kad prasideda nauja eros įdomus vairavimas, kuriame automobilio kompiuteris mokosi ir kataloguoja operatoriaus - vairuotojo tendencijas ir pageidavimus, nes jis perima įprastą vairavimo valdymą.

Tačiau vien tik tuo neapsiribojama, nes užmezgamas pokalbis su vairuotoju. Pasak bendrovės, sistema gali interpretuoti vairuotojo nuotaiką ir pasiūlyti tinkamas dialogo temas. Tai yra sistemos emocijų kartografavimo dalis, kaupianti duomenis, kurie taip pat paskatina automobilį pasiūlyti naujus važiavimo maršrutus remiantis emocijų žemėlapiu ir GPS informacija.

Galbūt pats ginčytiniausias koncepcijos aspektas yra automobilio elektroninės smegenys, galinčios aptikti sąlygas, kurioms esant vairuotojas įveikia pavojingą ar didelę įtampą keliančias situacijas, tada jos perima automobilio valdymą.

Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais